Šiuo metu sankryžos prieigose įrengiamas šaligatvis iš "krantinės" blokų - projekte nenumatyta palikti šio įrenginio. Panašu, kad teks projektuotojams iš naujo susipažinti su faktinėmis aplinkybėmis
Gal kas žino, ar planuojama sankryžos prie Pašilaičių troleibusų žiedo (netoli Perkūnkiemio g.) rekonstrukcija? Atidarius aplinkkelį akivaizdu, kad ta sankryža neatlaiko tokio eismo, formuojasi grūstys...
Naują prekybos centrą šalia Pilaitės leis statyti tik išsprendus spūsčių problemą
Vilniaus meras Remigijus Šimašius sako, kad naujasis prekybos centras čia išdygs tik tuo atveju, jei bus rasta būdų pagerinti susisiekimą ir jeigu tie būdai tiks investuotojams.
Konkrečių sprendimų, kaip galima būtų šias problemas spręsti, miestas kol kas neturi. „Yra preliminarūs pasvarstymai. Turiu pasakyti, kad ankstesni savivaldybės parengti planai yra visiškai pasenę ir neadekvatūs, nes matome, kaip padidėjo srautai, kiek išsiplėtė Pilaitė ir aplink ją. Sutarėme, kad savivaldybė užsakys pagal sutartį su Vilniaus Gedimino technikos universitetu, jog kaip įmanoma greičiau atliktų įvertinimą, kaip tikslingiau tą išspręsti – ar vienur, ar kitur viaduką statyti, bet kad būtų ne šviesoforinės sankryžos, o būtent viadukas, ir transporto situacija pagerėtų po tų investicijų“, – kalbėjo R.Šimašius.
/\ Tai, kad Šimašius gyvena centre ir iki merijos ar liberalų būstinės gali nueiti pėsčiomis - ne priežastis nežinoti, kokios yra Pilaitės ir miesto gyvenamųjų rajonų problemos. Tas meras tikrai toks kva..., t.y. naivus, ar tik tokiu apsimeta?
Tegul išjungia ar bent sutvarko du absurdiškus šviesoforus Pilaitės prospekte ir padaro normalų dešinįjį posūkį sankryžoje su Laisvės prospektu. Tas daug nekainuos. Jei dar liko pinigų nuo gatvių siaurinimo (atseit dviračių takų tiesimui) tegul dar išasfaltuoja Taurupės gatvę, kuri buvo numatyta dar 1991 m. planuose.
Vietoje to, kad miesto savivaldybė pati judintų užpakalį ir spręstų aktualias miestiečiams problemas, tai jie savo darbus perkelia investuotojams. Ar investuotojai turi daryti studijas ir nustatyti kaip išspręsti spūsčių problemą? Tą turėtų daryti savivaldybė, tik pvz. nustačiusi, kad reikia papildomo viaduko ar gatvės jungties, ji turėtų pareikalauti investuotojų tokį infrastruktūros objektą pastatyti.
Kažkaip apgailėtinai visas projektavimas ir planavimas vyksta. Projektuotojai priprojektuoja visokių nesąmonių, kurių nei reikia, nei jos būtinos pagal reglamentus, bet uždegama žalia šviesa tokių nesąmonių statybai, o reikalingų jungčių ar gatvės elementų nesugebama suprojektuoti ir įrengti. Pvz. Pavilnionių g. jungtyje su Vakariniu aplinkkeliu, tai važiuojant nuo Pašilaičių į Ukmergės pusę sugebėjo padaryti juostą posūkiui į dešinę be šviesoforo, nors ten važiuoja vienetai, bet įvažiavime iš aplinkkelio į Pašilaičius verčia visus laukti prie šviesoforo, nors tai pagrindinis srautas. Ir dar reikia prastovėti ten 3-4 ciklus, kad galėtum pasukti. Nors šalia paliko plyną pievą, kurioje nereguliuojamo posūkio dešinėn juosta būtų laisvai tilpusi.
Jeigu protingai sureguliuoti privataus verslo prisidėjimą prie infrastruktūros įrengimo, tai nematau tame nieko blogo. Labai blogas pavyzdys yra Gariūnai, kuris yra mokesčių nemokėjimo simbolis, kurį AMB paskelbė valstybinės svarbos objektu, atsirado debiliška sąnkryža ir sukuria problemas visiems. Jei jie būtų priversti pastatyti viaduką už savus pinigus kaip Akropolis, tai tada būtų geriau. Kodėl miestas turi viską įrenginėti neturėdamas pinigų jei kažkas sugalvoja pastatyti naują kamščių šaltinį?
Požeminės perėjos Laisvės projekte šiemet nebus – išlindo grėsmingos klaidos
Kai išaiškėjo esminiai techninio projekto trūkumai, požeminę perėją statanti bendrovė „Tilts“ informavo savivaldybę. Įmonės statybų vadovas Andrius Kaniušėnas sakė, jog didžiausia bėda atsirado dėl to, kad specialistai ne iki galo įvertino gruntą. Prieš statybas inžinerinius geologinius tyrimus Laisvės prospekte atliko Kauno bendrovė „Rapasta“.
Nors specialistai nurodė, kad kai kur beveik iki 10 metrų yra supiltinis gruntas, kuris perėjos pamatų pagrindams nerekomenduojamas, „Tilts“ statybininkai pasigedo išsamesnių tyrimų.
Ypač tokiu oru kaip šiandien visų laukiama naujiena, kaip pabloginti gatvių pralaidumą ir parkavimo galimybes, kad visi galėtų persėsti ant dviračių. Dviratininkų yra tiek daug, kad Neries krantinė ir Vytauto gatvė jų nesutalpina....
lrytas.lt 2017.10.28 Dvi gatvės Vilniuje – siaurinamos, jose mažinamas greitis
Vilniuje, Naugarduko ir Kęstučio gatvėse ruošiama didelė naujovė automobilių ir dviračių vairuotojams.Šios gatvės bus susiaurintos ir sumažintas leistinas automobilių greitis.
Vilniaus savivaldybės teigimu, jau artimiausiu metu kai tik leis oro sąlygos čia bus ženklinamos dviračių juostos, kad šiomis gatvėmis saugiai galėtų važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviratininkai.
Atnaujintoje Naugarduko gatvės dalyje (tarp Smolensko ir Švitrigailos g.) siaurės važiuojamoji dalis (šiuo metu gatvė yra 14 m. pločio), o parkavimo vietos bus paslinktos nuo gatvės krašto. Abipus gatvės tilps vienpusio eismo dviračių juostos su apsaugos zona automobilių durelėms atidaryti.
Siekiant didesnio dviratininkų saugumo, dviračių juostos taip pat atsiras abipus Kęstučio g. (atkarpoje tarp Liubarto ir Sėlių gatvių). Didžiojoje dalyje Kęstučio g. buvo draudžiamas automobilių statymas, o leistinose atkarpose paliekamus automobilius, paženklinus dviračių juostas, prašoma statyti kitose Žvėryno gatvėse.
Ypač tokiu oru kaip šiandien visų laukiama naujiena, kaip pabloginti gatvių pralaidumą ir parkavimo galimybes, kad visi galėtų persėsti ant dviračių. Dviratininkų yra tiek daug, kad Neries krantinė ir Vytauto gatvė jų nesutalpina....
lrytas.lt 2017.10.28 Dvi gatvės Vilniuje – siaurinamos, jose mažinamas greitis
Gal reikia nors minimalias sąlygas sudaryti dviratininkams, nes dejavimas panašus į anekdotą išmoksite plaukti tada įleisime vandens.
Ar iš tikro automobiliams reikalinga tokio pločio Naugarduko gatvė, ypač ties pasų policija?
Comment