Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš vakarinio aplinkkelio Kauno link važiuosime greičiau: bus naujos eismo juostos

    Jau pavasarį žadėjusi pradėti platinti Oslo gatvę nuo vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų tilto, Vilniaus savivaldybė kol kas stabtelėjo – tik gegužės pradžioje yra numatytas viešasis susirinkimas, kuriame visuomenė bus informuojama apie Oslo gatvės atkarpos rekonstravimą. Tik po šių procedūrų darbai pajudės.

    Comment


      Goštauto g. vyksta apželdinimo darbai. Susodinti medžiai tarp Gedimino pr. ir Liubarto tilto.











      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Gal yra tekę kam nors vartyti Pergalės g. rekonstrukcijos projektą? Būtų labai įdomu pažiūrėti, jei jau numatyta šiais metais ją tvarkyti
        Lietuva visiems.

        Comment


          Šiandien atidaryta nauja gatvė, jungianti Sidaronių gatvę ir Pilaitės prospektą

          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74364108
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Vingio Parkas kvepia asfaltu, o ne pavasarį bundančia gamta Jau kurį laiką perasfaltuojami dar nuo sovietmečio netvarkyti vietomis išsikraipę, suskilinėję ir stambių akmenukų turintys takai. Na, nebuvo jie jau tokios blogos būklės, bet važiuoti vietomis su riedučiais ar dviračiu nebuvo itin malonu. Dalis takų buvo sutvarkyta berods 2009-2010m.
            Šią savaitę man lankantis Vingio parke irgi nudžiugino atsinaujinimas. Su riedučiais dalyje atkarpų buvo itin nemalonu važiuoti. Iškilo klausimas - ar ten kur dabar palopo - ant viršaus bus dar vienas sluoksnis? Nes tas palopymas labai prastos būklės.

            O ir šiaip pamąsčiau - kai žadėjo tvarkyti Vingio parką, buvo planų atnaujinti apšvietimą? Šiuo metu jis apverktinos būklės..

            Comment


              /\ Taip, ten bus nauja danga ištisinė. Tie lopai, tik esamų defektų sutvarkymas prieš klojant naują sluoksnį.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                /\ Taip, ten bus nauja danga ištisinė. Tie lopai, tik esamų defektų sutvarkymas prieš klojant naują sluoksnį.
                Puiku. Nes bevažinėdamas, galvojau, negi bus tokie idiotai ir paliks taip kaip yra. Nudžiuginai

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Šiandien atidaryta nauja gatvė, jungianti Sidaronių gatvę ir Pilaitės prospektą

                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74364108
                  Ką tik NT Pilaitėje ir už jos atpigo 5-10%.

                  Comment


                    Parašė Haiku Rodyti pranešimą
                    Ką tik NT Pilaitėje ir už jos atpigo 5-10%.
                    Prieš kiek minučių?
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai
                      Penktadienį prieš Velykas Vilniuje atidaryta nauja V.Pociūno gatvė, kuri sujungė Pilaitės pr. su Sidaronių ir Mozūriškių gatvėmis. Nuo Pilaitės pr. iki Sidaronių g. buvo nutiesta 4 eismo juostų, 0,5 km ilgio gatvė, kuri nuo šiol, Vilniaus savivaldybės teigimu, pagerins susisiekimą Buivydiškių gyventojams. Tačiau Pilaitės gyventojai tvirtina, kad jų ir taip ilgos kelionės į miestą ir iš jo dar pailgės.

                      Jau ketvirtadienio vakarą, kai šioje sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas, socialiniame tinkle užvirė diskusijos dėl dar vieno šviesoforo ir taip nuolat besikemšančiame prospekte.

                      „Nebeišvažiuosime iš Pilaitės be spūsčių niekada“, „Spūstis jau nuo aplinkkelio link Pilaitės...“, „Miške reikia 4 juostų“, „Nors ne pikas, bet važiuojant link miesto jau nuo Saugumo pastovėt teko... Apie rytojų, net galvot nesinori...“, „Jei jau taip reikėjo čia sankryžos, tai bent žiedinę būtų padarę... Jos bent lengviau tvarkosi su srautais...“, „Pralaukėm 20 min, o iš to šalutinio kelio 2 mašinos kirto sankryžą!!! Kur logika?“
                      Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.

                      Comment


                        Panašu, kad pradedamas Kareivių g. platinimas. Neturiu nuotraukų, bet už Karevių stotelės Impuls'o pusėj pievoj aptverta zona su statybininkų technika ir vagonėliais ir link Verkių g. jau nuiminėjamos šaligatvio plytelės.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad pradedamas Kareivių g. platinimas. Neturiu nuotraukų, bet už Karevių stotelės Impuls'o pusėj pievoj aptverta zona su statybininkų technika ir vagonėliais ir link Verkių g. jau nuiminėjamos šaligatvio plytelės.
                          aha, aš irgi mačiau. džiugu.

                          Comment


                            Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                            aha, aš irgi mačiau. džiugu.
                            Deja, Kareivių gatvėje po rekonstrukcijos atsiras dar vienas šviesoforas šalia Negyvosios Rimi

                            Comment


                              Parašė Haiku Rodyti pranešimą
                              Ką tik NT Pilaitėje ir už jos atpigo 5-10%.
                              Bet kuriuo atveju, sakyti, kad ta sankryža nėra reikalinga, negalima. Juk Buivydiškių, Zujūnų ir Mozūriškių kvartalo gyventojams reikia kažkaip patekti į miesto centrą, o po aplinkkelio atidarymo jie neteko savo pagrindinio išvažiavimo. Nemanau, kad eismo saugumo prasme būtų gerai, jei visas tas srautas ir toliau apsisukinėtų Pilaitės prospekte. Aišku, geriau būtų dviejų lygių sankryžą, bet čia jau finansavimo klausimas.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Bet kuriuo atveju, sakyti, kad ta sankryža nėra reikalinga, negalima. Juk Buivydiškių, Zujūnų ir Mozūriškių kvartalo gyventojams reikia kažkaip patekti į miesto centrą, o po aplinkkelio atidarymo jie neteko savo pagrindinio išvažiavimo. Nemanau, kad eismo saugumo prasme būtų gerai, jei visas tas srautas ir toliau apsisukinėtų Pilaitės prospekte. Aišku, geriau būtų dviejų lygių sankryžą, bet čia jau finansavimo klausimas.
                                Geriau būtų daugiau viešojo transporto ir jo keleivių, o ne daugiau juostų automobiliams.

                                Comment


                                  Naujas tiltas per Vilnelę sostinėje – po metų
                                  Sostinės savivaldybė sako sieksianti, kad naujas pėsčiųjų tiltas Užupyje per Vilnelę būtų nutiestas jau po metų, juo dviratininkai ir pėstieji turėtų pasiekti naujus takus, vedančius į Pavilnių regioninį parką.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Geriau būtų daugiau viešojo transporto ir jo keleivių, o ne daugiau juostų automobiliams.
                                    Čia be abejonės geriausias variantas. Tuo labiau iš Pilaitės į NMC autobusai išvyksta kas kelias minutes.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Čia be abejonės geriausias variantas. Tuo labiau iš Pilaitės į NMC autobusai išvyksta kas kelias minutes.
                                      Kas kelias minutes, bet vis tiek rytais nepakankamai dažnai. Pats buvau liudininkas ne vieną kartą, kai autobusas buvo toks pergrūstas, jog mažiausiai 10 keleivių negalėjo į jį net įlipti. Ir dar turėkime omeny jog taip "komfortiškai" susispaudę keleiviai mažiausiai 10 minučių vien stovi kamštyje važiuodami vieną stotelę iki spaudos rūmų Tai kad siūlymas persėsti į autobusus skamba juokingai, kai daugiau keleivių rytinio piko metu ten tiesiog netilptų fiziškai

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Bet kuriuo atveju, sakyti, kad ta sankryža nėra reikalinga, negalima. Juk Buivydiškių, Zujūnų ir Mozūriškių kvartalo gyventojams reikia kažkaip patekti į miesto centrą, o po aplinkkelio atidarymo jie neteko savo pagrindinio išvažiavimo. Nemanau, kad eismo saugumo prasme būtų gerai, jei visas tas srautas ir toliau apsisukinėtų Pilaitės prospekte. Aišku, geriau būtų dviejų lygių sankryžą, bet čia jau finansavimo klausimas.
                                        Išvažiavimas iš Buivydiškių ir Zujūnų link centro be abejonės reikalingas. Sankryža - ne, tuo labiau dviejų lygių. Ar reikalingas kairysis posūkis iš Senosios Pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. nuo centro link Senosios pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. judant link centro į naują kelią? Šiems posūkiams yra atskiros šviesoforo fazės, kurių reikalingumas abejotinas.

                                        O alternatyvų sankryžai buvo - viadukas per VA link Viršuliškių skg., vaidukas nuo naujojo kelio link Pilaitės pr. į centro pusę, galų gale įvažiavimas į VA iš Sidaronių g.

                                        Galų gale jeigu taip norisi šviesoforų ir sankryžos, tai galima buvo palikt vos dvi fazes - panaikint kairiuosius posūkius iš Pilaitės pr., taip pat iš Senosios Pilaitės kl. leist sukt tik į dešinę su greitėjimo juosta kaip buvo iki dabar. Tokiu atveju užtenka trijų fazių - iš naujo kelio belekur (į kairę, dešinę, tiesiai) ir Pilaitės pr. tiesiai ir į dešinę, taip pat pėsčiųjų fazės, jeigu paspaudžiamas mygtukas, leidžianti kirst Pilaitės pr. dalis, kuriose nestabdomas eismas pagal šį reguliavimą. Na, o tuomet jau sankryžos pralaidumas manau būtų pakankamas gerai, kad niekas nesiskųstų, o tai dabar stovi visas Pilaitės pr., kaupiasi kamštis tam, kad praleist vaiduoklius ar vieną automobilį. Juk būtent dėl to ir skundžiamasi, kad praleidinėjami vaiduokliai - http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-783574

                                        Comment


                                          Dar matyt reguliuos šviesoforų fazes, nespręskit pagal pirmą dieną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X