Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas šitame projekte tikrai kelia klausimą - tai pėsčiųjų takų problemos nesprendimas: nekertant ten augančių medžių (o jie gražūs - kirsti nereikia, tik apgenėti), pėstiesiems ir toliau paliekami siauri praėjimai.
    Nėra Kosciuškos gatvėje kažkokių traukos taškų, pėsčiųjų ten yra minimaliai. Jei platinti, tai nebent važiuojamąją dalį, o ne šaligatvius.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Dėl dviračių tako - toje gatvėje tikrai ne pirmo prioriteto daiktas. Ten labai nepalankus reljefas - staigus nusileidimas ir ilgas pakilimas.
      Dėl pėsčiųjų takų. O pats 3 km atstumas nuo Pilaitės pakraščio palei Taurupės gatvę pėstiesiems mažai reikalingas, nes tai kelias į niekur - nei į parduotuvę, nei į mokyklą. Tarp Pilaitės ir Karoliniškių yra nemažai pasivaikščiojimo takų, gal pirmiau sutvarkyti ir pažymėti esamus pėsčiųjų takus.
      Iš tikrųjų tai dėl šito galima ir nelabai sutikti. Gatvė iš tikrųjų veda kai kur - Lazdynų ir Karoliniškių gyventojus geru oru prie Salotės ir Gilužio ežerų. Vakar kaip tik ten ėjau prie ežero, ir pėsčiųjų bei dviratininkų ten tikrai yra. Netgi esant žvyruotai gatvei jų būdavo, o išasfaltavus iš karto pastebimai dar labiau padaugėjo. Žmonės ten tikrai vaikšto, todėl papildomas saugumas būtų tikrai ne betikslis.

      O reljefas... Visame Vilniuje reljefas yra ne olandiškas ir net ne klaipėdietiškas (vien ko verti didžiuliai nuolydžiai tarp miegamųjų rajonų ir senesnės miesto dalies), bet dviračiais naudojasi daug kas.
      Paskutinis taisė Tomizmas; 2018.07.09, 23:45.
      Snowflakes will attack U <3

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Gatvė iš tikrųjų veda kai kur - Lazdynų ir Karoliniškių gyventojus geru oru prie Salotės ir Gilužio ežerų. .
        Ačiū už paaiškinimą. Dabar aišku, ką toje gatvėje šiek tiek pasimetusi veikė pėsčiųjų pora. Vienas ėjo viena, kitas - kita puse. Kažkas per savaitę išasfaltavo tą šunkelį, bet vaikščiojimo įpročiai dar nepasikeitė. Netruks ilgai ir šalia išmins pėsčiųjų taką.
        Aš turėjau omeny, kad Pilaitės gyventojams nėra didelio poreikio eiti pėsčiomis į Karoliniškes ir būtent Taurupės gatve.
        Labai gerai, kad nutiesė gatvę, tegu ir laikiną - gyvenimas greičiau ir aiškiau parodys, kokie yra realūs poreikiai

        Comment


          Kokie darbai vyksta upės gatvei prie šūdvamdžio? Plyta, pravažiuot neina

          Comment


            Gal kazkur sitos informacijos nepastebejau, bet ar butu galima suzinoti kaip ir kodel Rinktines g. prie Zalgirio stadijono yra praplatinama iki 5 juostu? Galvojau pagal STR tokio tipo gatve tiktai gali tureti 4 juostas? Istiesu nelabai kur STR nuorodos yra laikomos kaip gatves yra taisomos pastaruoju metu.

            Comment


              /\ kairieji posukiai atsiras ir nauja sankryza

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                Gal kazkur sitos informacijos nepastebejau, bet ar butu galima suzinoti kaip ir kodel Rinktines g. prie Zalgirio stadijono yra praplatinama iki 5 juostu? Galvojau pagal STR tokio tipo gatve tiktai gali tureti 4 juostas? Istiesu nelabai kur STR nuorodos yra laikomos kaip gatves yra taisomos pastaruoju metu.
                Negali, bet bus. Viena juosta projektiniuose pasiūlymuose buvo pažymėta kaip "techninis šaligatvis". Kas ten su ta gatve darosi - neaišku. Taginti buvo visi iš eilės: Poderskis, Šimašius, Nikitinas... niekas nieko konkretaus.

                Bent jau gatvėje buvo žadėta žalią skiriamąją juostą padaryt su želdynais. Žiūrėsim ar nepamirš.

                Comment


                  Nelabai suvokiu, kam ten tokia plati gatvė.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Nelabai suvokiu, kam ten tokia plati gatvė.
                    Čia būsimas Pilaitės aplinkkelis

                    Comment


                      Aplinkkeliu gal nevadinčiau, bet, kad bus viena iš arterijų - taip. Kai nuties normalią Taurupės g. ir Gilužio g., tai Karaliaučiaus g. turėtų tapti gana svarbia.

                      Comment


                        Kiek pamenu tai pirmas kartas nepriklausomo Vilniaus istorijoje kai pilnaverte gatve su saligatviais (ir dv. takais) projektuojama beveik plinam lauke - i ateiti, kol neapstatyta viskas aplink.

                        Comment


                          Nu dar Šiaurinė g. Irgi kaip ir laukuose bus statoma.

                          Comment


                            Na Šiaurinė nors ir laukuose, bet jau įsprausta kai kuriose vietose. Tarkim dviračių takas vienoj vietoj gi nutrūko, prie statomo daugiabučio Laisvės pr.

                            Dar gal kas galit patikslint, į raudonas gatvės linijas turi tilpti tik pati važiuojamoji dalis ar kartu dvirtakiai su šaligatviais? Siunčiau siūlymą projektuotojui, įsivaizduodamas, kad į raudonąsias linijas turi tilpt ir šaligatviai, bet suabejojau.

                            Click image for larger version

Name:	Pilaites_projektas_13-07-18.jpg
Views:	120
Size:	178,1 kB
ID:	1654516
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              STR 2.06.04:2014 „GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“

                              6.6. gatvės raudonosios linijos – linijos, nužyminčios žemės juostą, kuri skirta gatvės ir jos elementų tiesimui ir įrengimui;

                              6.5. gatvės elementai − inžinerinio tiesinio (gatvės) sudėtinės dalys urbanizuotos teritorijos ribose: važiuojamoji dalis, sankryžos, gatvių statiniai, pėsčiųjų ir dviračių takai (šaligatviai), įvairios paskirties skiriamosios juostos, techninės eismo reguliavimo, stebėjimo ir informacinės priemonės, viešojo transporto stotelės ir galiniai punktai, automobilių stovėjimo vietos, techninės priemonės nuo taršos ir triukšmo, želdiniai, apšvietimo inžineriniai tinklai ir įrenginiai, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo inžineriniai tinklai ir įrenginiai, drenažo tinklai ir įrenginiai gatvių raudonųjų linijų juostoje;
                              Aš tai suprantu, kad šaligatvis, nutiestas šalia gatvės, turėtų tilpti į raudonasias linijas. Kita vertus draudimo tiesti šaligatvį už gatvės ribų tarsi irgi nėra, tokiu atvejus jis tiesiog nesiskaitytų gatvės dalimi.

                              Comment


                                Aš apskritai pasiūliau visą gatvę kiek pastumti į dešinę (arba ties sankryža siaurinti skiriamąją juostą), kad kairėje tilptų normalus dvipusis dviračių takas. Siūliau dvipusius bent 2,5 pločio takus abiejose pusėse tiesti. Taip pat juos atskirti bent veja nuo pėsčiųjų takų ir papildomai apželdinti visą gatvę. Dar taip pat pasiūliau mažinti posūkių kampą, kad šaligatviai užsibaigtų statmenai, o ne lanku kaip dabar. Na ir dar keletą kitų pasiūlymų.

                                Comment


                                  O kuo statūs šaligatvio kampai geriau? Dviračiu įveikiami posūkiai juk lanku, tada teks kirsti aštrius šaligatvių kampus.

                                  Dėl skiriamosios juostos siaurinimo ties sankryža: turbūt negalima, nes dings saugumo salelė. Ji būtina pagal STR dėl gausybės juostų.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2018.07.15, 13:15.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Man kiek netikėta, kad pirma pasirodė Karaliačiaus gatvės tęsinio projektas (šiuo metu vedantis į plynus laukus), bet ne Gilužio g. Išasfaltuota Taurupės g. kol kas patogiai pasiekiama tik iš Pietrytinės Pilaitės dalies ir Salotės kvartalo. Pietvakarinei Pilaitei tektų važiuoti per vidines gatveles arba mušti sviestą Gilužio g. Antra vertus smagu, kad infrastruktūra projektuojama anksčiau, nei atsiranda statinių.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Aš apskritai pasiūliau visą gatvę kiek pastumti į dešinę (arba ties sankryža siaurinti skiriamąją juostą), kad kairėje tilptų normalus dvipusis dviračių takas. Siūliau dvipusius bent 2,5 pločio takus abiejose pusėse tiesti. Taip pat juos atskirti bent veja nuo pėsčiųjų takų ir papildomai apželdinti visą gatvę. Dar taip pat pasiūliau mažinti posūkių kampą, kad šaligatviai užsibaigtų statmenai, o ne lanku kaip dabar. Na ir dar keletą kitų pasiūlymų.
                                      Klausimas - į tuos pasiūlymus kažkas atsižvelgia?

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        O kuo statūs šaligatvio kampai geriau? Dviračiu įveikiami posūkiai juk lanku, tada teks kirsti aštrius šaligatvių kampus.

                                        Dėl skiriamosios juostos siaurinimo ties sankryža: turbūt negalima, nes dings saugumo salelė. Ji būtina pagal STR dėl gausybės juostų.

                                        Statūs gatvės posūkio kampai sumažina atliekamo posūkio greitį, taigi saugiau pėstiesiems ir dviratininkams. Taip pat daugiau vietos lieka pėstiesiems šaligatvyje. Ir sumažėja galimybė daryti pažeidimus (pvz., apvažiuojant darantį posūkį). Statesnis gaunasi ir žiūros kampas tarp vairuotojo bei pėsčiojo, taigi saugiau (vairuotojui nereikia tiek daug sukti galvos į šoną, kad matyti pėsčiuosius).

                                        Click image for larger version  Name:	image.png Views:	1 Size:	394,9 kB ID:	1654527

                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Klausimas - į tuos pasiūlymus kažkas atsižvelgia?
                                        Kartais taip, kartais ne. Nuo pasiūlymo priklauso. Jei kažkas kardinalaus - dažniausiai neatsižvelgia

                                        Comment

                                        Working...
                                        X