Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tiesos dėlei, tai kamščiai kryptimi į rytus ir Liepkalnio g. ten gerokai sumažėjo. Lieka šis, kurį nofotkinot.
    Dabar stipriai apmažės fūrų, tai mažės ir čia.
    Kur dabar probleminė vieta? Ar ištisas kamštis iki Gariūnų?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kur dabar probleminė vieta? Ar ištisas kamštis iki Gariūnų?
      Įvažiavimas į Vakarinį aplinkkelį iš Oso g. Nuo gariūnų pusės sutvarkė, ten kamščiai stovėdavo dar A1. Dabar kažką pan. reiktų padaryti ir su įvažiavimu nuo lazdynų tilto pusės.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Įvažiavimas į Vakarinį aplinkkelį iš Oso g. Nuo gariūnų pusės sutvarkė, ten kamščiai stovėdavo dar A1. Dabar kažką pan. reiktų padaryti ir su įvažiavimu nuo lazdynų tilto pusės.
        Įvažiavimas į VA nuo Oslo g. lygtais kartu su Lazdynų LIDL projektu bus daromas, t. y. bus prailgintos letėjimo juostos

        Comment


          Dabar susidaro kamštis dar už Liepkalnio tunelio ir į Minsko pusę iki posukio iki Gurių g.. Taip pat Ties Skaidiškių viaduku posukiui į dešine (čia prisidėjo ir kelio uždarymas į Šalčininkus).

          Comment


            Nežinau, kolegos, liūdinat jūs mane. Gal rimtai nebuvot Kaune prieš tuos 10 metų? Aš prisimenu 2013 metų liepą važiavau Šiaurės prospektu, ir ten literaliai teko įsitempus slalomuot, kad neišsidaužtum rato duobėse, kurių buvo kas 20 metrų. Vilniuj nei vienoj tranzitinėj gatvėj taip nebuvo niekada. Dar prisimenu, 2006 ar 2007 metais vežiau ukrainiečius, atvykusius į konferenciją išvykai į Trakus, ir išvažiavus iš miesto jie pakomentavo "O trasoj tai visai geras asfaltas!" Skaityk, Savanorių prospekte ir panašiai buvo gan gumbuota ir lopuota. Nėra Vilniuj idealu, bet ir siaubinga irgi nėra. Gal pamiršot, kas yra siaubinga.

            UPD. Street View rodo tuos laikus:
            https://www.google.com/maps/@54.9309...7i13312!8i6656
            https://www.google.com/maps/@54.9310...7i13312!8i6656
            https://www.google.com/maps/@54.9312...7i13312!8i6656
            Paskutinis taisė alga; 2022.04.13, 17:54.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Nežinau, kolegos, liūdinat jūs mane. Gal rimtai nebuvot Kaune prieš tuos 10 metų? Aš prisimenu 2013 metų liepą važiavau Šiaurės prospektu, ir ten literaliai teko įsitempus slalomuot, kad neišsidaužtum rato duobėse, kurių buvo kas 20 metrų. Vilniuj nei vienoj tranzitinėj gatvėj taip nebuvo niekada. Dar prisimenu, 2006 ar 2007 metais vežiau ukrainiečius, atvykusius į konferenciją išvykai į Trakus, ir išvažiavus iš miesto jie pakomentavo "O trasoj tai visai geras asfaltas!" Skaityk, Savanorių prospekte ir panašiai buvo gan gumbuota ir lopuota. Nėra Vilniuj idealu, bet ir siaubinga irgi nėra. Gal pamiršot, kas yra siaubinga.
              Mėgstu įsijungti abu miestus palyginimui. Tam dabar geriausias įrankis yra Mapilary.com. Vartotojai fotografuoja 2022 m., kai Google Street View užstrigo 2012 m.

              Taip, Kaunui to paprasto perasfaltavimo žymiai labiau reikėjo. Pokyčiai tikrai pastebimi. Užtenka įsijungti Street View vaizdus iš 2012 m. ir palyginti su Mapilary.com vaizdais nuo 2017 m.
              Dabar Vilniuje iš tiktųjų situacija prastesnė su dangomis, vairavimas pastebimai labiau varginantis, bet kažkaip tą neigiamą įspūdį kompensuoja aplinka. Daugiau visokio perimetrinio užstatymo, naujos architektūros.

              Kaune dangos geresnės, bet kartais erzina aplinka, tuščių plotų kiekiai, tokie dalykai kaip taškinės architektūros perteklius (galvoju ar nebus Kaune daugiausiai taškinės architektūros santykyje su likusiu miestu), ir taip pat modernios architektūros trūkumas (o nauja architektūra irgi daugiausia taškinė). Norisi, kad modernia architektūra ir perimetriniu užstatymu būtume arčiau Vilniaus, manau, kad to labiau nusipelnėme. Taip, Naujamiestis (1920-1940) pas mus yra gal netgi geriau negu bet kas Vilniuje, bet norisi ir įdomios, šiuolaikiškos plėtros ir kitose rajonuose.
              Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.13, 17:53.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Mėgstu įsijungti abu miestus palyginimui. Tam dabar geriausias įrankis yra Mapilary.com. Vartotojai fotografuoja 2022 m., kai Google Street View užstrigo 2012 m.

                Taip, Kaunui to paprasto perasfaltavimo žymiai labiau reikėjo. Pokyčiai tikrai pastebimi. Užtenka įsijungti Street View vaizdus iš 2012 m. ir palyginti su Mapilary.com vaizdais nuo 2017 m.
                Dabar Vilniuje iš tiktųjų situacija prastesnė su dangomis, vairavimas pastebimai labiau varginantis, bet kažkaip tą neigiamą įspūdį kompensuoja aplinka. Daugiau visokio perimetrinio užstatymo, naujos architektūros.

                Kaune dangos geresnės, bet kartais erzina aplinka, tuščių plotų kiekiai, tokie dalykai kaip taškinės architektūros perteklius (galvoju ar nebus Kaune daugiausiai taškinės architektūros santykyje su likusiu miestu), ir taip pat modernios architektūros trūkumas (o nauja architektūra irgi daugiausia taškinė). Norisi, kad modernia architektūra ir perimetriniu užstatymu būtume arčiau Vilniaus, manau, kad to labiau nusipelnėme. Taip, Naujamiestis (1920-1940) pas mus yra gal netgi geriau negu bet kas Vilniuje, bet norisi ir įdomios, šiuolaikiškos plėtros ir kitose rajonuose.
                Labai pritariu dėl vairavimo VLN. Jis tikrai tapo labiau varginantis. Dėl to ir rašiau anksčiau postą klausdamas, ar čia tik aš pavargau nuo gyvenimo, ar ir kitiems panašiai Taip pat gerai pasakyta dėl taškinės architektūros pertekliaus Kaune. Bet didžiausias taškas LT bus Eidrigevičiaus centras Panevėžyje. Kosminis laivas tarp chruščiovkių ir architektūros chaoso. Ir sutinku dėl to, kad Kauno Naujamiestis yra geriau nei BET KAS senajame Vilniuje. Vilniaus Naujamiesčio fasadai - vargani, durys į namus - primityvios, standartinės, šaligatviai - prasti. Senamiestis irgi smukęs. Nedaug kur gali pajusti senovės dvelksmą, ko tikėtumeis iš UNESCO paveldo.

                Comment


                  Pagaliau atsirado pirmieji požymiai apie planuojamus gatvių asfaltavimus. Galiu klysti, bet įtariu, kad čia pažymėti asfaltavimai iš savivaldybės biudžeto, tad nėra KPPP lėšų projektų. Jeigu gerai suprantu tai neužilgo turėtų viešinti prioritetines eiles, trimetį planą - aišku tikriausiai šitie asfaltavimai nebus tose eilėse ir bus planuojami pagal savivaldybės vidinius prioritetus.

                  Keletas rimtesnių atkarpų su pavargusia danga atkreipė dėmesį:

                  Savanorių pr. ir takai ir važiuojama dalis
                  Liepkalnio g. ir Minsko pl.
                  Mokslininkų g.

                  Kitos įdomesnės atkarpos dėl pertvarkos potencialo:
                  Geležinio vilko g. (neaišku ar rimtai perdarys pagal seną projektą ar tik esamą dangą pakeis)
                  Šeimyniškių g. (A juostos?)

                  Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	292,7 kB ID:	1964990

                  https://maps.vilnius.lt/miesto-tvarkymas
                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.04.27, 09:32.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Siek tiek detaliau (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...amos-gatves/ ):


                    Asfaltuojamos ABC gatvės
                    darbų pradžia
                    Vėjo g. statyba​ su projektu vykdoma I ketvirtis
                    Smalinės gatvės statyba ir rekonstravimas​ su projektu vykdoma I ketvirtis
                    Taugotiškių g. statyba​ su projektu vykdoma I ketvirtis
                    Naujasodžio su projektu vykdoma I ketvirtis
                    Mykolo lietuvio g. remontas nuo Ukmergės iki Krivicko g. II ketvirtis
                    Be projektu:
                    Ilgis, m Gatvė Asfaltuojama
                    855,9 Pylimo g. Nuo Raugyklos g. iki Palangos g.
                    425 Šeimyniškių g. Konstitucijos pr. iki Rinktinės g
                    430 Žygimantų g. Nuo Radvilų g. iki Žaliojo tilto
                    658 Liepkalnio g. nuo Dunojaus g. iki Žirnių g.
                    281 Ozo g. Nuo Tauragnų g. iki Kareivių g.
                    619 Savanorių pr. Nuo Vaduvos g. iki Sausupio g. link centro
                    2178 Savanorių pr. Nuo Naujosios Riovonių g. iki Sausupio g.
                    391 Geležinio Vilko g. Nuo Ukmergės g. iki Žalgirio g.
                    384 Rasų g. Nuo Drujos g. iki Varšuvos g.
                    563 Liepkalnio g. Nuo Drujos g. iki Stadiono g.
                    414 Tauro g. Visa
                    814 Minsko pl. Visa
                    879 Savanorių pr. Nuo Račių g. iki Naujosios Riovonių g.
                    353 Savanorių pr. Nuo Galvės g. iki Titnago g.
                    647 Savanorių pr.,Geležinio Vilko g. Nuo G. Vilties žiedo iki Vilkpedės g.
                    419 Kalvarijų g. Nuo Kalvarijų sodų 2-osios g. iki Didlaukio g.
                    232 Laisvės pr. Nuo Buivydiškių iki Žemynos g. (nedidelė atkarpa)
                    1461 Rokantiškių g. Nuo Rokantiškių kapinių iki Uosių sodų g.
                    456 Liepkalnio g. Nuo Gardino g. iki Dunojaus g.
                    873 Saulėtekio al. Nuo Nemenčinės pl. iki Šatrijos Raganos g.
                    2125,5 Pramonės g. nuo miesto ribos iki Mickūnų g.
                    890 Liepų al. Nuo Vinkšnų iki Vilkiškės g.
                    1448 Mokslininkų g. Nuo Šaulio iki K. Pelčaro
                    Objektai su daliniu prisidėjimu
                    Asfaltbetonio dangų remontas M. K. Čiurlionio g.
                    Viršupio sodų 9-oji
                    Dagiliškių, Giesvės g. atkarpų Tarandėje, Vilniaus m. rekonstravimo projektas
                    Upelio gatvės atkarpos nuo Upelio g.34 iki Tunelio g. statyba
                    Gailių gatvės atkarpa tarp P. Snarskio iki S. B. Jundzilo gatvių ir P. Snarskio gatvės atkarpa tarp Lubinų ir Gailių
                    Žuvėdrų g. privažiavimo kelias
                    Paskutinis taisė mr_miegas; 2022.04.28, 14:45.

                    Comment


                      Smalinės g. nieko nevyksta, jau antras ketvirtis įpusėjo

                      Comment


                        Negi imsis Savanorių, Jėzau, pagaliau. Ir Pylimo bei Tauro...
                        Paskutinis taisė Knope; 2022.04.29, 13:14.

                        Comment


                          Kiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
                          - M Lietuvio
                          - pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
                          - Šiaurinę
                          - Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
                          - viaduką prie Gariūnų

                          Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.

                          Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	469
Size:	97,0 kB
ID:	1965761

                          Comment


                            Jungiant miesto dviračio takus į vieną tinklą, jau iki vasaros bus pradėta vienos judriausių miesto jungčių – T. Narbuto gatvės – rekonstrukcija nuo Konstitucijos pr. iki Laisvės pr. Rekonstrukcijos metu bus tvarkoma važiuojamoji gatvės dalis, įrengtas naujas 2,8 km ilgio dviračių takas, kuris sujungs centrinę miesto dalį su Pilaitės mikrorajonu.
                            https://madeinvilnius.lt/transportas...dviraciu-taku/

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Kiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
                              - M Lietuvio
                              - pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
                              - Šiaurinę
                              - Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
                              - viaduką prie Gariūnų

                              Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.

                              Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
                              Miestas man rodos negali tiesiog imt ir skolintis dešimčių mln. Eur, nes yra valstybės nustatytos skolinimosi ribos miestams. Tai be valstybės įsikišimo čia niekaip. Gal kas geriau žinantis galės daugiau papasakot ar patikslint

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Miestas man rodos negali tiesiog imt ir skolintis dešimčių mln. Eur, nes yra valstybės nustatytos skolinimosi ribos miestams. Tai be valstybės įsikišimo čia niekaip. Gal kas geriau žinantis galės daugiau papasakot ar patikslint
                                Google savivaldybių skolinimosi limitai
                                https://www.infolex.lt/teise/Documen...2698&StrNr=12#
                                2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų), 2013 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2012 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.
                                https://finmin.lrv.lt/lt/veiklos-sri...mitai/2021-m-3
                                Vilniaus skola yra 53% nuo prognozuojamų pajamų.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Kiek maždaug kainuotų užbaigti / nutiesti?:
                                  - M Lietuvio
                                  - pėsčiųjų / dviratininkų viaduką per GV ties GV ir Didlaukio sankryža
                                  - Šiaurinę
                                  - Ozo (jei užtenka pinigų gatvę daryti kuo labiau nepertraukiamo eismo - du lygiai kur kertasi ryšiai)
                                  - viaduką prie Gariūnų

                                  Kaip jums atrodo, ar nevertėtų pasiskolinti reikiamos sumos ir tiesiog kuo greičiau užbaigti / įrengti šią taip reikalingą infrastruktūrą? Palūkanos turėtų būti itin mažos, taip būtų išvengta brangimo ateityje, iškart būtų surinkta kažkiek mokesčių, miestas sutaupytų patiriamus nuostolius, kurie dabar patiriami dėl gaištamo laiko spūstyse, suktųsi daugiau verslo dėl pagerėjusios infrastruktūros, sumažėtų tarša. Gal dar ką galima pridėti.

                                  Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
                                  Jeigu skolintis, tai mano prioritetai būtų užbaigti dviračių takų ir VT juostų tinklą, sutvarkyti šaligatvius, humanizuoti gyvenamąją aplinką ir pilnai atnaujinti visas VT transporto priemones.
                                  Jaunų šeimų prioritetai turbūt yra pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas.
                                  Kai kurie pasakytų, kad svarbiausias dalykas miestui dabar yra naujos VT rūšies įvedimas.

                                  Daug skirtingų prioritetų, tad skolintis dėl vienos grupės priorietų būtų neatsakinga.

                                  Dėl ko sutinku, kad sparčiai augančiam Vilniui turi būti arba didinama atitenkanti GPM dalis, arba leista daugiau skolintis bendrai.

                                  Comment


                                    Iš esmės visoms paskirtims reikia pinigų. Nėra darželių mokyklų viename rajone - vežioja per miestą neaišku kur, susikuria papildomi kamščiai, vietoje to, kad galėtų naudotis VVT ar el. paspirtukais. Jei nėra A juostų, tai VVT nevažiuoja tokiu greičiu ar reguliarumu kaip tikėtųsi tauta. Ir t.t. ir pan.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Nėra darželių mokyklų viename rajone - vežioja per miestą
                                      OK, darželinukus dar galima nuvežti, bet mokyklinukus tikrai nereikia vežioti per visą miestą - jie puikiai gali nuvažiuoti su VVT iš Fabijoniškių/Pašilaičių/NVilnios į Naujininkus (kaip tai darydavo mano klasiokai prieš 30 metų).

                                      Comment


                                        Man įdomu, jei be projekto rekonstruos Liepkalnio ir Minsko pl. gatves, o kaip su šaligatviais ir dviračių takais? Ten gi po sankryžos rekostrukcijos atsirado geri, rimti takai, o minimiuose atkarpuose ten avarinės būklės, o kitur išviso nėra.
                                        Paskutinis taisė Resutas; 2022.05.02, 09:39.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Siūlau, nes dabartiniais tempais ir nuolatiniais ,,nėra pinigų'' man šiek tiek darosi neramu kada bus įrengta ši infrastruktūra...
                                          Kuo labiau rekordiškai daug surenka pinigų į biudžetą - tuo labiau nėra pinigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X