Klausimas buvo:
kiek reikės pakelti algą su kastuvu dirbančiam darbininkui, kad jis neišvažiuotų į Airiją?
1.Darbininkai rimtose statybos įmonėse gauna atlyginimą tokį, kad nalabai noras ima važiuoti į Airiją.
2.Valstybiniuose normatyvuose, darbo jėgos kaina kas metai padidėja 10 proc. taip kad skaičiuok.
Parašė Giedra70
Tai kodėl nuo 2007.01.01. neįsivesimo EURO?
Nenukreipinėk diskusijos kita linkme. Mes kalbame apie valstybinius konkursus ir projektų kainas.
Jeigu sakai, kad dirbi statyboje 15m. tai kodėl napasakai ką konkrečiai dirbi?
Manau diskusiją reikėtų pratęsti asmeninėmis žinutėmis.
Šiandienos Lietuvos Ryto priede Sostinė parašyta Geležinio Vilko gatvės pratęsimui ir dar keliems infrastruktūros projektams Vilniuje, bus skelbiami tarptautiniai konkursai, kuriuose kaip tikimasi dalyvaus Lenkijos, Latvijos bei Estijos kompanijos. Tokį žingsnį iššaukė mažas susidomėjimas lietuvių kompanijų, kur anksčiau skelbtuose konkursuose panoro dalyvauti vos 2 bendrovės.
Na matosi kelininkai apsikąsę darbais, pinigų yra, projektus vystyti reikia. Gal ir gerai jei pasitelksim į pagalbą kaimynus, bet žinoma būtų geriau jei mūsų kompanijos būtų suinteresuotos prisivilioti sau kuo daugiau darbininkų specialistų ir darbus atliktų pačios tuo pačiu sumokėdamos mokesčius valstybei ir susižerdamos sau pelną. Galima bandyti ir iš tos pačios Baltarusijos ar Ukrainos, tegul žmonės dirba ir neša pinigus.
Šiandienos Lietuvos Ryto priede Sostinė parašyta Geležinio Vilko gatvės pratęsimui ir dar keliems infrastruktūros projektams Vilniuje, bus skelbiami tarptautiniai konkursai, kuriuose kaip tikimasi dalyvaus Lenkijos, Latvijos bei Estijos kompanijos. Tokį žingsnį iššaukė mažas susidomėjimas lietuvių kompanijų, kur anksčiau skelbtuose konkursuose panoro dalyvauti vos 2 bendrovės.
Na matosi kelininkai apsikąsę darbais, pinigų yra, projektus vystyti reikia. Gal ir gerai jei pasitelksim į pagalbą kaimynus, bet žinoma būtų geriau jei mūsų kompanijos būtų suinteresuotos prisivilioti sau kuo daugiau darbininkų specialistų ir darbus atliktų pačios tuo pačiu sumokėdamos mokesčius valstybei ir susižerdamos sau pelną. Galima bandyti ir iš tos pačios Baltarusijos ar Ukrainos, tegul žmonės dirba ir neša pinigus.
Kad tik neatvažiuotų Portugalų kompanijos, kaip tai jau įvyko Lenkijoje.
Gražiai tas tiltas atrodys su naujais šviestuvais.
Bet jį remontuodami mes padarysim paslaugą sovietmečiui, nes po kažkiek metų žmonės galvos: "vis dėlto ir sovietai gražiai statė"
Gražiai tas tiltas atrodys su naujais šviestuvais.
Bet jį remontuodami mes padarysim paslaugą sovietmečiui, nes po kažkiek metų žmonės galvos: "vis dėlto ir sovietai gražiai statė"
na bent jau man tai Stalinistinė architektūra labai patinka
Gražiai tas tiltas atrodys su naujais šviestuvais.
Bet jį remontuodami mes padarysim paslaugą sovietmečiui, nes po kažkiek metų žmonės galvos: "vis dėlto ir sovietai gražiai statė"
Na ir statė- nepaneigsi. Tiek, kad mums apart Žaliojo tilto ir keletos pastatų normalaus "stalininio ampyro" nekliūvo- viskas Maskvoj, Minske ir Kieve. Bet, tiesą pasakius, aš ir nesigailiu- jei norisi, tai galima ir svetur to grožio prisižiūrėti, man Vilniuje ir taip gražu
Prognozuojama, kad po gatvių rekonstrukcijų kamščiai išliks Vilniaus kasdienybe
Vasarą Vilnius tapo didele statybų aikštele – vien įvairių gatvių, kelių ir tiltų rekonstrukcijų ar statybų mieste vykdoma daugiau nei dešimt. Tačiau specialistai miesto valdžią kritikuoja dėl darbų nevientisumo ir prognozuoja, kad vėliau automobilių grūsčių dėl to sparčiai mažėti neturėtų.
Laikinai asociacijos „Lietuvos keliai“ prezidento pareigas einantis Sigitas Bublys DELFI sakė, kad automobilių kamščių Vilniuje nebus išvengta, todėl, kad rekonstruojami objektai pasirenkami atsitiktinai.
„Mes už tai, kad, pavyzdžiui, išvažiavimas į Ukmergę būtų sutvarkytas visas, o ne viena atkarpa – kad vieną sankryžą pravažiavę neatsidurtume kamštyje kitoje už pusės kilometro. Sutvarkome vieną kryptį ir ją pamirštame 15 metų, tada einame kita kryptimi“, – sakė S.Bublys.
Jo teigimu, kai kurie objektai Vilniuje iš viso pamiršti, pavyzdžiui, vakarinis miesto apvažiavimas. „Aš apie jį jokių savivaldybės nuomonių negirdžiu daugiau nei metai“, – sakė specialistas.
Jis teigia, kad Vilnius palyginti su kitomis Europos sostinėmis yra „mikroskopinis“ ir didelių kamščių mieste būti neturėtų. „Neturėtų būti tokių kamščių, kita vertus, galima įgyvendinti kompleksinį eismo reguliavimą, statyti sankryžas, jungtis, derinti šviesoforų veiklą“, – siūlė S.Bublys.
Aplinkkelio idėjai – 25 metai
„Vilniuje visa susisiekimo infrastruktūra buvo numatyta dar 1980 metų bendrajame plane, praėjo 25 metai, o neįgyvendintas nė vienas apvažiavimas, Senamiesčio aplinkkelis dar nefunkcionuoja, yra tik baigiamas, įsivaizduokite, kaip mes atsilikome“, – DELFI sakė Vilniaus Gedimino technikos universiteto Miestų statybos katedros vedėja prof. dr. Marija Burinskienė.
Anot jos, per šį laiką automobilių skaičius tūkstančiui gyventojų išaugo nuo 100 iki daugiau nei 430.
„Aš netgi studentams aiškinu, kad jei vamzdynus vedžioji, tai jie turi būti visi sujungti iki galo, o pas mus transporte galima padaryti vieną atkarpą, o paskui jau kaip nors pravažiuos“, – aiškino M. Burinskienė.
Ji pripažįsta, kad nėra būdo, kuris padėtų visiškai išvengti automobilių kamščių mieste. Tačiau, specialistės manymu, būtina įgyvendinti „žalios bangos“ principą – nustatytu greičiu važiuojant pagrindine kryptimi visose sankryžose turėtų degti žalia šviesa.
„Negalima sureguliuoti taip, kad vieną sankryžą pravažiavai, o antroje vėl stovi“, – esamą tvarką kritikavo Miestų statybos katedros vedėja.
Ji mano, kad labiausiai miestui trūksta strategijos įgyvendinimo, nes automobilių skaičius šalyje sparčiai auga.
Miestas atlieka tiek, kiek gali
Vilniaus miesto savivaldybės Energetikos ir ūkio departamento Miesto ūkio skyriaus vedėjas Juozas Gedvilas DELFI sakė, kad visiškam kompleksiškumui įgyvendinti reikia turėti lėšų – „Europos Sąjungos fondai jų skiria tik tam tikriems objektams, o miesto Savivaldybė iš daugelio teikiamų ne visus palaimina“.
„Miestas kiek gali, tiek atlieka ir daug kur darbų darome. Pavyzdžiui, vienu metu padaryti, kad Geležinio Vilko gatvė būtų dviejų lygių yra neįmanoma dėl darbų apimčių“,– aiškino J. Gedvilas.
Jis taip pat teigia, kad vienu metu viską sutvarkyti fiziškai neįmanoma, be to, tada miestas būtų visiškai paralyžiuotas. „Dabar stengiamės, kad būtų kuo mažiau uždarymų, tačiau ir tai mieste jaučiasi“, – sakė J. Gedvilas.
Kitąmet tikimasi pradėti įgyvendinti automatizuotą šviesoforų valdymą, o „žalia banga“, anot jo, Vilniuje yra nuo Goštauto gatvės iki Vilniaus traukinių stoties.
Šiuo metu Vilniuje tiesiamas Senamiesčio pietinis apvažiavimas, Vilniaus pietinis aplinkkelis, statoma Konstitucijos prospekto jungtis iki Ukmergės gatvės, vyksta Žaliojo tilto remontas, Santariškių gatvės statyba, Plytinės gatvės rekonstrukcija, Kalvarijų gatvės iki Žvalgų gatvės išplatinimas, Ukmergės-Ateities-Laisvės sankryžos rekonstrukcija Eišiškių plento rekonstrukcija, Pilaitės prospekto statyba, Gedimino prospekto III eilės rekonstrukcija.
Spalį turėtų prasidėti Dariaus ir Girėno viaduko su prieigomis rekonstrukcija, Geležinio Vilko gatvės iki Molėtų plento statyba.
Visiems šiems objektams iš miesto biudžeto, Europos Sąjungos fondų, Kelių priežiūros ir plėtros programos ir kitų šaltinių šiemet planuojama skirti per 200 milijonų litų.
Kažkur skaičiau ar girdėjau dabar nepamenu, bet skambėjo kažkaip taip. Jei mes atvažiavę nuo Kauno Savanorių prospektu, GV, ir po to Ukmergės gatve išvažiuosime link Panevėžio nesustoję. tai galime sakyti kad šitą transporto koridorių sutvarkėme.
Kažkur skaičiau ar girdėjau dabar nepamenu, bet skambėjo kažkaip taip. Jei mes atvažiavę nuo Kauno Savanorių prospektu, GV, ir po to Ukmergės gatve išvažiuosime link Panevėžio nesustoję. tai galime sakyti kad šitą transporto koridorių sutvarkėme.
Šeštadienio sostinėje buvo šis straipsniukas. Kažkokie VGTU šulai užsakė berods- nesu tikras.
Prognozuojama, kad po gatvių rekonstrukcijų kamščiai išliks Vilniaus kasdienybe
Vasarą Vilnius tapo didele statybų aikštele – vien įvairių gatvių, kelių ir tiltų rekonstrukcijų ar statybų mieste vykdoma daugiau nei dešimt. Tačiau specialistai miesto valdžią kritikuoja dėl darbų nevientisumo ir prognozuoja, kad vėliau automobilių grūsčių dėl to sparčiai mažėti neturėtų...
Gražiai tas tiltas atrodys su naujais šviestuvais.
Bet jį remontuodami mes padarysim paslaugą sovietmečiui, nes po kažkiek metų žmonės galvos: "vis dėlto ir sovietai gražiai statė"
as tai tikrai nesuprantu - kodel toleruojami svetimos armijos kareiviai pacioje miesto sirdy
jus paklausit - o ka vietoje ju pastatyti?
as atsakysiu - modernias skulpturas, kurios atspindetu nauja Lietuva, tam yra konkursai...
Vilniaus m. savivaldybė skelbia konkursus transporto infrastruktūros plėtros projektams įgyvendinti
Vilniaus miesto savivaldybė skelbia atvirus konkursus dviem sostinės transporto infrastruktūros plėtros projektams įgyvendinti – Geležinio Vilko gatvei nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesti bei Dariaus ir Girėno gatvės viadukui per geležinkelį su prieigomis rekonstruoti. Iki rugsėjo pradžios konkurse laukiama tiek Lietuvos, tiek užsienio įmonių pasiūlymų.
Abiejų projektų statybos darbus numatoma pradėti šį rudenį ir baigti iki 2008 metų rudens.
Tiesiant Geležinio Vilko gatvę nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento, bus įrengtas šios gatvės tęsinys iki kelio A14 Vilnius-Utena (iki Vilniaus miesto ribos). Bus nutiesta 1,98 km ilgio nauja gatvės atkarpa ir rekonstruota 0,5 km esamų gatvių, pastatytas 68 m ilgio pėsčiųjų viadukas ties Mokyklos gatve, trijose perėjose įrengtas šviesoforinis valdymas.
Dariaus ir Girėno gatvės 116,7 m ilgio viadukas per geležinkelį bus rekonstruojamas ir išplatintas iki 28,5 m. Taip pat numatoma rekonstruoti ir praplatinti viaduko prieigose esančias Dariaus ir Girėno bei Švitrigailos gatves, rekonstruoti Dariaus ir Girėno bei Pelesos gatvių sankryžą (bendras rekonstruotinų gatvių ilgis – 657 m). Prie rekonstruojamų gatvių esantys šaligatviai bus pertvarkyti į 3 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takus.
Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento statybai skiriama 22,8 mln. litų, Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcijai – 15,5 mln. litų.
Sostinės Žaliojo tilto remontas užtruks pora savaičių ilgiau, nei anksčiau planuota, pranešama “Ukmergės kelių” pranešime spaudai. Pagal pradinius apskaičiavimus tilto rekonstrukcijos darbus buvo planuota baigti per Žolines – rugpjūčio 15 dieną, tačiau dabar tilto darbai pratęsti dviem savaitėmis – iki rugpjūčio 28 dienos. Tuomet tiltu visiškai bus atnaujintas eismas.
Pėstiesiems tiltas bus galutinai atidarytas spalio 15 dieną, kai bus baigta pakloti grantinių plokščių šalikelė.
Bijau suklaidinti, tad jei kas geriau zinote, pataisykite. Kazkur skaiciau, kad tai bus Siaurine gatve (ne siaurinis aplinkelis), kuri prasides nuo vakarinio aplinkelio, praeis tarp Pasilaiciu ir Justiniskiu, kirs Laisves prospekta, Ukmerges gatve. Jau seniau pastebejau, kad tam lauke, iduboj, kuris yra tarp Pasilaiciu ir Justiniskiu, supiltas didziulis kiekis smelio ir suformuota panasiai i gatve. Bet darbai dabar sustoje, viskas baigia apzelti. Dedu siandienines situacijos foto, laukiu komentaru.
Vaizdas nuo Laisves pr. link Justiniskiu g.:
[/URL][/IMG]
Neklysti, ten tikrai turi būti nutiesta Šiaurinė gatvė. Bet prieš tai reikia iškelti iš ten visus tuos garažus, beto ten eina aukštos įtampos laidai kuriuos turėtų iškelti. Bet jei jie per Ukmergės, Laisvės pr. ir Geležinio Vilko gatvėmis nedarys viadukų...
Neklysti, ten tikrai turi būti nutiesta Šiaurinė gatvė. Bet prieš tai reikia iškelti iš ten visus tuos garažus, beto ten eina aukštos įtampos laidai kuriuos turėtų iškelti. Bet jei jie per Ukmergės, Laisvės pr. ir Geležinio Vilko gatvėmis nedarys viadukų...
Kažkur skaičiau, kad ji bus statoma tik po Vakarinio, t.y. ne anksčiau kaip 2010-2011m.
Comment