Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.

    Comment


      Vytauto gatve

      Click image for larger version

Name:	IMG_7542.JPG
Views:	232
Size:	325,9 kB
ID:	1645764Click image for larger version

Name:	IMG_7540.JPG
Views:	209
Size:	325,8 kB
ID:	1645765Click image for larger version

Name:	IMG_7541.JPG
Views:	214
Size:	344,0 kB
ID:	1645766

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą
        Kas 12 metų tikrai nemanau, jog reikia pilnai perasfaltuoti gatves. Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų. Kur mažesni srautai irgi manau ~20 metų gerą būklę išlaiko. Bet taip, Vln ~80km reiktų perkloti kasmet. O naujų gatvių atsiranda toj pačioj Pilaitėj, priemiesčiuose.
        Matot, viskas priklauso nuo remonto rūšies ir gatvių kategorijos. Iš to išplaukia, kad Tūkstantmečio gatvės kategorija yra "Greito eismo", kokia konkrečiai konstrukcijos klasė nepasakysiu, bet sumuštinis storas tai ir laikys ilgai, tikrai ne 12 metų. Kur daromas "kosmetinis" remontas, kai nufrezuoja viršutinį dangos sluoksnį, tai jau po metų įtrūkimai persiduoda iš gilesnių dangos sluoksnių. (Pavyzdys Antakalnio g.) Ten jau po 5 metų tose vietose, jei bus nepalanki žiema ir neužpildys bitumu įtrūkimų matysim duobes.
        Ką noriu pasakyti, kad kai pagrindai paliekami seni, nuo sovietinių laikų, kai eismo intensyvumas buvo kitas, nėra ko tikėtis kad laikys bus ilgai tas lygus ir gražus asfaltas.

        Žmonėms svarbu greiti pokyčiai, dėl ko ir matom, jog mieste kapitalinių remontų nevyksta. Taip pat kapitaliniams remontams reikia labai daug lėšų.

        Comment


          Sukurta atskira tema [VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą
            Imkit kad ir Tukstantmecio gatvę, kuriai dabar 10 metų ir manau dar 10 metų ji laikys be didesnių defektų.
            Na, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.

            Comment


              Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
              Na, defektų jau ta gatvė turi, bet ten labiau projektavimo klaida buvo šulinius sumest į kairiausios eismo juostos važiuojamąją dalį. Dabar ten linksmi įdubimai, kurie važiuojant 80km/h labai smagiai jaučiasi kaip duobutės.
              Tai čia jau nuo atidarymo buvo. Tai galima imti ir mažesnes gatves. Pvz per paskutinius 5 metus sutvarkė Justiniškių g. Ir tikrai manau ji laikys ne 12 metų, o ~20metų. Aišku per tą laiką atsiras kažkiek lopų, bet gi LT ne Šveicarija.

              Comment


                Sorry negaliu nepasidalint...

                Click image for larger version  Name:	34579142_2151043801797012_6253640427866423296_n.jpg Views:	1 Size:	26,5 kB ID:	1646518
                Nuoroda i mapillary

                Kaip visada, borteliams is saligatviams pinigu nebeuzteko. Uztat triju juostu kelia isasfaltuot nusileidime ant viaduko uzteko.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 15:04.

                Comment


                  /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
                  Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
                    Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.
                    Ok. Jei atidaryt Mapillari vieta matosi, ten yra ir daugiau nuotrauku. Veiksmas S. Batoro - Viršupio g. viadukas.
                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.06, 13:23.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      /\ Čia ne delfis, skirtas emocijų pertekliui išlieti per pilnatį.
                      Vietoj gaidžiavimosi geriau aiškiai parašyk kur vyksta veiksmas ("mano kalnas" neneša jokios informacijos) ir kame problema.
                      Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.

                      Comment


                        Ten prieš 40 metų, kai statyta, buvo ko gero numatytas rimtesnis kelias 2x2 link Antakalnio. Kito paaiškinimo nerandu.

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Čia Stepono Batoro gatvės viadukas netoli Pučkorių atodangos. Tiesa pasakius nesuprantu kodėl piliečiai piktinasi, nes ten kelio danga buvo labai stipriai susidėvėjus.
                          Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Pilieciai piktinasi del to kad ten reikejo siaurinti gatve iki vienos juostos kiekviena puse. Butent tokio plocio kokio eina pati Viršupio g. Paskui po viaduku ir ant ivaziavimo jis isplateja iki beveik 10 metru is kiekvienos puses! Tai net daugiau nei po dvi juostas. Kam? Ten tikrai nera intensyvaus trafiko, tuo labiau pati gatve veliau siaureja. O cia nusileidimas is S. Batoro gatves i kuri gali patekti tik is krastines juostos. Kaip sako Krisciunas, tiesiog klaidingai tarybmieciu suprojektuota vieta. Ten reikejo stipriai siaurint gatve ir uz sutaupyta asfalto ploti galima buvo pakloti visa gatve kitur.
                            O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelis kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.
                            Paskutinis taisė Perfect; 2018.06.06, 15:42.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              O gatvės susiaurinimas nebūtų kainavęs kelias kartus brangiau nei paprastas perasfaltavimas? Ta atkarpa nėra tokia ilga, kad ją reiktų padaryti vos ne pagrindine infrastruktūros problema Vilniuje.
                              kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                kaip susiaurinimas gali kainuoti brangiau nei asfaltavimas? Cia gi ne platinimas.
                                Jūs matau vėl ant to paties gatvės borto lipat

                                Comment


                                  Norint susiaurinti spėju reikia daryti projektą, kuris kainuotų ir pinigų, ir laiko.

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Norint susiaurinti spėju reikia daryti projektą, kuris kainuotų ir pinigų, ir laiko.
                                    Kodel dviraciu takus gali daryti be projekto, o siaurint gatve, kad ji atitiktu STR, reikia projekto?

                                    Comment


                                      O tai kaip tu be projekto siaurinsi? Iš akies?
                                      ...

                                      Comment


                                        O kam siaurint? Išvaltuoji naujai tik 3m pločio kelią, o likusią dalį su senu asfaltu užpurki dažais, kad eismas draudžiamas. Problem solved

                                        Comment


                                          Nauji dviračių takai irgi tik su projektu vykdomi. ArtisLT pateiktas variantas man atrodytų šiaip sau, bet būtų pigesnis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X