Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Stulpeliai veikia iki pirmo barboros apsilankymo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Stulpeliai veikia iki pirmo barboros apsilankymo.
Be abejo, kaip užtikrinti, kad ta speciali infrastruktūra būtų skirta tik kurjeriams - jau kitas klausimas.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai pagal jus geriau pakelti bortai?
- 2 patinka
Comment
-
Viešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.
Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.
https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg
- 4 patinka
Comment
-
Pagal J. Bretkūno g. projektą, Šiaurinės Pilaitės detalųjį planą ir daug kitų dokumentų (pvz 27 ps. PP) turėjo atsirasti stotelės J. Bretkūno/Karaliaučiaus gatvės sankryžoje. Dabar jų nelieka, lyg tyliai duodant užuominą, kad Bretkūno gatvėje VT nebus (+ Bretkūno gatvė tik 5.5 metro pločio???). Čia iš tiesų projektuotuojai visiškai neatsižvelgia į anksčiau parengtus projektus ar čia vėl kažkas iš VMS pasakė, kad VT pasiekiamumas ten bus pakankamas?
Beje, suvedimas su piečiau esančia anksčiau suprojektuota atkarpa prastokas, tame projekte 4 juostos, čia 3.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViešinamas Karaliaučiaus g. ir aplinkinių g. atkarpų projektas.
Matosi, kad jis jungiasi ir prie anksčiau suprojektuotos Karaliaučiaus g. atkarpos iki pat Pilaitės pr. Pastarasis gabalas, panašu, yra perprojektuotas pagal naujus standartus. O šis dabar viešinamas gabalas irgi yra toks vienas modernesnių matytų projektų Vilniuje. Dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse, dažnos perėjos, po 1 eismo juostą (tiesa su juostomis kairiems posūkiams), nėra šviesoforų, daug medžių ir krūmų, centrinė krūmų juosta. Vienu žodžiu teigiamai nustebino. Gatvių standartas, panašu, pradeda veikti.
https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
Didesnis: https://cdn.citify.eu/data/wp-conten...karpa-8454.jpg
Vilniaus miesto savivaldybė turėtų pagalvoti apie bent jau tam tikrų kelio ženklų mažinimo poreikį.
Naujojoje šiuo metu galiojančių vertikaliojo ženklinimo taisyklių redakcijoje išbrauktas žodis "turi būti", t.y., kad turi būti kažkoks nurodomasis ženklas naujos juostos pradžioje. Kartais tikrai būna aišku iš sankryžos elementų kas yra kas, o kartais tiesiog pats ženklas kuria betvarkę, ypač jei daugiau ženklų.
P.S. patinka dviračių takai iš abejų pusių, manau, tada išvystomas max patogumas dviratininkams.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.07, 00:13.
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPanašu, kad įskaičiavai plytelę, bortelį, asfaltą iki ištisinės ir ištisinę. Tai manau bus tie 40cm. Be to 5% paklaida manau atitinka frazę apie 4m
- 4 patinka
Comment
-
Ha, į darbų ribą patenka tas dviračių tako nužemėjimas prie „Keistuolių teatro“ (priešaraujant DJMP). Čia projekte turėtų dar būti šachamtai mašinom (kurių kaip taisyklė beveik niekada fiziškai neįrengia). Anksčiau buvo žymimi trikampiukai išvažiuojantiems iš gatvės. Nei dabar įrengė, nei projekte matosi. Įdomu ar perdarys pą pervažą. Turbūt ne.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment