Parašė Jmcezaris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Vilniuje keli kelio remontai (ozo g. ir savanorių pr.) turbūt užsitesė ilgiau nei buvo planuota ir, atėjus žiemai (technologinei pertraukai) sustojo.
Reikia pasidžiaugti, kad nepaliko išfrezuoto asfalto ir paklojo šiokį tokį naują asfalto sluoksnį, nors ir tas aišku jau trupa ir didelis klausimas ar tai neturės įtakos remonto kokybei, bet dabar ne apie tai. Kadangi juostų žymėjimas numatomas paskutiniu etapu - niekas prieš darbų petrauką nepasivargino bent laikinu žymėjimu ir savanorių pr. tai yra nemenka problema ties sankryža su Vilkpėdės g. Ženklai čia nurodo eismo trajektorijas eismo juostose, tačiau spėkit ar kas nors į tuos ženklus žiūri - važiuoja nekeisdami trajektorijos ir laikantis ženklų šoną nusitarkuot labai paprasta.
https://goo.gl/maps/BAD7SGQzY8F7VWKMA
Bandžiau teikti pasiūlymą per tvarkau miestą, bet panašu ten niekas net nesuprato pasiūlymo esmės.
https://tvarkaumiesta.lt/problem/278905
Nelabai suprantu kokio neatsakingumo lygio darbų planuotoju reikia būti, kad palikti tokias konfliktines vietas be ženklinimo pusei metų.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąBandžiau teikti pasiūlymą per tvarkau miestą, bet panašu ten niekas net nesuprato pasiūlymo esmės.
https://tvarkaumiesta.lt/problem/278905
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąApie ką laida? Kaip kiti manot, verta įjungti?
Comment
-
Kadangi Kaid įkėlė, kaip humoristinį video, tai prikibti tikrai nėra prie ko: tikrai juokinga atkarpa nuo 2:38 iki 3:02.
Šimašius sako, kad nubraižius linijas visi tvarkingai pradėjo parkuotis ir nebe ant dviračių tako*. Po kelių sekundžių kritikuoja savo paties humanizuotą gatvę, jog dešinėj pusėj ten dvigubai per platu. Atsidarau Street View ir aišku, jog taip ir neįrengė ten žadėtų ratų atmušėju palei linijas, o linijos jau Street View 2019 m. beveik visiškai nusitrynusios ir mašinos de facto ant dviračių tako*, ant kurio pasak mero, niekas nesiparkuoja po jo humanizavimo (kur dvigubai per platu dešinėj).
Užskaitau, Jonai, tikrai buvo verta žiūrėt. Nors aš ne žmogus prie bajerio, bet pramušė gerai.
* Dviračių takas nėra dviračių juosta.
Video:
Street View:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa tas sprendimas Naugarduko g. dviračių juostą daryti palei gatvės kraštą žiauriai nevykęs, o ypač žiemą, kur šansai kad bus juosta nuvalyta - nuliniai. Nebent galėtų išasfaltuoti juostą, jei jau vietos nėra normaliam takui, bet šaligatvio aukštyje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa tas sprendimas Naugarduko g. dviračių juostą daryti palei gatvės kraštą žiauriai nevykęs, o ypač žiemą, kur šansai kad bus juosta nuvalyta - nuliniai. Nebent galėtų išasfaltuoti juostą, jei jau vietos nėra normaliam takui, bet šaligatvio aukštyje.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Su realybe jis mažai ką bendro turi (išskyrus A1 ir A2 kategorijų gatves). Nėra aišku, po kelių (de)šimtemčių bus įgyvendinti dar 1998 ar 2007 m. bendruosuiuose planuose suplanuoti ir šimašinės stagnacijos laikais užmarinuoti projektai.
Švelniai tariant, absurdas, kas, kad Žalgirio g. -,Tuskulėnų g. bei ir Ozo -Šešuilolių g. ir net Taurupės gatvė (!) vaizduojamsos kaip B kategorijos, o inftarstruktūros koridorių turinti Šiauriė gatvė - ti C kategiorijos. Nors koks skirtumas, kokios kategorijos nebus mutiesta Taurupės ar Šiaurinė gatvė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra aišku, po kelių (de)šimtemčių bus įgyvendinti dar 1998 ar 2007 m. bendruosuiuose planuose suplanuoti ir šimašinės stagnacijos laikais užmarinuoti projektai.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNiekšas tas Šimašius, nuo pat 98-ųjų stabdo visus aftamabilystų projektus...
Nutiesė "B kategorijos" Taurupės gatvę
ir "XY* kategorijos" Mykolo Lietuvio gatvę
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVIlniaus gatvių kategorijų žemėlapis. Gal kam bus įdomu ar pravers. Spausti ant žemėlapio, kad atsidarytų.
- 1 patinka
Comment
-
Šiek tiek rašoma apie tunelio po Seimu / Nepriklausomybės aikšte rekonstrukciją, Valakampių tiltą (žr. Vilniaus tiltų temą) ir kelis smulkius projektus
LRT 2023.02.26
Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, (...)bet Seimo tunelis palauks
Vairuotojams Vilniuje šiemet ir vėl prireiks kantrybės. Sostinės savivaldybė tikina, kad vos tik leis orai, į gatves vėl išvažiuos kelininkų technika. Tiesa, detalus gatvių remonto ir tiesimo planas dar nėra parengtas – jis iš dalies priklausys nuo žiemos orų padarinių. Vargiai šiemet į priekį pasistūmės ir jau ne pirmus metus planuojama Geležinio Vilko gatvės tunelio po Seimo rūmais rekonstrukcija. Šis projektas priklauso nuo Seimo kanceliarijos, kuri žada rekonstruoti Nepriklausomybės aikštę.(...)
Tunelio po Seimu remonto teks palaukti
Jau daugiau nei penkerius metus girdimos kalbos ir apie pakankamai prastai atrodantį tunelį Geležinio Vilko gatvėje, po Seimo rūmais. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) ekspertai yra nustatę, kad reikia sutvarkyti statinio hidroizoliaciją ir atnaujinti išorinę dangą. Tačiau didesnio remonto daryti neplanuojama.
J. Kalinsko/BNS nuotr.
Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas G. Grubinskas patvirtino, kad savivaldybė yra numačiusi minėtame tunelyje keisti hidroizoliacines dangas ir įrengti drenažą. Tačiau tam, kad būtų galima atlikti šiuos darbus, bus būtina nuardyti dalį Nepriklausomybės aikštės, todėl tunelio remontas yra tiesiogiai susijęs su Seimo planais atnaujinti aikštę – abu šie darbai turės būti atliekami vienu metu.
„Pasakyti, kada bus atliekamas tunelio remontas, sunku – kol kas Seimo kanceliarija, mūsų žiniomis, yra paskelbusi aikštės atnaujinimo projektinių pasiūlymų konkursą. Taigi tikėtina, kad realūs remonto darbai prasidės ne šiemet“, – tvirtino savivaldybės atstovas.
Dėl eismo organizavimo pakeitimų, pasak G. Grubinsko, bus sprendžiama po rangos darbų viešojo pirkimo. Visgi savivaldybė jau anksčiau buvo užsiminusi, kad yra svarstoma, kaip vairuotojams galėtų būti palengvinti kylantys spūsčių iššūkiai.
„Suprantama, kad tunelio remontas pareikalautų laikinai pertvarkyti eismą sostinėje. Kol vyktų remontas, daugiau tranzitu vykstančio transporto būtų nukreipiama Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu. Judantieji tarp sostinės rajonų turėtų planuotis judėjimą Laisvės prospektu, važiuojantieji centrinėje sostinės dalyje būtų nukreipiami aplinkiniais maršrutais: judantieji Kauno kryptimi – A. Goštauto ir J. Jasinskio gatvėmis, judantieji Panevėžio kryptimi – Pakalnės ir J. Tumo-Vaižganto gatvėmis“, – detalizavo Vilniaus miesto savivaldybė.
(...)
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks
LRT 2022.05.16
Vilniečiai dėl Seimo tunelio atnaujinimo gūžčioja pečiais: remonto metu teks sukąsti dantis, darbus užbaigus – užmerkti akis
Comment
-
Šimašius prieš pat pasibaigiant rinkiminei agitacijai išleido paskutinį postą. Aišku, čia rinkiminis postas, tai reikia tikrai kritiškai žiūrėti, bet jis teigia:
(mano patrumpinta versija)
(...)Nepaisant visų rinkiminių pašnekėjimų, yra darbų, projektų ir dalykų, kurių jau nepakeis joks kandidatas, tapęs meru. Kokie jie?
Nacionalinis stadionas (Daugiafunkcis kompleksas) (...)
Visi kiti toliau minimi projektai vis dar gali būti sustabdyti ir neįgyvendinti. Kai kurie tik idėjiniame lygyje, kai kurie - jau projektuojami, o kai kurie jau netrukus gali pereiti į statybų fazę.
Nacionalinė koncertų salė - viskas padaryta, statybos leidimą turime, ruošiamės rangai, beliko užsitikrinti sklandų finansavimą iš nacionalinės valdžios, ir statybos gali prasidėti artimiausiu metu.
Bent 5 naujos mokyklos Vilniuje - labai džiaugiuosi šiuo palikimu. Turime viską sudėlioję, ką tik sėkmingai pabaigėm dviejų iš jų architektūros konkursus.
(...)
Naujos viešojo transporto priemonės - sudėlioti artimiausių mėnesių ir metų pirkimai tiek troleibusams, tiek autobusams. Naujam merui teliks švęsti šventes.
Gatvių projektai: Šiaurinės gatvės du etapai (neliečiant Ozo draustinio), Nemenčinės plento trūkstamos atkarpos praplėtimas, Abiejų Tautų Respublikos plentas, Gariūnų viadukas - šie projektai taip jau artėja link realizavimo stadijos.
Tiltai - jei naujoji valdžia neužstabdys, Neries krantai turės daugiau jungčių: Bruklino pėsčiųjų tiltas (Vilkpėdėje), Užvingio tiltas, Alberto tiltas (jo poreikis priklausys nuo realizuojamų projektų greta). Kur dar mažiau įsibėgėta, bet, tikiuosi, bus judama sklandžiai toliau, ir yra visiškai reali galimybė irgi padaryti per ateinančią kadenciją - tai Vilkpėdės transportinis tiltas ties Žemaisiais Paneriais, Balsių pėsčiųjų tiltas (automobilinis - dar vėliau, nes iki jo ir gatvė ilga reikalinga, ir tai laabai brangu, ir su nemažai iššūkių), Antakalnio-Žirmūnų pėsčiųjų tiltas (maždaug ties Lakūnų gatve).
Jau suplanuota teritorijų plėtra: naujos Geležinkelio ir Autobusų stotys; Verkių autobusų parko virsmas į viešąsias erdves, mokyklą, darželį, namų kompleksus; Grįžračio teritorijos prie stoties prikėlimas; Vilkpėdės atgaivinimas.
Gatvių humanizavimas. Kad ir ką kandidatai kalbėtų, būkite tikri - ši kryptis yra vakarietiška, ir ji bus tęsiama vos tik rinkimai baigsis. Dauguma kandidatų yra protingi ir nebesieks sugrąžinti miesto į sovietinę aplinką.
Oro uosto terminalas (nacionalinis projektas čia) - jau pradėtos statybos.
Sporto objektai: lengvosios atletikos maniežas, ledo ritulio arena, ekstremalių pramogų parkas.
(...)
Gyvenamųjų rajonų gaivinimas - sudėliota urbanistinė kryptis yra, pirmieji žingsniai taip pat. Tikiuosi, ji bus tęsiama.
(...)Paskutinis taisė liootas; 2023.03.04, 23:29.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŠimašius prieš pat pasibaigiant rinkiminei agitacijai išleido paskutinį postą. Aišku, čia rinkiminis postas, tai reikia tikrai kritiškai žiūrėti, bet jis teigia:
(mano patrumpinta versija)
Aišku, čia daug fantazijų, bet mane suintrigavo Vilkpėdės transporto tiltas. Kur jis čia būtų? Į Lazdynėlių miškus?
Šiaip, sunku pasakyti, ar tai visiškai yra fantazijos. Didelė dalis objektų išties yra beveik baigti projektuoti, pagrindinis klausimas - surasti lėšas. Jeigu Šimašius per 8 metus nesurado ir dėl lėšų stygiaus vėluoja net dviračių takų statyba (kuri santykinai kainuoja labai mažai), tai sunku prognozuoti, kaip bus prie naujojo mero.Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.04, 23:40.
- 4 patinka
Comment
-
Daug šnekų ir mažai įgyvendintų projektų per 8 metus.
Šimašius FB rašė kad Šiaurinės 1 etape važiuosime jau 2020 metais.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.04, 23:53.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
Comment