Gal Valdas širdyje drifteris. Arba turi svajonę po kadencijos kokią naktį išvažiuoti su streetraceriais po miestą su kokiu M5 prasinešti? Tai nejaugi gadins "žaidimų aikštelę" kažkokiais tai siaurinimais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Gerai, ką pasiektume toje vietoje būtent tiesiog susiaurinus ? Ką į tą plotą ? Aišku, galima sugalvoti, bet jei nėra projekto, tai kame čia skubėjimas būtinai iškart sumažint asfalto kiekį. Asfaltofobija ? Pirmi metai mieste ? Čia problema ne kada dabar nemažina asfalto, o kad galbūt nerengia projekto, kaip vystyti tą vietą. Jei tiesiog remontas, na ir tebūnie
- 2 patinka
Comment
-
Galima buvo įrengti fizinį VT juostos atskyrimą, gal net žalią juostą tam, kad autobusams nereikėtų laukti prie šviesoforo. Tai jau būtų žymus patobulinimas. Juostų pločiai irgi neadekvatūs, o viena juosta nuo sankryžos su Manufaktūrų gatve link stoties apskritai nenaudojama – kodėl neišplėtus skiriamosios juostos, jos neapželdinus? Nesuprantama.Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai, ką pasiektume toje vietoje būtent tiesiog susiaurinus ? Ką į tą plotą ? Aišku, galima sugalvoti, bet jei nėra projekto, tai kame čia skubėjimas būtinai iškart sumažint asfalto kiekį. Asfaltofobija ? Pirmi metai mieste ? Čia problema ne kada dabar nemažina asfalto, o kad galbūt nerengia projekto, kaip vystyti tą vietą. Jei tiesiog remontas, na ir tebūnie
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai, ką pasiektume toje vietoje būtent tiesiog susiaurinus ? Ką į tą plotą ?
- 8 patinka
Comment
-
Puiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPuiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
Paprastojo remonto sprendiniais galima kažkiek keisti parametrus (tiksliai nepasakysiu, kiek). Galėtų parengti schemas ir jomis atlikti tą patį remontą, tik civilizuotai. Nepaliekant pakilimo takų. Dar ir pinigų reikėtų mažiau dažnu atveju.
- 8 patinka
Comment
-
Paprastas pavyzdys - Drujos g. 3 eismo juostų plotis - 12,6 metro (4,2m viena juosta). Gatvė B kategorijos, kurioje pagal STR eismo juostos turėtų būti 3,25m (bendrai gautųsi 9,75m) - nereikėtų asfaltuoti 2,85 metro, kas, kilometro ilgio atkarpoje, taptų 2850 m2. Pagal Grindos įkainius, asfaltavimo kaina yra ~10€/m2, tad galima sutaupyti 28,5k€ vien kilometro atkarpoje.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPuiku, kaip ir matau, idėjų ką padaryt - pilna. Bet joms reikia projekto ir išsirinkti. Jei tiesiog remontuoja, ar yra kokia standatizuota tvarka, kur galima būtų "panaikinus 1m asfalto juostų pločio iškloti plytelėmis/apsėti žole ir t.t." ? Nes jei nėra standartizuota ir daromas tiesiog remontas, tai yra tik fantazijos. Ne prie remonto kabinėtis, o prie projektų nebuvimo arba įvertinimo, ar pakankamai tragiška važiuojamosios dangos būklė.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPaprastas pavyzdys - Drujos g. 3 eismo juostų plotis - 12,6 metro (4,2m viena juosta). Gatvė B kategorijos, kurioje pagal STR eismo juostos turėtų būti 3,25m (bendrai gautųsi 9,75m) - nereikėtų asfaltuoti 2,85 metro, kas, kilometro ilgio atkarpoje, taptų 2850 m2. Pagal Grindos įkainius, asfaltavimo kaina yra ~10€/m2, tad galima sutaupyti 28,5k€ vien kilometro atkarpoje.
Ištisinis asfaltavimas atliekamas dažniausiai dviem asfalto sluoksniai, o senąjį reikia nufrezuoti, tai kaina gaunasi dar 2-3 kartus didesnė
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Labai geras pavyzdys, kur dingsta miesto pinigai, kai galėtų juos skirti VT gerinimui.
Ištisinis asfaltavimas atliekamas dažniausiai dviem asfalto sluoksniai, o senąjį reikia nufrezuoti, tai kaina gaunasi dar 2-3 kartus didesnė
- 1 patinka
Comment
-
Dar vienas Valdajobizmo pavyzdys. Pilnai pereksvalduota nuovaža nuo Edukologinio žiedo link Geležinio Vilko tunelio.
Pilnai perklojo dvi juostas keliuke, į kurį įvažiuojama ir iš kurio išvažiuojama viena juosta. Ir kurio ilgis - 130 metrų. Ar tikrai verta čia ištaškyti pinigus, kai galima tiesiog užpilti juodžemiu ir užsėti žole.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKas nors galėtų visas šias vietas suinventorizuoti, pamatuot plotą ir parašyt paprastą straipsnį su aiškia žinute, kiek iššvaistyta lėšų nenaudojamų plotų asfaltavimui.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąnebe tiek ir daug ir jusu aksvaldas bus ex-valdas. Nera sansu su tokia memes japo povyza antrai kadencijai pasilikt
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar vienas Valdajobizmo pavyzdys. Pilnai pereksvalduota nuovaža nuo Edukologinio žiedo link Geležinio Vilko tunelio.
Pilnai perklojo dvi juostas keliuke, į kurį įvažiuojama ir iš kurio išvažiuojama viena juosta. Ir kurio ilgis - 130 metrų. Ar tikrai verta čia ištaškyti pinigus, kai galima tiesiog užpilti juodžemiu ir užsėti žole.
Matyt čia ir yra prioritetinis rinkėjas, kurio interesai svarbiausia.
- 5 patinka
Comment
Comment