Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Man, kaip miesto, o ne suburbijos gyventojui - tai visi Šiaurinės, Mykolo Lietuvio, Žirnių projektai mažai rūpi. Statom greitkelius į pakraščius, kad suburbija dar patrauklesnė taptų, ir dar daugiau automobilių judėtų centro link. Žymiai svarbiau man, kaip miesto gyventojui, sutvarkyti kiemai, krantinės, nauji dviračių takai, naujas VT. Jeigu čia buvo prioritetų išdėliojimo klausimas, sakyčiau - prioritetai teisingi.
    Nera ir VT prioritetas, nes A juostos yra padrikos be jokios sitemos, kaip girto tvora tiap liap padažyta. Kol nebus ryškių privalumų naudotis VT, tol žmonės bus priversti naudotis asmeniniu transportu. Stipriausias argumentas būtų greitis. Ir kol Laisvės pr. net 2G stovi bendroje eilėje ir kai kur net nėra stotelėms kišenių, tai nėra ko tikėtis, kad persės į visuomeninį ir ko pasekoje gal sumažėtų kamščiai ir užterštumas.
    p.s. o grįštant prie to, kad VA III darbai prasidėjo porą mėnesių po naujos kadencijos pradžios, tai vistiek nematau jos nuopelnų, nes vien konkursas su visokiais klausimais, skundais trunka min pusę metų. O jeigu Eidvis užskaito visus nuopelnus tai kadencijai, kurios metu stato, reiškia ši kadencija tuo labiau nieko svarbesnio rimtesniuose projektuose nepadarė, net konkurso nei vieno nėra paskelbta.
    Pedagoginio žiedą perpaišė 1,5 metų vėliau nei žadėjo.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.18, 16:54.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Man, kaip miesto, o ne suburbijos gyventojui - tai visi Šiaurinės, Mykolo Lietuvio, Žirnių projektai mažai rūpi. Statom greitkelius į pakraščius, kad suburbija dar patrauklesnė taptų, ir dar daugiau automobilių judėtų centro link. Žymiai svarbiau man, kaip miesto gyventojui, sutvarkyti kiemai, krantinės, nauji dviračių takai, naujas VT. Jeigu čia buvo prioritetų išdėliojimo klausimas, sakyčiau - prioritetai teisingi.
      Šiaurinė eitų būtent per miestą. Ar apart senamiesčio/naujamiesčio/žvėryno jau nebesiskaito miestu? O Mykolo Lietuvio nuims nemažai srauto nuo to pačio centro ir kitų meisto dalių.

      Pagal tokią logiką Park+Ride turbūt išvis velnio išmislas

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        O jeigu Eidvis užskaito visus nuopelnus tai kadencijai, kurios metu stato, reiškia ši kadencija tuo labiau nieko svarbesnio rimtesniuose projektuose nepadarė, net konkurso nei vieno nėra paskelbta.
        Pedagoginio žiedą perpaišė 1,5 metų vėliau nei žadėjo.
        Už vakarinį aplinkėlį aš neužskaitau nuopelnų jokiai kadencijai, kaip ir jų neužskaitysiu už šiaurinę gatvę ar kokį nors viaduką, kurio statybos visų pirma priklauso ne nuo savivaldybės, o nuo to kada bus paskirtas ES finansavimas. Nelinkęs vertinti ir visokius 'pavėlavo', 'o ten va blogai padarė', 'kodėl daro tą, o ne aną'. Man svarbiausia - kiek, palyginti su ankščiau, km gatvių išasfaltuota, kiek šaligatvių įrengta, parkų rekonstruota, autobusų atnaujinta, dviračių takų nutiesta, kiemų sutvarkyta ir t.t. ir pan.

        Comment


          Aš tik teigiu, kad paskelbtas Ukmergės g. projektas yra 100% piarinis New Vasiuki reikalas, nes apie daug šnekėtus kitus projektus neturi ką konkretaus pasakyti. Tai tiek.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Tai buvo skųstasi nemažai ir šiame forume, kad va, Šimašius "vizijos neturi", naujų idėjų negeneruoja, įkvėpimo nesuteikia... Tai štai jums ir prašom - paduosim vizualizacijų kaip Zuoko laikais, gal bus patenkinti.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Tai buvo skųstasi nemažai ir šiame forume, kad va, Šimašius "vizijos neturi", naujų idėjų negeneruoja, įkvėpimo nesuteikia... Tai štai jums ir prašom - paduosim vizualizacijų kaip Zuoko laikais, gal bus patenkinti.
              Nebus, nes nieko gero, kur Gugenheimas, Neries fontanai, avialinijos, oranžiniai dviračiai, dangoraižiai, o kur kažkokie Ukmergės g. šaligatviai ir želdiniai? Čia elementarūs miesto ūkiniai reikalai, o ne vizijos.
              Flickr

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Bet tokie projektai yra vienareikšmiškai priklausomi nuo europinio finansavimo, tiesą sakant provincijoje vos ne visa infrastruktūra yra tvarkoma išskirtinai tik ES pinigais, tai puikiai matosi kai prie kiekvieno rekonstruojamo šaligatvio ar daugiabučio kiemo ten galima pamatyti lentelę su užrašu 'Kurime Jūsų ateitį, ES'.
                Na, tokie skydai stovi po visą Europą, ar ES finansuoja 10% ar 100% projekto. Nepaskaitęs detalių negali žinot.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kad per keletą pastarųjų metų nieko rimto infrastruktūros srityje nepadaryta, tenka sutikti su ArūnuX. Kad nutiesta daugiau dviračių takų, kurie vis dėlto yra gražus PiaRinis projektas, bet beveik nesprendžia jokių realių infrastruktūros problemų, ypač pasibaigus vasarai.
                  Tik jei nelaikai prastų sąlygų važiuoti dviračiu realia infrastruktūros problema. O ji tokia yra.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Tik jei nelaikai prastų sąlygų važiuoti dviračiu realia infrastruktūros problema. O ji tokia yra.
                    Optimistiniame Vilniaus BP planuojama, kad dviračiais susiiekimas pasieks 7-8%, tai dar lieka 92-93% kuriems reikės kitos infrastruktūros.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Tik jei nelaikai prastų sąlygų važiuoti dviračiu realia infrastruktūros problema. O ji tokia yra.
                      Kontekstas buvo Ukmergės gatvės koncepcija ir nepradėti Šiaurinės gatvės, Mykolo Lietuvio bei Liepkalnio - Žirnių gatvių projektai.
                      Kuo čia dėti dviračiai? Ką jie tose vietose pakeis, išskyrus dalies žmonių laisvalaikį. Dviračių takai tėra neblogas ir pigus sprendimas visų pirma PiaRine prasme. Ten nereikia nei politinės valios, nei kažkokio ypatingo sumanumo projektuojant ar pritraukiant finansus..
                      Net ir tai, kad aktyviausia tema infrastruktūros net pasibaigus vasarai yra Dviračių takai, kalba už save. Gal grįžtame į temą.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kontekstas buvo Ukmergės gatvės koncepcija ir nepradėti Šiaurinės gatvės, Mykolo Lietuvio bei Liepkalnio - Žirnių gatvių projektai.
                        Kuo čia dėti dviračiai? Ką jie tose vietose pakeis, išskyrus dalies žmonių laisvalaikį. Dviračių takai tėra neblogas ir pigus sprendimas visų pirma PiaRine prasme. Ten nereikia nei politinės valios, nei kažkokio ypatingo sumanumo projektuojant ar pritraukiant finansus..
                        Net ir tai, kad aktyviausia tema infrastruktūros net pasibaigus vasarai yra Dviračių takai, kalba už save. Gal grįžtame į temą.
                        Nu pradės Šiaurinę, Liepkalnį ir ką tada? Tada jau Ukmergės g. taps puikia koncepcija?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Nu pradės Šiaurinę, Liepkalnį ir ką tada? Tada jau Ukmergės g. taps puikia koncepcija?
                          Šiaurinė ir Mykolo Lietuvio nuims nemažai srauto nuo Ukmergės gatvės. Žirnių/Liepkalnio viadukas taip pat. Pvz dabar iš A2 į kai kuriuos rajonus vis dar patogiau važiuot Ukmergės gatve ir per centrą nei aplinkeliu. Galvojau, kad yra atvirkščiai, bet neseniai teko šnekėtis kas gyvena Markučiuose. Sakė iš A2 į Markučius per aplinkelį apsimoka nebent norisi paskraidyti su vėjeliu... Piko metu kiek prastovi Ukmergės gatvėje - Liepkalnio sankryžoje prastovi gerokai ilgiau.

                          Kai Ukmergės gatvė nebebus tranzitinė (jei tai įmanoma), tada bus galima pagalvoti apie jos pertvarkymą į eilinę gatvę.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Šiaurinė ir Mykolo Lietuvio nuims nemažai srauto nuo Ukmergės gatvės. Žirnių/Liepkalnio viadukas taip pat. Pvz dabar iš A2 į kai kuriuos rajonus vis dar patogiau važiuot Ukmergės gatve ir per centrą nei aplinkeliu. Galvojau, kad yra atvirkščiai, bet neseniai teko šnekėtis kas gyvena Markučiuose. Sakė iš A2 į Markučius per aplinkelį apsimoka nebent norisi paskraidyti su vėjeliu... Piko metu kiek prastovi Ukmergės gatvėje - Liepkalnio sankryžoje prastovi gerokai ilgiau.

                            Kai Ukmergės gatvė nebebus tranzitinė (jei tai įmanoma), tada bus galima pagalvoti apie jos pertvarkymą į eilinę gatvę.
                            Tik tada pradėt galvot, anksčiau negalima? Tai pertvarkymą pradėt reikėtų po... kiek, 40 metų?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tik tada pradėt galvot, anksčiau negalima? Tai pertvarkymą pradėt reikėtų po... kiek, 40 metų?
                              Žiūrint į Šiaurinės tempus - ir tada gal dar bus ankstoka

                              Kam iš anksto švaistyt pinigus gražiai knygutei su krūva vizualizacijų, jei padėtis dar ne kartą pasikeis kol bus sąlygos pradėt kažką keist? Gal iki tada ir metro/tramvajus priartės prie realybės. Vėl reiks iš pagrindų perpiešt.

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	kosciuskos.jpg
Views:	100
Size:	344,6 kB
ID:	1692673

                                Iš naujo teikiamas svarstyti koreguotas T. Kosciuškos g. atkarpos rekonstrukcijos projektas: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...J4jgvnva-YK628

                                Atsisakoma M. Dobužinskio g. pravažiavimo, atsiranda galimybė sukti nuo žiedo į Dobužinskio g., kiti minimalūs pataisymai. Bet vis tiek dar yra ką koreguoti.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Iš naujo teikiamas svarstyti koreguotas T. Kosciuškos g. atkarpos rekonstrukcijos projektas: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...J4jgvnva-YK628

                                  Atsisakoma M. Dobužinskio g. pravažiavimo, atsiranda galimybė sukti nuo žiedo į Dobužinskio g., kiti minimalūs pataisymai. Bet vis tiek dar yra ką koreguoti.
                                  Manau, kad pokyčiai nepakankamai radikalūs. Nei A juostų, nei greičio gesinimo... gatvė iš esmės nepasikeis. Prie Dobužinsko aišku jau neblogai išspręsta.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.06, 12:54.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Manau, kad pokyčiai nepakankamai radikalūs. Nei A juostų, nei greičio gesinimo... gatvė iš esmės nepasikeis. Prie Dobužinsko aišku jau neblogai išspręsta.
                                    Jop. Nenumatomi ir dviračių takai, prastas apželdinimas, nenumatomi sprendimai automobilių eismo mažėjimui. Siųskit savo pastabas projektuotojui.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Jop. Nenumatomi ir dviračių takai, prastas apželdinimas, nenumatomi sprendimai automobilių eismo mažėjimui. Siųskit savo pastabas projektuotojui.
                                      Kas iš to, kad projektuotojas gaus pastabas? Statytojas yra VMS, tai ji ir užsakė kokius sprendinius jai reikia numatyti projekte. Pats projektuotojas nesusigalvos nei dviračių tako, nei A juostų numatyti, jeigu statytojas (užsakovas) to nepageidauja.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Kas iš to, kad projektuotojas gaus pastabas? Statytojas yra VMS, tai ji ir užsakė kokius sprendinius jai reikia numatyti projekte. Pats projektuotojas nesusigalvos nei dviračių tako, nei A juostų numatyti, jeigu statytojas (užsakovas) to nepageidauja.
                                        Esi teisus, iš dalies. Projektuotojas gali siūlyt įvairius variantus. Blogiausiu atveju protokole liks komentarai.

                                        Priminsiu, kad praėjusį projektą koregavo po visuomenės nepasitenkinimo siūlomais sprendimais. Į dalį jų atsižvelgė. Tai ne viskas yra prarasta.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Manau, kad pokyčiai nepakankamai radikalūs. Nei A juostų, nei greičio gesinimo... gatvė iš esmės nepasikeis. Prie Dobužinsko aišku jau neblogai išspręsta.
                                          Ne tas žodis. Manau nebeturėtų išvis po rekonstrukcijų likt gatvių be dviračių takų. Ar nėra jiokio standarto. Vilniaus miestui pvz. patvirtinto savivaldybės ir kurio reiktų laikytis neišvengiamai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X