Jau nuo trecio auksto tame daugiabutyje nieko absoliuciai nepasikeis. Koks dizainas bebutu, visa siena bus ispaisyta
Galėtų visokiom žolėm užleist kaip Vokietijoje. Grafičius pridengia ir kietas daleles surenka. Vaizdas irgi 1000x geresnis. Bet pas mus dar niekur nemačiau apželdintos sienelės
Skaičiau Čeliabinsko urbanistą ir stebėjausi kaip jie gali taip niokoti savo miestus tomis sienutėmis, gerai kad pas mus nedaro.. Štai, jau daro!
Vilnių ištiko didelė bėda - pinigai. Pinigai kvailių rankose yra daug baisiau nei jų nebuvimas.
Aš irgi atsistebėti negaliu. Toks įspūdis, kad kažkas seka tas pačias naujienas ir specialiai stengiasi Vilnių paversti kuo panašesniu į Čeliabinską. Kai tik ką paskelbia, žiūrėk ir pas mus iš paskos. Kas savivaldybėje taip nekenčia Vilniaus?
Šiaip, na, jau kuriose vietose tos sienutės tikrai reikalingos. GV bent jau. Ta gatvė bus tranzitinė visada, eismas joje vargiai mažės. Oslo g. galima galbūt būtų spręsti želdynais, vietos užtenka. O kitose čia paminėtose vietose tai visai nėra logikos, nes nespėjus pastatyt tų sienučių reikės griaut ir tiest gatvę.
O dėl sienučių dizaino - reikia siūlyt. Tam ir viešinama. Reikia siūlyt numatyti žalias sienutes, t.y. sudarytas iš atsparių augalų.
bet GV saligatvis eis tarp gatves ir sienutes! VT stotele irgi sienutes isoreje prie gatves. Kodel vieniems salygos gerinamos, o kitiems bloginamos, kodel stoteleje laukiantys zmones tures klausytis padidinto triuksmo atsispindincio nuo sienutes? Bet tegul tai OK, tarkim. Prie Seimo tunelyje irgi kazkada buvo stotele GV, nezinau, gal dar egzistuoja. Jus isivaizduojate tos aplinkos zmogiskumo laipsni, kai pesciuju saligatvis daromas tarp greitkelio is sienos? Kaip ten apskritai eiti?
Todel ir sakau kad tos sienos bus apipaisytos - zmoniu srautai eina visai salia ju. Kaip ir pozemines pesciuju perejos - tai visiskai atgrasi ir siaubinga aplinka.
Del sienuciu Ukmerges ir Laisves pr - man rodos jos suprojektuotos ivertinant busimos Siaurines g. triuksma, taigi turetu atsirasti ta gatve nutiesus, turbut ant tiltu ir salia.
bet GV saligatvis eis tarp gatves ir sienutes! VT stotele irgi sienutes isoreje prie gatves. Kodel vieniems salygos gerinamos, o kitiems bloginamos, kodel stoteleje laukiantys zmones tures klausytis padidinto triuksmo atsispindincio nuo sienutes? Bet tegul tai OK, tarkim. Prie Seimo tunelyje irgi kazkada buvo stotele GV, nezinau, gal dar egzistuoja. Jus isivaizduojate tos aplinkos zmogiskumo laipsni, kai pesciuju saligatvis daromas tarp greitkelio is sienos? Kaip ten apskritai eiti?
Todel ir sakau kad tos sienos bus apipaisytos - zmoniu srautai eina visai salia ju. Kaip ir pozemines pesciuju perejos - tai visiskai atgrasi ir siaubinga aplinka.
Del sienuciu Ukmerges ir Laisves pr - man rodos jos suprojektuotos ivertinant busimos Siaurines g. triuksma, taigi turetu atsirasti ta gatve nutiesus, turbut ant tiltu ir salia.
Neis tarp gatvės ir sienutės. Ten techninis šaligatvis ir niekas ten nevaikšto. Yra šaligatvis arčiau namų, ten ir eina pėstieji. Jei apželdins ar pan, nebus ant ko paišyti, ir pats tas paišymas yra žymiai sumažėjęs nei kad anksčiau būdavo.
Ta stotelė ir dabar yra. Ten niekur nenueisi - iš abiejų pusių laiptai, stotelė su įvaža, tai nėra to jausmo kad skrenda palei nosį.
Jei policija dirbs savo darba neispaisys.Tukstantmecio g. zalia sienele buvo perdazyta, ir nebesimato nauju terlioniu.
.
jus vel maisote Tukstanmecio gatve, kazkokia siena prie slaito prie kurios neprieis joks normalus zmogus ir aklina siena (nors ir is permatomo plastiko) ten kur eina zmoniu srautai ir ten kur yra paprastai prieinama vieta. Paziurekite i permatoma akustine sienute ties Gelezinio Vilko 16 - ji jau vietomis ispaisyta, nors pastatyta ne taip seniai. O kadangi ji permatoma, kad darytu mazesni impact ten salia gyvenantiems zmonems, tai to graficio nera kaip uzdazyt. O plauti dazus brangu, be to ir zymes vistiek daznai lieka.
Palyginkit jausma bunant toje vietoje dabar ir Street View 2012 metais.
Miestas aplink greito eismo gatves pavirsta i kazkokia antizmogiska utopija.
Jame yra darbų sąrašas. Be daugelio jau žinomų arba viešintų projektų yra keli įdomūs nauji:
Vilniaus gatvės nuo Islandijos g. iki Trakų g. dangos tvarkybos projektas
Bazilijonų gatvės, Pylimo gatvės nuo Bazilijonų g. iki Sodų g. ir Bazilijonų , M. Daukšos ir Aušros Vartų gatvių sankryžos rekonstravimo projektas
Susisiekimo infrastruktūros prie Šeškinės daugiafunkcio centro statybos projektas
Istorinės Žydų gatvės trasos atkūrimo projektas
Viršuliškių gatvės nuo Ąžuolyno g. iki Ozo g. statybos projektas
Pavilnionių gatvės ir Ukmergės ir L. Zamenhofo gatvių sankryžos statybos projektas
Multimodalinės aikštelės prie žiedinės sankryžos ties T. Kosciuškos ir Olandų gatvėmis statybos projektas
Dviračių tako jungties Šilo gatvėje nuo P. Vileišio g. iki Antakalnio g. ir multimodalinės aikštelės Šilo ir Antakalnio gatvių sankryžoje statybos projektas
Jame yra darbų sąrašas. Be daugelio jau žinomų arba viešintų projektų yra keli įdomūs nauji:
...
Galėčiau pridėti dar seną mažą žaizdelę, kuri tuose dokumentuose paminėta:
Gatvės nuo Rygos viaduko iki Helsinkio g. ir gatvės nuo Rygos viaduko iki Talino g. statybos projektas
Jo, nesudėjau čia visų iš to sąrašo, nes nemaža dalis yra jau paskelbti PP ir pan. Ta prasme yra žinomi objektai. Dėl to sakau, kad ir pirkimo nelabai suprantu.
O koks tikslas šitą atkarpą asvaltuoti. Nematau kaip ji galėtų būti naudinga. Greičiau atvirkščiai - apsunkins Ozo - Buivydiškių sankryžą.
Apsunkins tiek, kiek nuims srauto nuo Ąžuolyno g. Turėtų niekas kardinaliai nepasikeisti.
Ąžuolyno g. kategorija žemesnė už Viršuliškių g. - D2 vs. D1. Nutiesus Ozo g. jungtį su Laisvės pr. (irgi numatyta), Ąžuolyno g. jungtis su Ozo g. taps neįmanoma. Arba turės būti tik išvažiuojamoji link Akropolio.
reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?
Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.
reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu?
reklaminis straipsnis apie parduodama ofisa (jau koks 4-5 kartas, bet niekas neperka jo) ir jame uzsiminta apie kazkokia 2-ju lygiu sankryza. Cia eilinis nesupratimas zmoniu ka jie kalba, ar cia kazkas jau juda del Ozo/Kalvariju/Kareiviu? https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...s-verslo-hube/
Kai toje reklamoje kamščius formuojančią probleminę sankryžą jie pavadino "startegine miesto tranporto arterija", tai nežinai ką ir galvoti apie straipsnelio autorius.
Parduodamas biurų kompleksas (Lukšio gatvėje )nuo Vilniaus senamiesčio yra nutolęs vos 5 kilometrus ir patogiai pasiekiamas tiek nuosavu, tiek viešuoju transportu iš visų Vilniaus rajonų. Greta jo yra strateginė miesto transporto arterija – Kalvarijų-Ozo-Kareivių gatvių sankirta.
Susisiekimą dar labiau pagerins 2020 m. numatyti infrastruktūros pokyčiai, padėsiantys išskirstyti transporto srautus – atsiras dviejų lygių sankryža, numatyta Šiaurinė gatvė kaip Vakarinio aplinkkelio jungtis su šalia esančiais rajonais.
Comment