Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąNarbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
- 2 patinka
Comment
-
„Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.
Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...
- 4 patinka
Comment
-
Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.
Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.
Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą„Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.
Gal pagaliau pirmieji prošvaisčiai kovų su sovietinio imbiciliškumo ,,įbetonavimu'' kai prasieinama su remontu vietoj rekonstrukcijos?...
- 4 patinka
Comment
-
Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:
Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.
A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.
Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?
Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?
Parašė Dovydas Rodyti pranešimąSėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.
Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPanašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTen dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.
Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
Visi įskaitant dviratininkus važiuojančius dabartiniu dviračiu taku/šaligatviu. Važiuojantys gatve tai ir važiuoja gatve, o ne per perėją. Bet ten dauguma važiuoja dviračiu taku kiek teko matyti.
Manau sėlių gatvės kirtimas toks daromas todėl, kad ten jau yra šviesaforas, vadinasi nereikės nieko perstatynėti, kadangi toje dalyje gatvės neplatins, tik dviračių taką ties. Beto dviračių takai užriesti ties šviesaforais - dažnas reiškinys. Man aiškino, kad taip daroma kad dviratininkai sumažintų greitį prieš perėjas ir pervažiuotų saugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimąKas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
Comment
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimąPo Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.
Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.
Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Tikrai sutinku. Platinti gatve kad sukurti papildoma A juosta tai cia tik autobusu pasalinimas is automobilistu "erdves." Tuo labiau kad cia tik pora metru ilgio A juosta ir po stoteles vel autikai gali lysti atgal i bendra srauta. Nesuprantu ka jie bando pasiekti su tokiu A juostu "tiesimu"... Jeigu VMS noretu kad A juostos turetu tikra poveiki ir kad zmones pradetu naudotis autobusais dazniau, pradetu piesti A raides jau egzistuojanciose eismo juostose.
Ir aš manau, kad geriau jokios juostos, negu tokia kur važinėjas bet kas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNarbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.
Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/
Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.
Jei nėra techninių galimybių platinimui, tai visada yra galimybių A juostą paimti nuo automobilių juostų, bent Zuokas tai sugebėjo nuimti Kalvarijų, Švitrigailos ir kitose pagrindinėse gatvėse, Šimašius panašu pataikauja automobilistams.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.
Jei nėra techninių galimybių platinimui, tai visada yra galimybių A juostą paimti nuo automobilių juostų, bent Zuokas tai sugebėjo nuimti Kalvarijų, Švitrigailos ir kitose pagrindinėse gatvėse, Šimašius panašu pataikauja automobilistams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Būtent, tas labiausiai ir piktina. Skrendi nuo kalno 50-60 km/h ir še tau, suk į šoną, sustok, spausk šviesoforo mygtuką, tapk pėsčiuoju ir vėl pradėk nuo 0. Kokioje nors D gatvėje toks sprendimas būtų normalu, bet Narbuto nuokalnėje - tiesiog piktina.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs visai nesuprantu tokios A juostos prasmes. Dabar daromoje vietoje kamsciu beveik nebuna. Svarbiausios vietos - pries sviesoforus ir sankryzas o ne po.
Ritinio piko metu kamščiai ten būna ir atskiroje juostoje tikrai galės važiuoti greičiau. Ti galėjo ne puse gatvės o visą nutiesti, nes būtent antrojoje dalyje VT juda lėčiau.
Comment
-
Nežinau ar sklypų ribos sutampa su draustinio ribomis. Bet spaudžia sklypo ribos ir daugiabučių ribos. Norint įkišti A juostą, ko gero tektų visai atsisakyt skiriamosios juostos ir ten daryt betoninę sienutę. Arba siaurint ir priešpriešinio eismo juostas, tada koks 1-2 metrai gal ir liktų pievelei. Bet kaštai turbūt išauga belenkaip. Anyway, problema ne tako artume prie gatvės. Norint dabar arba ateityje tiest A juostą reiks klibint ne dviračių takus, o visas eismo juostas.
- 1 patinka
Comment
-
Šioje temoje jau buvo projektinių pasiūlymų brėžiniai
15min.lt 2020.01.17
Kaip atrodys atnaujinta sankryža prie Nacionalinio stadiono Vilniuje
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Vyriausiojo miesto architekto skyrius pradeda visuomenės informavimą apie parengtus Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių Vilniaus mieste rekonstravimo projekto projektinius pasiūlymus
Pagrindinis planuojamos pertvarkos tikslas – užtikrinti sklandžias ir saugias transporto priemonių ir pėsčiųjų susisiekimo sąlygas Ukmergės g., Ozo g., Siesikų g., įrengti trūkstamas dobilo tipo jungtis Ukmergės g. ir Ozo g. sankryžoje.
Savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta
naikinti Ozo g. ir jungiamojo kelio su Ukmergės g. esamą šviesoforinę sankryžą;
naikinti nereguliuojamą kairį posūkį iš Ozo g. į Ukmergės g. jungiamąjį kelią; panaikinti esamas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. – Ozo g. sankryžoje;
rekonstruoti Ozo g. – Ukmergės g. sankryžą įrengiant trūkstamas dobilo tipo atlankas;
įrengti žiedines sankryžas Ukmergės – Ozo g. atlankose,
įrengti požeminę pėsčiųjų perėją Ukmergės g. ties viešojo transporto stotelėmis,
įrengti naujas viešojo transporto stoteles Ukmergės g. ties projektuojamu pėsčiųjų viaduku, Ozo g. (ties pastatu Ukmergės g. 184),
Ozo – Ukmergės g. nuovažoje ties esama automobilių saugojimo aikštele.
Taip pat numatyta rekonstruoti Siesikų g. atkarpą tarp namų Nr. 1–11, numatant vienpusį eismą gyvenamoje zonoje
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-221-1261858
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/
Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu.
Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.
Dalis diskusijos apie Narbuto gatvę nukopijuota iš temos "Vilniaus dviračių takai"
Comment
Comment