Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
Tekste niekur nemačiau, kad Bužinskas būtų sakęs apie traktorių apgadinamą asfaltą ar trinkeles. Kaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos. Vienintelis ką paminėjo, kad apgadinus infrastruktūrą, turės būti atlyginta. Čia veikiausiai turėjo mintyje tokius dalykus kaip bortų išvartymas ar kokių tvorelių, ženklų išlaužymas jei būtų bandyta važiuoti ten, kur nenumatyta. Nes davė pavyzdį apie karinės technos išvartytus bortus.
- 9 patinka
Comment
-
Eiliniai valdininku pezalai. Niekas nieko net nebandys irodineti, kaip jie irodys kad traktoriai kazka sugadino o ne ta pati Grindos technika, kai viskas padengta sniegu ir kasdien niekas nevaiksto tu pazeidimu nefiksuoja... Buzinskas populistas tik bele ka nors pasakyti nuraminti rinkejams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos.
Comment
-
Iš savivaldybės susitikimų protokolų:
Paminėjo, kad 2021-2022 metais buvo nuskenuota 1009 km gatvių, arba 2150 km eismo juostų, nustatyta prasta arba labai prasta būklė 241,1 km gatvėse. 2023 metais sutvarkyta 105,6 km gatvių. Prastos ar labai prastos būklės gatvės ruožų sumažėjo 46 proc. Išsamiai pristatė 2023 m. gatvių skaitmenizavimo modulio, kelio dangos būklės vertinimui naudojamus techninius parametrus. 2023 m. nuskenuota 2098 km gatvių eismo juostų arba 1167,1 km gatvių. Nustatyta prasta arba labai prasta būklė 164,06 km gatvėse. Informavo, kad atlikus homogeninių ruožų analizę 2024 metais planuojama sutvarkyti 123,11 km gatvių.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 17:04.
- 2 patinka
Comment
-
Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, kurių nesugeba sulyginti klodami viršutinį asfalto sluoksnį. Kasinėjimai ir rausimasis tvarkyti kažkokių tinklų ką tik išasfaltuotose atkarpose irgi niekur nedingo. Jau nekalbu, kad buvo nustota mažinti nenaudojamo asfalto plotus, sodinti medžius, krūmelius ir apskritai, užsiimti smulkiuoju urbanizmu.
Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
Pasižiūrėjau, kaip, pvz. Pylimo g. atrodė 2021: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu
ir kaip – 2022: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu
Atrodo, kad fotografuota alternatyvioje dimensijoje.Paskutinis taisė abruo; 2024.01.28, 12:32.Lietuva visiems.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBeje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNors iš opradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
Svarbiausia, kad įsivažiuotų (bent jau planuoja šiemet pradėti diskusijas ir projektavimus) ir rekonstrukcijos projektai, kurių priruošta/ruošiami gal kokie 30-40, D kategorijos ramaus eismo gatvių pertvarka rajonų vidinėse gatvėse paraleliai tam prasčiausios būklės gatvių remontui. Iki C ir B kategorijos gatvių pertvarkos aiškiai dar reiks palaukti kokią kadenciją tie projektai per didelės apimties vykti paraleliai, kai politikai spaudžia investuoti dešimtis milijonų į kažkokius evakuacinius kelius.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, (...)
Tačiau su pagrindinių gatvių tvarkymo kiekybe ir ambicijomis tvarkant yra pastebima pažanga.
Parašė abruo Rodyti pranešimąAišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
Gerai tas, kad per praėjusius metus Vilniuje smarkiai sumažėjo duobių, o atsivėrusios taisomos santykinai greitai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJuk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTen buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
- 4 patinka
Comment
-
Deja, mašinyčių mylėtojai labai mėgsta užsikirst ir kartot tą patį per tą patį, ar tai būtų nuotrauka iš troleibuso, kuri naudojama bandant pažeminti (čia nuostaba neturėtų kilti - tokių siaurų pažiūrų ir mažų smegenų vingių asmenims važinėjimas VT vis dar yra nelygis, lochiškumo ir silpnumo simbolis), ar pastoviai apsiverkinėti dėl radarų, kurie varžo prigimtines vadyteliaus teises paspaust dugną.
Jei ta nuotrauka kelia tokį lytinį susijaudinimą, kad negali nustoti jos publikuoti, prašom, negi gaila. Įkelčiau kažką ir vairuodamas automobilį, gal tada gaučiau daugiau pripažinimo iš visų romų, tačiau, deja, to neleidžia KET (beje, labai geras skaitinys, kurį perskaičius turėtų būti atsakyta į vieną kitą klausimą, kam reikalingi radarai).
- 3 patinka
Comment
Comment