O Jėzau koks FAIL. ŠImulionio gatvė uždaroma amžiams. Kuriems galams taip daryti? Kas žino, kada ten prisireiks ir automobilių viaduko? Juk galima buvo statyti kitoje stotelių pusėje...
Normalus tas viaduko projektas, jei ne geriausias kol kas per visą Vilniaus infrastruktūros projektų istoriją . Taip, dėl Šimulionio ir Sugiharos gatvių sujungimo ginčytis galima, bet aš labiau norėčiau, kad Sujungtų Ozo ir Šešuolių gatves.
O Kernavės g. galėtų tikrai būti bent 4 eismo juostų, juk žino, kad NMC plėtra vyksta, negi sunku numatyti ateities srautus? Nebent tokių alternatyvių 3 juostų gatvių ateityje ten atsiras daugiau. Tiesa, kad Kernavės g. taip lengvai per privačius sklypus pasieks Ozo g. kaip kažkada planuota, nebelabai tikiu
Normalus tas viaduko projektas, jei ne geriausias kol kas per visą Vilniaus infrastruktūros projektų istoriją . Taip, dėl Šimulionio ir Sugiharos gatvių sujungimo ginčytis galima, bet aš labiau norėčiau, kad Sujungtų Ozo ir Šešuolių gatves.
Aš kažkaip neįsivaizduoju kokiu būdu tos gatvės gali būti sujungtos - negi kiaurai per kapinių paminklus ?
Reik tikėtis iškarto tuos pandusus padarys, o ne kaip prie karoliniškių viaduko, žadėjo veliau, taip taip ir liko pažadais.
brezinyje ir 3d vizualizacijoje pandusai nupaisyti siek tiek skirtingai. Briezinyje Simuliono g. puseje matos yra dar viena panduso atsaka, kuri eina i tilto puse, 3d jos ner. Budamas zmogus visada tuo pandusu ir eiciau o ne laiptais, o paskui grizt))
Aleliuja! Pagaliau du svarbūs infrastruktūros projektai pajudėjo iš mirties taško. Vienas labiau (Narbuto viadukas, apie jo įrengimą bent jau viešai kalbama), kitas bent projektu (Kernavės g.).
Abu geri. Narbuto g. vis dėl to yra logikos nestatyti automobilių viaduko, siekiant išvengti tranzito susiformavimo per miegamuosius rajonus. Nors tokia jungtis būtų patogi daug kam, bet būtų turbūt praktiškai neįmanoma sukontroliuoti eismo srautų. Nepadėtų ženklai (žr. Vilniaus g., kur visi važiuoja tranzitu, nors draudžiama).
Kernavės g. parodo pasikeitusią miesto strategiją nestatyti Kernavės tilto. Priešingu atveju ji būtų 4 juostų. Na, bet gerai bent tai, kad daroma tai, apie ką kalbama.
Galiausiai smagu, kad abiejuose projektuose yra dėmesys pėstiesiems ir dviratininkams.
Aš nesakau, kad automobilių viaduko ten riekia dabar. Aš sakau, kad gali jo prireikti ateityje. Todėl būtų protinga palikti toje vietoje vietą jam, o pėsčiųjų viaduką statyti kitoje stotelių pusėje, nes koks gis skirtumas. Bet dabar daroma taip, kad per amžius čia nieko nebus galima daryti. Trumparegiška.
Aš nesakau, kad automobilių viaduko ten riekia dabar. Aš sakau, kad gali jo prireikti ateityje. Todėl būtų protinga palikti toje vietoje vietą jam, o pėsčiųjų viaduką statyti kitoje stotelių pusėje, nes koks gis skirtumas. Bet dabar daroma taip, kad per amžius čia nieko nebus galima daryti. Trumparegiška.
Ko gero numatoma, kad ateinančius dešimtmečius auto viaduko nereiks. O jeigu po to reiks, tai jau bus laikas ir dabar būsimo viaduko perstatymui/atnaujinimui.
Išties gaila, kad nepaliekama vietos automobiliniam viadukui Narbuto perėjoje.
Tačiau man kur kas didesnį susirūpinimą kelia tai, kad Konstitucijos prospekte atsiras dar vienas šviesoforas, vos šimto metrų atstumu nuo Quadrumo šviesoforo. Čia tiesiog fail. Nebuvo galima statant Quadrumą iškart ir padaryti Kernavės gatvės dalelę?
Na ir kaip besidominčiam VT, keistai atrodo stotelių išdėstymas prie Konstitucijos prospekto/Kernavės gatvės sankryžos. Galėjo būti persėdimų mazgas ''Nacionalinė dailės galerija'', dabar stotelė Panoramos kryptimi perkelta už Quadrumo, o būsima stotelė Kernavės gatvėje irgi atitraukta nežinia kur.
Ir dar: po būsima Kernavės/Konstitucijos prospekto sankryža yra nenaudojama požeminė perėja. Būtų tikrai labai gaila, jei ji taip ir nebūtų naudojama pagal paskirtį.
/\ ta dalis tarp Konstitucijos pr. ir Lvovo g. yra perspektyvinė. Dabar projektuojama bus tik dalis nuo Lvovo g. iki Žalgirio g. Taip, kad ta jungtis prie Quadrum taps svarbia norint papulti į Kernavės g.
Pagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.
P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.
Pagal dabar dar tebegaliojantį BP, tai sankryžos su Konstitucijos pr. niekada ir neturėjo būti, Kernavės g. turėjo eiti po Konstitucijos pr. Dabar gi įdomu kaip bus. Gal kažkas valios padaryti Kernavės g. iki Upės g., einant tuneliu po Konstitucijos pr.? Be tilto, bet vis tiek tunelį statant.
P.S. Kažkur tokį variantą lyg tai esu girdėjęs. Neatsimenu tik kur.
Jei nėra Kernavės tilto tai tas tunelis būtų absurdas. Upės gatvė neturi normalių pralaidžių jungčių.
Jei nėra Kernavės tilto tai tas tunelis būtų absurdas. Upės gatvė neturi normalių pralaidžių jungčių.
Yra gi dar idėja statyti perstatyti Baltąjį tiltą arba statyti naują tiltą prie pat jo. Tuomet jungtis per Upės g. atsirastų. Juolab kad buvo numatyta ir Upės g. - Linkmenų g. jungtis.
Kodėl rekonstrukcija nevykusi? Pasukti iš Apkasų g. dabar tikrai daug greičiau ir saugiau, taip pat pačioje Kalvarijų g. atsirado daugiau posūkių į kairę, mažiau sukančių į Lukšio g. ir mažesni kamščiai toje atkarpoje iki Ozo g., nes visi norintys pasukti į Lukšio g. seniau netilpdavo savo juostoje.
/\ Bet su pėsčiųjų perėja ten kažkoks nesusipratimas dabar ją perkėlus. Beje, nelabai supratau kas ten bus daroma ties Tauragnų stotele. Trauks senąją pėsčiųjų perėją arčiau stotelės ar kaip?
Comment