Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.
    Nesutinku. Pavyzdys: Gabijos g. tarp Justiniškių g. ir išvažiavimo į Ukmergės g. Ankčiau buvo dvi eismo juostos ir kišenės stovėjimui vienoje pusėje. Greitis 40 km/h, kadangi buvo siaura, tai greičiau nelabai kas važiuodavo. Dabar kažkodėl išplatino iki trijų juostų. Viskas būtų ok, jeigu naują juostą skirtų automobilių stovėjimui, nes tai spręstu du dalykus: automobilių stovėjimo klausimą miegamajame rajone ir pakraščiuose stovintys automobiliai toliau vairuotojus psichologiškai skatintų važiuoti lėtai. Tačiau dabar vidurinė juosta skirta posūkiams į kairę (ko apskritai tokios kategorijos gatvėje nereikia) ir dėl draudžiamoje vietoje stovinčiu automobilių beveik visur reikia puse automobilio važiuoti priešpriešinėje juostoje, o kartais ir pilnai išvažiuoti į priešpriešą per ištisines linijas. T.y. padarytas visiškas chaosas, nes ženklinimo laikytis neįmanoma, važiuoja visi kas kaip papuola, o dėl paplatėjusios gatvės dar ir dažnai viršyja greitį.

    ----
    Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:
    Pagaliau padarys laikino sustojimo vietas kurjeriams ir prekių vežėjams, nes dabartinė situacija kai pastoviai apstatomi šaligatviai yra visiškai nenormali. Kažkaip savivaldybė eismą organizuoja ir ženklus kabina neatsižvelgiant į gyvenimo realijas (abiejuose komentaro pavyzdžiuose).

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Nesutinku. Pavyzdys: Gabijos g. tarp Justiniškių g. ir išvažiavimo į Ukmergės g. Ankčiau buvo dvi eismo juostos ir kišenės stovėjimui vienoje pusėje. Greitis 40 km/h, kadangi buvo siaura, tai greičiau nelabai kas važiuodavo. Dabar kažkodėl išplatino iki trijų juostų. Viskas būtų ok, jeigu naują juostą skirtų automobilių stovėjimui, nes tai spręstu du dalykus: automobilių stovėjimo klausimą miegamajame rajone ir pakraščiuose stovintys automobiliai toliau vairuotojus psichologiškai skatintų važiuoti lėtai. Tačiau dabar vidurinė juosta skirta posūkiams į kairę (ko apskritai tokios kategorijos gatvėje nereikia) ir dėl draudžiamoje vietoje stovinčiu automobilių beveik visur reikia puse automobilio važiuoti priešpriešinėje juostoje, o kartais ir pilnai išvažiuoti į priešpriešą per ištisines linijas. T.y. padarytas visiškas chaosas, nes ženklinimo laikytis neįmanoma, važiuoja visi kas kaip papuola, o dėl paplatėjusios gatvės dar ir dažnai viršyja greitį.
      Rašydamas galvojau apie tavo čia paminėtą atvejį, bet jo niekaip nepriskirčiau prie "gatvių platinimo", nes realiai tikro gatvių platinimo nesulyginsi su sankryžos praplatinimu. Aišku, galima ir daugiau "pavyzdžių" sugalvot, pvz., A juostų tiesimas. Teoriškai juk gatvė platėja

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Rašydamas galvojau apie tavo čia paminėtą atvejį, bet jo niekaip nepriskirčiau prie "gatvių platinimo", nes realiai tikro gatvių platinimo nesulyginsi su sankryžos praplatinimu. Aišku, galima ir daugiau "pavyzdžių" sugalvot, pvz., A juostų tiesimas. Teoriškai juk gatvė platėja
        Na ne apie sankryžą kalbu, o apie 550 m ilgio gatvės atkarpą. Pati esmė, kad išplatinta be jokio reikalo, o matomai pagal kažkada (prieš ~8 metus) rengtus planus. T.y. tuomet kai nebuvo Vakarinio aplinkkelio ir Perkūnkiemio g. nebuvo nutiesta pilnu ilgiu, tai Gabijos g. važiuodavo didelis srautas ir to išplatinimo galbūt būtų reikėję, bet dabar situacija pasikeitė ir jis visiškai nereikalingas. Juk automobilis pristabdęs/sustojęs, kad pasuktų į kairę, sustabdo visą eismą ir didina saugumą, bei neskatina tokios gatvės naudoti kaip tranzitinės.

        Gatvės platinimas pridedant A juostą yra kiek kita kategorija ir tam jokių priekaištų nėra Nebent blogybė yra leidimas važiuoti 4+ tokiomis juostomis, nes tai automatinę kontrolę padaro neįmanoma ir skatina pažeidėjų atsiradimą.

        Comment


          Juokingai skamba pasakymas, kad išplatino Gabijos g., kai gyventojai ten nuo pat pradžių jau užėmė naująją juostą parkavimui

          Comment


            Baigiama atnaujinti sankryžą ir VVT stotelę prie Žirmūnų Lidl'o.

            Comment


              /\ Dar viena vieta, kur Lidl sudarkė eismą su savo šviesoforais ir eismo juostų vinguriavimu.

              Comment


                I. Šimulionio gatvė ir viadukas virš jos.








                Comment


                  BP Susisiekimo schemoje rodoma, jog Ozo gatvę su aplinkeliu sujungs tunelis (gatvės kategorija B2).


                  Šaltinis: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802

                  Comment


                    /\

                    Tačiau BP infrastruktūros plėtros žemėlapyje nei tunelis, nei gatvė nenumatyti.

                    Comment


                      Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                      /\

                      Tačiau BP infrastruktūros plėtros žemėlapyje nei tunelis, nei gatvė nenumatyti.
                      Ir išvis ten per kapines gatvių pripaišė

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        Ir išvis ten per kapines gatvių pripaišė
                        Gatvė per Sudervės katalikų kapinės buvo planuota dar nuo sovietmečio. Jeigu neklystu, būtent toje vietoje kur praeina gatvė, kapų nėra.

                        Comment


                          Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                          Gatvė per Sudervės katalikų kapinės buvo planuota dar nuo sovietmečio. Jeigu neklystu, būtent toje vietoje kur praeina gatvė, kapų nėra.
                          Kai ten buvau, pasirodė, kad ten visa teritorija vien kapai. Bet lyg ir nėra taip: https://www.google.lt/maps/@54.71002...!3m1!1e3?hl=en
                          Gatvei palikta vietos. Bet ir tai kiltų nenormalus sąmišis dėl šios gatvės, manau.

                          Comment


                            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                            Kai ten buvau, pasirodė, kad ten visa teritorija vien kapai. Bet lyg ir nėra taip: https://www.google.lt/maps/@54.71002...!3m1!1e3?hl=en
                            Gatvei palikta vietos. Bet ir tai kiltų nenormalus sąmišis dėl šios gatvės, manau.
                            Ši gatvė senai turėjo būt nutiesta, tik vietiniai žmonės protestavo ar kažką darė, kad taip ir liko tik projektas, beje ten pilnai telpa ši gatvė, tokį pat analogą turime Rasų kapinėse. Juk mirusieji per gatve nevaikšto..

                            Comment


                              Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                              Ši gatvė senai turėjo būt nutiesta, tik vietiniai žmonės protestavo ar kažką darė, kad taip ir liko tik projektas, beje ten pilnai telpa ši gatvė, tokį pat analogą turime Rasų kapinėse. Juk mirusieji per gatve nevaikšto..
                              Po Šiaurinės gatvės nutiesimo, Vilniuje nebebus poreikio naujoms magistralinėms gatvėms ir šitas projektas tikriausiai bus palaidotas for good. Visi prioritetai turėtų eiti į VT plėtrą ir accessibility pėstiesiems ir dviračiams. Ir aišku car share. Tai turbūt reiktų pamiršti tokius projektus, nes jų tiesiog nereikia.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Po Šiaurinės gatvės nutiesimo, Vilniuje nebebus poreikio naujoms magistralinėms gatvėms ir šitas projektas tikriausiai bus palaidotas for good. Visi prioritetai turėtų eiti į VT plėtrą ir accessibility pėstiesiems ir dviračiams. Ir aišku car share. Tai turbūt reiktų pamiršti tokius projektus, nes jų tiesiog nereikia.
                                Dar Mykolo Lietuvio gatvės reiktų šiai miesto daliai

                                Comment


                                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                  Dar Mykolo Lietuvio gatvės reiktų šiai miesto daliai
                                  Šiaurinė gatvė + Mykolo Lietuvio gatvė + greito eismo gatvių (Geležinio Vilko link Baltupių, Minsko plentas) sutvarkymas.

                                  Šias gatves sutvarkius, tikiuosi, nebereikės jokių daugiau naujų magistralinių gatvių, o esami bus sutvarkyti ir turėti atitikti tarptautinius standartus

                                  Tik bus tvarkoma daug daug šaligatvių, važiuojamos dalies dangos ir apšvietimo stulpai, įrengiami raudoni dviračių takai

                                  Comment


                                    Tikiuosi šitą "nieko nėra amžiniau už laikiną" variantą irgi sutvarkys. Tiesiog efektyvesnis Ozo g. pratęsimas, nei dabartinis apendiksas. Aišku, ant to apendikso dabar keli objektai (arenos, viešbutis) turi privažiavimą, kurį tektų spręsti, dūrus tiesiai po dvi juostas į abi puses. Aišku, reikalingumo prasme kiti projektai svarbesni, bet tikiuosi daeis reikalas ir iki to.

                                    Beje, ar daeis reikalas iki Ateities/Ukmergės kampo ?

                                    Comment


                                      /\ Kažkada buvo lyg ir skelbta, kad ruošis išpirkti pagaliau tuos sklypus trukdančius nutiesi trūkstamą jungtį, bet taip niekas ir nevyksta jau N metų. Rudenį bus 10 metų, kai buvo baigtas Ateities ir Laisvės pr. sujungimo projektas, o tos jungties kaip nėra, taip nėra.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        /\ Kažkada buvo lyg ir skelbta, kad ruošis išpirkti pagaliau tuos sklypus trukdančius nutiesi trūkstamą jungtį, bet taip niekas ir nevyksta jau N metų. Rudenį bus 10 metų, kai buvo baigtas Ateities ir Laisvės pr. sujungimo projektas, o tos jungties kaip nėra, taip nėra.
                                        Prie to pačio, įdomu ar kadanors GV/Ateities mazgas gaus kitas dvi ausis. Pažiūrėjus ant žemėlapio vietos yra. Reljefas irgi visai palankus.

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          /\ Kažkada buvo lyg ir skelbta, kad ruošis išpirkti pagaliau tuos sklypus trukdančius nutiesi trūkstamą jungtį, bet taip niekas ir nevyksta jau N metų. Rudenį bus 10 metų, kai buvo baigtas Ateities ir Laisvės pr. sujungimo projektas, o tos jungties kaip nėra, taip nėra.
                                          Prieš berods metus taryba pritarė pradėti procedūras dėl žemės paėmimo, taip pat ir Pavilnionių g. pratęsimui. Tai matyt vyksta tos procedūros, o jos gi kaip žinot yra ilgos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X