Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip tik ir man teko pravažiuoti. 70 iš tiesų nėra. Bet sunkvežimiams leistis antra juosta irgi nedraudžiama.
    Ženklas sunkvežimiams stovi žemiau. Bet kokiu atveju dabar sunkvežimiai sau ramiai leidžiasi 1 juosta, ir tik retkarčiais įleidžia iš Galvės g. įsukančius, važiuodami antrąja juosta. Dažiausiai tada, kai mato, kad iš Galvės g. pusės nėra daug automobilių. Dabar A1 važiuojantys sunkvežimiai yra labiau apsaugoti nuo iš Galvės g. įsukančių erelių, nes nori nenori, jie turi sustoti, o rizikuoti lįsti iškart į A1 prieš atvažiuojančia mašina nedrįsta ne eraliai. Pertvarkius eismą, taip, kaip siūloma (A1 susiaurinus iki vienos juostos), jau būtų nenutrūkstamas srautas iš Galvės g., nuolat judantis ir iš antros juostos persirikiuoti būtų sunkiau, o kartais ir neįmanoma, t.y. rytais, kai lėtai judantis ištisinis srautas Savanorių pr. žemyn prasideda maždaug ties įvažiavimu iš Galvės g., o pačiame įvažiavime jis tęsiasi nuo sankryžos su Lentvario g.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.12, 13:24.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Ženklas sunkvežimiams stovi žemiau. Bet kokiu atveju dabar sunkvežimiai sau ramiai leidžiasi 1 juosta, ir tik retkarčiais įleidžia iš Galvės g. įsukančius, važiuodami antrąja juosta. Dažiausiai tada, kai mato, kad iš Galvės g. pusės nėra daug automobilių. Dabar A1 važiuojantys sunkvežimiai yra labiau apsaugoti nuo iš Galvės g. įsukančių erelių, nes nori nenori, jie turi sustoti, o rizikuoti lįsti iškart į A1 prieš atvažiuojančia mašina nedrįsta ne eraliai. Pertvarkius eismą, taip, kaip siūloma (A1 susiaurinus iki vienos juostos), jau būtų nenutrūkstamas srautas iš Galvės g., nuolat judantis ir iš antros juostos persirikiuoti būtų sunkiau, o kartais ir neįmanoma, t.y. rytais, kai lėtai judantis ištisinis srautas Savanorių pr. žemyn prasideda maždaug ties įvažiavimu iš Galvės g., o pačiame įvažiavime jis tęsiasi nuo sankryžos su Lentvario g.
      Sunkvežimiams tik 50 stovi anksčiau nei kitiem. Pirma juosta turi važiuoti tik iš apačios į viršų.

      Comment


        Bet kokiu atveju sunkvežimiai ir autobusai leidžiasi pirma juosta šiuo metu. Jei jie ims leistis ir antra juosta, tai antra juosta irgi bus užkišta. Dabar ji irgi būna rytais užkišta. Bet į ją paprastai sunkvežimiai nelenda. Jei jie ims leistis dažnai ir antra juosta, tai bus eismo stabdymas, nes sunkvežimiai nesileis žemyn 70-80 km/h greičiu, nes paskui nesustabdys apačioje, jei reikės...

        Comment


          Balandį pastatyti žadėtas sostinės viadukas atsiras rugsėjį http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...tsiras-rugseji

          Savivaldybė dar pernai nusprendė vienoje judriausių sostinės vietų pastatyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką ir planavo tai padaryti iki balandžio vidurio.
          Pernai su bendrove „Kauno tiltai“, laimėjusia viaduko projektavimo ir statybų konkursą, sudaryta 1,39 mln. eurų vertės sutartis. Joje nurodyta, kad „Kauno tiltai“ įsipareigoja parengti viaduko techninį projektą bei užbaigti statybos darbus per 7 mėnesius, t.y. iki balandžio 19-osios, o terminai negali būti pratęsiami, išskyrus aplinkybes, „kurių iki sutarties pasirašymo nebuvo galimybės numatyti“.
          Būtent tokios aplinkybės ir atsirado pernai metais, kuomet projektavimo darbai įstrigo siekiant juos suderinti su visomis šalimis, BNS nurodė Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Arūnas Visockas.
          „Atsirado papildomos sąlygos, pasikeitė, Vilniaus vandenys keitė savo sąlygas, gyventojai pateikė pastabas, kai buvo projektas viešinamas, užtruko korektūra – dėl šių aplinkybių ir nukeltas terminas“, – sakė A. Visockas. Pasak jo, viaduku vilniečiai galės naudotis jau rudenį, o esama nesaugi pėsčiųjų perėja per T. Narbuto gatvę bus panaikinta. 65 metrų ilgio ir 6 metrų pločio viadukas susijungs Č.Sugiharos gatvę su A.Vaitkaus ir I. Šimulionio gatvėmis, viaduku drieksis pėsčiųjų ir dviračių takai, jo prieigos bus pritaikytos žmonėms su negalia bei mamoms su vėžimėliais. 5 kilometrų pėsčiųjų ir dviračių takas bus įrengtas ir T. Narbuto gatvėje, kurią kirs viadukas – darbus planuojama pradėti dar šiemet. Kitąmet ketinama įrengti ir papildomą eismo juostą viešajam transportui nuo Laisvės prospekto iki T. Narbuto stotelės.
          Per kelerius metus Vilniuje planuojama pastatyti dar vieną viaduką, jis jungtų Tauro kalno teritoriją su Petro Cvirkos skveru. Tai, savivaldybės architektų nuomone, taip pat turėtų pagerinti susisiekimą sostinės centre pėstiesiems ir dviratininkams.
          p.s. manau ženkliai sumažins kamščius ypač vakare iš centro į kalną, nes nebetrukdys išsišakoti į 6 juostas ties Laisvės pr.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Joje reikėtų sužymėti linijas ir padaryti normalų ženklinimą. Tuomet situacija tikrai pagerėtų. Dabar, nors ir daug geriau, lyginant su laiku, kai jos nebuvo, bet vis tiek pakankamai nemažai sumaišties, nes retai ten važiuojantys žmonės niekaip neapsisprendžia, ar čia tikrai žiedas, o gal tokia sankryža, ką čia praleisti, ar nepraleisti.
            taip, žinau, kad ši sankryža čia ne tik kad ne tobula, bet ir žiedas savo funkcijos neatlieka, todėl ir domiuosi kada buvo įrengta, bandysiu lyginti eismo įvykius prieš ir po įrengimo, kol kas, panašu, kad po įrengimo situacija nepagerėjo. bet to žinau, kad čia jau projektuojamas šviesoforas.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Žiedinė sankryža ten įrengta 2010 m. gegužės mėn. Tikslas elementarus - sureguliuoti transporto srautus.
              Nors techniškai ji tikrai ne tobula.
              Ačiū, kaip suprantu, ji ne su aplinkkelio statyba atsirado?

              Comment


                Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

                taip, žinau, kad ši sankryža čia ne tik kad ne tobula, bet ir žiedas savo funkcijos neatlieka, todėl ir domiuosi kada buvo įrengta, bandysiu lyginti eismo įvykius prieš ir po įrengimo, kol kas, panašu, kad po įrengimo situacija nepagerėjo. bet to žinau, kad čia jau projektuojamas šviesoforas.
                Įdomu, kiek ten tų įvykių.. Aš kasdien ten važinėju, gal kokį kartą ir mačiau autoįvykį. Ir šiaip jokių problemų niekada nebūna ten pravažiuoti. Šviesoforas nebent dėl saugumo aktualus, nors man asmeniškai visai nepatiks, jei jį pastatys.

                Comment


                  Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

                  Ačiū, kaip suprantu, ji ne su aplinkkelio statyba atsirado?
                  Tiesiai negaliu atsakyti, bet ji atsirado sprendžiant problemas uždarius buvusią nuovažą į Oslo gatvę, kuri panaikinta būtent dėl aplinkkelio tiesimo. Taigi netiesiogiai susiję.

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                    Įdomu, kiek ten tų įvykių.. Aš kasdien ten važinėju, gal kokį kartą ir mačiau autoįvykį. Ir šiaip jokių problemų niekada nebūna ten pravažiuoti. Šviesoforas nebent dėl saugumo aktualus, nors man asmeniškai visai nepatiks, jei jį pastatys.
                    įvykių tai tikrai, nėra daug, galima surasti ir tikrai avaringesnių sankryžų nei ši, bet pažįstu ne vieną, kuris važiuodamas šiuo žiedu keikias

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Tiesiai negaliu atsakyti, bet ji atsirado sprendžiant problemas uždarius buvusią nuovažą į Oslo gatvę, kuri panaikinta būtent dėl aplinkkelio tiesimo. Taigi netiesiogiai susiję.
                      supratau, ačiū

                      Comment


                        Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

                        įvykių tai tikrai, nėra daug, galima surasti ir tikrai avaringesnių sankryžų nei ši, bet pažįstu ne vieną, kuris važiuodamas šiuo žiedu keikias
                        Keikiasi daug kas, nes nelabai aišku, kas į žiedą įvažiavo, o kas ne dėl jo mažumo. Bet jis palyginti saugus, kiek tai įmanoma su tokiu išplanavimu.
                        Aš du kartus patekau į rimtas avarijas (vienoje automobilis sudaužytas nepataisomai) šviesoforinėje sankryžoje prie Paparčio IKI.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Keikiasi daug kas, nes nelabai aišku, kas į žiedą įvažiavo, o kas ne dėl jo mažumo. Bet jis palyginti saugus, kiek tai įmanoma su tokiu išplanavimu.
                          Aš du kartus patekau į rimtas avarijas (vienoje automobilis sudaužytas nepataisomai) šviesoforinėje sankryžoje prie Paparčio IKI.
                          na manyčiau prie jo saugumo prisideda ir tai, kad kai niekas nežino, kaip važiuot, visi stabdo, ir nelekia.

                          Comment


                            ...Planuose yra estakada, kuri pirmiausia būtų pritaikyta pėsčiųjų ir dviratininkų poreikiams, automobiliu neįvažiuojant į žiedą bus galima iš Narbuto gatvės estakada patekti į Konstitucijos prospektą. Pasikartosiu, jog tai nebus eilinė estakada automobiliams, jos tikslas, kad ir pėstieji, ir dviratininkai galėtų laisvai judėti ir kad transporto žiedas nebūtų esminis kliuvinys. Taigi šių metų pirmoje pusėje numatome skelbti tarptautinį architektūrinį konkursą šiai vietai...
                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/pokalbi...er-365-dienas/ .

                            Yra minimų ir daug kitų infrastruktūros projektų.
                            Paskutinis taisė lukass; 2018.02.14, 20:06.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Jau įsivaizduoju: estakada automobiliams ir pėsčiųjų atsiskyrimais į abi puses, t.y. viso kokios 3 estakados, virš žiedo sueinančios į vieną ir po to vėl išsiskiriančios. Na, bet architektai tikrai prigalvos visko.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Jau įsivaizduoju: estakada automobiliams ir pėsčiųjų atsiskyrimais į abi puses, t.y. viso kokios 3 estakados, virš žiedo sueinančios į vieną ir po to vėl išsiskiriančios. Na, bet architektai tikrai prigalvos visko.
                                Arba dviaukštė kaip Brooklyn Bridge. Bus labai įdomu pamatyti pasiūlymus.

                                Comment


                                  Žinokit yra toks genialus išradimas, kaip estakada pasinaudoti ir pėstiesiems su dviratininkais - jis vadinasi "šalitiltis". Tas pats, kaip šaligatvis, tik kad ant tilto. Tas pats Pedagoginio žiedas tokius turi. Na bet Jūs galite ir nežinoti, jei iš bmv išlipat tik tiesiai ant durų slenksčio

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Žinokit yra toks genialus išradimas, kaip estakada pasinaudoti ir pėstiesiems su dviratininkais - jis vadinasi "šalitiltis". Tas pats, kaip šaligatvis, tik kad ant tilto. Tas pats Pedagoginio žiedas tokius turi. Na bet Jūs galite ir nežinoti, jei iš bmv išlipat tik tiesiai ant durų slenksčio
                                    Pedagoginio tiltas yra viena blogiausių vietų Vilniuje pasivaikščiojimams. Čia manau tikslas yra įrengti patogią infrastruktūrą visiems.

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą

                                      Pedagoginio tiltas yra viena blogiausių vietų Vilniuje pasivaikščiojimams. Čia manau tikslas yra įrengti patogią infrastruktūrą visiems.
                                      Jei išsipildytų scenarijus kad vietoje Pedagoginio universiteto atsiranda Vyriausybės miestelis tai spėju kad atsirastų ir naujas pesčiųjų tiltas jungiantis Seimą su tuo miesteliu maždaug toje vietoje kur dabar ''hobito namelis'', nes Pedegoginiu vaiksčioti tikrai ne kas.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        Jei išsipildytų scenarijus kad vietoje Pedagoginio universiteto atsiranda Vyriausybės miestelis tai spėju kad atsirastų ir naujas pesčiųjų tiltas jungiantis Seimą su tuo miesteliu maždaug toje vietoje kur dabar ''hobito namelis'', nes Pedegoginiu vaiksčioti tikrai ne kas.
                                        Kažkada Zuoko laikais toje vietoje buvo numatytas transporto tiltas kaip kompensacija atsisakius pilnaverčio Kernavės tilto į Vaižganto gatvę. Gal jis ten visai praverstų, nuimtų dalį srauto nuo Lukiškių/Goštauto g.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Kažkada Zuoko laikais toje vietoje buvo numatytas transporto tiltas kaip kompensacija atsisakius pilnaverčio Kernavės tilto į Vaižganto gatvę. Gal jis ten visai praverstų, nuimtų dalį srauto nuo Lukiškių/Goštauto g.
                                          Bet tas tiltas nelabai išspręstų kamščių problemą, tik nukeltų juos į kitą vietą, žvėrynas ir pedagoginis žiedas dar labiau užsikištų. Manau vietoje tilto per upę geriau pastatyti estekadą virš žiedo.

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X