Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    [B]Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas.
    Įdomu, kaip įrodys - ekspertizę yra atlikę? Sėkmės teismuose.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      O kažin dar kaip pavasarį pasimatys ant kiniškų Gedimino prospekto "trinkelių"?

      Comment


        Šiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
          Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.
            Jep, Žukauskas too, kuriam kažkodėl nė karto neužkliuvo į šipulius trupantys nauji ir akivaizdžiai nekokybiškai ir švaistant pinigus pastatyti Šimašiaus šaligatviai ir dviračių takai, bet staiga parūpo ūkininkų traktorių neva gadinamos jau seniai sugadintos Gedimino pr. trinkelės.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
              Eilinis atvejis, kai žurnalistų clickbaitinė antraštė turi mažai bendro su pačiu tekstu ar žmogaus pasisakymu.
              Tekste niekur nemačiau, kad Bužinskas būtų sakęs apie traktorių apgadinamą asfaltą ar trinkeles. Kaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos. Vienintelis ką paminėjo, kad apgadinus infrastruktūrą, turės būti atlyginta. Čia veikiausiai turėjo mintyje tokius dalykus kaip bortų išvartymas ar kokių tvorelių, ženklų išlaužymas jei būtų bandyta važiuoti ten, kur nenumatyta. Nes davė pavyzdį apie karinės technos išvartytus bortus.

              Comment


                Eiliniai valdininku pezalai. Niekas nieko net nebandys irodineti, kaip jie irodys kad traktoriai kazka sugadino o ne ta pati Grindos technika, kai viskas padengta sniegu ir kasdien niekas nevaiksto tu pazeidimu nefiksuoja... Buzinskas populistas tik bele ka nors pasakyti nuraminti rinkejams.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Šiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
                  Tai gal ir tegiamas dalykas galutinai sumalt jau aptrupėjusias trinkas - greičiau perklos naujai. Nors kitavertus ir nelabai geras dalykas, nes su VMS apsisukimais darbai gali užtrukt kokias tris kadencijas kaip minimum. Tai per tą laiką ūkininkai su savo technika galbūt dar lankysis.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos.
                    "Jeigu grinda gali laužyti tai gali ir ūkininkai."

                    Comment


                      Iš savivaldybės susitikimų protokolų:

                      Paminėjo, kad 2021-2022 metais buvo nuskenuota 1009 km gatvių, arba 2150 km eismo juostų, nustatyta prasta arba labai prasta būklė 241,1 km gatvėse. 2023 metais sutvarkyta 105,6 km gatvių. Prastos ar labai prastos būklės gatvės ruožų sumažėjo 46 proc. Išsamiai pristatė 2023 m. gatvių skaitmenizavimo modulio, kelio dangos būklės vertinimui naudojamus techninius parametrus. 2023 m. nuskenuota 2098 km gatvių eismo juostų arba 1167,1 km gatvių. Nustatyta prasta arba labai prasta būklė 164,06 km gatvėse. Informavo, kad atlikus homogeninių ruožų analizę 2024 metais planuojama sutvarkyti 123,11 km gatvių.
                      Dveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.

                      Comment


                        Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Dveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.
                          Nors iš pradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
                          Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 17:04.

                          Comment


                            Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, kurių nesugeba sulyginti klodami viršutinį asfalto sluoksnį. Kasinėjimai ir rausimasis tvarkyti kažkokių tinklų ką tik išasfaltuotose atkarpose irgi niekur nedingo. Jau nekalbu, kad buvo nustota mažinti nenaudojamo asfalto plotus, sodinti medžius, krūmelius ir apskritai, užsiimti smulkiuoju urbanizmu.

                            Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.

                            Pasižiūrėjau, kaip, pvz. Pylimo g. atrodė 2021: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu

                            ir kaip – 2022: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu

                            Atrodo, kad fotografuota alternatyvioje dimensijoje.
                            Paskutinis taisė abruo; 2024.01.28, 12:32.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?
                              Prieš 4-5 metus.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Nors iš opradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
                                Praeitą kadenciją gan intensyviai pradėjo ruoštis kaip objektyvizuoti gatvių (ir ne tik) tvarkymo darbų prioritetus. Vienas naujas žingsnis buvo SAM įpareigojimas daryti trimečius planus, kas kartu su skaitmenizavimu privertė viešinti vis daugiau planų iki darbų pradžios ir sukėlė atitinkamų klausimų "o kodėl čia?" Užsakyti dažnesni google streetview ir analogiškas profesionalesni mapillary važinėjimai, kas leido nutoliu vertinti ir lyginti kas ir kaip daroma ar planuojama. Eksperimentavo su skanavimais ir galų gale užsakė beveik viso miesto mąstu nuskanavo dangas. Priruošė du detalius artimo mąstelio aerofoto žemėlapius iš 4 krypčių, nuskanavo ir papildė Lidar duomenimis, taip pat reguliariai atnaujina detalius topografinius žemėlapius maps.vilnius pagrindo žemėlapiuose. Nemažai dėliojo atskirų tarnybų kaip Vilniaus vandenys ir šilumos tinklai darbus su tolimesniu planavimu. Taip pat skaitmenizavo visokius leidimus kasti, šulinių gylius ir pan. Tai turint reguliariai prižiūrimus objektyvesnius duomenis lengvai prieinamuose sluoksniuose turėtų sumažinti politinio prioriteto patvarkymus be platesnio vaizdo pertvarkų ir investicijos į paprastus remontus bent jau būtų labiau pagrįstos.

                                Svarbiausia, kad įsivažiuotų (bent jau planuoja šiemet pradėti diskusijas ir projektavimus) ir rekonstrukcijos projektai, kurių priruošta/ruošiami gal kokie 30-40, D kategorijos ramaus eismo gatvių pertvarka rajonų vidinėse gatvėse paraleliai tam prasčiausios būklės gatvių remontui. Iki C ir B kategorijos gatvių pertvarkos aiškiai dar reiks palaukti kokią kadenciją tie projektai per didelės apimties vykti paraleliai, kai politikai spaudžia investuoti dešimtis milijonų į kažkokius evakuacinius kelius.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, (...)
                                  Su kokybe ir terminais yra nemažų problemų - apie tai nemažai ir šiame forume diskutuojama.
                                  Tačiau su pagrindinių gatvių tvarkymo kiekybe ir ambicijomis tvarkant yra pastebima pažanga.

                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
                                  Negi negalima buvo išsireikšti neutraliai - vairuojant tų smulkių problemų nesimato. Nors šuliniai yra pastebimi
                                  Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos

                                  Gerai tas, kad per praėjusius metus Vilniuje smarkiai sumažėjo duobių, o atsivėrusios taisomos santykinai greitai.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
                                    Tamsta varai ant vieno forumiečio ir vis įdedi jo nuotrauką iš troleibuso - tai bent jau varančių ant važinėjančių VT tikrai turim.

                                    Comment


                                      Ten buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
                                      Ką aš galiu padaryti kad jo galbūt vienintelė publikuota nuotrauka yra pro toleibuso langą.

                                      Baigiame off-topicą.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 21:56.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ten buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
                                        Tai ir atsikirtinėk normaliai, o ne pašiepdamas, kad žmogus važiuoja troleibusiu (lyg čia būtų kažkas blogo).

                                        Comment


                                          Deja, mašinyčių mylėtojai labai mėgsta užsikirst ir kartot tą patį per tą patį, ar tai būtų nuotrauka iš troleibuso, kuri naudojama bandant pažeminti (čia nuostaba neturėtų kilti - tokių siaurų pažiūrų ir mažų smegenų vingių asmenims važinėjimas VT vis dar yra nelygis, lochiškumo ir silpnumo simbolis), ar pastoviai apsiverkinėti dėl radarų, kurie varžo prigimtines vadyteliaus teises paspaust dugną.

                                          Jei ta nuotrauka kelia tokį lytinį susijaudinimą, kad negali nustoti jos publikuoti, prašom, negi gaila. Įkelčiau kažką ir vairuodamas automobilį, gal tada gaučiau daugiau pripažinimo iš visų romų, tačiau, deja, to neleidžia KET (beje, labai geras skaitinys, kurį perskaičius turėtų būti atsakyta į vieną kitą klausimą, kam reikalingi radarai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X