Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Bendrai paėmus negali skustis, kad platina Pilaitės prospektą centro kryptimi tarp Green hotel ir Laisvės prospekto. Bet kodėl proto bokštai to nepadarė iškart darant 2 juostas???
    Pernai prakniso 1 juostą toje pačioje vietoje, dabar knisa dar vieną. Kažkoks briedas.
    Planavu.. planava.. planavj... planavimas

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Bendrai paėmus negali skustis, kad platina Pilaitės prospektą centro kryptimi tarp Green hotel ir Laisvės prospekto. Bet kodėl proto bokštai to nepadarė iškart darant 2 juostas???
      Pernai prakniso 1 juostą toje pačioje vietoje, dabar knisa dar vieną. Kažkoks briedas.
      Pilaitės pr. neplatina. Jį stumia kiek į šoną, nes šaligatvyje netelpa dviračių takas. Kai "praplatins" žalioje juostoje, "susiaurins" iš šaligatvio pusės. Čia turbūt kokiu metru.

      Comment


        Gal žinot, kas bus daroma Konstitucijos pr., kad nuo jo nuiminėja horizontalų žymėjimą? Perbraižys ir įtalpins dar vieną juostą?
        Paskutinis taisė Romas; 2019.10.08, 21:33. Priežastis: Pranešimas apie skirtingas gatves perskeltas į du
        Lietuva visiems.

        Comment


          Konstitucijos pr. tiesiog taip keičia dažus.

          Comment


            Nauja diena, nauji bardakai.

            Katik prasiėjau Mildos gatve ir radau ją remontuojamą nuo Mildos 45 namo iki Filaretų gatvės. Šioje gatvės atkarpoje (ir ne tik joje - dar tęsiasi į kitą pusę nuo Mildos 45 namo iki maždaug 35 namo) yra štai kaip padaryta sovietmečiu - asfalto nuolydžiai suformuoti link gatvės ašies, tai yra, gatvė yra ne išgaubta ar suformuotas nuolydis į vieną gatvės pusę, o į per gatvės vidurį einančią centrinę ašį. Jei žiūrėti asfalto pjūvį, tai pjūvis būtų V formos. Visas vanduo subėga į gatvės vidurį ir bėga juo iki pat gatvės atkarpos apačios, dar ir net toliau už minimos atkarpos panašiai vyksta. Kuom tai baigiasi? Ogi kiekvieną pavasarį gatvės vidurys per visą atkarpos ilgį būna subyrėjęs, gatvė užnešta smėliu, nes kelkraščiai net aukščiau nei gatvės kraštai, o patys kelkraščiai pereina į stačius šlaitus, nes gatvės atkarpa eina kalvota dauba..

            Tai išaiškinau rangovams ir jie atsakė mes patys tai žinome, bet, deja, negalime išlipti iš užduoties. Užduotis iš savivaldybės yra net ne remontas, o duobių lopymas. Duobių lopymu tai galima sunkiai pavadinti, nes bus asfaltuojama apie pusė visos atkarpos ploto - taip smarkiai subyrėję. Kalbėjau nemažai su rangovu, ir apie Saulės g nesąmones pakalbėjome ir apie kitus VMS remontus be projekto, rangovas pasibėdavojo, kad deja negali daugiau daryti, ir išsiskyrėme. Beje, rangovas atsakingai žiūrėdamas į savo darbą dar bando su esamais resursais nors kiek sušvelninti gatvės V formos nuolydžius, bet deja to neužteks, kad padaryti taip kaip turi būti padaryta. Taigi, pinigų švaistymas ir sovietmečio bardako įšaldymas tęsiasi... Jis tęsiasi grynai dėl VMS, o ne dėl rangovų, kurie yra VMS neadekvatumo įkaitai. Beje, ši atkarpa asfaltuojama gan dažnai ir taip vyksta apie 15 metų (ten vaikštau kasmet).

            Nors Poderskis ir bando kovoti su tokia neadekvačia VMS veikla sakydamas, kad stabdys tokius remontus be projekto, bet matyt visur nespėja. Štai linkas į jo atsakymą, kai buvo pranešta apie beprotišką remontą (be projekto, matomai netaisant šaligatvių kad atitiktų STR ir šiuolaikinius reikalavimus, šaligatvių neįrengimas kur jų visai nėra) kitose Antakalnio gatvėse (komentaras diskusijoje tarp kitų komentarų) - https://www.facebook.com/povilas.pod...19977677130813 . Jei būtų projektai - tokios nesąmonės nepraeitų, o dabar savivaldybei remonto statusas yra puiki išsisukinėjimo nuo kokybiškų darbų atlikimo priemonė. Tuo tarpu VMS PR'inasi kiek mes per metus išasfaltuojame. Kad juos kur griausmas... Jau geriau nedarytų nei šitaip darytų. Arba padarytų perpus kasmet mažiau, bet gerai.

            Norėčiau paprašyti, gal kas galėtų ir apie šią situaciją jam pranešti? Būčiau dėkingas.

            Click image for larger version  Name:	P_20191009_151843_vHDR_On-1862x1397.jpg Views:	1 Size:	357,3 kB ID:	1753552

            Click image for larger version  Name:	P_20191009_151819_vHDR_On-1862x1397.jpg Views:	1 Size:	322,5 kB ID:	1753551
            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	87,4 kB ID:	1753550
            Paskutinis taisė spekas; 2019.10.09, 16:37.

            Comment


              Šitos problemos su vandens nuvedimu, griovių nebūvimas ar atvirkštiniai kelio profilio, kelkraščių nuolydžiai yra tarsi Vilniaus miesto gatvių vizitinė kortelė. Kas keisčiausia, kad ši problema iki šios dienos vis dar niekaip nesprendžiama.
              Jeigu Mildos g. nėra pakankamai plačių kelkraščių, kad iškasti griovius ir formuoti normalų vandens nuvedimą, tai pvz. tokioje gatvėje kaip Žvalgų, vietos per akis. Ten kažkokie neaiškūs kelių-keliolikos metrų pločio kelkraščiai su nuolydžiu link gatvės, kuriuose galima griovius suformuoti per porą dienų ir taip išspręsti problemą, kad nereikėtų kasmet remontuoti asfaltbetonio dangos. Tačiau deja, tai nedaroma.

              Comment


                Rekonstruotos Mokyklos ...










                Comment


                  ... ir Kovo 11-osios gatvės.







                  Comment


                    Pagaliau! Kiek metų užtruko nuo pradžios?

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Pagaliau! Kiek metų užtruko nuo pradžios?
                      Metai? Rodos 2018 m. viduryje pradėjo.

                      Comment


                        Na taip, tik metus

                        lrytas 2019.06.02
                        Kelininkai pribloškė – trumpą gatvę Grigiškėse išrausė vos ne metams
                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...tams-10484801/

                        Bet žinant gatvių ilgį tai...
                        Paskutinis taisė Romas; 2019.10.12, 11:37. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                        Comment


                          Tikrai ne "tik" Daug. Ąžuolyno g. būtų greičio pavyzdys.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Na taip, tik metus

                            lrytas 2019.06.02
                            Kelininkai pribloškė – trumpą gatvę Grigiškėse išrausė vos ne metams
                            https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...tams-10484801/

                            Bet žinant gatvių ilgį tai...
                            Metai yra normalus laikotarpis ir gatvės ilgis jį mažai įtakoja. Na galima susitalpinti į vieną sezoną, jei sakykim pradedi pavasarį anksti išėjus įšalui ir jokių forcemajorų neįvyksta. Ir tai veikiausiai kitą pavasarį teks taisyti trūkumus - tai paplovė, tai žolė nesudygo...
                            Juokingiausia, kad net planuodami konkursus nuo sausio mėnesio, visi jau žino, kad geriausiu atveju tik rudenį pradės rausti, tad pagrindiniai darbai bus tik po metų.

                            Comment


                              O kas trukdo konkursus dar anksčiau pradėti? Gal tada vertėtų finansinius metus paankstinti, pradėti ne nuo sausio, o kokio spalio?

                              Comment


                                Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
                                Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
                                  Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.
                                  Lygiai tas pats, kas ir Grigiškėse - pilnai perdaroma su inžineriniais tinklais.

                                  Comment


                                    Oficialiai dar net nepabaigė! Tai jau 14-as mėnuo eina. Vos kapstosi vėl sulėtėjusiais tempais.
                                    Rašiau gi, kad per atostogas asmeninio keliuko turbūt sutvarkiau daugiau nei ten per savatę nuveikė. Tiesa, vėliau, rugpjūtį šiek tiek paspurtavo.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Tokių lėtai rekonstruojamų gatvių Vilniuje yra ne viena
                                      Kas gali paaiškinti, kas yra sudėtingo Žaliųjų Ežerų gatvės 1 km atkarpoje nuo Santariškių žiedo - ten remontai trunka nuo balandžio ir darbų pabaigos nesimato.
                                      Kiek mačiau darbai jau į pabaigą, bet neneigiu, kad lėtai. Čia irgi ženklai ant apšvietimo stulpų.

                                      Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.12, 13:17.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių g. jungčių koncepcija:

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-14 114638.jpg
Views:	105
Size:	308,6 kB
ID:	1754492

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-14 114506.jpg
Views:	83
Size:	396,0 kB
ID:	1754493

                                        Comment


                                          Kažkokia raizgalynė. Prieš keletą metų toje vietoje buvo plyni laukai, buvo galima suplanuoti normalų gatvių tinklą ir prie jo derinti užstatymą. Kokią dalį naudingo ploto užims visokios abejotino reikalingumo kilpos ir nuovažos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X