Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Gal mano pastebejimai netikslus, bet vaziuoju mieste ir matau gatves kurios buvo restauruotos Zuoko laikais ir lyginu su gatvemis kurios darytos prie Simasiaus. ir susidaro man ispudis kad Simasiaus savivaldybe nei vienos gatves nerekonstravo taip kaip reikia - kad padarytu kitos dangos parkavimo kisenes, siaurintu vaziuojamaja dali, padarytu zaliuosius intarpus tarp parkavimo vietu. Randu geru rekonstrukcijos pavyzdziu is senesniu laiku, bet is paskutiniu metu nelabai. Labiau krenta i akis blogi, kaip pvz Naugarduko g. Gal as klystu, gal kazko nemaciau?
Kas keisciausia dabartine savivaldybe labai stipriai piarinasi panaudojant paveikslelius is https://nacto.org ir musu forume mano numestas daugiabuciu renovacijos Varlamovo paviesintas nuotraukas (net nezinau koki jaustuka cia panaudot). Daro PR'a ir lyg ir kuria gerus projektus, kaip Gelezinkelio ir Algirdo g. rekonstrukcija. Bet vaziuoju tom gatvem ir suprantu kad nieko nebus. Jas tiesiog frezuoja ir lopyja toliau, reiskia projektai bus igyvendinti dar labai labai negreit, jei is viso bus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGal mano pastebejimai netikslus, bet vaziuoju mieste ir matau gatves kurios buvo restauruotos Zuoko laikais ir lyginu su gatvemis kurios darytos prie Simasiaus. ir susidaro man ispudis kad Simasiaus savivaldybe nei vienos gatves nerekonstravo taip kaip reikia - kad padarytu kitos dangos parkavimo kisenes, siaurintu vaziuojamaja dali, padarytu zaliuosius intarpus tarp parkavimo vietu. Randu geru rekonstrukcijos pavyzdziu is senesniu laiku, bet is paskutiniu metu nelabai. Labiau krenta i akis blogi, kaip pvz Naugarduko g. Gal as klystu, gal kazko nemaciau?
Kas keisciausia dabartine savivaldybe labai stipriai piarinasi panaudojant paveikslelius is https://nacto.org ir musu forume mano numestas daugiabuciu renovacijos Varlamovo paviesintas nuotraukas (net nezinau koki jaustuka cia panaudot). Daro PR'a ir lyg ir kuria gerus projektus, kaip Gelezinkelio ir Algirdo g. rekonstrukcija. Bet vaziuoju tom gatvem ir suprantu kad nieko nebus. Jas tiesiog frezuoja ir lopyja toliau, reiskia projektai bus igyvendinti dar labai labai negreit, jei is viso bus.
Man irgi nepatinka, kad ypač mažosios gatvės yra tik atnaujinamos, o ne tvarkomos normaliai jas siaurinant. Na, bet galima suprasti ir savivaldybę: gatvės rekonstrukcijos projektą paruošti ne tik užtrunka daug laiko, bet ir kainuoja papildomus pinigus. Turint omenyje koks gyventojų požiūris į duobėtas gatves, tai nereikia tikėtis stebuklų. Ypač, kai net su 80km/metus atnaujinamų tempais rėkiama "niekas nedaroma".
Algirdo ir Geležinkelio g. neatsimenu ar bus klojamas naujas asfaltas. Bijau sumeluot, bet ten bus įrengiami tik dviračių takai ir tvarkomi šaligatviai, aišku, siaurinant gatvę. Gatvių dangos lyg ir nenumatyta atnaujint.Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.04, 11:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Algirdo ir Geležinkelio g. neatsimenu ar bus klojamas naujas asfaltas. Bijau sumeluot, bet ten bus įrengiami tik dviračių takai ir tvarkomi šaligatviai, aišku, siaurinant gatvę. Gatvių dangos lyg ir nenumatyta atnaujint.
Comment
-
Man tai kažkas baisaus yra Panerių g. atkarpoje tarp Algirdo ir Švitrigailos. Kampinis baisus medinukas (po kurio dar ir kapinynas), gatvė siaubingai nelygi, eismo organizavimas ten kažkoks chaosas, bet gėda labiausiai dėl to, kad autobusai važiuoja per tą sudaužytą kelią (važiuojant su mašina atrodo, kad visi šarnyrai išbyrės) į stotį (kuri irgi yra baisi), tai nežinau Vilniaus miesto savivaldybės prioritetų, kurie vis lyg apeina šitos gatvės tvarkymą.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąMan tai kažkas baisaus yra Panerių g. atkarpoje tarp Algirdo ir Švitrigailos. Kampinis baisus medinukas (po kurio dar ir kapinynas), gatvė siaubingai nelygi, eismo organizavimas ten kažkoks chaosas, bet gėda labiausiai dėl to, kad autobusai važiuoja per tą sudaužytą kelią (važiuojant su mašina atrodo, kad visi šarnyrai išbyrės) į stotį (kuri irgi yra baisi), tai nežinau Vilniaus miesto savivaldybės prioritetų, kurie vis lyg apeina šitos gatvės tvarkymą.
Ja vaziuoja turistiniai autobusai, sunkvezimiai i muitines terminala, uzsieneciai i migracija, taxi i stoti... Tiesiog geda.
Panasi situacija ir su Pelesos g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nelabai isivaizduoju kaip ten galima neatnaujint dangos, tom gatvem link glezinkelio vaziuoti visiskai nebeimanoma. Kazkoks pakabos testo poligonas na ir siaip geda.
Algirdo g. danga nėra bloga, palyginus gana gera. Bent kiek atsimenu.
Comment
-
čia rašo kad ir panerių ir geležinkelio atnaujins
https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...simet-5738250/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė romm Rodyti pranešimąčia rašo kad ir panerių ir geležinkelio atnaujins
https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...simet-5738250/
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
vat as apie ka ir kalbu. Paziuresim ar jie igyvendins savo jau paruostus modernizacijos projektus ar tiesiog perklos asfalta ant virsaus, kaip pries 50 metu.
Comment
-
Keliaujant toliau nuo sios vietos link N. Vilnios yra viena didziausiu gedu - S. Batoro g.
Savivaldybe pranese kad asfaltuos ja siemet istisiniu budu.
Is vienos puses gerai, kad asfaltuos, nes dangai jau visai galas. Is kitos puses jei vien tik paklos nauja asfalta ir nieko nedarys (o matant kaip dabar dirba, taip 100% ir bus) tai labai liudna. Nes pacia gatve dare girti tarybu meistrai, jos plotis skiriasi turbut iki 1.5 karto skirtingose vietose. Absoliuciai jokiu saligatviu, bortu, smeleti pakrasciai, visa jos infrastruktura yra visiska geda.
Labai gaila jei nedarys nors minimalaus rekonstrukcijos projekto, o imuris i asfalta artimiausiam desimtmeciui.
Anais metais asfaltave Laisves pr. nepakeite net bortu, nuo kuriu jau mazai kas liko. Zinant borto kaina jiems na niekaip negali pritrukt pinigu. Tiesiog kazkam yra po%.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKeliaujant toliau nuo sios vietos link N. Vilnios yra viena didziausiu gedu - S. Batoro g.
Savivaldybe pranese kad asfaltuos ja siemet istisiniu budu.
Is vienos puses gerai, kad asfaltuos, nes dangai jau visai galas. Is kitos puses jei vien tik paklos nauja asfalta ir nieko nedarys (o matant kaip dabar dirba, taip 100% ir bus) tai labai liudna. Nes pacia gatve dare girti tarybu meistrai, jos plotis skiriasi turbut iki 1.5 karto skirtingose vietose. Absoliuciai jokiu saligatviu, bortu, smeleti pakrasciai, visa jos infrastruktura yra visiska geda.
Labai gaila jei nedarys nors minimalaus rekonstrukcijos projekto, o imuris i asfalta artimiausiam desimtmeciui.
Anais metais asfaltave Laisves pr. nepakeite net bortu, nuo kuriu jau mazai kas liko. Zinant borto kaina jiems na niekaip negali pritrukt pinigu. Tiesiog kazkam yra po%.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kokia ta borto kaina? Borto parduotuvėje, ar borto įrengto gatvėje?
Parduotuveje Kaina: 5.80 € . Cia su PVM. Manau keliu tiesimo imones daro spec uzsakymus bei konkursus ir turetu gauti tikrai pigiau nei parduotuveje is "lentynos" pasiimt. Manyciau gali buti ir dvigubai pigiau.
Tai pakeisti bortus 100m ruoze is abeju gatves pusiu (vienoj net niekada jo nebuvo) kainuotu 1160 eur medziagom "imk parduotuveje dabar" kainomis kas yra visiskas mizeris palyginus su asfaltavimo kaina. Darbu kaina irgi neturetu buti kosmine, labai paprasta technologija, cia ne asfalta klot spec technika.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
https://www.b-a.eu/p68087/Gatves-bordiurai-GB2-30-4-BM-
Parduotuveje Kaina: 5.80 € . Cia su PVM. Manau keliu tiesimo imones daro spec uzsakymus bei konkursus ir turetu gauti tikrai pigiau nei parduotuveje is "lentynos" pasiimt. Manyciau gali buti ir dvigubai pigiau.
Tai pakeisti bortus 100m ruoze is abeju gatves pusiu (vienoj net niekada jo nebuvo) kainuotu 1160 eur medziagom "imk parduotuveje dabar" kainomis kas yra visiskas mizeris palyginus su asfaltavimo kaina. Darbu kaina irgi neturetu buti kosmine, labai paprasta technologija, cia ne asfalta klot spec technika.
P.S. beje jei dėl Batoro gatvės tai jei statysim bortus, tuomet teks kloti ir kanalizaciją, nes kur gi vanduo dėsis...Paskutinis taisė Ginthus; 2018.05.10, 20:57.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
https://www.b-a.eu/p68087/Gatves-bordiurai-GB2-30-4-BM-
Parduotuveje Kaina: 5.80 € . Cia su PVM. Manau keliu tiesimo imones daro spec uzsakymus bei konkursus ir turetu gauti tikrai pigiau nei parduotuveje is "lentynos" pasiimt. Manyciau gali buti ir dvigubai pigiau.
Tai pakeisti bortus 100m ruoze is abeju gatves pusiu (vienoj net niekada jo nebuvo) kainuotu 1160 eur medziagom "imk parduotuveje dabar" kainomis kas yra visiskas mizeris palyginus su asfaltavimo kaina. Darbu kaina irgi neturetu buti kosmine, labai paprasta technologija, cia ne asfalta klot spec technika.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Va taip man vos ne kasdien tenka aiškinti visokiems sodininkams, kad čia ne maxima ir po 100 gramų riestainio skylių neparduodam. Bortą reikia atvežti, iškrauti, išvežioti po gatvę (1vnt. - 120kg, rankomis nepanešiosi), įrengti skaldos pagrindą, betono kažkur 0,1m3 kiekvienam bortui (nesenai padidino normatyvą), kuriuos vėl reikia atvežti, iškrauti, išvežioti... dar reikalaujama tarp borto ir asfalto klijuoti bituminę juostelę ... trumpiau tariant kokių 30€/m. Ai dar gi seną išardyti, pakrauti, išvežti, priduoti perdirbimui, kažkur 10€. Išardžius išsilauš ir gabalas apatinių asfalto sluoksnių, kitoj pusėj veja ar šaligatvis - dar 10. Jau 50€. Taip kad nereikia nuvertinti darbų, apie kuriuos neturi supratimo.
P.S. beje jei dėl Batoro gatvės tai jei statysim bortus, tuomet teks kloti ir kanalizaciją, nes kur gi vanduo dėsis...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Va taip man vos ne kasdien tenka aiškinti visokiems sodininkams, kad čia ne maxima ir po 100 gramų riestainio skylių neparduodam. Bortą reikia atvežti, iškrauti, išvežioti po gatvę (1vnt. - 120kg, rankomis nepanešiosi), įrengti skaldos pagrindą, betono kažkur 0,1m3 kiekvienam bortui (nesenai padidino normatyvą), kuriuos vėl reikia atvežti, iškrauti, išvežioti... dar reikalaujama tarp borto ir asfalto klijuoti bituminę juostelę ... trumpiau tariant kokių 30€/m. Ai dar gi seną išardyti, pakrauti, išvežti, priduoti perdirbimui, kažkur 10€. Išardžius išsilauš ir gabalas apatinių asfalto sluoksnių, kitoj pusėj veja ar šaligatvis - dar 10. Jau 50€. Taip kad nereikia nuvertinti darbų, apie kuriuos neturi supratimo.
P.S. beje jei dėl Batoro gatvės tai jei statysim bortus, tuomet teks kloti ir kanalizaciją, nes kur gi vanduo dėsis...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Bortai aisku nebutinai turi but. Tiesiog turi buti tvarkingai padaryti kelkrasciai, o ne taip kaip dabar. Ziuriu nusimanote apie darbu kainas, tai kiek visgi kainuoja pakloti 100 metru bortu? Su isveziojimais, betonavimu ir pan.? Gal dar kokias darbu kainas bendram isprusimui atsimenat.. pvz naujo asfalto klojimas m2 vs karstasis regeneravimas m2
100 metrų bortų bus apie 3000€. Čia jeigu statyti kartu su kitais darbais, nes atskirai tai taip nepaimsi ir nepriklijuosi prie esamo asfalto krašto. Asfalto kainos priklauso nuo daugelio aplinkybių: koks asfaltbetonis, kokia esamo asfalto pažeidimų kilmė, ar reiks kloti išlyginamąjį sluoksnį ir tuomet viską nufrezuoti, kad išgauti reikiamą lygumą ir t.t. Regeneravimas žinoma pigiau, nes reikia žymiai mažiau naujų medžiagų, bet kita vertus nauja technologija turi atsipirkti, tad tas pigumas nebūtinai bus labai ženklus.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.05.11, 08:30.
- 1 patinka
Comment
Comment