Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kur dabar probleminė vieta? Ar ištisas kamštis iki Gariūnų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įvažiavimas į Vakarinį aplinkkelį iš Oso g. Nuo gariūnų pusės sutvarkė, ten kamščiai stovėdavo dar A1. Dabar kažką pan. reiktų padaryti ir su įvažiavimu nuo lazdynų tilto pusės.
Comment
-
Nežinau, kolegos, liūdinat jūs mane. Gal rimtai nebuvot Kaune prieš tuos 10 metų? Aš prisimenu 2013 metų liepą važiavau Šiaurės prospektu, ir ten literaliai teko įsitempus slalomuot, kad neišsidaužtum rato duobėse, kurių buvo kas 20 metrų. Vilniuj nei vienoj tranzitinėj gatvėj taip nebuvo niekada. Dar prisimenu, 2006 ar 2007 metais vežiau ukrainiečius, atvykusius į konferenciją išvykai į Trakus, ir išvažiavus iš miesto jie pakomentavo "O trasoj tai visai geras asfaltas!" Skaityk, Savanorių prospekte ir panašiai buvo gan gumbuota ir lopuota. Nėra Vilniuj idealu, bet ir siaubinga irgi nėra. Gal pamiršot, kas yra siaubinga.
UPD. Street View rodo tuos laikus:
https://www.google.com/maps/@54.9309...7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@54.9310...7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@54.9312...7i13312!8i6656Paskutinis taisė alga; 2022.04.13, 17:54.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, kolegos, liūdinat jūs mane. Gal rimtai nebuvot Kaune prieš tuos 10 metų? Aš prisimenu 2013 metų liepą važiavau Šiaurės prospektu, ir ten literaliai teko įsitempus slalomuot, kad neišsidaužtum rato duobėse, kurių buvo kas 20 metrų. Vilniuj nei vienoj tranzitinėj gatvėj taip nebuvo niekada. Dar prisimenu, 2006 ar 2007 metais vežiau ukrainiečius, atvykusius į konferenciją išvykai į Trakus, ir išvažiavus iš miesto jie pakomentavo "O trasoj tai visai geras asfaltas!" Skaityk, Savanorių prospekte ir panašiai buvo gan gumbuota ir lopuota. Nėra Vilniuj idealu, bet ir siaubinga irgi nėra. Gal pamiršot, kas yra siaubinga.
Taip, Kaunui to paprasto perasfaltavimo žymiai labiau reikėjo. Pokyčiai tikrai pastebimi. Užtenka įsijungti Street View vaizdus iš 2012 m. ir palyginti su Mapilary.com vaizdais nuo 2017 m.
Dabar Vilniuje iš tiktųjų situacija prastesnė su dangomis, vairavimas pastebimai labiau varginantis, bet kažkaip tą neigiamą įspūdį kompensuoja aplinka. Daugiau visokio perimetrinio užstatymo, naujos architektūros.
Kaune dangos geresnės, bet kartais erzina aplinka, tuščių plotų kiekiai, tokie dalykai kaip taškinės architektūros perteklius (galvoju ar nebus Kaune daugiausiai taškinės architektūros santykyje su likusiu miestu), ir taip pat modernios architektūros trūkumas (o nauja architektūra irgi daugiausia taškinė). Norisi, kad modernia architektūra ir perimetriniu užstatymu būtume arčiau Vilniaus, manau, kad to labiau nusipelnėme. Taip, Naujamiestis (1920-1940) pas mus yra gal netgi geriau negu bet kas Vilniuje, bet norisi ir įdomios, šiuolaikiškos plėtros ir kitose rajonuose.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.13, 17:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mėgstu įsijungti abu miestus palyginimui. Tam dabar geriausias įrankis yra Mapilary.com. Vartotojai fotografuoja 2022 m., kai Google Street View užstrigo 2012 m.
Taip, Kaunui to paprasto perasfaltavimo žymiai labiau reikėjo. Pokyčiai tikrai pastebimi. Užtenka įsijungti Street View vaizdus iš 2012 m. ir palyginti su Mapilary.com vaizdais nuo 2017 m.
Dabar Vilniuje iš tiktųjų situacija prastesnė su dangomis, vairavimas pastebimai labiau varginantis, bet kažkaip tą neigiamą įspūdį kompensuoja aplinka. Daugiau visokio perimetrinio užstatymo, naujos architektūros.
Kaune dangos geresnės, bet kartais erzina aplinka, tuščių plotų kiekiai, tokie dalykai kaip taškinės architektūros perteklius (galvoju ar nebus Kaune daugiausiai taškinės architektūros santykyje su likusiu miestu), ir taip pat modernios architektūros trūkumas (o nauja architektūra irgi daugiausia taškinė). Norisi, kad modernia architektūra ir perimetriniu užstatymu būtume arčiau Vilniaus, manau, kad to labiau nusipelnėme. Taip, Naujamiestis (1920-1940) pas mus yra gal netgi geriau negu bet kas Vilniuje, bet norisi ir įdomios, šiuolaikiškos plėtros ir kitose rajonuose.
- 4 patinka
Comment
-
Pagaliau atsirado pirmieji požymiai apie planuojamus gatvių asfaltavimus. Galiu klysti, bet įtariu, kad čia pažymėti asfaltavimai iš savivaldybės biudžeto, tad nėra KPPP lėšų projektų. Jeigu gerai suprantu tai neužilgo turėtų viešinti prioritetines eiles, trimetį planą - aišku tikriausiai šitie asfaltavimai nebus tose eilėse ir bus planuojami pagal savivaldybės vidinius prioritetus.
Keletas rimtesnių atkarpų su pavargusia danga atkreipė dėmesį:
Savanorių pr. ir takai ir važiuojama dalis
Liepkalnio g. ir Minsko pl.
Mokslininkų g.
Kitos įdomesnės atkarpos dėl pertvarkos potencialo:
Geležinio vilko g. (neaišku ar rimtai perdarys pagal seną projektą ar tik esamą dangą pakeis)
Šeimyniškių g. (A juostos?)
https://maps.vilnius.lt/miesto-tvarkymasPaskutinis taisė Riedis; 2022.04.27, 09:32.
- 4 patinka
Comment
-
Siek tiek detaliau (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...amos-gatves/ ):
Asfaltuojamos ABC gatvėsBe projektu:darbų pradžia Vėjo g. statyba su projektu vykdoma I ketvirtis Smalinės gatvės statyba ir rekonstravimas su projektu vykdoma I ketvirtis Taugotiškių g. statyba su projektu vykdoma I ketvirtis Naujasodžio su projektu vykdoma I ketvirtis Mykolo lietuvio g. remontas nuo Ukmergės iki Krivicko g. II ketvirtis Objektai su daliniu prisidėjimuIlgis, m Gatvė Asfaltuojama 855,9 Pylimo g. Nuo Raugyklos g. iki Palangos g. 425 Šeimyniškių g. Konstitucijos pr. iki Rinktinės g 430 Žygimantų g. Nuo Radvilų g. iki Žaliojo tilto 658 Liepkalnio g. nuo Dunojaus g. iki Žirnių g. 281 Ozo g. Nuo Tauragnų g. iki Kareivių g. 619 Savanorių pr. Nuo Vaduvos g. iki Sausupio g. link centro 2178 Savanorių pr. Nuo Naujosios Riovonių g. iki Sausupio g. 391 Geležinio Vilko g. Nuo Ukmergės g. iki Žalgirio g. 384 Rasų g. Nuo Drujos g. iki Varšuvos g. 563 Liepkalnio g. Nuo Drujos g. iki Stadiono g. 414 Tauro g. Visa 814 Minsko pl. Visa 879 Savanorių pr. Nuo Račių g. iki Naujosios Riovonių g. 353 Savanorių pr. Nuo Galvės g. iki Titnago g. 647 Savanorių pr.,Geležinio Vilko g. Nuo G. Vilties žiedo iki Vilkpedės g. 419 Kalvarijų g. Nuo Kalvarijų sodų 2-osios g. iki Didlaukio g. 232 Laisvės pr. Nuo Buivydiškių iki Žemynos g. (nedidelė atkarpa) 1461 Rokantiškių g. Nuo Rokantiškių kapinių iki Uosių sodų g. 456 Liepkalnio g. Nuo Gardino g. iki Dunojaus g. 873 Saulėtekio al. Nuo Nemenčinės pl. iki Šatrijos Raganos g. 2125,5 Pramonės g. nuo miesto ribos iki Mickūnų g. 890 Liepų al. Nuo Vinkšnų iki Vilkiškės g. 1448 Mokslininkų g. Nuo Šaulio iki K. Pelčaro Asfaltbetonio dangų remontas M. K. Čiurlionio g. Viršupio sodų 9-oji Dagiliškių, Giesvės g. atkarpų Tarandėje, Vilniaus m. rekonstravimo projektas Upelio gatvės atkarpos nuo Upelio g.34 iki Tunelio g. statyba Gailių gatvės atkarpa tarp P. Snarskio iki S. B. Jundzilo gatvių ir P. Snarskio gatvės atkarpa tarp Lubinų ir Gailių Žuvėdrų g. privažiavimo kelias Paskutinis taisė mr_miegas; 2022.04.28, 14:45.
- 4 patinka
Comment
-
Kiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
- M Lietuvio
- pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
- Šiaurinę
- Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
- viaduką prie Gariūnų
Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.
Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
- 4 patinka
Comment
-
Jungiant miesto dviračio takus į vieną tinklą, jau iki vasaros bus pradėta vienos judriausių miesto jungčių – T. Narbuto gatvės – rekonstrukcija nuo Konstitucijos pr. iki Laisvės pr. Rekonstrukcijos metu bus tvarkoma važiuojamoji gatvės dalis, įrengtas naujas 2,8 km ilgio dviračių takas, kuris sujungs centrinę miesto dalį su Pilaitės mikrorajonu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
- M Lietuvio
- pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
- Šiaurinę
- Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
- viaduką prie Gariūnų
Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.
Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMiestas man rodos negali tiesiog imt ir skolintis dešimčių mln. Eur, nes yra valstybės nustatytos skolinimosi ribos miestams. Tai be valstybės įsikišimo čia niekaip. Gal kas geriau žinantis galės daugiau papasakot ar patikslint
https://www.infolex.lt/teise/Documen...2698&StrNr=12#
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų), 2013 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2012 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.
Vilniaus skola yra 53% nuo prognozuojamų pajamų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
- M Lietuvio
- pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
- Šiaurinę
- Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
- viaduką prie Gariūnų
Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.
Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
Jaunų šeimų prioritetai turbūt yra pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas.
Kai kurie pasakytų, kad svarbiausias dalykas miestui dabar yra naujos VT rūšies įvedimas.
Daug skirtingų prioritetų, tad skolintis dėl vienos grupės priorietų būtų neatsakinga.
Dėl ko sutinku, kad sparčiai augančiam Vilniui turi būti arba didinama atitenkanti GPM dalis, arba leista daugiau skolintis bendrai.
- 14 patinka
Comment
-
Iš esmės visoms paskirtims reikia pinigų. Nėra darželių mokyklų viename rajone - vežioja per miestą neaišku kur, susikuria papildomi kamščiai, vietoje to, kad galėtų naudotis VVT ar el. paspirtukais. Jei nėra A juostų, tai VVT nevažiuoja tokiu greičiu ar reguliarumu kaip tikėtųsi tauta. Ir t.t. ir pan.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNėra darželių mokyklų viename rajone - vežioja per miestą
- 7 patinka
Comment
-
Man įdomu, jei be projekto rekonstruos Liepkalnio ir Minsko pl. gatves, o kaip su šaligatviais ir dviračių takais? Ten gi po sankryžos rekostrukcijos atsirado geri, rimti takai, o minimiuose atkarpuose ten avarinės būklės, o kitur išviso nėra.Paskutinis taisė Resutas; 2022.05.02, 09:39.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSiūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
- 2 patinka
Comment
Comment