Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Galbūt dėl neišlaikomo minimalaus atstumo tarp sankryžų.
    Iš esmės horizontalus ženklinimas nedraudžia atlikti manevro, bet jis buvo skirtas įvažiavimui (matomas nuotraukos kairėje). Tačiau daugelis nesugeba neįjungus atbulinio apsisukti.

    Na, jei TP buvo suderintas, ir gautas statybos leidimas, visi normatyviniai atstumai turėtų atitikti normas. Negali statybų metu tiesiog persigalvoti, ir daryti iš esmės kitaip.

    Comment


      Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
      Kad čia tiesiog dar neperpieštas ženklinimas. Normaliai bus ten to pločio, galima palyginti pažiūrėjus į toliau esančias mašinas.

      Aišku su perpiešimu reikėtų paskubėti, nes dabar, kol vyskta darbai yra negerai.
      Jau nugremžtos juostos, neužilgo turėtų supaišyti normaliai. Nuostabu, kad sutvarkė nesąmonę, kuri ten buvo ant to kampo.

      Comment


        Parašė MarkWood Rodyti pranešimą


        Na, jei TP buvo suderintas, ir gautas statybos leidimas, visi normatyviniai atstumai turėtų atitikti normas. Negali statybų metu tiesiog persigalvoti, ir daryti iš esmės kitaip.
        Tai riek pasiieškoti ar šiam brėžiniui ar jau pakoreguotam buvo išduotas leidimas.
        planuojustatau.lt man dar nelabai veikia

        Comment


          Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
          Sveiki.
          Gal žinote,kodėl buvo neįrengta iškilioji sankryža Manufaktūrų/ Paplaujos g. ? Dabartinis eismas šioje vietoje- visiškas chaosas. Kas trečias bando apsisukti vidury gatvės ( nors horizontalaus ženklinimo rodyklės rodo važiuoti į kitą juostą), ir patekti į Paupį.
          Ištrauka iš gatvės rekonstravimo techninio projekto, bei sutvarkytos gatvės foto- iš Citynow:
          Man labai vizualinį chaosą kelia šaligatvio trinkelių sprendimas - barkodai. Atrodo kaip parkavimo vietų žymėjimas...

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Jau nugremžtos juostos, neužilgo turėtų supaišyti normaliai. Nuostabu, kad sutvarkė nesąmonę, kuri ten buvo ant to kampo.
            Reiktų nufotkinti naujai ir įdėti Zuokulai po postu, kad būtų debunkinta melosklaida.

            Comment


              Kažkur feisbuke mačiau Pakalnio žinutę, kad šitos vietos tikslas apsunkinti patekimą į Paupį tam, kad žmonės jo nenaudotų tranzitui.

              Comment


                Parašė Azure Rodyti pranešimą
                Kažkur feisbuke mačiau Pakalnio žinutę, kad šitos vietos tikslas apsunkinti patekimą į Paupį tam, kad žmonės jo nenaudotų tranzitui.
                kad zmones nebenaudotu gatves tranzitui, reik jas panaikinti......o jei rimciau vilnius tampa kazkokia kreivu paranojiniu veidrodziu karalyste.....
                Paskutinis taisė Romas; 2021.11.10, 23:11. Priežastis: Citavimas

                Comment


                  Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                  Parašė Azure Rodyti pranešimą
                  Kažkur feisbuke mačiau Pakalnio žinutę, kad šitos vietos tikslas apsunkinti patekimą į Paupį tam, kad žmonės jo nenaudotų tranzitui.
                  kad zmones nebenaudotu gatves tranzitui, reik jas panaikinti......o jei rimciau vilnius tampa kazkokia kreivu paranojiniu veidrodziu karalyste.....
                  Geležinio Vilko gatvė irgi pagal miesto valdžios logiką turi būti susiaurinta iki dviejų juostų, nes eina per centrą, o ant tilto liktų vietos paspirtų ir dviračių takams.
                  Paskutinis taisė Romas; 2021.11.10, 23:17. Priežastis: Citavimas

                  Comment


                    Parašė luknas Rodyti pranešimą

                    Geležinio Vilko gatvė irgi pagal miesto valdžios logiką turi būti susiaurinta iki dviejų juostų, nes eina per centrą, o ant tilto liktų vietos paspirtų ir dviračių takams.
                    Ateityje taip ir bus.
                    Schema: C+A+P+B, t.y. vidurinė juosta automobiliams, po to VT, dešinesnė - mokamam parkavimui, o už jos - dviratininkai.
                    Kalvarijų g, gal iš viso bus uždraustas automobilių eismas.

                    Comment


                      Geležinio Vilko g. yra arterinė A kategorijos gatvė. Nei parkavimo, nei stotelių joje neturėtų būti. O kategorijos mažinti lyg ir neplanuojama, o gatvių standarte greito eismo gatvės yra aiškiai išskirtos ir joms tos taisyklės negalioja.

                      Na, bet kažkada ilgoje perspektyvoje vis gi turbūt turėtų atsirasti kažkokie ribojimai joje. Galbūt, tarkim, kamščių mokestis kaip kokiam Stokholme? Čia su sąlyga, kad bus išbaigti miesto aplinkkeliai.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Geležinio Vilko g. yra arterinė A kategorijos gatvė. Nei parkavimo, nei stotelių joje neturėtų būti. O kategorijos mažinti lyg ir neplanuojama, o gatvių standarte greito eismo gatvės yra aiškiai išskirtos ir joms tos taisyklės negalioja.

                        Na, bet kažkada ilgoje perspektyvoje vis gi turbūt turėtų atsirasti kažkokie ribojimai joje. Galbūt, tarkim, kamščių mokestis kaip kokiam Stokholme? Čia su sąlyga, kad bus išbaigti miesto aplinkkeliai.
                        Tai kalba ir eina apie perspektyvas maždaug 2030-2040 metams, kai atsiras naujas MRT Vilniuje ir gal būt naujas asmeninis elektrinis (autonominis?) transportas.
                        Klausimas lieka dėl komercinio ir sunkaus krovininio transporto. Beje, kaip matom, jis jau dabar tampa pagrindiniu teršėju mieste.
                        Vakar mieste tiesiog karavanai furų lakstė beprotišku greičiu (įtariu, persimeta nuo uždaromo Lenkijos pasienio)

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai kalba ir eina apie perspektyvas maždaug 2030-2040 metams, kai atsiras naujas MRT Vilniuje ir gal būt naujas asmeninis elektrinis (autonominis?) transportas.
                          Klausimas lieka dėl komercinio ir sunkaus krovininio transporto. Beje, kaip matom, jis jau dabar tampa pagrindiniu teršėju mieste.
                          Statybinė ir panaši technika smarkiai prie to prisideda. Tik problema ne gatvių infrastruktūros trūkumai ar teisinės bazės/mokesčių dalykai, o esamų įstatymų ignoravimas. Technika tinkamai neprižiūrima, neplaunama, transportavimas dažnai vykdomas pažeidžiant galiojančias taisykles. Tai pradžiai reiktų užtikrinti esamų įstatymų laikymąsi, prieš planuojant kažką labai į ateitį.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Geležinio Vilko g. yra arterinė A kategorijos gatvė. Nei parkavimo, nei stotelių joje neturėtų būti. O kategorijos mažinti lyg ir neplanuojama, o gatvių standarte greito eismo gatvės yra aiškiai išskirtos ir joms tos taisyklės negalioja.

                            Na, bet kažkada ilgoje perspektyvoje vis gi turbūt turėtų atsirasti kažkokie ribojimai joje. Galbūt, tarkim, kamščių mokestis kaip kokiam Stokholme? Čia su sąlyga, kad bus išbaigti miesto aplinkkeliai.
                            Kategorijų mažinti neplanavo ir Konstituciijos bei Šiaurinėje gatvėje, bet paėmė ir sumažino, nors srautų poreikis nesumažėjo (kaip tik išaugo).


                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Kategorijų mažinti neplanavo ir Konstituciijos bei Šiaurinėje gatvėje, bet paėmė ir sumažino, nors srautų poreikis nesumažėjo (kaip tik išaugo).

                              Ne "ėmė ir sumažino", o tą suplanavo su Bendruoju miesto planu ir įgyvendino.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Ne "ėmė ir sumažino", o tą suplanavo su Bendruoju miesto planu ir įgyvendino.
                                Nuoroda į Bendrąjį planą atrodo šiek tiek anekdotiškai.
                                Kažkodėl ši bejėgė savivaldybė per dvi kadencija savarankiškai net nepradėjo nė vieno rimto projekto, numatyto Bendrajame plane - nei Šiaurinės, nei Mykolo Lietuvio, nei rekonstravo Nemenčinės plentą, nei pradėjo rekonstruoti Galvės gatvę.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Tikriausiai, nes visi šie projektai tokio mąsto, kad reikia finansavimo valstybinės reikšmės lėšomis. Miesto biudžetui čia per dideli projektai. Didelė lėšų dalis nueina remontui, kur tik nesenai pritaikius naujus standartus gatvės pritaikomos ramesniam eismui ir dažnu atveju tvarkoma kompleksiškai (takai, kanalizacija, apšvietimas) Iki tol tebuvo tik pilotiniai pasibandymai, kurie turi nemažai trūkumų.
                                  Ruošiant BP finansavimo šaltiniai nebuvo planuojami (bent jau bendrais bruožais?). Kam tuomet toks BP?
                                  Bent jau etapais dalį projektų tikrai įmanoma įgyvendinti vien miesto lėšomis (tik gal geriau ne "laikinai" kaip Taurupės g. ar dalis M.Lietuvio)
                                  Kitas dalykas tas, kad niekas neuždraudė prašyti valstybės pagalbos. O valstybiniuose keliuose/infrastruktūroje ji ir taip privaloma. Vyriausybėje dabar draugiškos politinės jėgos.

                                  Comment


                                    naujienos iš bičių g, ir arimų g link baniškių g. 10,24 pradėti darbai o foto 11,13 jau darbai užbaigti, net nzn kada tiksliau buvo padaryti visi darbai, neturiu info,


                                    foto iš naujosios g puses,
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (1).jpg
Views:	1286
Size:	1000,9 kB
ID:	1928274
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (2).jpg
Views:	1283
Size:	1,56 MB
ID:	1928279
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (3).jpg
Views:	1292
Size:	3,16 MB
ID:	1928282
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (4).jpg
Views:	1286
Size:	2,09 MB
ID:	1928277
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (5).jpg
Views:	1287
Size:	959,3 kB
ID:	1928276
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (6).jpg
Views:	1289
Size:	1017,6 kB
ID:	1928280

                                    apsisukam ir einam atgal,

                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (7).jpg
Views:	1279
Size:	1021,4 kB
ID:	1928275
                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (8).jpg
Views:	1296
Size:	1,35 MB
ID:	1928278

                                    nauja technologija? po asfaltu yra betonas, tai iškarto betonavo kelia o veliau asfaltavo ar čia tik kraštai betonuoti vietoj bortu?

                                    Click image for larger version

Name:	11,13 (9).jpg
Views:	1290
Size:	2,84 MB
ID:	1928283
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      ir arimų g , ech, gražuma kokia,

                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (1).jpg
Views:	1301
Size:	1,54 MB
ID:	1928286
                                      čia lygiai taip patkaip ir bičių g, betonas ir asfaltas

                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (2).jpg
Views:	1300
Size:	3,44 MB
ID:	1928289
                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (3).jpg
Views:	1294
Size:	2,04 MB
ID:	1928292
                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (4).jpg
Views:	1304
Size:	896,4 kB
ID:	1928285
                                      kokybes kontrole?

                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (5).jpg
Views:	1304
Size:	1,52 MB
ID:	1928287
                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (6).jpg
Views:	1309
Size:	1,42 MB
ID:	1928288
                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (7).jpg
Views:	1283
Size:	2,19 MB
ID:	1928290
                                      Click image for larger version

Name:	11,13 (8).jpg
Views:	1299
Size:	1,70 MB
ID:	1928291

                                      Comment


                                        o kur salygatviai ????

                                        Comment


                                          Čia ne betonavo, o atliko esamos dangos stabilizaciją. Pigesnis ir greitesnis variantas, nes nereikia kasti senos konstrukcijos ir vežti naujų medžiagų.

                                          Video susipažinti: https://youtu.be/wc5EbXj56xw

                                          Comment

                                          Working...
                                          X