Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Šaltinis
    Ir čia vienpusis eismas dar (jei neklystu). Automarozams patiks, lengvai ims šimtuką.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.16, 13:07. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Žiauru

      Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

      Jakšto g.
      Šaltinis
      Geras asfaltas riedėjimui
      Paskutinis taisė digital; 2023.09.16, 13:07. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

      Comment


        Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja

        Comment


          Čia yra kaimiečio svajonė realizuota Vilniaus centre.

          Comment


            Parašė Harlem Rodyti pranešimą
            Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
            Jeigu čia apie mane, tai galiu pasakyti, kad nuo gimimo gyvenu Vilniuje ir tai kas vyksta dabar su gatvėmis yra gėda, grįžom 60 metų atgal, kai bet kokias gatvės užpilame juoda smala.
            Duodu žodį, kad tas lygumas laikys kelis metus, po to prasidės lopymai, šulinių remontai ir pan.
            Pavyzdžiai: Apkasų g. perasfaltuota prieš 3-4 metus, šiai dienai visa danga sutrukinėjusi; Naudarduko g. perasfaltuota prieš 5 metus, šiai dienai danga sutrukinėjusi ir prasidėjai lopymai
            Ar to siekiame? Kad stabiliai remontuotume tas pačias gatvės?
            Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.16, 22:56.

            Comment


              Su kuo susiję tie lopymai? Ar tai dėl vos platesnio asfaltavimo ploto? Kiek matau, kaip "ant durniaus" viskas daroma, tai manyčiau rezultatas aiškus visais atvejais.

              Comment


                Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų. Dėl to ir teigiu, kad geriau 20 išasfaltuotų gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 gatvės humanizuojant, nes tokiais tempais tvarkant gatves jos greičiau nusidėvi senos nei būna sutvarkomos naujos ir normalių kelių nesulauksime niekada.
                Aišku humanizuoti reikia, kad ir tas dvi gatves per metus, bet tai nereiškia kad nereikia asfaltuoti gatvių paprastai, kol kitos gatvės laukia savo eilės. Nes nu argumentas kad "bent automobiliai nelėks" neatlaiko jokios kritikos - čia tas pats kas palikti subirusius šaligatvius Čiurlionio gatvėje kad paspirtukininkai nelakstytų. Gatvės turi būti patogios visiems miestiečiams - pėstiesiems, dviratinikams ir surprise - automobilistams. O saugumui miesto ribose gerinti yra kitokių, visiems gerai žinomų inžinerinių sprendimų.

                Jakšto gatvė iki remonto, kur "galėjo geriau nieko nedaryti". Europos Sąjungos šalies sostinės centras, XXI amžius.

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 004320.png
Views:	869
Size:	1,24 MB
ID:	2076289

                Comment


                  Žinant realią situaciją su susidevėjimu. Gali būti, kad humanizacijai tiesiog buvom neparuošę biudžetų, tai turėjo būti daroma ant santykinai tvarkingos (lygios) infrastruktūros, ir gerai apgalvojus vietas, todėl ji tapo PR fail'as.
                  Geriau tiesiog kaip Taline ar Rygoj. Daugiau su dažais patepliot. Apribot greitį iki 30, įrengt kuoliukų. gumbų, kad neapvažinėtų mašinos per dviračių juostas. Nėra ir turbūt nebus astronominių biudžetų infrastruktūrai Lietuvoje. Su mūsų biudžetais ir tai ką ilgai turėjome anksčiau reikia džiaugtis, kad iš vis turim tvarkomus kelius, o ne tiesiog viskas sugriuvę, nėra pinigų ir t.t.

                  Jakšto g. plotis toks, kad galima pagalvot parkingo juostas, dviračių juostas. Reiktų vengt tokių bile punktyras per vidury ir tak sueis.
                  Gautume visai padorų (modernų) rezultatą.
                  Kažkada būsim pasiruošę ir padoriai humanizacijai, jei viskas bus gerai.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.17, 01:46.

                  Comment


                    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
                      Tie "nėra pinigų šaligatviams" (kaip ir nėra pinigų keliams) yra tiesiog atmazai - visi 2023-čiais daromi rekordiniai gatvių tvarkymai (dėl kurių buvo netgi paleista atskira PR kompanija) Vilniaus miestui tekainuoja vos 40 mln iš 1.3 mlrd metinio biudžeto. Net renginiams išleidžiama per metus daugiau, nei visiems tiems "rekordiniems kelių tvarkymams". Tiesiog daugelį metų miesto valdžiai buvo dzin - kaip ant prastos kokybės kelių, taip ir ant subyrėjusių šaligatvių. Džiugu kad pagaliau atsirado visuomenėje paklausa tokiems dalykams - atkreipkite dėmesį į mero rinkimus, apie tai kad reikia sutvarkyti šaligatvius kalbėjo praktiškai visi kandidatai.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
                        Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.

                        Comment


                          "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.

                          Comment


                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                            Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
                            Arčiau upės ties Swedbank banguojas jau.

                            Comment


                              Klimato korta metama pridengti apsileidimui. Kai kelio sankasa išplaukusi, kelkraščiai užaukštėję, o drenažiniai grioviai užakę, tai lopyk tą asfaltą nors ir kasmet. Arba kur prie šulinio įgriuva, tai irgi vis asfaltu palopoma, bet po kelių mėnesių vėl įdumba.
                              Užtat asfaltas labai patogu dviem aspektais: 1) žymiai greičiau įsisavinamas biudžetas; 2) nereikia daug laiko ir darbo jėgos, kaip žaidžiant su trinkelėm bei kitais gerbūvio elementais

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
                                Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. Deja, negaliu surasti nieko internete kad pagrįsti savo žodžius.
                                Be to, netgi pagal Konstitucijos prospektą matosi kad per 10 metų gali atsirasti stiprūs paviršiaus pažeidimai:

                                2012 vs 2022 metai

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 144159.png
Views:	775
Size:	3,75 MB
ID:	2076344

                                Be kita ko, nereikia kabintis prie tų 10-ties metų - tai labiau iliustracija, pusiau iš lempos paimtas skaičius, nei moksliškai pagrįstas teiginys. Nu tebūnie 15 metų. Mano argumentavimo esmė nuo to nesikeičia - humanizuojant gatves dabartiniu tempu, daugiau kelių susidėvės senų nei bus sutvarkyta naujų. Štai jums paprasta aritmetika:

                                1. Kelių Vilniuje yra 1100 km, tarkime, iš jų reikia humanizuoti ketvirtadalį, t.y. 225 km.
                                2. Vilniuje nuo 2018-tų yra humanizuota 20 km gatvių (pagal 2023-ių vasario Madeinvilnius duomenis), t.y. po 4 km per metus.
                                3. Nesunku paskaičiuoti, kad net jeigu padvigubintume humanizuojamų gatvių skaičių (kas būtų didelis projektavimo/derinimo prasme iššūkis), mums vis tiek reikės 22.5 metų kad sutvarkyti visus potencialiai humanizuojamus kelius. Joks kelias tikrai tiek nelaikys be kapitalinio remonto.

                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
                                Bent atkarpa nuo Žolyno iki Šilo gatvės buvo pradėta tvarkyti 2018-tais, t.y. toli gražu jam iki 10 metų. Be to, tame pačiame straipsnyje paminėta, kad gatvė nebuvo asfaltuota daugiau kaip 20 metų ir mes visi puikiai prisimename, kaip ta gatvė tuo metu atrodė.
                                Straipsnis čia: https://madeinvilnius.lt/transportas...tavimo-darbai/

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Žiauru

                                  Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

                                  Jakšto g.
                                  Click image for larger version  Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg Views:	329 Size:	213,3 kB ID:	2075988

                                  Šaltinis

                                  Įdomu kaip sužymės linijas - ar gali būti, kad taip pat, kaip buvo? Nenoriu tuo tikėti, nors su automarozu meru nežinau jau ko ir besitikėti. Civilizuotai sužymėjus šitą asfalto lauką, galima kažkiek ir pagerinti buvusią situaciją. Idealiu atveju, čia reiktų įrengti Naugarduko gatvės stiliaus dviračių taką (kurį po to būtų galima pakeisti tikru dviračiu taku). Būtų tikrai naudinga jungtis dviračių takų tinkle. Bet tokie dalykai, spėju, jau praeityje.
                                  Paskutinis taisė VLR; 2023.09.17, 22:21.

                                  Comment


                                    Matant kas vyksta, naivu tikėtis kažko protingo. Tiesiog įpis juostas po 6 metrus, aftamabilystai skraidys po 80 km/h, 4G vairuotoja Janina pravažiuos be problemų, Romas džiaugsis kad gatvė be radarų, meras bus perrinktas dar 6-ioms kadencijoms.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. ]
                                      Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
                                      Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
                                      Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.18, 09:39.

                                      Comment


                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                        Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.
                                        Jeigu nereikėtu išleisti tiek daug pinigų pakilimo takų asfaltui, tai galėtum masiškai daryti humanizavimą.
                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
                                        Klimato argumentas pukiai veikia ir Kanadoje kur jie iš vis išradinėja asfalto mišinį labiau pritaikytą jų sąlygoms, o Lenkija vasara dėl minkšto mišinio draudžia fūrų eismą saulėtomis dienomis, nes taip yra pigiau nei dėti kietą mišinį kuris žiema skilinėja.

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                          Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
                                          Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
                                          Tai vat tame ir esmė, kad asfaltuojant atkarpom greičiausiai buvo perasfaltuotas visas kelias.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X