Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    visiška nekompetencija, įdomu ką sustabdys toks bortelis? Pofik tie neįgalieji, pofik tėvai su vežimėliais, svarbu "neužvažiuos" automobilis, o negirdėję jie apie stulpelius kur jau 100 procentų neužvažiuos automobilis, o pėstieji ar neįgalūs galės judėti? Pagaliau tokiems "pakuotojams" yra prevencija baudų išrašymas.
    Stulpeliai veikia iki pirmo barboros apsilankymo.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Stulpeliai veikia iki pirmo barboros apsilankymo.
      tai pagal jus geriau pakelti bortai?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Stulpeliai veikia iki pirmo barboros apsilankymo.
        Tai, kad nėra specialios infrastruktūros Barboroms, Woltams ir DPD, ypač kai jie vis populiarėja ir populiarėja, tikrai nekeičia fakto, kad pakeltas bortas čia yra geras sprendimas.

        Be abejo, kaip užtikrinti, kad ta speciali infrastruktūra būtų skirta tik kurjeriams - jau kitas klausimas.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          tai pagal jus geriau pakelti bortai?
          Pagal mane geriau nutempti keleta tokių barborų tada greitai savo vairuotojus išmokys.

          Comment


            Viešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.

            Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.

            https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/

            Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg

            Comment


              Kiek matosi iš ašinės, tai nešlaikomi reikalavimai atstumams tarp sankryžų (C kategorijai turi būti 200 m), o čia dar ir su kairiaisiais posūkiais.

              Comment


                Pagal J. Bretkūno g. projektą, Šiaurinės Pilaitės detalųjį planą ir daug kitų dokumentų (pvz 27 ps. PP) turėjo atsirasti stotelės J. Bretkūno/Karaliaučiaus gatvės sankryžoje. Dabar jų nelieka, lyg tyliai duodant užuominą, kad Bretkūno gatvėje VT nebus (+ Bretkūno gatvė tik 5.5 metro pločio???). Čia iš tiesų projektuotuojai visiškai neatsižvelgia į anksčiau parengtus projektus ar čia vėl kažkas iš VMS pasakė, kad VT pasiekiamumas ten bus pakankamas?

                Beje, suvedimas su piečiau esančia anksčiau suprojektuota atkarpa prastokas, tame projekte 4 juostos, čia 3.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Viešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.

                  Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.

                  https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/

                  Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg
                  Vis tik būčiau už kelio ženklų mažinimą. Kaip min. būtų liuks jei atsisakytų tų "juostos pradžia iš kairės" ženklų, realiai net užsnigus turėtų būti aišku, kad prasideda kairioji juosta, juolabiau arčiau sankryžos yra krypčių ženklai. Jie kaip pagalbiniai ženklai kartu su horizontal. ženklinimu yra ok.

                  Vilniaus miesto savivaldybė turėtų pagalvoti apie bent jau tam tikrų kelio ženklų mažinimo poreikį.
                  Naujojoje šiuo metu galiojančių vertikaliojo ženklinimo taisyklių redakcijoje išbrauktas žodis "turi būti", t.y., kad turi būti kažkoks nurodomasis ženklas naujos juostos pradžioje. Kartais tikrai būna aišku iš sankryžos elementų kas yra kas, o kartais tiesiog pats ženklas kuria betvarkę, ypač jei daugiau ženklų.


                  P.S. patinka dviračių takai iš abejų pusių, manau, tada išvystomas max patogumas dviratininkams.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.07, 00:13.

                  Comment


                    Gal kas suvokiat, koks "šedevras" daromas ties naująja Iki Pilaitės pr.? Prospektas susiaurintas, o gal A jiosta atskiriama borteliais? jei taip, tai susiaurinta juostos telpa 1,8 automobilio.

                    Comment


                      Taip, A juosta atskiriama borteliu bus, nes numatomi keli įsukimai į aikštelę.

                      Kitur tilps dvi automobilių juostos po 3,25 m pločio - per akis.

                      Comment


                        Nematavau, bet gana drąsu teikti, kad borteliais apribotos juostos šiuo metu yra po 3,25 m.

                        Comment


                          Iš tiesų, ten šiai dienai visiškai nepanašu, kad dviejų juostų plotis siektų po 3,25. Kaip jau parašė Arulis, ten telpa 1,kažkiek automobilio, t.y. siauriau negu kokia Antakalnio gatvė, kur juostos berods 3 metrų pločio.

                          Comment


                            Panašu į optinę apgaulę, nes buvusi juosta apie 4m + ištisinė. Pažiūrėkit kur išvažinėtos vėžės ir kiek galima pasislinkti kairiau. Pagunda važiuoti greičiau nei esamas 50km/h tikrai bus panaikinus šviesoforą, lyg ir neplanavo keisti greičio, tad siaurumas turėtų pristabdyti esant eismui.

                            Click image for larger version  Name:	VideoCapture_20220711-093600.jpg Views:	0 Size:	205,6 kB ID:	1978951
                            Paskutinis taisė Riedis; 2022.07.11, 09:49.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Esamas eismo juostos plotis tikrai daugiau nei 4 m
                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2155
Size:	108,0 kB
ID:	1978956

                              Comment


                                Panašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Panašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m
                                  Kad būtų max tikslu, ištraukiau iš maps.vilnius.lt topografiją

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2082
Size:	53,7 kB
ID:	1978975

                                  Comment


                                    Amatų g.
                                    Click image for larger version

Name:	P20627-173202.jpg
Views:	2279
Size:	1,81 MB
ID:	1979068

                                    Comment


                                      V. Lingio ir J. Rutkausko g. atkarpos

                                      https://citify.eu/lt/v-lingio-ir-j-r...ko-g-atkarpos/

                                      Comment


                                        Ha, į darbų ribą patenka tas dviračių tako nužemėjimas prie „Keistuolių teatro“ (priešaraujant DJMP). Čia projekte turėtų dar būti šachamtai mašinom (kurių kaip taisyklė beveik niekada fiziškai neįrengia). Anksčiau buvo žymimi trikampiukai išvažiuojantiems iš gatvės. Nei dabar įrengė, nei projekte matosi. Įdomu ar perdarys pą pervažą. Turbūt ne.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          BLogai, kad nenumatytas šaligatvis šiaurine jau įrengtos Rutkausko gatvės dalimi. Ten jo labai reikėtų, nes kaži ar daug kas norės du kartus kirsti Rutkausko gatvę, kad nueitų iki Laisvės pr. - Narbuto g. sankryžos.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X