Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Reikia pripažint, kad šiemet prioriretai darbų keistai sudėlioti. Logiška būtų pirmiau pabaigti kas anksčiau pradėta, o čia daugumoje vietų pradėjo naujus darbus, nors yra dalis likę nebaigtų: tas pats minimas platinimas, tada Laisvės pr. dviračių takas (dalyse liko išrausti šaligatviai), Justiniškių g. nebaigti šaligatviai ir pan.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.
Upės gatvės situacija yra kitokia.
Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
Upės gatvės situacija yra kitokia.
Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
Čia puikiai matosi kiek daug erdvės yra, net kai iš abiejų pusių pristatyta (žr. kur prasilenkia dvi mašinos):
Comment
-
Atsakymas, kurio tikėjausi:
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtsakymas, kurio tikėjausi:
Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtsakymas, kurio tikėjausi:
Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80 ... Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:
Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arulis Rodyti pranešimąPrie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?
Comment
Comment