Vakar vakare ~22h buvo asfaltuojama geležinio vilko gatvė ties baltupiais. Smagu matyti, kad tokie darbai yra vykdomi vėlai vakare ir nesudaromi kamščiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPastarosiomis Dienomis pastebėjau, kad Vilniuje masiškai dažomi apšvietimo stulpai. Iš toli atrodo kaip nauji, iš ties puiku! Deja neturiu nuotraukų.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBeje, vakar užmačiau kad yra dažomi Geležinio Vilko tilto turėklai ir jie bus... Juodos spalvos.
Comment
-
Metro diegimo Vilniuje galimybės bus peržiūrėtos
2011.08.29 16:27
15min.lt
Vilniaus miesto savivaldybėje pirmadienį įvyko Ūkio subjektų grupės paruoštos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialaus plano“ koncepcijos ataskaitos pristatymas viešojo transporto specialistams. Nuspręsta ataskaitą grąžinti rengėjams, koncepcijos metro dalies papildymui.
Anot „Metro sąjūdžio“ atstovų, išanalizavus Ūkio subjektų grupės pateiktą viešojo transporto vystymo iki 2040 metų koncepcijos, kuri bus pateikta svarstyti Vilniaus miesto tarybai, ataskaitą, nustatyta, kad ataskaitoje yra manipuliuojama faktais ir skaičiais, daromos prieštaringos išvados, siekiant pagrįsti tai, kas iš anksto nuspręsta.
Ūkio subjektų grupės rengėjai, nagrinėdami požeminės transporto priemonės įdiegimą, teigia, kad metropolitenas yra ekonomiškai nepagrįstas ir suteiktų neigiamą poveikį aplinkai. Tokias išvadas rengėjai padarė, anot „Metro sąjūdžio“ atstovų, apsiriboję siaurais kriterijais ir nenagrinėję metropolitenų eksploatacijos bei ekonominio efektyvumo užsienio šalių patirties.............
Comment
-
Vilniuje planuojama numatyti 11 tyliųjų zonų
"Mano Vilnius"
2011 spalio 31 d. 18:48
Kai Vilniaus miesto savivaldybė užsimojo sudėlioti mieste vietas, kuriose būtų ribojamas triukšmas, galėjo pasirodyti – vėl neturi ką veikti. Tačiau iš tiesų urbanistinio triukšmo prevencija nėra jokia naujiena, be to, šia kryptimi daug dirbama visuose didesniuose pasaulio miestuose.
„Bus siekiama, kad šiose zonose triukšmo lygis būtų išlaikytas itin mažas, kad nebūtų daroma jokia triukšmą didinanti veikla. Šiuo projektu siekiama miesto gyventojams ir svečiams tam tikrose miesto erdvėse sudaryti akustinio komforto sąlygas. Čia žmonėms būtų galima pailsėti nuo miesto triukšmo“, – žiniasklaida cituoja bendrovės „Vilniaus planas“ geografinės informacijos skyriaus vadovą Alvydą Karalių.
Vilniaus miesto teritorijoje ketinama išskirti 11 tyliųjų zonų, jos skirstomos į aglomeracijos, gamtos ir viešąsias.
Tik Gulbinų ir Tapelių zonos turėtų būti paskelbtos gamtos tyliosiomis zonomis. Čia vilniečiai turėtų būti įsitikinę, kad praleis laiką be mašinų ūžimo ir juolab kitų industrinių garsų, zonos skirtos trumpam poilsiui...........................
Comment
-
Gal kam įdomu bus. Nežinau į kurią temą kelti.
Europos Sąjungos lėšų panaudojimas Vilniaus transporto infrastruktūrai 2007-2013 ir 2014-2020
http://www.slideshare.net/VilniausSa...13-ir-20142020
Comment
-
-
Beje, lryte ir kitų įdomių dalykų pamačiau:
Šiomis lėšomis planuojama pabaigti Vakarinį aplinkkelį, įrengti Transeuropinio transporto koridoriaus (IXB) sankryžas su Jočionių gatvėmis, Vilniaus oro uostu, Liepkalnio ir Gurių gatvėmis, pastatyti Vakarinio aplinkkelio jungtis – Šiaurinę, Mykolo Lietuvio gatves, įrengti Nemenčinės kelią nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos, rekonstruoti kelią Pilaitės – Vievio kelią. Taip pat ketinama investuoti į viešojo transporto sistemą – įrengti dvi ekologiško tramvajaus linijas, įsigyti ekologiškus elektra varomus autobusus, pastatyti elektrinių automobilių įkrovimo stoteles“, - planus pristatė Vilniaus meras A.Zuokas.
Beje, rekonstravus Pietinio aplinkelio tąsą (Žirnių g.), ties sankryža su Tyzenhauzų gatve įrengta paprasta pėsčiųjų perėja. Tikiuosi, ji tik laikina? Tokios kategorijos gatvėje vienareikšmiškai reikalingas viadukas/požeminė perėja.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, lryte ir kitų įdomių dalykų pamačiau:
Šiomis lėšomis planuojama pabaigti
Comment
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąEuropos Sąjungos lėšų panaudojimas Vilniaus transporto infrastruktūrai 2007-2013 ir 2014-2020
Atvaizdas
http://www.slideshare.net/VilniausSa...13-ir-20142020
Gal kas galėtų paaiškinti, kokia prasmė daryti Jočionių g. rekonstrukciją su dviem tranporto mazgais.
Kad šalia yra IXB koridorius, tai gali būti priežastis panaudoti ES pinigus.
Bet kokias problemas sprendžia šis projektas?
Sąmata
http://www.slideshare.net/VilniausSa...13-ir-20142020
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Gal kas galėtų paaiškinti, kokia prasmė daryti Jočionių g. rekonstrukciją su dviem tranporto mazgais.
Kad šalia yra IXB koridorius, tai gali būti priežastis panaudoti ES pinigus.
Bet kokias problemas sprendžia šis projektas?
Jei rimtai, tai bent vienas viadukas butinai reikalingas. Antras - irgi nepakenks, ypac savaitgaliais
Comment
-
Mano nuomone, tai sprendžia keletą problemų.
Pirmiausia transporto mazgas Gariūnų g. leistu panaikinti šviesoforinę sankryžą ties Gariūnais ir tinkamai sutvarkius ta gatvę palei turgavietę (dabar lyg ir Paneriškių g. vadinasi), įmanoma Gariūnų gatvę, kaip magistralinę, izoliuoti nuo vietinio judėjimo (pėstieji, autobusai, pirkėjų automobiliai). Tai leistu užtikrinti saugesnį, greitesnį ir pralaidesni eismą joje.
Antroji sankryža su Savanorių pr. pasitarnautų kelio (gatvės) kategorijos pakėlimui iki greitkelio. Kiek matau, tai planuojama nutiesti ir lygiagrečią gatvę į Grigiškių pusę. Vienas dalykas, kad ten yra sklypai, kurie turi privažiavimą tik iš Savanorių pr., o pastarojo naudojimas vietinio transporto privažiavimui prie tų objektų (sklypų) lemtų Ukmergės g. scenarijų, kai kiekviena parduotuvė turi po šviesoforinę sankryžą. Taigi ta lygiagreti gatvė būtu skirta patekti į tas teritorijas. Ją pratęsus iki Grigiškių, jau ir atkarpą ties Grigiškėmis galima būtu padaryti greitkeliu, nes transportas kuris negali važiuoti greitkeliais ir visuomeninis transportas, turėtu alteratyvų kelią ir nebūtu būtinybės jiems judėti Savanoriu pr.
Visa tai ir yra IXB koridoriaus modernizacija ir tobulinimas.Paskutinis taisė sleader; 2011.11.19, 17:06.
Comment
-
Pirma sankryža prie turgaus tikrai reikalinga.Antra ties naftos saugykla gal ir nelabai reikalinga,bet vietiniam transportui bei savaitgaliais tai būtų gerai,nes jeigu bus asfaltuojama Kuro g. ir Gariunu g. lygiagrėti gatvė(kur ateityje galima isirengti verslininkams)ta dvejų lygių sankryža bus reikalinga.
Comment
-
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDarbai prasidėjo jau praeitą savaitę. Beje, gera naujiena dviratininkams. Bus ir dviračių takai abiejose pusėse.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet sankryža prie Gariūnų turgaus kol kas liks vieno lygioKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment