Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    . O tiesa, kokią ten gatvę dar susiaurino - šaltkalvių g? Kur skundai iš ten?
    Kaip tik teko Šaltkalvių g. prasivažiuoti pirmąjį didžiojo snygio vakarą (Sekmadienį). Važiuojamoji dalis išties susiaurinta, sniego buvo išties daug, bet netgi vietinė fauna su ~20 metų senumo BMWais pamažiuką iš lėtosios sėkmingai krutėjo ir niekas nei strigo, nei keikėsi (nebent mašinų viduje, tai negirdėjau)

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kas atsakingas už vairuojamos transporto priemonės padangų būklę ir jos atitikimą reikalavimams? Ne vairuotojas?
      turbut vairuotojas pasako apie problemines padangas.. imone ... nera pinigu . Prie ko cia siauros gatves? cia labiau matau nevalytu gatviu problema..
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Jonai, nevykusiai bandaiį numuilinti temą nuo neprasilenkiančio transporto šimašinių prietrankų susiaurintoje gatvėje į tai, kas atsako už avariją jei važinės plikomis padangomis.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Jonai, nevykusiai bandaiį numuilinti temą nuo neprasilenkiančio transporto šimašinių prietrankų susiaurintoje gatvėje į tai, kas atsako už avariją jei važinės plikomis padangomis.
          Romai, pora postų aukščiau Rijikas jau viską paaiškino konkrečiai dėl Didlaukio g. Neapsimesk šlanga.

          Comment


            Tai kam reikėjo tos diskusijos apie padangas ir citavimoi 13 straipsnio. "Bendrosios transporto priemonių vairuotojų pareigos", kas neturi nieko bendro su tema.

            Comment


              Vieną kartą per metus užstrigo autobusas, kažkam įbrėžė šona. Viso šito pasekmė - neesminis nepatogumas keliems žmonėms. O kažkokie demagogai čia bėgioja ir skelbia armagedoną.
              https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Tai kam reikėjo tos diskusijos apie padangas ir citavimoi 13 straipsnio. "Bendrosios transporto priemonių vairuotojų pareigos", kas neturi nieko bendro su tema.
                Todėl, kad važiuojant per sniegą netvarkingomis padangomis, mašinos slysta.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Jonai, nevykusiai bandaiį numuilinti temą nuo neprasilenkiančio transporto šimašinių prietrankų susiaurintoje gatvėje į tai, kas atsako už avariją jei važinės plikomis padangomis.
                  Kreipkitės į Susisiekimo ministeriją, kad koreguotų STR reikalavimus gatvių pločiams.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Kreipkitės į Susisiekimo ministeriją, kad koreguotų STR reikalavimus gatvių pločiams.
                    Koks skirtumas kai VMS padėjus ant STR ir siaurina pagal savo įsivaizdavimą?

                    Comment


                      O tai autobuso vairuotojai jau nebesumastė, kad galima pavažiuoti truputi atgal ir įleisti valytuvą, jeigu jau netelpa? O šiaip tai čia kalčiausia iš tikro yra gatvės rekonstrukcija - eilinį kartą daroma klaida leidžiant statyti automobiliu gatvėje.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        O tai autobuso vairuotojai jau nebesumastė, kad galima pavažiuoti truputi atgal ir įleisti valytuvą, jeigu jau netelpa? O šiaip tai čia kalčiausia iš tikro yra gatvės rekonstrukcija - eilinį kartą daroma klaida leidžiant statyti automobiliu gatvėje.
                        Tai juk neleidus parkavimo gatvėje tie patys privilegijuoti barankos sukiotojai iškart apsividuriuos, kad "Šymašius vikdo vairotojų chenocidą ir naikina parkavimo vietas".

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai juk neleidus parkavimo gatvėje tie patys privilegijuoti barankos sukiotojai iškart apsividuriuos, kad "Šymašius vikdo vairotojų chenocidą ir naikina parkavimo vietas".
                          Tegu viduriuoja, nuo covido šikpopierio logistika pas mus išvystyta

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Koks skirtumas kai VMS padėjus ant STR ir siaurina pagal savo įsivaizdavimą?
                            Kreipkitės į Statybos inspekciją, jeigu kažką daro ne pagal reikalavimus.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Kreipkitės į Statybos inspekciją, jeigu kažką daro ne pagal reikalavimus.
                              Sakai perstatys Narbuto gatvės A juosta jeigu parašysiu statybos inspekcijai? Įrengiama 3,25m jusota kur STR liepia minimum 3,5.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai juk neleidus parkavimo gatvėje tie patys privilegijuoti barankos sukiotojai iškart apsividuriuos, kad "Šymašius vikdo vairotojų chenocidą ir naikina parkavimo vietas".
                                Tai kodėl vis vieną jas įrengia? Bijo parkuotojų?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Sakai perstatys Narbuto gatvės A juosta jeigu parašysiu statybos inspekcijai? Įrengiama 3,25m jusota kur STR liepia minimum 3,5.
                                  Kaip jau nuspręs Statybų inspekcija. Kaip matome, būna liepia ir visai nugriauti privačius pastatus arba perstatyt.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Iš pradžių bandai meluoti, kad už automobilio techninę būklę kelyje atsakingas valdytojas, o ne vairuotojas, o gavęs įstatymą, kur parašyta, kad yra priešingai, leidiesi į patį primityviausią ad hominem. Well done, gauni molinį medalį už gebėjimą puikiai argumentuoti

                                    O kad VVT neužtikrina techninės būklės tai taip. Nepaslaptis, kad VVT tebėra skylė, kurią turbūt reiktų pramėžti iki pamatų ir viską perdaryti from scratch. Visgi tai nekeičia fakto, kad VT vairuotojai privalo įsitikinti, kad vairuoja tvarkingą VT priemonę. To jie kažkodėl piktybiškai ir sistematiškai nedaro. Jei reiktų spėti, spėčiau, kad taip yra todėl, kad tie vairuotojai yra lygiai tokie patys chamai ir glušiai, kaip ir visa likusi VVT fauna, kuri iš tos organizacijos padarė dvokiančią postsocvietinė skylę, kurios srutose dabar patys maudosi.
                                    Aš tau buvau paaiškinęs, kodėl jie neatsisako dirbti autobusais su plikom padangom (nes negaus atlyginimo ir gaus moralų už išsidirbinėjimą), o tu vėl savo išvedžiojimus apie glušius rašai... ir dar kaip mažas vaikas pyksti ant mažiausių pastabų

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Click image for larger version

Name:	image_126402.png
Views:	1516
Size:	55,6 kB
ID:	2017681

                                      201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).

                                      +

                                      STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
                                      37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
                                      37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1
                                      Click image for larger version

Name:	image_126394.png
Views:	1487
Size:	55,5 kB
ID:	2017682
                                      Tuo tarpu VMS atstovas (kuris taip pat stipriai nusišnekėjo ir melavo dėl Vingio parko dviračių takų) rašo:
                                      Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas, teigė, kad pertvarkant gatves, skiriama dėmesio tiek pakankamam automobilių stovėjimo vietų pločiui, tiek važiuojamajai daliai pagal teisės aktuose numatytus reikalavimus. „Konkrečiai Baltupiuose, humanizuojant gatvę, parkavimo vietos įrengtos paliekant pusės metro saugos zoną, o posūkiuose važiuojamosios dalies plotis siekia 6,8 metro.
                                      Tai apie ką kai kurie kalbat? STR numato 6,5 m (nes vyksta VT eismas) + po 0,5 m apsaugos zonos (nes ten įrengtas parkingas) = 7,5 m Didlaukio g. Sėkmės kai kuriems naivuoliams pranešinėjant Statybos inspekcijai (esu mėginęs), nors žinau, kad Creatium vis tiek nepranešinės.

                                      P. S. John, autobusams legalu yra vasarinės padangos žiemą ir 2 mm protektoriaus gylis (mažesnis nei lengvosioms mašinoms), o sunkvežimiams išvis vasarinės ir 1 mm. Nemanyk, kad tokiai pliurzai esant užtenkta tokio protektoriaus. Neužtenka tik to 0,7 m pagal STR, nes su agresivesne prabuksuote ir didesniu greičiu galima mėginti įkopti, ko nedarysi per siauroje gatvėje, jau nekalbant, kad neprasilenkė technika. VMS'e ant tiek viskas nelegalu visose srityse (dvirtakiai, šaligatviai, A juostos, dabar ir gatvės), kad norisi

                                      P. P. S. Jo, bauda eina varuotojui:
                                      Padangos neatitinka nustatytų techninių ar padangų naudojimo reikalavimų, vairavimas <...> užtraukia baudą vairuotojams nuo penkiasdešimt iki vieno šimto eurų.

                                      https://www.infolex.lt/ta/336765:str415
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Tai apie ką kai kurie kalbat? STR numato 6,5 m (nes vyksta VT eismas) + po 0,5 m apsaugos zonos (nes ten įrengtas parkingas) = 7,5 m Didlaukio g. Sėkmės kai kuriems naivuoliams pranešinėjant Statybos inspekcijai (esu mėginęs), nors žinau, kad Creatium vis tiek nepranešinės.
                                        Aš tai aišku, kad nežaisiu. Turiu prasmingesnių darbų. Bet jeigu kas nors čia skundžiasi forume, tai gali eit ir pranešt. Yra kas pranešinėja ir turi atidirbę savo sistemas

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Kodėl? Jeigu panaši (bet nesusisteminta) tvarka jau galioja ir veikia centriniams rajonams ar naujų statybų kvartalams?
                                          Turėjau omenyje, kad atsirastų ideali terpė opozicijai, maršistams, paleckiams ir visiems kitiems kelti bangas prieš vyriausybę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X