Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pristatyti šiemet atliekami svarbiausi Vilniaus miesto infrastruktūros projektai (sąrašas) https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ektai-sarasas/ .
    2020 m. finansuojami statybos objektai
    1 Versmių g. ruožas nuo Taugotiškių g. iki Bagušių g. ir Vlado Mirono g. atkarpos nuo Versmių g. iki Vlado Mirono g. 8
    2 Šilo ir Viršupio gatvių sankryža
    3 Liepkalnio g. Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos
    4 Žemosios g. nuo Nr. 135 iki Nr. 149
    5 Varnės g. (nuo sankryžos su Zujūnų g. iki Pakarvių g.) susisiekimo komunikacijų ir jų tinklų statyba
    6 Pakarvių gatvės nuo Varnės g. iki Piliavos g., Vilniuje statyba
    7 Gurių g. ir Juodo kelio ir sankryžos ir Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryža
    8 Kuro gatvės statyba
    9 Susiekimo komunikacijų ir inžineriniai tinklų teritorijoje tarp Lukšinės, Savičiūnų ir Šatrininkų gatvių statyba

    ES lėšomis rekonstruojamos ir statomos gatvės, dviračių takai
    1 Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu
    2 Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba
    3 Giedraičių ir kitų Šnipiškių gatvių tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių rekonstravimas, įrengiant modernias eismo saugos priemones
    4 Kareivių gatvės atkarpos tarp Žirmūnų ir Verkių gatvių bei Kareivių ir Verkių gatvių sankryžos rekonstrukcija įrengiant eismo saugos priemones
    5 Kernavės g. nuo Žalgirio g. iki Lvovo g. rekonstrukcija, įrengiant modernias eismo saugos priemones
    6 Pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Vilniaus miesto Iešmininkų gatvėje įrengimas
    7 Požeminės perėjos įrengimas Vilniaus miesto Zuikių gatvėje
    8 Susisiekimo optimizavimas pagal darnaus judumo principus Šeškinės daugiafunkcio komplekso prieigose, įrengiant tam tinkamą infrastruktūrą su inžinerinėmis komunikacijomis
    9 Dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Algirdo, V. Mykolaičio-Putino, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Pietinėje tikslinėje teritorijoje
    10 Pėsčiųjų – dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje
    11 Centrinės gatvės – bulvaro su rekreacine įranga įrengimas Paplaujos rajone
    12 Neries senvagės rekreacinės infrastruktūros įrengimas su aktyvaus poilsio ir pėsčiųjų bei dviračių trasomis
    13 Neries slėnio rekreacinės paskirties takų ir jų jungčių, saugos ir kitos viešųjų erdvių infrastruktūros įrengimas
    14 Kompleksinis gyvenamojo rajono kvartalo Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų gatvių trikampyje viešosios infrastruktūros atnaujinimas
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.05.03, 10:28.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:

      Taip pat pažymi, kad mažinamos arba neskiriamos lėšos kelia grėsmę šių projektų įgyvendinimui:
      1. Pėsčiųjų - dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje.
      2. Vilniaus Žirmūnų gimnazijos sporto aikštyno rekonstrukcija, Žirmūnų g. 37, ir jo prieigų sutvarkymas.
      3. Pėsčiųjų dviračių tilto per Nerį tarp Lazdynų ir Naujamiesčio (Užvingio salos tiltas) įrengimas ir viešosios erdvės sutvarkymas.
      4. Šv. Stepono skvero ir Šv. Stepono g. sutvarkymas.
      5. Stoties aikštės rekonstrukcija įrengiant viešojo transporto terminalą ir viešąsias erdves.
      6. Daugiafunkcio Lazdynų sveikatinimo centro įkūrimas.
      7. Šeškinės komplekso prieigų aplinkos sutvarkymas ir pritaikymas lankymui.
      8. „Darnaus judumo priemonių diegimas" projektams:
        1. Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje;
        2. Viešojo transporto e.bilieto sistemos vystymas Vilniaus regione;
        3. Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;
        4. Dviračių ir kitų riedėjimo priemonių laikymo ir saugojimo infrastruktūros įrengimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.
      9. Pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija Aukštuosiuose Paneriuose
      Įdomu ar VMS kreipimasis pakeis ką nors šiuo sprendimu.
      Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.06, 19:43.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:

        Įdomu ar VMS kreipimasis pakeis ką nors šiuo sprendimu.
        Aš jau senai kalbėjau, kad įtartinai daug projektų planuoja ir nebus tiek pinigų. Na tai dabar bent turi ant ko suversti.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:
          .
          Ačiū už naujieną.

          Kai rimti projektai vėluoja dešimtmečiais, jau yra įprasta.
          Jei išvardinti ne pirmo būtinumo ir net beprasmiški pinigų taškymo projektai bus nukelti neapibrėžtam laikui, tai čia bus tik į naudą.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Ačiū už naujieną.

            Kai rimti projektai vėluoja dešimtmečiais, jau yra įprasta.
            Jei išvardinti ne pirmo būtinumo ir net beprasmiški pinigų taškymo projektai bus nukelti neapibrėžtam laikui, tai čia bus tik į naudą.
            Pritariu. Geriau pridėt po 6 juostas į visas esamas gatves, pradedant nuo senamiesčio. Kiek galima skriausti vairuotojus?

            Comment


              Narbuto gatvei po tris juostas- geras sprendimas, o įpainiot čia senamiestį tai kaip minimum neadekvatu

              Comment


                aš tai pasigendu info, o kaip jie užtikrins, kad marozai su savo BMW nevažinės ta autobusų juostą? Prieš karantiną teko važiuot į oro uostą su taksi piko metu, paprašiau važiuot Kalvarijų g., nes ten yra autobusų/taxi juosta. Galvojau bus greičiau... Žiauru, visa juosta pilna automobilių

                Comment


                  Sprendimas visiem panaikint orą su tikslu kad išvengt netaisyklingo kvėpavimo?

                  Comment


                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                    aš tai pasigendu info, o kaip jie užtikrins, kad marozai su savo BMW nevažinės ta autobusų juostą? Prieš karantiną teko važiuot į oro uostą su taksi piko metu, paprašiau važiuot Kalvarijų g., nes ten yra autobusų/taxi juosta. Galvojau bus greičiau... Žiauru, visa juosta pilna automobilių
                    Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

                    Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	227
Size:	307,3 kB
ID:	1800354

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

                      Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	227
Size:	307,3 kB
ID:	1800354
                      Svarbu nepamiršti, kad dar yra nemažai maršrutų, važiuojančių Laisvės prospektu, ir reikia numatyti jiems galimybę įvažiuoti į stotelę.

                      Comment


                        Tai jo jo, tiesiog tą ištisinę liniją pakeist punktyru ir tiek. Turėtų būti lengviau įsukti į stotelę, nes dabar reikia rikiuotis per dvi juostas, o po mano siūlomų pakeitimų reikėtų tik per vieną. O ties posūkiu galima pastatyti kamerą, kuri fiksuotų visus važiuojančius A juosta. Liktų ir daugiau vietos pėstiesiems stotelėje, o Laisvės pr. užtektų perbraižyti juostas, nes asfalto pločio ten pakanka.

                        Comment


                          Gera mintis, teoriškai nuo šviesoforu reguliuojamos sankryžos A juosta galėtų būti atskirta ir Kalvarijų gatvėje bent poroje vietų, taip pat ir Justiniškių/Laisvės sankryžoje. Tik perėjoje matyt vis tiek turėtų būti šviesoforas pėstiesiems, kuris degtų raudonai arba mirksėtų geltonai, jog nesitrukdytų VT judėjimas, kuomet ta kryptimi ir taip dega žalia visam eismui?

                          Comment


                            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version Name:	IMG_20200501_131355.jpg Views:	1 Size:	476,9 kB ID:	1799333 Naujai nutiesta Pakraščio g. - anksčiau čia buvo žvyrkelis be šaligatvių. Kiek suprantu, su kelio tiesimu susiję Merko, šis kelias baigiasi prie naujai pastatyto "Vilnelės slėnis"projekto.
                            Nuo čia buvo tiesiamas naujai kelias. Iš kairės pusės prie šaligatvio pataisymai - prieš tai buvo palikta žalio ploto salelė, matyt su ją nepavyko priduoti kelio.
                            Čia yra super kelio dizainas. Jeigu atvažiuoji iš fotografo perspektyvos kaire kelio puse, tiesia važiuoti negali nes šaligatvis, apvažiuoti negali nes kirsti ištisinę liniją yra 3 mėn teisių praradimas. Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Čia yra super kelio dizainas. Jeigu atvažiuoji iš fotografo perspektyvos kaire kelio puse, tiesia važiuoti negali nes šaligatvis, apvažiuoti negali nes kirsti ištisinę liniją yra 3 mėn teisių praradimas. Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.
                              Ar tamstai dažnai Lietuvoje nutinka važinėti kaire kelio puse?
                              Bendru atveju važiuojamosios dalies siaurinimas ties sankirta yra nebloga greičio mažinimo priemonė. Šiuo atveju panašu, kad nėra ką diskutuoti.

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Ar tamstai dažnai Lietuvoje nutinka važinėti kaire kelio puse?
                                Bendru atveju važiuojamosios dalies siaurinimas ties sankirta yra nebloga greičio mažinimo priemonė. Šiuo atveju panašu, kad nėra ką diskutuoti.
                                Kairė pusė yra iš fotografo perspektyvos, bet iš važiuojančio gali būti dešinė.
                                Siaurinimas yra greičiau vairuotojų nervinimo priemonė (nes vistiek niekas nestabdo), bet esmė ta, kad čia ne siaurinimas, o sustabdymas, nes pravažiuoti nepažeidžiant KET išvis neįmanoma.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Jei ženklas akligavtis teisingas, tai kartą įvažiavęs išvis negali išvažiuoti nepažeisdamas KET.
                                  Kodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.
                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Siaurinimas yra greičiau vairuotojų nervinimo priemonė (nes vistiek niekas nestabdo)
                                  Nesąmonė.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Kodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.
                                    .
                                    Gal ir nevykusiai jis pasirinko apsakyti "perspektyvos" kryptį, bet aš supratau, ką norėjo pasakyti. Tamstai matomai sekasi sunkiau

                                    Comment


                                      Tai pasidalink, jei supratai.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Tai pasidalink, jei supratai.
                                        Nu žiūri į nuotrauką. Dešinėj ženklas akligatvis. Įvažiavus, vienintelis kelias išvažiuoti, yra per kairėje esančią duobę arba kertant ištisinę liniją.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Aš, tarp visų pasiūlymų, tokį irgi nusiunčiau. Padaryti fizinį atskyrimą. Negana to, dar pasiūlau Narbuto g. posūkį į Laisvės pr. daryt taip: išplėsti projekto ribas ir panaikinti A įvažą, padaryti nereguliuojamą A posūkį į Laisvės pr.

                                          Click image for larger version

Name:	laisvespr-01.jpg
Views:	227
Size:	307,3 kB
ID:	1800354
                                          Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.

                                          Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko

                                          Comment

                                          Working...
                                          X