Na dar vieną probleminę vietą žada padaryti su tokiu įvažiavimu, lygioj vietoj. Nekažką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Sostinėje, greta statomo verslo komplekso „Business Garden Vilnius“, numatoma rekonstruoti dalį Laisvės prospekto, taip pat įrengti papildomą jungiamąjį dviejų juostų kelią tarp Laisvės prospekto ir Oslo gatvės. Bendras rekonstruojamų gatvių atkarpų ilgis sieks daugiau nei 1 kilometrą. Rekonstruojamojo atkarpoje ir jungiamajame kelyje numatomas atnaujintas gatvių apšvietimas bei lietaus nuotekynė. Atsiras...
- 2 patinka
-
Parašė Xeonas Rodyti pranešimąNa dar vieną probleminę vietą žada padaryti su tokiu įvažiavimu, lygioj vietoj. Nekažką.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Iš akies pamatavau 100 m ilgio lėtėjimo juosta kaip Vakariniame aplinkkelyje. Tik tiek, kad greitis ne 90 km/h, o 70 km/h.
Sakyčiau ši alternatyva galėtų paskatinti jungties iš Erfurto g. link Gariūnų uždarymą. Net nežinau kitų būdų kaip pagerinti eismą, kai dar planuojama triukšmo sienutė.
EDIT: arba Erfurto g. jungtį padaryt taip, kad tik į Vakarinį aplinkkelį nuvestų.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 16:56.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBe to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
Comment
-
Na dabar panašu, kad ji tikrai trumpoka, į 70 eismą (realiai 80) per trumpą greitėjimo juostą įsilieti sunkoka, ir matomumas toj vietoj bus prastesnis dėl kelio kreivės. Aišku vakarais kai kamštis yra judantis link vakarinio aplinkkelio/Oslo g. išvažiavimo, gal ir nebus didelė problema įvažiuoti (įsilieti), bet tik dar padidins eismo lėtumą ir manau pradės intensyviau kimštis lazdynu tiltas ( t.y. persirikiavimas) ir automatiškai tūkstantmečio gatvė žemyn. Na bet čia tokie pafilosofavimai
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kodėl probleminė? Svarbu, kad greitėjimo ir lėtėjimo juostos būtų pakankamo ilgio. Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten apskritai reiktų pėsčiųjų viaduko kaip už kelių šimtų metrų ties Noragiškių g.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė M1gdas Rodyti pranešimą2019 08 04 Viršuliškių skg. jungtis su Šešuolių g.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąJuokingiausia, kad net pati gatvė atkarpoje tarp Povilaičio ir Vaitkaus g. yra nereikalinga, yra tik vienas įvažiavimas - į mokyklą. Kosmosas visiškas, kažkokia užkampio gatvelė bus pakilimo takas...
- 3 patinka
Comment
-
Na buvo tų duobelių, iki Povilaičio g. tai kaip ir prašėsi viso asfaltavimo, bet toliau - nelabai. buvo duobelių, bet tikrai ne kritinių, kad visą dangą reiktų keisti. Bet čia gal labiau iš serijos, jei čia truputi patvarkom, tai per asfaltuojam ir toliau, ir pinigai lengviau savinasi ir vaizdas geresnis. Sakys: "Va, visą gatvę sutvarkėm"...
Comment
-
SImulionio gatves pavyzdys parodo tik viena dalyka - Vilniuje ir apskritai Lietuvoje yra asfalto mafija. Ta asfalto mafija uzsiima keliu lobizmu - jokiu budu nesiaurinti, palikineti dvigubai platesnes juostas, etc. Is esmes jai nesvarbu ka butent asfaltuot - todel asfaltuojamos tokios gatves kaip Simulionio, kuri galejo dar 5 metus laisvai apsieiti be dangos keitimo. Tuo labiau istisiniu asfaltavimu, o salia einantis Laisves prospektas yra lopamas lopais, nors ir taip danga kreiva. Tiesa, jei butu susiaurinta vien Simulionio gatve, to asfalto uztektu ir Laisves pr padengti istisiniu sluoksniu, bet tai neapsimoka, nes ilga laika nebereikes taisyti.
Manau ji dziaugiasi ir del dviraciu taku - tiek naujo asfalto prisidejo, kuri su metais reikes priziureti, taisyti ir is biudzeto siurbti pinigus. Butu kaip ir ok, jei jo mazetu keliuose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSImulionio gatves pavyzdys parodo tik viena dalyka - Vilniuje ir apskritai Lietuvoje yra asfalto mafija. Ta asfalto mafija uzsiima keliu lobizmu - jokiu budu nesiaurinti, palikineti dvigubai platesnes juostas, etc. Is esmes jai nesvarbu ka butent asfaltuot - todel asfaltuojamos tokios gatves kaip Simulionio, kuri galejo dar 5 metus laisvai apsieiti be dangos keitimo. Tuo labiau istisiniu asfaltavimu, o salia einantis Laisves prospektas yra lopamas lopais, nors ir taip danga kreiva. Tiesa, jei butu susiaurinta vien Simulionio gatve, to asfalto uztektu ir Laisves pr padengti istisiniu sluoksniu, bet tai neapsimoka, nes ilga laika nebereikes taisyti.
Manau ji dziaugiasi ir del dviraciu taku - tiek naujo asfalto prisidejo, kuri su metais reikes priziureti, taisyti ir is biudzeto siurbti pinigus. Butu kaip ir ok, jei jo mazetu keliuose.
Comment
Comment