Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bene didžiausia problematika planuojant palikti 4 juostas ir norint ne tik įrengti dvirtakį, bet ir kad pėstieji turėtų bent nors kiek normalesnį praėjimą, o ne dabartinį 1 m pločio (ir praeinant medžius dar net reikia pasilenkti link gatvės dėl medžių pokrypio), reikia arba kirsti dešinėje esančius medžius, arba įrengti atraminę sieną palei pat pastatą dešinėje... Ar yra kitokių variantų?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	220,1 kB ID:	2015642
    Paskutinis taisė spekas; 2022.12.03, 17:16.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Sostinės Naujamiestyje baigiami T. Ševčenkos gatvės atnaujinimo darbai
      Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja (nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)

      Click image for larger version

Name:	DJI_0474-2048x1280.jpg
Views:	1688
Size:	518,9 kB
ID:	2016091


      Jo, dar tie sausaininiai bortai ties įvažiavimų bus sutrupinti iki sovietinių miegamųjų rajonų kiemų lygio.

      Comment


        Tai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?

        Comment


          Parašė rmss Rodyti pranešimą
          Tai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
          Išvada, kad reiktų padėt keletą akmenų.

          Comment


            Žirmūnų g. netoli IKI ir žiedo yra įvažiavimas į kiemus. Kai tvarkė, jį paliko gana platų (nesu tikras, gal kiek ir pasiaurino), su dideliu radiusu. Ir vis tiek išmalta žolė.

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą
              Tai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
              Išvada, kad jau seniausiai reikėjo nustoti bent jau tokiose vietose, kur aiškiai bus užvažiuojama ant bortų, naudoti tuos sausaininius pigiausius bortus, kurie sutrupa dar nespėjus priduot darbų. Yra toks dalykas kaip granitas (taip, tai brangiau, bet padarai vieną kartą ir 50 metų neturi problemų), jau šimtą kartų apie tai kalbėta.

              O visokių Barborų, Venipak ir kitų kenkėjų važiavimo per pievas problemą lengviausiai galima išspręsti pastatant 2 didelius akmenis iš abiejų įvažiavimo pusių. Beje, tiesiog mano mintis - galima būtų ant jų tvirtinti lenteles su kaiminyjų pavadinimais ir kieme esančių namų adresų sąrašais.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Žirmūnų g. netoli IKI ir žiedo yra įvažiavimas į kiemus. Kai tvarkė, jį paliko gana platų (nesu tikras, gal kiek ir pasiaurino), su dideliu radiusu. Ir vis tiek išmalta žolė.
                Jis ten naudojamas kaip vienas iš įvažiavimų prie prekybos centro.
                Bet išmalti įvažiavimai daug kur, nors ir pakankamai platūs.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Išvada, kad jau seniausiai reikėjo nustoti bent jau tokiose vietose, kur aiškiai bus užvažiuojama ant bortų, naudoti tuos sausaininius pigiausius bortus, kurie sutrupa dar nespėjus priduot darbų. Yra toks dalykas kaip granitas (taip, tai brangiau, bet padarai vieną kartą ir 50 metų neturi problemų), jau šimtą kartų apie tai kalbėta.

                  O visokių Barborų, Venipak ir kitų kenkėjų važiavimo per pievas problemą lengviausiai galima išspręsti pastatant 2 didelius akmenis iš abiejų įvažiavimo pusių. Beje, tiesiog mano mintis - galima būtų ant jų tvirtinti lenteles su kaiminyjų pavadinimais ir kieme esančių namų adresų sąrašais.
                  Nelabai supratau kodėl tu man pasakoji apie granitą kaip kokiam durneliui kuris apie jį negirdėjęs, kai tavo pirmam paveiksliuke pavaizduotos situacijos granitas niekaip neišspręs. Weird flex but ok.

                  Comment


                    Kelis dešimtmečius giedama, kad Vilnius ne tik pagrindinėms gatvėms su viadukais užbaigti neturi lėšų, bet net ir šaligatviams. Štai staiga tik šast ir kažkaip atsiranda 500 milijonų. Tik juos panaudoti mano galva ruošiamasi labai įtartinai ir neracionaliai. Pvz geriausiu atveju planuojama nutiesti tik 180 km šaligatviio (aš darau tokią prielaidą kaip geriausią variantą to kas aprašyta vienoje eilutėje), kas visgi geriau nei nieko, bet toks atstumas 2 m pločio šaligatvio kainuoja tik apie 18 milijonų. O kur kiti pinigai panaudojami?

                    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	77,5 kB ID:	2016137
                    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	0 Size:	110,1 kB ID:	2016138

                    Pirmiausia ką aš norėčiau matyti padaryta už šiuos pinigus, tai nutiesta Lietuvio, Šiaurinę ir užbaigiant Ozo iki VA (viso ilgis apie 10 km):

                    Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	0 Size:	102,7 kB ID:	2016140

                    Nedelsiant ir nelaukiant minėtų gatvių nutiesimo - radikaliai išplėsti A juostas:

                    Click image for larger version  Name:	Capture6.JPG Views:	0 Size:	155,5 kB ID:	2016141

                    Toliau manau reikia kuo greičiau padaryti, kad šiose atkarpose eismas nesikirstų viename lygyje, o susikirtimo vietose vyktų tik dviejuose lygiuose:

                    Click image for larger version  Name:	Capture5.JPG Views:	0 Size:	124,3 kB ID:	2016139


                    Pridedu Judumo planą iki 2024 kuriame numatyta tie 506 milijonai.
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė spekas; 2022.12.06, 13:03.

                    Comment


                      1 doleris investuotas į infrastruktūrą įvairiais skaičiavimais duoda nuo 2 iki maždaug 4 grąžos

                      https://investinamericanow.com/news/...lions-of-jobs/

                      Comment


                        Yra planas Ozo g. tiesint iki Vakarinio Aplinkkelio?

                        Comment


                          Planavimo dokumentuose yra. Bet man sunku įsivaizduot kaip ten galėtų praeit projektas iškirst dalį kapinių (toje vietoje kapų nėra). Taip pat kaip su Viršuliškių skveru daryt neaišku, tunelio ten statyt niekas nesiims. Tad klausimas kokia tada išvis prasmė būtų vest Ozo g. iki Laisvės pr., kai yra Buivydiškių ir Viršuliškių g.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Planavimo dokumentuose yra. Bet man sunku įsivaizduot kaip ten galėtų praeit projektas iškirst dalį kapinių (toje vietoje kapų nėra). Taip pat kaip su Viršuliškių skveru daryt neaišku, tunelio ten statyt niekas nesiims. Tad klausimas kokia tada išvis prasmė būtų vest Ozo g. iki Laisvės pr., kai yra Buivydiškių ir Viršuliškių g.
                            Tam, kad nukrauti faktinį tranzitą nuo tam neskirtų gatvių?

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą

                              Nelabai supratau kodėl tu man pasakoji apie granitą kaip kokiam durneliui kuris apie jį negirdėjęs, kai tavo pirmam paveiksliuke pavaizduotos situacijos granitas niekaip neišspręs. Weird flex but ok.
                              Parašiau gi, kad vasara jau bus tie bortai sutrupinti, būtų granitiniai - nebūtų sutrupinti net ir po 50 metų.

                              Comment


                                Netgi pageidautina, kad G.V. gatvė ir Minsko pl. būtų sutvarkyti pagal normalių greito eismo gatvių standartus. Sunkiai įsivaizduoju variantą, kai gatvė downgrade'inama (tai būtų nepopuliarus sprendimas mažiausiai).

                                Šiaurinė gatvė reikalinga, nors sutinku su VLR kad Vilniuje reikalingas Light Rail, ir dar neaišku kas geriau.

                                Ozo gatvės tąsa gana didelis galvos skausmas su kapinėm, geriau tiesiog pinigus panaudot kur paprasčiau, kai tiek reik tvarkyt.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Tam, kad nukrauti faktinį tranzitą nuo tam neskirtų gatvių?
                                  Buivydiškių g. yra C kategorijos. Taigi viskas ok. Viršuliškių g. irgi yra C kategorijos. Irgi viskas ok (tik ji neturi tiesioginės jungties su Ozo g., bet čia jau net ir projektas yra).

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja [I](nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)
                                    Na nereikia, Lietuva yra tvarkinga ir švari šalis. Kaip tik visokie turistai iš rytų stebisi, kad vejos neaptvertos tvorelėmis ir neišmindžiotos.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Na nereikia, Lietuva yra tvarkinga ir švari šalis. Kaip tik visokie turistai iš rytų stebisi, kad vejos neaptvertos tvorelėmis ir neišmindžiotos.
                                      Geras sarkazmas. Įprasta praktika yra arba aptverti dekoratyvinėm tvorelėm (kartais būna tiesiog kuolai su ištempta virve), apsodinti gelėmis/krūmais arba blogiausiu atveju, pripilti žvirgždo, bet jis ilgainiui išsinešioja. Berods Vokiečių g. buvo pastatyti kuolai su virve, bet jie mano akiai buvo gerokai per aukšti.

                                      Comment


                                        Kad ne sarkazmas.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Pasidarysiu tokį #timecapsule , vasarą nueisiu ten padaryt nuotraukų, iškart galiu pažymėti kur bus išmindžioti purvo takeliai ir išvažinėta veja [I](nebent pagaliau supras, kad Lietvoje tokių dalykų negalima palikt atvirai pravažiuojamų ir pasodins krūmus ar padės kokių akmenų)
                                          Krūmai - ne kliūtis. važiuos kiaurai. ypač žiemą kai apsimes kad nemato. Akmenys jau rimčiau. reikės krūtam bachūrui išlipti ir net subinę pajudinti kad nuridentų toliau ir galėtu jis savo automobilį palikti ant vejos.
                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                          Tai išvada, kad nereikėjo aštrint kampo, kad būtų galima dideliu greičiu įsukt ir partrenkt pėsčiuosius, ar, kad reikėjo daryt parkavimą iki pat krašto ir pablogint matomumą?
                                          O gal reikėjo įrengti taip, kad ant to kampo fiziškai nebūtų įmanoma važiuoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X