Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Ir poto prasides visokios žinutės va pažiurekyt kiek mašinu ant vejos palikta, kokie vairuotojai blogi.. Miesto centra ligint su miegamuoju rajonu kažkaip nelabai. Čia atvirkščiai reikia daugiau galimybių tvarkingai prisiparkuot.
    Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?

    Comment


      Kas girdėti dėl Oslo g. - Gariūnų tilto prieigų platinimo/tvarkymo? Jau pavasaris įsibėgėjo - darbai nė krust. Pernai aiškino, kad visi dirbo VNO. Kur šiemet?
      Tuojau atsidarys DEPO - bus linksma

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Reikia pripažint, kad šiemet prioriretai darbų keistai sudėlioti. Logiška būtų pirmiau pabaigti kas anksčiau pradėta, o čia daugumoje vietų pradėjo naujus darbus, nors yra dalis likę nebaigtų: tas pats minimas platinimas, tada Laisvės pr. dviračių takas (dalyse liko išrausti šaligatviai), Justiniškių g. nebaigti šaligatviai ir pan.
        Berods visur dirba skirtingi rangovai. Vieni neturėjo is anksčiau savivaldybės užsakymų ir nepabaigtų darbų, tai gavę naujus darbus, turėdami pajėgumų, iškart puolė juos naujai ir daryti, kiti, kurie turi nebaigtų darbų, tai etapais juos ir užbaigs.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
          Pasiūlymas labai sveikintinas. Realiai pakaktų ir salelių ties sankryžomis/pėsčiųjų perėjomis. Dauguma vistiek renkasi antrą juostą, sumažėtų chaotiškų manevrų ir furgonų nebeparkuotų per metrą nuo perėjos + apskritai pėstieji anksčiau atsidurtų matomumo zonoje.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
            Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
            Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

              Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
              Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
              Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.
                Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
                Upės gatvės situacija yra kitokia.
                Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.

                Comment


                  Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                  Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
                  Upės gatvės situacija yra kitokia.
                  Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
                  Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80. Pavyzdžiui, Žvejų g. juostų plotis yra kažkur ~3 metrus. Ir tai duoda daug. Kalbant apie tokias gatves, kaip Kavoliuko g., jose erdvės įsibėgėti yra daugiau negu užtektinai. Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.

                  Čia puikiai matosi kiek daug erdvės yra, net kai iš abiejų pusių pristatyta (žr. kur prasilenkia dvi mašinos):

                  Click image for larger version  Name:	ad.PNG Views:	1 Size:	337,4 kB ID:	1634822

                  Comment


                    Atsakymas, kurio tikėjausi:

                    Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
                    Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Atsakymas, kurio tikėjausi:



                      Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
                      Kai procesas pajudėjęs ir surinktas 101 parašas, reiktų iš naujo viską perderinti, darbai vėluotų ir to turbūt niekas nenori. Problema, kad projektavimo stadijoje irgi kiekvieną kart nueinama standartiniu keliu.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Atsakymas, kurio tikėjausi:



                        Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
                        Na siaurinti šaligatvį ir siaurinti gatvę nėra lygiaverčiai darbai. Gatvės važiuojamojoje dalyje būtent kraštuose būna lietaus surinkimo šulinėliai. Siaurinant gatvę vandens sutekėjimas turės būti visai kitose vietose, o tą be projekto nieks nesiims daryti.

                        Comment


                          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                          Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
                          Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
                          Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.

                          Comment


                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                            Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.
                            Tai nepadeda. Yra uždažyta ir užbrūkšniuota Žemynos g., bet niekas į tai nekreipia dėmesio. Vienintelis "ženklas", kurį supranta - betoniniai ar metaliniai atitvarai, bet jų ant važiuojamosios dalies nelabai pastatysi.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80 ... Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.
                              Tikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.
                                What? Aš neginčiju, kad greitkelius reikia siaurint. Aš sakau, kad D kategorijos gatvė su 40km/h maksimaliu leistinu greičiu neturėtų būti greitkelio pločio.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Mano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:

                                  Click image for larger version Name:	kavoliuko1.jpg Views:	1 Size:	200,0 kB ID:	1633930

                                  Click image for larger version Name:	kavoliuko2.jpg Views:	1 Size:	175,4 kB ID:	1633931

                                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
                                  Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                                  Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                                  Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                                    Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                                    Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
                                    "Jo, reik dirbt, todėl toliau darysim belenkaip"

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                                      Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                                      .
                                      Siūlau tuom nebaigti. Rašyk normalų raštą miesto planavimo ir plėtros komitetui, merui su siūlymu rengti rekonstrukcijos projektą. Nes šis atsakymas yra valdiškas. Ta prasme, kodėl nedarom, kaip tu siūlai? Nu nes nėra projekto, jei būtų projektas, padarytumėm. Reikia klaust, kodėl nėra projekto? Ar savivaldybė nemano, kad tai padidintų eismo saugumą ir pan.

                                      Comment


                                        Prie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?

                                        Comment


                                          Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                          Prie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?
                                          Vargu. Taurupės g. žada tik asfaltą pakloti, jos rekonstrukcijai (tiesimui) nėra projekto. Tą padaryti žada per metus ir gatvę normaliai pertvarkyti kitąmet. Nu nebent kažkoks stebuklas ir projektą iškniso iš kokio archyvo. Bet čia bet kokiu atveju tada nemaža rekonstrukcija gaunasi apie kurią nieko nebuvo girdėti. Žodžiu vargu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X