Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pilaitėje projektuojama daugiau mažiau paskutinė Karaliaučiaus g. atkarpa.

    https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uo-smalines-g/

    Truputį juokingai atrodo, kai per kiekvieną įvažiavimą į kiemą dedami įspėjamieji paviršiai silpnaregiams, tuo tarpu, kur takas ima vingiuoti - jau dzin, susiras kelią atsitrenkęs į stulpą.
    Įvažiavimai į kiemus 3m pločio su R-2m užapvalinimais? Nu nu. Gal bent 45° nusklembimus padaryt, kad nevažinėtų per bordiūrus?
    Pėstiesiems iš VT peronų matomai niekur patekti nereikia, išskyrus veją arba dviračių taką. Bent jau toks įspūdis pagal stačius kampus. Stačiakampiais nieks nevaikščiojo ir nevaikščios.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.08.17, 11:53.

    Comment


      Man juokingiau, kad dviračių (ir pėsčiųjų) taką įrengs iš trinkelių. Kitoj gatvės pusėj nei normalus dvirtakis. Ties įvažiavimais danga nutrūks, pervažų nebus. Neabejotinai aukštis kilnosis ir to tikro dvirtakio.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Vilniuje per šią vasarą ištisinio dangos klojimo būdu bus atnaujinta 100 kilometrų gatvių – triskart daugiau, nei planuota anksčiau. Preliminariai skaičiuojama, kad gatvių atnaujinimas šiam sezonui gali kainuoti iki 40 mln. eurų.

        https://madeinvilnius.lt/transportas...nebuvo-butina/

        Jie, PYPT, aš negaliu. Pvz Paco g ruošiasi visą ištisai asfaltuoti, o apie šaligatvių remontą nieko. Pco g nedelsiant reikia šaligatvius daug kur ir keisti, ir platinti. Daug kur 40-50 metų nematę remonto, yra daug atkarpų gan ilgų kur 1 m plotis, žmonių daug... Mane siutas ima. Ir dar kai kur per plati gatvė - matavau.

        https://www.google.com/maps/@54.6933...8192?entry=ttu

        Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	1888 Size:	250,2 kB ID:	2064280
        Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1872 Size:	228,9 kB ID:	2064281
        Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1886 Size:	198,6 kB ID:	2064282
        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1885 Size:	251,8 kB ID:	2064283
        Katik buvau Mildos g.. Ten ištisiniu varo. Dangos būklė tokia pusė velnio buvo - tebūnie asfaltuoja. Aišku - šaligatviai velniop.
        Bet kuo aš negalėjau atsistebėti, tai ką pamačiau darant su dangčiais - taip išeina juos ruošiasi palikti senus išsiklaipiusius ir per giliai (po naujos dangos užpylimo). Aš iš pradžių galvojau, kad ten duobės, bet pasirodo ne - dangčiai:

        Click image for larger version  Name:	Mildos g asfaltavimas 2023 08 22.jpg Views:	0 Size:	635,2 kB ID:	2070199

        O kažkada numatoma ir visą Paco pilti ištisiniu. Ten tai išvis beprotybė - perėjau visą gatvę - dangos būklė arba gera arba labai gera, daug kur pilta ištisinis prieš kelis metus. Šaligatviai nekeisti 60-30 metų (prilkausomai nuo atkarpos), daug kur plotis 1 m, važiuojamosios dalies plotis apie 630 cm (21 pėda - matavau).

        Čia vyksta toks pinigų taškymas. Dar tiek to tas taškymas jei būtų naudos, o dabar...

        Man norisi paimti ir į snukį užvažiuoti kas atsakingas. Na, ne - iš tiesų visai nesinori užvažiuoti per snukį, bet pyktis ima. Akivaizdu, kad bent Paco reikia nuo šaligatvių pradėti, juos platinti ir tik tada apie asfaltą galvoti. Kas darosi su mūsų miesto valdymu?

        40 milijonų ištaškyta. O užtektų 20-30 milijonų. Likusius pinigus reikia nedelsiant į šaligatvius mesti. už 10 milijonų galima nutiesti apie 140 km šaligatvio!
        Paskutinis taisė spekas; 2023.08.22, 15:16.

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą

          Katik buvau Mildos g.. Ten ištisiniu varo. Dangos būklė tokia pusė velnio buvo - tebūnie asfaltuoja. Aišku - šaligatviai velniop.
          Bet kuo aš negalėjau atsistebėti, tai ką pamačiau darant su dangčiais - taip išeina juos ruošiasi palikti senus išsiklaipiusius ir per giliai (po naujos dangos užpylimo). Aš iš pradžių galvojau, kad ten duobės, bet pasirodo ne - dangčiai:
          Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            O kažkada numatoma ir visą Paco pilti ištisiniu. Ten tai išvis beprotybė - perėjau visą gatvę - dangos būklė arba gera arba labai gera, daug kur pilta ištisinis prieš kelis metus. Šaligatviai nekeisti 60-30 metų (prilkausomai nuo atkarpos), daug kur plotis 1 m, važiuojamosios dalies plotis apie 630 cm (21 pėda - matavau).

            Čia vyksta toks pinigų taškymas. Dar tiek to tas taškymas jei būtų naudos, o dabar...

            Man norisi paimti ir į snukį užvažiuoti kas atsakingas. Na, ne - iš tiesų visai nesinori užvažiuoti per snukį, bet pyktis ima. Akivaizdu, kad bent Paco reikia nuo šaligatvių pradėti, juos platinti ir tik tada apie asfaltą galvoti. Kas darosi su mūsų miesto valdymu?

            40 milijonų ištaškyta. O užtektų 20-30 milijonų. Likusius pinigus reikia nedelsiant į šaligatvius mesti. už 10 milijonų galima nutiesti apie 140 km šaligatvio!
            Kas man keisciausia, kad Vilniuj pilna daug rimtesniu gatviu ar sankrzu, kur uztektu danga pakeist ir gatves bukle iskart pageretu. Bet kazkodel yra uzsiimineja kazkokio nesamonem ir keiciama danga, ten kur nereikia arba tos gatves neturetu but prioritetines.

            Comment


              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

              Kas man keisciausia, kad Vilniuj pilna daug rimtesniu gatviu ar sankrzu, kur uztektu danga pakeist ir gatves bukle iskart pageretu. Bet kazkodel yra uzsiimineja kazkokio nesamonem ir keiciama danga, ten kur nereikia arba tos gatves neturetu but prioritetines.
              Mane tai labiausiai nervina tai, kad Vilniuje pilna trumpų jungiamųjų atšakų (ar kaip jos vadinasi) kuriose yra lopas ant lopo ir kurių niekas neliečia dešimtmečiais. Atrodytų, vos keliolika metrų viena, bet joms asfalto neužtenka.

              Tarkime: https://www.google.com/maps/@54.7226...8192?entry=ttu
              Arba: https://www.google.com/maps/@54.6817...8192?entry=ttu
              Arba dar čia: https://www.google.com/maps/@54.6713...8192?entry=ttu

              Gal per street view nesimato, bet realybėje važiuojant mašina labai jaučiasi.

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.
                Tai jie dangčius vėliau pakelia į reikiamą lygį. Ten tokia dangčių technologija kad juos galima reguliuoti. Na, teoriškai, kartais automobiliai sulaužo ir tada duobės gilios palieka.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                  Aš ne taip seniai irgi piktinausi forumiuke dėl to paties Pylimo gatvėje, bet po to galiausiai sutvarkė ir galutiniam rezultate dangčiai vienam lygyje su egsvaltu.
                  Tai gal nereikia piktintis dėl to, ko nesuprantate? Nes čia grynai 3 milijonų krepšinio trenerių situacija.

                  Comment


                    VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

                    Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

                    Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.







                    Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.


                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Tai gal nereikia piktintis dėl to, ko nesuprantate? Nes čia grynai 3 milijonų krepšinio trenerių situacija.
                      Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.

                      Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.

                      Comment


                        Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                        VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

                        Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

                        Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.

                        Dabar tvarkė vakarinės pusės įvažiavimus į kiemus, perklojo šalia kelio bortus ir trinkeles. O bet tačiau, likusių bortų pakeist nesivargino. Problema ta, kad pati gatvė iš esmės humanizuota, kelio plotis nėra per platus ir tinkamas, iš abiejų pusių lygiagretus parkavimas. Eismo intensyvumas gan didelis, bet kažkodėl net betoninių bortų nesugebėjo perdėti. Labai viliuosi, kad keis kaip ir Pylimo g., jau po asfalto, nes dabar nelabai suvokiama, kaip tokio intensyvumo gatvėje, kur nenumatoma pertvarka, palikti sutrūkinėjusius senus bortus.
                        Rinktinės g., kaip bebūtų keista neturi pertektlinio asfalto. Bet sugeba prisicirkinti, nekeisdami bortų...
                        Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.

                        Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
                        Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.25, 08:07.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Rinktinės g., kaip bebūtų keista neturi pertektlinio asfalto. Bet sugeba prisicirkinti, nekeisdami bortų...
                          Plotis tarp bordiūrų 11 m, gaunasi - 2 m parkavimas | 3,5 m juosta (dėl VT) | 3,5 m juosta (dėl VT) | 2 m parkavimas. Tikiuosi taip ir suženklins, kaip buvo, o ne kaip Šeškinės ar Asanavičiūtės g.

                          Taip pat, įdomu ką dėl perėjų darys, viena - šviesoforinę, antra - be salelės, trečia - be salelės ir su kalneliu, labai nenuspėjama ir nehomogeniška
                          Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?

                          Comment


                            Parkavimą ženklins, nes ten geltona mokama zona galioja ir savaitgaliais.

                            Grinda cinizmo padavė fb


                            Rinktinės gatvės ištisinis asfaltavimas.

                            Tipiškai, kad kukli frazė „ištisinis asfaltavimas” iš tiesų apima ir kelio bortų keitimą, ir šulinių remonta, ir šaligatvių sutvarkymą, ir frezavimą, ir – tik tada - asfaltavimą.
                            Taigi, šią savaitę išasfaltavome suplanuotą atkarpą nuo Turgaus g. iki Šeimyniškių g.

                            Liko tik baigiamieji darbai su šaligatvių plytelėmis ir įvažiavimų trinkelėmis - juos užbaigsime, kaip ir numatyta, iki rugsėjo 1 d.
                            Tekste šneka apie kelio bortų keitimą, o jų pačioj nuotraukoj palikti baisūs seni

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Is kiek lazinames, kad jokio parkavimo ten nezenklins?
                              turiu vilčių, nes iki remonto buvo suženklinta

                              Comment


                                Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                                VMS ir toliau kaip nori, taip tvarko gatves be jokios logikos.

                                Naujausias pavyzdys iš Rinktinės g. Per dvi naktis suklojo asfaltą, per naktį iš karto klodami dvigubą sluoksnį ant vienos juostos, kitą naktį taip pat dvigubu sluoksniu juostą pilnai asfaltuodami.

                                Bet kuriozai kitur - vėl su kelio bortais. Rytinė gatvės pusė visa tvarkinga, sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, nauji betoniniai kelio bortai ir techninis šaligatvis pakeisti per dviračio tako tiesimą prieš kelis metus.

                                O kaip patekti nuo dviračių tako į Krokuvos g., kuri yra dviračių gatvė? Reikia spręsti rebusus. Bet kadangi čia tik bukas asfaltavimas, tai nepasivargino šitos vietos išspręsti.

                                Comment


                                  Krokuvos g. pakeitimas į dviračių gatvę labiau PR reikalas, nei naudingas, nes:
                                  - Gatvė vienpusio eismo, vadinasi, eismas draudžiamas iš Kalvarijų g pusės.
                                  - Pravažiavus Krokuvos g. iki Kalvarijų g. atsiduri kaip ir akligatvyje. Kalvarijų g. nebegalima dviračiu važiuoti A juosta. Šaligatviai siauri ir tokios prastos būklės , kad ir pėsčiomis baisu. Važiuojant tiesiai per perėją iki Burių atsiduri parkinge-tešlyne. Tai jau geriau važiuoti lygiagrečiai Šeimyniškių g. ir išlysti prie Konstitucijos pr. sankryžos, kur prasideda dviračių takas.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Nu tai gal uždarom forumiuką, nes turbūt nykstamoji dalis čia dalyvaujančių yra tiesę gatves ar kloję šaligatvius. Pasipiktinau, pasimokiau ir pakomentavau kitiems, kad neverta piktintis. jeez.

                                    Beje, ko dar nesuprantu, jei ten tokios kietos technologijos, kodėl Algirdo/Basanavičiaus sankryžoje prieš porą mėnesių aksfaltuotame plote šulinys įdubęs labai stipriai.
                                    Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

                                    Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
                                    https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
                                    https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

                                    Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
                                    Paskutinis taisė alga; 2023.08.25, 16:35.

                                    Comment


                                      Update Mildos g. buvę užasfaltuoti dangčiai:

                                      Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_1692884308523.jpg
Views:	1365
Size:	603,2 kB
ID:	2071530

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Mano pointas tas, kad reiktų prileisti galimybę, kad eksvaltuotojai žino daugiau apie eksvaltavimą, nei urbanitstai–diletantai. Gal pasistenkim mažiau rodyt arogancijos, tik tiek.

                                        Jei domina, kaip veikia tie plaukiojantys dangčiai, tai galima rasti įvairių gamintojų youtube'ų:
                                        https://youtu.be/hp44N09jwAg?si=7PgU04JcKpVrTD-7
                                        https://youtu.be/IhONeryeSTI?si=sZcUOwgjungP2t47

                                        Esmė, kad lyginant šulinį po juo eksvaltas pakišamas kastuvais, ir jei kastuvais mosuoja atlaparankiai, jie gali nepakankamai jo pakišt, ir dangtis po to įgriūva.
                                        Pasižiūrėjau abu filmukus ir būtų gerai jei šios technologijos būtų laikomasi Mildos g dangčiams.

                                        Mildos g dangčiams:
                                        - nebuvo dedami nauji betoniniai žiedai
                                        - nebuvo tvarkomas horizontalumas kai kuriems žiedams
                                        - asfaltas buvo išpiltas, sutrombuotas ir paliktas stingti ant senų dangčių. Video rodoma, kad jie dirba su karštu asfaltu ir išpylus jį ant dangčių nedelsiant pataisoma kaip turi būti.

                                        PS.
                                        Kai keitė dangčius į plaukiojančius dangčius Saulės ir Pavasario g. buvo laikomasi technologijos. Daryta berods palei 2019-2020 metus.

                                        Comment


                                          Puiki vieta pamatyti Vilniuje pradėtų naudoti granitinių bortų patvarumą - parkinge prie Congress viešbučio (Vilniaus g.) palikti gan aukštoki bortai. Įdomu, per kiek laiko aptrupės nuo važinėjimo.

                                          Click image for larger version

Name:	20230828_172755.jpg
Views:	603
Size:	1,19 MB
ID:	2071920

                                          Comment

                                          Working...
                                          X