Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
- 5 patinka
Comment
-
Pasivaiksciojau palei ka tik restaurota Seskines D kategorijos 4 juostu gatve. Nuotrauku daug, net nezinau ka cia issirinkt...
Kas cia padaryta yra visiskas vamzdec. Viskas prasideda sita nuostabia pereja. Kitoj gatves pusej yra dvi juostos. Tam prasme buvo viena, nes pirma yra uzparkuota visa laika (ne, isskyrus 7-9 val darbo dienom!), paskui ties pesciuju pereja isplateja iki 2 juostu, paskui iskart uz jos vel pasidaro viena juosta. Sssssska (kitu zodziu nera, cia bus tokiu daug)
Del posukio i desine ivaziuoti i Seskines gatve is Ozo, rodos viskas logiska - dvi juostos. Kaire juosta ivaziuoja tie kurie vaziuoja nuo Ukmerges, kiti suka i desine is Ozo. Bet gi ne, pirma juosta uzparkuota ISKART uz sankryzos, ko pasekoje realiai naudojama tik viena, kaire juosta. I ja isuka abu srautai iskart. Pirma juosta uzasfaltuota saip sau, kad pereja butu kuo ilgesne ir sitoje puseje.
Ok, toliau.
Ar cia teisingas zenklas? Kodel viena rodykle kiekviena puse, jei judejimas vyksta 2x2? Kitavertus, koks skirtumas, ar tikrai imanoma vaziuojant isidemeti tiek zenklu 50 metru atstumu?
30 metru pries kiekviena pereja draudžiamas parkavimas (idomu butu paziureti kokia 2 nakties ar tikrai to zenklo kas nors laikosi)
Pereja kitoje puseje atrodo va taip. ISKART uz jos viskas uzparkuota (bet nuo 7-9 val negalima!). Pereja aisku turi eiti per eismo juosta, kurios nera. Perejos turi buti kuo ilgesnes, kad butum kelyje kuo ilgesni laika ir tave numustu bet kas besukant.
Primenu, kad tam parkavimuisi pasibaigiant vel pereja eina sita puse per dvi juostas, o paskui tiesiai uz jos gatve susiveda i viena juosta jau sukti i Ukmerges. Nes nu, geriausios kegliu musimo praktikos, straikas, t.t.
Svarbiausia pripaisyti kuo daugiau zenklu VAIKAI ant kelio. Va, panaudoti saugumo elementai! Padarem viska ka galejom!
Vaikai nupaisyti begantys. Begioja per kelia, zuikiai zulikai. Na, uzmusi, ka padarysi, padarem viska galejom! Taip jam ir reikia, kur tevai ziuri? Vargsas vairuotojas, paskui po teismus tampytis..
Sekanti pereja tokia pati:
Ties pereja eismo juostos turi buti 4. Specialiai kad jei koks stabdys sustotu galetum greitai aplenkt ant pacios perejos.
Trecia pereja saleles NETURI. Nera saleles, Karlai. Per 4 eismo juostas. Nes, per gerai gyvenat ten Seskinej, zinokit savo vieta.
Na, o aplink yra taip:
- Gal cia irgi reiketu plyteliu, zmones gi vaiksto?
- Nenumatyta
O ten toliau laiptai kuriuos atnaujinot, bet jais negali palikt nei tevai su vezimeliais, nei neigalieji, galbut cia reiketu uzkilimo kur zmones patys jau padare?
- Ne, cia paprastas remontas, nenumatyta
- O cia kam tiek plyteliu, cia ju tukstanciai? Jus ka negalejot puse ju paklot tam paciam takelyje kairiau?
- Cia gali sustoti trys autobusai vorele! Dvigubi! O!, kaip jum? Nieko tokio kad jie apytiksliai tris kartus per valanda cia isvis atvaziuoja? Cia paprastas remontas, nesikabinekit!
Kitoj gatves pusei saligatvis senas ir duobetas. Gal pinigu neuzteko, nu ka padarysi...
- 38 patinka
Comment
-
Visi, kurie vėl pradės aiškinti, kad čia "higiena"
nu bl*t ne, čia yra akivaizdus pinigų švaistymas. Vietoj to super perteklinio asfalto galėjo žolę pasėti, bent 3 kartus susiaurinti ties perėjomis, nedėti tų 5 kart brangesnių granitinių bortų ir būtų dar vieną gatvę sutvarkę, dabar visą vasarą dirbo, keitė, o pagerėjo tik automobilių greitis
Jeigu dar neaišku kaip Europoje tvarkomos gatvės, video žemiau:
- 17 patinka
Comment
-
Apie takų remontą nei žodžio
Grinda FB
PRADEDAME PANERIŲ GATVĖS REMONTĄ
Panerių gatvė yra viena iš judresnių gatvių Vilniaus mieste, svarbi tranzitinio sunkiojo transporto jungtis. Jos dangų nusidėvėjimui metams bėgant didelę įtaką padarė aptarnaujantis geležinkelio krovinių stoties transportas ir tranzitinis sunkvežimių eismas.
Šioje gatvėje numatyta suremontuoti dangas ir atlikti ištisinio asfaltavimo darbus. Juos vykdysime dviem etapais - nuo Iešmininkų iki Švitrigailos gatvės ir nuo Švitrigailos iki Mindaugo gatvės. Viso – beveik 1,5 km.
Remonto metu numatyta:
Asfalto dangos frezavimas,
Kelio bortų keitimas,
Inžinerinių komunikacijų tinklų ir šulinių remontas,
Apatinės asfalto dangos pažaidų remontas,
Ištisinio asfalto klojimas.
Dėl vykdomų darbų numatomi eismo ribojimai – pagal galimybes rinkitės alternatyvius maršrutus.
Darbus užbaigti planuojame iki 2023-12-15.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąApie takų remontą nei žodžio
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - miestas su granito bortais įremintais pakilimo takais!
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąAstana ar vidutinis JAV miestas?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąAstana ar vidutinis JAV miestas?
- 2 patinka
Comment
-
Tai taip išeina, kad jei Kaunas paleistų VT labiau į vakarą ir dažnesniu intervalu tai infrastruktūros kokybe jau rimtai lenktų Vilnių (jau modernesni autobusai negu Vilniuje, nekalbant apie troleibusus), žymiai labiau sutvarkytos gatvės (tiek danga, tiek šviesoforai naujo tipo, didelėj daly vietų šviestuvai pilkai-juodos spalvos, o Vilniuj košė visiška dar). Nesuprantu, kaip galima taip gauti į kaulus nuo kone 2 kartus mažesnio miesto, plius dar ne sostinė.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad jei Kaunas paleistų VT labiau į vakarą ir dažnesniu intervalu tai infrastruktūros kokybe jau rimtai lenktų Vilnių (jau modernesni autobusai negu Vilniuje, nekalbant apie troleibusus), žymiai labiau sutvarkytos gatvės (tiek danga, tiek šviesoforai naujo tipo, didelėj daly vietų šviestuvai pilkai-juodos spalvos, o Vilniuj košė visiška dar). Nesuprantu, kaip galima taip gauti į kaulus nuo kone 2 kartus mažesnio miesto, plius dar ne sostinė.
Dviračių takai Vilniuje geresni. Netrūkinėja kaip Kaune ties kiekviena sankryža. Yra įrengtos dviračių pervažos. Kai kurios turi visai modernius dviračių šviesoforus (Algirdo g., Pilaitė).
Į kaulus gauna VT. Arguably geriausias VT iš didžiųjų miestų (o gal net aplamai Lietuvoje) yra Kaune. Trūksta tik pirmumo ir suderintų šviesoforų VT, būtų iš vis pavyzdinis VT Lietuvoje. Tada galbūt nebūtų skurdesnių gyventojų grupių transportas, galėtų konkuruoti su automobiliu.
Kaune daugiau apleistų pastatų, skylių tarp pastatų, kur nepradėta/nėra statybos. Menkesnė ekonomika, gal net overall prastesnė gyvenimo kokybė, t.y. mažiau naujos statybos intarpų aplink Centrą, didesnė gyventojų dalis gyvena komiblokuose miesto ribose. Daug būnu Vilniuje ir Kaune, susidarau įspūdį, kad Kaune daugiau žmonių su prastesniu išsilavinimu/prastesniu pasaulio suvokimu. Vilniuje labai jaučiasi ekonomikos bumas, koks niekur Lietuvoj nesijaučia. Highrise'ai horizonte, statybos, solidžios vietos (Japoniškas sodas Šnipiškėse, Seimo tunelio apylinkės, Verslo trikampis, NMC).
Man asmeniškai nepatinka dėl Vilniaus, lyginant su Kaunu. VT kokybė, Senamiestis/Naujamiestis galėtų būt labiau renovuotas, tiek gatvės, tiek pastatai, minimizuot netvarkingų fasadų ir balkonų skaičių. Dar galėčiau paminėti važ. dalių dangų kokybę, bet Valdas jau tvarko šį reikalą.Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.20, 19:21.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė evvt
Tai iš antros foto matom kad jau ir baigti šitie kaip ten tie "didžiausi gatvių tvarkymo darbai miesto istorijoje" nes nu kur iškastas buvo asfaltas tai dabar jau subertas ten atgal trupinių pavidalu. Dar su asfaltiniu lygintuvu pravažiuos jei geri būsime. Valio tovarišči!
O šaligatvis dar visai geras, plytelės gi pilnai į miltus dar nesutrupėjo.
Comment
-
Pramonės g. Dalinai jau išrausta (nuo didžiagabaričių atliekų aikštelės iki miesto ribos) - darbai trūks turbūt ilgai, nes dienos metu vos vienas ekskavatorius būna vietoje + keli kelio darbuotojai. Jeigu spės Iki gruodžio vidurio, bus kalėdinis stebuklas.
Kartu su kelio atnaujinimo darbais šalia rausiama duobė bendram pėsčiųjų/dviračių takui. Klausimas tik, kaip reikės ji pasiekti - važiuoti bendrų srautu su sunkvežimiais nuo Vilejkol Lidlo iki pervažos, nuo kurios bus takas, "good luck" taip sakant, nes šaligatvio toje atkarpoje realiai irgi nėra - arba sunykęs, įaugęs į žemę, arba techninis 2 - 3 plytelių. Šiaip viena prasčiausių infrastruktūros atkarpų pėstiesiems ir dviratininkams, lyginant su kelio intensyvumu.
Šiaip irgi keistai, kad tvarkant kelią neplanuojama apšviesti šios atkarpos - dažniausiai dviračių/pėsčiųjų takai apšvietimą turi, čia atrodo, kad jo nebus.
Jokio projekto šiems darbams rasti irgi nepavyko, tai turbūt išeina, kad visus darbus galima visai gerai ir be projektų daryti - kiek gerai, tai aišku paaiškės po atliktų darbų,kad nebūtų kaip Kojelavičiaus gatvėje... aj, ten gi projektas buvo, tik nieks jo neskaitė...
Paskutinis taisė adomazzz; 2023.09.22, 12:27.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąUpdate Mildos g. buvę užasfaltuoti dangčiai:
Šiaip visur kur liejamas ištisinis turėtų būti privaloma pakeisti tuoss ovietinius įleisto profilio dangčius, kurie yra duobės kai per juos važiuoji.
- 2 patinka
Comment
Comment