/\ Ne žmones po žeme, o Geležinkelio g. buvo galvojama pakišti po žeme, taip sujungiant Drujos g. su Panerių g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Vat pakisti ten po zeme masinas butu visai gerai. Aisku to niekada (per musu amziu) nebus.
Del iskyliu pereju, kurias dabar daro - labai gerai, kad tai daro. Bet kaip visada negalvojant ir per uzpakali. Pirmaja juosta nuo stoties reikejo fiziskai atskirti kokio metro plocio ir visos stoties ilgio salele ir uzdeti ant jos atitvara. Skirt sita juosta vien VT. Nedaryti sitoj juostoj iskylios perejos, nes taip, ten kur vaziuoja VT negali buti jokiu kalniuku. Padalinus tikrai per placia vaziuojamaja dali salele pesciuju pereja jau sutrumpetu ir butu patogesne zmonems. Vaziuojamaja dali apskritai reikia labai labai siaurint, galima net dviem juostom. Masinos ten turi stovet ir praleidinet pesciuosius, o ne nepristabdzius laviruot tarp ju. Yra KET taisykle, kad jei pestysis izenge i vaziuojamaji dali pagal tavo judejimo krypti - ji reikia praleist. Sita taisykle cia neveikia ir negali veikti del per ilgos perejos. Dabar visi iki vieno kas vaziuoja per stoti yra potencialus pazeidejai, nes nepraleidzia pesciuju pagal taisykles. Ir, kaip man atrodo niekas nera daroma kad sita nesamone baigtusi. Nesuprantu, argi taip sunku yra parengti projekta, pamelzti europiniu pinigu ir padaryt normaliai, tiesiog susiaurinus vaziuojamaja dali ir atskirtus VT nuo bendrojo srauto ilgom salelem, kaip tai daug kur daroma...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVat pakisti ten po zeme masinas butu visai gerai. Aisku to niekada (per musu amziu) nebus.
Del iskyliu pereju, kurias dabar daro - labai gerai, kad tai daro. Bet kaip visada negalvojant ir per uzpakali. Pirmaja juosta nuo stoties reikejo fiziskai atskirti kokio metro plocio ir visos stoties ilgio salele ir uzdeti ant jos atitvara. Skirt sita juosta vien VT. Nedaryti sitoj juostoj iskylios perejos, nes taip, ten kur vaziuoja VT negali buti jokiu kalniuku. Padalinus tikrai per placia vaziuojamaja dali salele pesciuju pereja jau sutrumpetu ir butu patogesne zmonems. Vaziuojamaja dali apskritai reikia labai labai siaurint, galima net dviem juostom. Masinos ten turi stovet ir praleidinet pesciuosius, o ne nepristabdzius laviruot tarp ju. Yra KET taisykle, kad jei pestysis izenge i vaziuojamaji dali pagal tavo judejimo krypti - ji reikia praleist. Sita taisykle cia neveikia ir negali veikti del per ilgos perejos. Dabar visi iki vieno kas vaziuoja per stoti yra potencialus pazeidejai, nes nepraleidzia pesciuju pagal taisykles. Ir, kaip man atrodo niekas nera daroma kad sita nesamone baigtusi. Nesuprantu, argi taip sunku yra parengti projekta, pamelzti europiniu pinigu ir padaryt normaliai, tiesiog susiaurinus vaziuojamaja dali ir atskirtus VT nuo bendrojo srauto ilgom salelem, kaip tai daug kur daroma...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Ne žmones po žeme, o Geležinkelio g. buvo galvojama pakišti po žeme, taip sujungiant Drujos g. su Panerių g.
Comment
-
Aš tai pritariu minčiai kad reiktų palikti tas gatves tik viešajam transportui ir gyventojams, visam kitam idealu būtų turėti normalią jungtį palei geležinkelį pratęstant Drujos gatvę iki pat Tūkstantmečio gatvės. Prie traukinių stoties virš bėgių būtų galima įrengti daugiaukštę didelę stovėjimo aikštelę.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąAš tai pritariu minčiai kad reiktų palikti tas gatves tik viešajam transportui ir gyventojams, visam kitam idealu būtų turėti normalią jungtį palei geležinkelį pratęstant Drujos gatvę iki pat Tūkstantmečio gatvės. Prie traukinių stoties virš bėgių būtų galima įrengti daugiaukštę didelę stovėjimo aikštelę.
Ir taip buvo siūlyta kai kuriuose projektuose! Tačiau kaip tik tuomet visas tranzitinis srautas važiuos dabartinės Geležinkelio gatvės trasa. O kaip ją tiesti toliau, netraukiant visos LG infrastruktūros, nelabai aišku.
Comment
-
Eismas iš tiesų menkas. Daug autobusų ir troleibusų. Kito transporto nėra daug, lyginant su kitais stambiais žiedais. Nes ten nėra tranzitinio srauto. Tiek metų visi važinėjo ir nieko, o dabar jau kažkam kažkas negerai. Tai gal patys nemoka važinėti. Man tik neaišku, kodėl prie tarybų valdžios taip ir nepadarė požeminių perėjų... Jau tada reikėjo.
Comment
-
Eina į pabaigą Geležinio Vilko g. rekonstrukcija, jausmas dvejopas: iš vienos pusės džiugu kad dangos būklė pagerėjo iš kitos pusės nudaužyti borteliai, iškraipyti atitvarai ir šuliniai kas 10 metrų suteikia jausmą lyg esi kokiam Novosibirske. Kalbant apie bortleius, žadėjo kad keis susidevejusius tai susidevėję buvo visi, o keitė gal kokius 5%. Keitė aišku ant sovietinių-betoninių tai po žiemos ir šitie bus nutrupėję. Beje gal kas žino ar juos čia vietoje gamina ar iš kokios Rosijos importuoja nes tokius man rodos tik Rosijoj ir benaudoja (gal norima kad viešosios erdvės kuo labiau panašios būtų - neaišku). Kai kurias senas atkarpas paliko, matyt pagalvojo kad provėžos ten nepakankamai gilios ir remonto nenusipelno. Taigi atnaujinimas toks pigus gavosi, bet čia pastebėjau su visais paskutinių metų infrastruktūros atnaujinimo projektais - Vilniaus g. (klibančios plytelės); Neries krantinių atnaujinimas (Tvarkau Vilnius programėleje užmačiau kad jau krenta į upę); Goštauto g. ir kiti - visur kažkoks brokas ir piguva. Gal čia rangovai pamatė kad užsakovas nesusigaudo arba jam visvien ir chaltūrina masiškai?
Comment
-
Kaip suprantu Šimašiaus toks ir yra planas, atnaujinti viską, bet su kuom mažesniais kaštais, kol dar nepadengta miesto skola ir pan. Kai tiek metų kentėm išsikišusias armatūras krantinėje, provėžas pagrindinėje miesto gatvėje, o dviračių takai iš vis beveik nebuvo tiesiami, labai skųtis nėra kuom.Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.31, 08:28.
Comment
-
Tiesiog daroma viskas kuo pigiau.
Blogiausia, kad brokas ir piguva labai greitai išlys antru galu. Betgi politikams svarbiausia ši kadencija.
Tai viena iš priežasčių, kodėl labai nenoriai kalbama apie ateities planus, ilgalaikius projektus.
Kita vertus gerai, kad pradėtos tvarkyti vietos anksčiau laikytos "nereikšmingomis". Todėl asmeniškai nuo manęs pliusas Šimašiui už operatyviai sulopytą gatvę, naują apšvietimą ir renovuotą pėsčiųjų tiltą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTiesiog daroma viskas kuo pigiau.
Blogiausia, kad brokas ir piguva labai greitai išlys antru galu. Betgi politikams svarbiausia ši kadencija.
Tai viena iš priežasčių, kodėl labai nenoriai kalbama apie ateities planus, ilgalaikius projektus.
Kita vertus gerai, kad pradėtos tvarkyti vietos anksčiau laikytos "nereikšmingomis". Todėl asmeniškai nuo manęs pliusas Šimašiui už operatyviai sulopytą gatvę, naują apšvietimą ir renovuotą pėsčiųjų tiltą.
Dabar krantinėmis galima maloniai vaikščioti, bėgioti, važinėti dviračiu, atsidarė kavinės, tai tikrai daug geriau nei dar 20 metų badytis ant armatūros ir laukti "ateities plano" kosminių krantinių su dainuojančiais fontanais Neryje.Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.31, 08:43.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš kaip tik džiaugiuosi, kad pagaliau pradėta kažkas realiai daryti, ne tik kalbėti apie "ateities planus".
Beje, apie ateitį kalba ir ši valdžia, tačiau labai miglotai, neužsiduodant griežtų terminų. Kaip pvz.: diskutavome vakar apie VVT parko atnaujinimą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pastebėkit, kad aš irgi džiaugiuosi. "Kažkas" yra labai neapibrėžta (kažkas buvo daroma prie visų valdžių ir merų). Turi būti daroma viskas kompleksiškai. Tai elementarūs vadybos principai.
Beje, apie ateitį kalba ir ši valdžia, tačiau labai miglotai, neužsiduodant griežtų terminų. Kaip pvz.: diskutavome vakar apie VVT parko atnaujinimą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
laukti "ateities plano" kosminių krantinių su dainuojančiais fontanais Neryje.Paskutinis taisė Gladiator; 2017.08.31, 09:59.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKad, daug kelių tvarkoma gerai. DViračių takai auji irgi gerai, ir visgi labiau stengiamasi juos geresnius padaryti. Kas krenta į akis dar, tik, kad šaligatviai baisūs paliekami.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNegalima kategoriškai sakyti. Šalia Laisvės pr. gabalais šaligatvius tvarko. Pačiame gale padarė, daro dabar šalia policijos komisariato Laisvės ~80-82, koraluose šalia statoilo. Bent jau tiek. 30 metų nebuvo visai tvarkyta kur nors.
Comment
-
Toks jausmas, kad iš 2 (oranžinių) dabartinių perėjų bus daroma 1 iškila (mėlyna), kuri įsilies į kitą perėją (geltona). Ant asfalto ties iškilimo ir dabartinės perėjos susikirtimo vieta yra punktyrais užbrėžti 2 trikampiai (juos pažymėjau, bet ne visai pagal mastelį). Per vidurį Stoties g. prieš perėją yra įrengiama saugumo salelė.
Comment
Comment