Panerių gatvės juostų žymėjimas baigtas. Sveiki sugrįžę į 1970.
(Sorry už kokybę, bet esmė matosi)
Nepasikeite absoliučiai NIEKO. Kaip ir tikėjausi - padarytas blogiausias variantas, kur pakeitus bortus ir perasfaltavus visą gatvę juostų žymėjimą paliko 1:1 tokį, koks ir buvo prieš tai - vietomis visiškai absurdiškos 6 metrų pločio juostos tik klaidinančios vairuotojus. Vietoj to, kad visą gatvę padaryti bent 2x1, ji palikta 1x1 ir tik prieš sankryžas į tą patį plotą stebuklingai telpa visos 3 juostos.
Gale video matote išvis absurdų absurdą - tuščiame skersame parkinge stovi busiukas ir dėl jo ilgio tenka apvažiuoti per antrą juostą, nors ir pėstiesiems nebeliko vietos.
Remonto metu mes Grindai komentaruose siūlėme įvairius variantus: 2x1, parkingas gatvės šonuose ir t.t. Galiausiai buvau užblokuotas jų FB paskyroje.
Ikišus maksimaliai įmanomą JŪSŲ pinigų kiekį į Panerių g. kapitalinį remontą neištaisytos jokios klaidos ir eismas joje nei vienoje vietoje nepatobulėjo niekam - nei vairuotojams, nei dviratininkams nei pėstiesiems.
Klipo viduryje apie 1:25 min matosi sankryža su Algirdo gatve - čia išvis kažkoks kosmosas, protu nesuvokiama kam yra paliktos tokio pločio DVI juostos, kai galima buvo padaryti bent 3. Juk 3 yra tokio pat pločio sankryžoje su Švitrigailos. (O pagal STR tilptų ir visos 4).
Aš esu pakraupęs nuo to kaip VMS ir Grinda spjauna mums visiems į veidą darydami tokias nesąmones, jau nekalbu apie tai, kad toks žymėjimas neatitinka nei vieno techninio reglamento ir yra neteisėtas.
Taip par noriu pridėti, kad šioje gatvėje, bent jau anksčiau (nežinau kaip dabar), vykdavo avarinės situacijos, nes vairuotojams patiems pradėjus ''dauginti juostas'' išvažiuojant į priešpriešinį, bandant apvažiuoti lėtapėdžius (arba ne), bandant sutalpinti daugiau transporto piko valandomis, būdavo atvažiuoja iš priešingų pusių ir bando išvengti priešpriešinių susidūrimų... Trūksta žodžių kas padaryta...
- O gal vis dėl to perstatom bortus ir vietoj šio nenaudojamo asfalto ploto padarom nors kažkiek žalumos?
- Nx? Eksvalduojam viską, po to vėl privarysim kuoliukų.
- O gal vis dėl to perstatom bortus ir vietoj šio nenaudojamo asfalto ploto padarom nors kažkiek žalumos?
- Nx? Eksvalduojam viską, po to vėl privarysim kuoliukų.
Čia ne žalumos reikėtų, bet tiesiog šaligatvio per tą kampą. Nes bent jau aš, kaip ir ne vienas kitas matytas pėstysis, per tą plotą kerta kampą einant į tą siaurą plytelių salą pavadinimu stotelė.
Aš tai tikiuosi kad nors tas kelias subirusias plyteles tuo pačiu pakeis: https://maps.app.goo.gl/po5f6hhhKngxyLsV9
Įprastai kai daro gatvę tai kažkiek aptvarko ir šaligatvius.
Sovietines juostas perasfaltuoti kainuoja brangiau, o naudos tas papildomas plotis važiuojant 50 km/h neduoda niekam: pralaidumas nepadidėja nei kiek, pailgėja tik perėjų ciklai, nes pėstiesiems pereiti tokią gatvę užima ilgiau laiko, likę eismo dalyviai praranda daug erdvės. Tokias gatves tiesti Lietuvoje šiuo metu yra nelegalu.
Panerių gatvėje perasfaltuotų juostų plotis yra vos ne 6 metrai! Toje gatvėje laisvai galėjo tilpti daugiau parkavimo vietų, daugiau vietos liktų ir pėstiesiems, sutrumpėtų perėjų ciklai. Tas pats buvo padaryta ir Liubarto, Jakšto gatvėse bei daugybėje kitų.
Vat per tokius šaltinius reikia eiti norint šviesti kitus ar kažką keisti, ne rašant anoniminiuose forumuose ar VMS popieriukų stumdytojams. Hats off jeigu tai kažkas iš šito forumo.
Vat per tokius šaltinius reikia eiti norint šviesti kitus ar kažką keisti, ne rašant anoniminiuose forumuose ar VMS popieriukų stumdytojams. Hats off jeigu tai kažkas iš šito forumo.
Ir vis dėlto, tai tėra anoniminis įrašas, kurį mažai kas pastebės. Diskusija iki šiol nevyksta. Delfi lygio antraštės, kaip šiandieninė apie Trakų gatvę, formuoja visą diskursą.
Pasikartosiu, reikia daugiau gerai rašančių ir kalbančių „ekspertų“ (nebūtinai vien inžinierių, bet kas būtų bent maždaug „į temą“), kurie galėtų savo vardą ir reputaciją dėti ant poleminių klausimų, ir taip pat politikų, kurie galėtų nuolat garsiai mušti būgną ir kelti klausimą, taip pat ir rinkimų ciklo metu.
PS.: Dar pagalvojau, kad labiausiai reikia atpažįstamų vardų, kuriuos žurnalistai jaustųsi įpareigoti pakalbinti miesto infrastruktūros klausimais. Pvz., jei kyla didesnė ar mažesnė polemika dėl naujų „siaurinimų“, aha, štai toks ar anoks nuolat apie tai kalba, rašo FB, kelia susidomėjimą – reikia pajudinti. Nes dabar viskas eina paviršiumi, savivaldybės, Grindos ar pan. PR nugula Copy+Paste formatu. Visiškai nėra aiškūs viešojo intereso gynėjai. Na, gal KEdas kartais kur nors pasirodo vardu ir pavarde, bet to neužtenka.
Ir vis dėlto, tai tėra anoniminis įrašas, kurį mažai kas pastebės. Diskusija iki šiol nevyksta. Delfi lygio antraštės, kaip šiandieninė apie Trakų gatvę, formuoja visą diskursą.
Pasikartosiu, reikia daugiau gerai rašančių ir kalbančių „ekspertų“ (nebūtinai vien inžinierių, bet kas būtų bent maždaug „į temą“), kurie galėtų savo vardą ir reputaciją dėti ant poleminių klausimų, ir taip pat politikų, kurie galėtų nuolat garsiai mušti būgną ir kelti klausimą, taip pat ir rinkimų ciklo metu.
PS.: Dar pagalvojau, kad labiausiai reikia atpažįstamų vardų, kuriuos žurnalistai jaustųsi įpareigoti pakalbinti miesto infrastruktūros klausimais. Pvz., jei kyla didesnė ar mažesnė polemika dėl naujų „siaurinimų“, aha, štai toks ar anoks nuolat apie tai kalba, rašo FB, kelia susidomėjimą – reikia pajudinti. Nes dabar viskas eina paviršiumi, savivaldybės, Grindos ar pan. PR nugula Copy+Paste formatu. Visiškai nėra aiškūs viešojo intereso gynėjai. Na, gal KEdas kartais kur nors pasirodo vardu ir pavarde, bet to neužtenka.
Tikrai taip - manau gerai skambėtų World Summit Award apdovanojimą laimėjusios platformos Citify įkurėjas ir urbanistikos entuziastas Creatium teigia, kad [...]
Skambėtų labai gerai, gal tik reiktų kiek aktyviau pasireikšti už forumo ribų ir portalai patys rašyt pradės
Bet tai kaip žiauru, kad straipsnius tenka rašyti anonimiškai, kas reiškia, kad bijoma diskutuoti viešai. Ir čia priekaištas ne straipsnio autoriui, jei ką, o Konstitucijos garantams.
Tikrai taip - manau gerai skambėtų World Summit Award apdovanojimą laimėjusios platformos Citify įkurėjas ir urbanistikos entuziastas Creatium teigia, kad [...]
Skambėtų labai gerai, gal tik reiktų kiek aktyviau pasireikšti už forumo ribų ir portalai patys rašyt pradės
Taip, kiek geriau skambėtų, ypač Citify dalis. Bet, kalbant konkrečiai apie „ekspertus“, svarbios ir formalios kvalifikacijos – įgyti moksliniai laipsniai, išsilavinimas, ir pan. (Įterpiu: Yra priežastis, kodėl „politologas“ Dumbliauskas nuolat komentuoja politiką, nors yra absoliučiai nekompetentingas.) „Urbanistikos entuziastas“ skamba gerokai silpniau nei „architektas“, „inžinierius“, „urbanistas“, ar pan.
Comment