Tokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ką reiškia neturi? Tai perėjas reikės daryti ne sankryžose ir pėstieji turės vaikščioti papildomus šimtus metrų?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių gatvių yra daug, pavyzdžiui, miegamuosiuose rajonuose. Abi šoninės užimtos statomomis mašinomis. Tai dabar tokioje gatvėje ją rekonstruojant perėjose reikės įrengti šviesoforą? Ar siaurinti gatvę? Absurdas.
Keisti į
Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.
[/URL]
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Absurdas, kai gatvėje tokia betvarkė
Keisti į
Paišiau per paintą, tai gavosi tiap liap. Bet esmė turi būti aiški.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen, kur parkuojamasi, tinka. Bet kaip su 3 juostų gatvėmis, kai visos juostos naudojamos?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąNorfos - Lidl'o tunelis.
Comment
-
/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 10:25.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimą/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O kokį sprendimą esamoje situacijoje su tokiu biudžetu jūs galite pasiūlyti?Paskutinis taisė k0fis; 2017.09.12, 13:49.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Be abejo norint padaryti geriau, reikalingas ir didesnis biudžetas. Tačiau pastebėjimas teisingas - sustojus porai automobilių, posūkis į dešinę užsiblokuos ir nebeatliks savo funkcijos. Reiktų kiek įmanoma anksčiau pradėti išplatinimą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten labai nedaug automobilių suka į kairę, visas srautas pagrindiniu keliu į dešinę, tad gal ir nebus didelių problemų.
Piko metu Gurių gatvėje susidaro automobilių kamštis iš Kalnėnų gyvenamojo rajono dėl sudėtingo kairiojo posūkio į Juodąjį kelią.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimą/\ kaip tokie sprendimai man patinka, atsistoja vienas, ar du automobiliai ir pasukti nestovint prie šviesoforo nebėra galimybės. Toks pats šedevras yra ir iš Pavilnionių g. į aplinkkelį link A2. Įdomu ir kaip autobusai ar fūros pajudės į tą kalną juodajame kelyje žiema, jei teks sustoti.
Comment
-
Vilniuje gali ir turi būti įdomios architektūros pavyzdžių. Apie tai šiandien kalbėjau ir su neseniai Seulo tilto konkurse laimėjusia vilniečių architektų komanda KILD.
Vilniečių darbas puikus. Tikiuosi, kad jie susidomės galimybe kurti savo gimtajame mieste, kai skelbsime konkursus pėsčiųjų tiltui iš Litexpo į Vingio parką arba pėsčiųjų ir dviratininkų viadukui prie pedagoginio universiteto.
Kur bus tas viadukas prie LEU ?
Comment
Comment