Ten dar reikia perpaisyt stop linija i kita vieta, nes prie jos sustojus sviesoforas virs galvos gaunasi, bet cia jau kita problema kad atsisake dubliojanciu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Šiuo metu rengiamas viaduko per Narbuto gatvę projektas. Pasibaigus viešųjų pirkimų procedūroms, kitąmet planuojama pradėti viaduko statybos darbus. Taip pat rengiamas Žirnių-Minsko-Liepkalnio gatvių sankryžos rekonstravimo į dviejų lygių sankryžą projektas. Parengus projektą, 2019–2020 metais planuojama pradėti darbus, šios sankryžos rekonstravimą planuojama įgyvendinti ES fondų lėšomis.
Taip pat projektuojamos papildomos greitėjimo ir lėtėjimo eismo juostos abiem kryptimis Oslo gatvėje nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų gatvės, įrengiant papildomas juostas minėtoje atkarpoje. Ant Gariūnų tilto esanti saugos juosta bus minėtų juostų tęsiniai. Tikimės, kad atsiradusios papildomos eismo juostos gerokai padidins transporto priemonių pralaidumą. Taip pat bus įrengti beveik kilometro ilgio ir 2,5 m pločio pėsčiųjų bei dviračių takai. Šiemet bus parengtas ir Nemenčinės plento (nuo Kairėnų g. iki miesto ribos) rekonstravimo projektas. Projekte numatoma platinti Nemenčinės plentą iki 4 eismo juostų, įrengti 1,5 m pločio pėsčiųjų ir 3 m pločio dviračių takus, penkias šviesoforais reguliuojamas gatvių sankryžas, apšvietimo tinklus. Rekonstravus plentą pagerės eismo saugumas – sumažės avaringumas, padidės gatvės pralaidumas. Šį projektą planuojama įgyvendinti iki 2020 metų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Citata iš praeito pranešimo:
Taip pat bus įrengti beveik kilometro ilgio ir 2,5 m pločio pėsčiųjų bei dviračių takai. Šiemet bus parengtas ir Nemenčinės plento (nuo Kairėnų g. iki miesto ribos) rekonstravimo projektas. Projekte numatoma platinti Nemenčinės plentą iki 4 eismo juostų, įrengti 1,5 m pločio pėsčiųjų ir 3 m pločio dviračių takus, penkias šviesoforais reguliuojamas gatvių sankryžas, apšvietimo tinklus. Rekonstravus plentą pagerės eismo saugumas – sumažės avaringumas, padidės gatvės pralaidumas. Šį projektą planuojama įgyvendinti iki 2020 metų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąCitata iš praeito pranešimo:
Penki šviesoforai Nemenčinės plente - įdomu kur ten tiek šviesoforų įrenginės.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPačių Kairėnų, Karačiūnų, Laurų, Antaviliuose gal 2 bus?
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąVingio Parko takų atnaujinimo darbai (2017-05-04). Pasirodo bus, ne tik kad atnaujina vienu sluoksniu, bet keliais, kaip ir tiesiant gatves
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO iš ko sprendi, kad keliais sluoksniais? Matosi tai tik vienas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTakas nuo "Lakštingalos" link pėsčiųjų tilto. Čia kol kas paklotas tik vidutinio stambumo sluoksnis♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Kaip atrodo dabar:
Kaip atrodė:
https://www.google.lt/maps/@54.72068...7i13312!8i6656
O labiausiai vis tiek džiugina ant šaligatvio tiesiai prie perėjos pastatytas džipas.
Comment
-
Važiavau prieš pora savaičių - labai super ten viskas padaryta - taip va turi atrodyti privačių namų rajonas, šaligatviai, apšvietimas, medžiai, o ne žvyrkeliai metų metus laukiant kol galų gale susimils savivaldybė išasfaltuot, net apleistų statybų lyg ir nepastebėjau. Kilo mintis gal patys žmonės susitvarkė gatves ir savivaldybė užmetė €, akurat.
Tik šitas gabaliukas neasfaltuotas likęs buvo https://www.google.lt/maps/dir/54.71...e3!4m2!4m1!3e0You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Savivaldybe turi buti tiesiogiai atsakinga uz dalinamas zemes, jei kazkas pridalino zemiu individualiu namu pristatymui, reiskia turejo buti parengti visi imanomi projektai ir turejo buti numanyta kad bus normali gatve. Dabar gi visi kratosi atsakomybes?Paskutinis taisė SoulMulticast; 2017.05.05, 10:34.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąStraipsnio interpretacija turetu buti tokia:
Jau 20 metu kaip savivaldybei nusispjaut ant gatviu ir infrastrukturos. Gyventojai visa laika uoliai mokejo mokescius, bet savivaldybe vistiek priverte juos sumoket uz gatves irengima puse pinigu is savo kisenes. Uz savo kisenes jie turejo rengti ir projekta, kuris parengtas 2013, igyvendintas 2017.
Pagaliau savivaldybe baige darbus ir gatves uzasfaltavimas yra toks afigennas ivykis, kad buvo net surengta bendruomenes svente. Vaikai su balionas isejo i gatves.
Dabar turiu klausima, ar gyventojai, sumokeje 50% savo lesu turi teise parduoti puse gatves vaziuojamosios dalies? Ar uzdeti specialu mokesti savivaldybes darbuotoju ivaziavimui?
Kas cia per sistema apskritai su tais 50%? Kaip taip gali buti kad gyveni mieste, dirbi ar darai versla, moki mokescius, o tau niekas net nesiruosia irengti gatviu ir saligatviu? As suprantu, kad is pradziu turetu buti rengiami rajonu planai o paskui statomi namai o ne atvirksciai kaip vyksta dabar, bet tai yra miesto riba, net ne rajonas, reiskia gatves ten turi buti bet kokiu atveju normalios su visa imanoma infrastruktura.
Comment
Comment