Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Bus jiems pagal senus techninius projektus rekonstruot gatves Bet šiaip gerai, kad ta senoji dalis bus toliausiai nuo centro nutolusi. Šiaip dviračių takas tokiuose projektuose turėtų būti ne 'pagal pasirinkimą', o privalomas. Tik bijau, kad plyteles pakeisti į normalesnes galėjo niekas taip ir nesugalvoti.
    Toje atkarpoje buvo vykdomas tik paprastasis remontas be jokių projektų. Tik pakeisti sutrupėję bortai ir viršutinis a/b sluoksnis.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Puikūs planai, bet gal kiek fantastiniai.
      Šiaip jau ten pastaruoju metu visiškas bomžynas buvo pasidaręs. Gal man tik pasitaikė, kur retkarčiais lankausi, kad kaskart teko stebėti muštynes tikrąja to žodžio prasme.
      Tas Markučių rajonėlis yra vienas prasčiausių mieste. Asmeniškai muštynių tai neteko matyt, bet kiek važiuoju pro ten tai gan dažnai tenka matyt prie Maximos ar to bendrabučio visokios stoties rajono lygio faunos.

      Bet čia jau pradedam krypt nuo temos.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Visuomenės informavimas apie numatomą Antakalnio gatvės (II etapas – nuo Šilo g. iki Žolyno g.), Vilniuje, rekonstravimą
        www.vilnius.lt/index.php?3696440862
        Kelios išvados:
        • A juosta - puiku
        • Nauja stotelė - puiku, nes tarpsnis didelis
        • A juosta be įvažos naujoje stotelėje - 4G stabdymas
        • Pėsčiųjų šviesoforų išnaikinimas - puiku.
        • Klinikų g. paliekama per siaura
        • Šilo tilto pusės sankryžos platinimas 3->4 juostos - puiku
        • Stotelė "Klinikų" naujoje vietoje - Maksima aikštelės sąskaita?
        • Troleibusų parkas bus naikinamas? Nes naikinama išlaipinimo zona prieš parką. Tada paaiškėtų kodėl remontavo Žolyno g. tokiais neturtingais metais - naujiems gyvenamiesiems namams.
        • Dėl dviračių tako - yra panerys. Kam važiuoti pagal vieną labiausiai užterštų gatvių? Ten vienas seniausių daugiabučių išplanavimų, yra arti pastatai, todel dulkės, dujos nesisklaido. Atkarpa Antakalnio žiedas-Šilo tinka paneriu. O vėliau reikia iškelti, nes nuo Šilo į centrą prasideda mašinų eismas. Čia ta durna mada, kad palei kelią turi būti dviračių takas. Užuot pagalvojus, kad dviračiu "važiuojama iš A į B", o ne "palei kelią". Skandinavijoje dauguma dviračių maršrutų nesutampa su automobilio!


        Apibendrinus 7/10 tokia rekonstrukcija.

        Comment


          siandien Exex forume dalyvavo savivaldymes miesto ukio departamento vadovas V.Pauza, ir siektiek snekejo apie tai, kad 2018m prasides Siaurines g tiesimas nuo vakarinio aplinkelio iki ukmerges g (pabaiga 2020m), bei taippat 2018m prasides liepkalnio/zirniu g dvieju lygiu sankryzos statyba (tunelis minsko kryptim, o liepkalnio g reguliuojama sviesaforais bandziau tikslintis su juo, bet laikas limituotas, irasas cia nuo 1h:33min https://livestream.com/accounts/1249...deos/150114450

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            [*]Dėl dviračių tako - yra panerys. Kam važiuoti pagal vieną labiausiai užterštų gatvių? Ten vienas seniausių daugiabučių išplanavimų, yra arti pastatai, todel dulkės, dujos nesisklaido. Atkarpa Antakalnio žiedas-Šilo tinka paneriu. O vėliau reikia iškelti, nes nuo Šilo į centrą prasideda mašinų eismas. Čia ta durna mada, kad palei kelią turi būti dviračių takas. Užuot pagalvojus, kad dviračiu "važiuojama iš A į B", o ne "palei kelią". Skandinavijoje dauguma dviračių maršrutų nesutampa su automobilio!
            Parašyta, jog palei gatvę šis dviračių takas yra tik vietinės reikšmės, o palei Nerį ateityje numatytas tranzitinis-magistralinis, tikėtina, atitinkamai jau platus ir tiesus dviračių takas.

            Remiantis tokia logika, tai Niujorke nereiktų dvirtakių, juk ten irgi arti pastatai ir „nesisklaido dulkės”, jei ką, tai respiratorių galima mūvėt, kaip azijiečiai daro. Kita vertus, jei neįrengti vietinės reikšmės dvirtakio, tai kaip nusigauti iš taip paminėto „taško A” į „tašką B”? Pakilus nuo Neries stumdytis tarp žmonių ant šaligatvių nėra labai patrauklu.

            O kalbant apie tai, jog Skandinavijoje nesutampa dviračių ir automobilių trasos, reikia nepamiršti, kad pas mus praktiškai išvis nėra dviračių takų, tai nors palei rekonstruojamas gatves įrengtų, kad jau būtų bent šis tas.
            Paskutinis taisė dondc; 2017.02.22, 16:54.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              1. Parašyta, jog palei gatvę šis dviračių takas yra tik vietinės reikšmės

              2. Remiantis tokia logika, tai Niujorke nereiktų dvirtakių, juk ten irgi arti pastatai ir „nesisklaido dulkės”,

              3. O kalbant apie tai, jog Skandinavijoje nesutampa dviračių ir automobilių trasos, reikia nepamiršti, kad pas mus praktiškai išvis nėra dviračių takų
              1. Nuties "vietinį" ir tada argumentuodami, kad "jau yra, kitur dar blogiau" dar 10 metų neties to magistralinio. Vietiniai galėtų būti Antakalnio g.-panerys, o ne palei Antakalnio g.

              2. Ar Vilniaus užstatymas Niujorko prilygsta? Ne.

              3. Bet kažkada reikia persilaužti. Pradėti daryti normaliai, o ne "čia laikinai".

              Comment


                Dviračių takai ne tik magistraliniai reikalingi, taip kad viskas čia gerai, neprisiknisinėkit kur nereikia.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  1. Nuties "vietinį" ir tada argumentuodami, kad "jau yra, kitur dar blogiau" dar 10 metų neties to magistralinio. Vietiniai galėtų būti Antakalnio g.-panerys, o ne palei Antakalnio g.

                  2. Ar Vilniaus užstatymas Niujorko prilygsta? Ne.

                  3. Bet kažkada reikia persilaužti. Pradėti daryti normaliai, o ne "čia laikinai".
                  Kabinėjiesi lygioje vietoje. Niekas nevažiuos iki upės tam, kad galėtų pasinaudoti "magistraliniu dvirtakiu". Jei pats važinėji dviračiu, tai puikiai tą supranti.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kabinėjiesi lygioje vietoje. Niekas nevažiuos iki upės tam, kad galėtų pasinaudoti "magistraliniu dvirtakiu". Jei pats važinėji dviračiu, tai puikiai tą supranti.
                    Kadangi važinėju, tai suprantu

                    Kur važiuoji normaliu greičiu, o kur turi saugotis sukančių į kiemus, mamų su vežimėliais (ką jos veikia ant tako?), šunelių vedžiotojų ir bėgikų.

                    Comment


                      Parašė arthuras Rodyti pranešimą
                      siandien Exex forume dalyvavo savivaldymes miesto ukio departamento vadovas V.Pauza, ir siektiek snekejo apie tai, kad 2018m prasides Siaurines g tiesimas nuo vakarinio aplinkelio iki ukmerges g (pabaiga 2020m), bei taippat 2018m prasides liepkalnio/zirniu g dvieju lygiu sankryzos statyba (tunelis minsko kryptim, o liepkalnio g reguliuojama sviesaforais bandziau tikslintis su juo, bet laikas limituotas, irasas cia nuo 1h:33min https://livestream.com/accounts/1249...deos/150114450
                      Įrašas iš tikro nuo 43min.
                      Nuo gegužės VA/Gariūnų nuvažiavimų platinimas iki 2 juostų.
                      Gariūnų šviesoforo naikinimas, viadukas ir kairių posūkių naikinimas.
                      Narbuto perėjos naikinimas, pėsčiųjų viadukas.
                      Ateities/Ukmergės trūkstamo sujungimo įrengimas, vykdomas žemės poėmis. 2 šviesoforų naikinimas po to.
                      p.s. IMHO po jungties įrengimo reikia naikinti švesioforą prie Mandarino arba bent jau kairiuosius posūkius iš Laisvės pr.prieš Mandariną. Kam reikės galės įsukti į Ukmergės ir išsukti ties Statoilu.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2017.02.22, 19:49.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Įrašas iš tikro nuo 43min.
                        Nuo gegužės VA/Gariūnų nuvažiavimų platinimas iki 2 juostų.
                        Gariūnų šviesoforo naikinimas, viadukas ir kairių posūkių naikinimas.
                        Narbuto perėjos naikinimas, viadukas.
                        Čia šiais metais viskas? Ar ne taip supratau?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Čia šiais metais viskas? Ar ne taip supratau?
                          Nesu įsitikinęs dėl visko, bet kaip ir daug žada. Welcome pasiklausyti įdėmiau.
                          Išskyrus Gariūnų manyčiau.
                          Paskutinis taisė Arunasx; 2017.02.22, 19:48.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Kelios išvados:
                            • Troleibusų parkas bus naikinamas? Nes naikinama išlaipinimo zona prieš parką. Tada paaiškėtų kodėl remontavo Žolyno g. tokiais neturtingais metais - naujiems gyvenamiesiems namams.
                            Labai keista išvada . Juk troleibusai keleivius gali išleisti užsukę į Žolyno g., Klinikų stotelėje, kur dabar sustoja 15, 114 ir 115 maršrutų autobusai.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Įdomu, o koks viadukas prie Gariūnų bus statomas?Pėsčiųjų?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Kelios išvados:[*]Stotelė "Klinikų" naujoje vietoje - Maksima aikštelės sąskaita?[*]Troleibusų parkas bus naikinamas? Nes naikinama išlaipinimo zona prieš parką. Tada paaiškėtų kodėl remontavo Žolyno g. tokiais neturtingais metais - naujiems gyvenamiesiems namams.
                                Stotelė vietoj parduotuvės aikštelės, tik įdomu kaip ir kodėl. Tai realus nuosprendis tų patalpų savininkams.

                                "Išlaipinimo zona" pastaraisiais metais tarnauja kaip nelegali stovėjimo aikštelė poliklinikos klientams.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, o koks viadukas prie Gariūnų bus statomas?Pėsčiųjų?
                                  Sunku pasakyt. Gal iš Gariūnų į kitą kelio pusę? Nu nes priešingu atveju vis tiek reikės sankryžą palikti tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl eismo (pvz. nuo Trakų sukant į Gariūnus arba nuo Gariūnų link Vilniaus).

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Sunku pasakyt. Gal iš Gariūnų į kitą kelio pusę? Nu nes priešingu atveju vis tiek reikės sankryžą palikti tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl eismo (pvz. nuo Trakų sukant į Gariūnus arba nuo Gariūnų link Vilniaus).
                                    Na, kažkur teko skaityti, kad transportas, atvažiuojantis iš Kauno/Trakų pusės į Gariūnus, turės apsisukinėti Titnago - Gariūnų gatvių dviejų lygių sankryžoje. Aišku, jei visgi bus viadukas, leidžiantis išvengti tokio važinėjimo, tai būtų labai gerai. Bet kuriuo atveju, mažų mažiausiai pėsčiųjų viadukas reikalingas, norint naikinti šviesoforą. Bet dar didelis klausimas, ar jo įrengimą turėtų finansuoti miesto savivaldybė, ar Gariūnų savininkai. Juk viadukas būtų statomas tik dėl turgaus klientų ir naudojamas būtų ribotą laiką.


                                    Kas liečia Narbuto gatvę, tai, sakyčiau, nevertėtų apsiriboti viaduku prie T.Narbuto stotelės. Yra reali galimybė atsikratyti dar dviejų šviesoforinių perėjų. Nežinau, kokie realūs pėsčiųjų srautai šioje perėjoje ties stotele "Žvėrynas", bet man atrodo, kad ji nelabai reikalinga, jei vos už 120m yra šviesoforinė sankryža. Na, o prie "Vynotekos" reikėtų įrengti pėsčiųjų viaduką ir tuomet šviesoforo nebereikės. Kai T. Narbuto gatvėje liks tik du šviesoforai iš dabar esančių keturių + 1 perėjos, kamščiai tikrai turėtų sumažėti, kas turės įtakos ir viešojo transporto eismui.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Sunku pasakyt. Gal iš Gariūnų į kitą kelio pusę? Nu nes priešingu atveju vis tiek reikės sankryžą palikti tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl eismo (pvz. nuo Trakų sukant į Gariūnus arba nuo Gariūnų link Vilniaus).
                                      Kam ta sankryža (vieno lygio), jei bus viadukas? Ir pėstieji juo gali eiti.
                                      Na bet aišku pas mus Lietuvoje tapo madinga po viaduku įkišti šviesoforus.

                                      Comment


                                        /\ Jeigu kas pamiršot ten turėjo atsirasti dar ir antra sankryža ties nauju prekybos parku: http://foto.terpe.lt/inkelti/20090818/i15_index.jpg . Gerai, kad neatsirado. Visiems, manau, gerai žinomas papaišymas:



                                        O čia gal ir skaitytas, o gal ir ne straipsnelis:

                                        Gariūnuose dviejų lygių sankryžą statys po trejų metų

                                        Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/gari...ju-metu/221693
                                        © Lietuvos žinios
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          /\ Jeigu kas pamiršot ten turėjo atsirasti dar ir antra sankryža ties nauju prekybos parku: http://foto.terpe.lt/inkelti/20090818/i15_index.jpg . Gerai, kad neatsirado. Visiems, manau, gerai žinomas papaišymas:
                                          Kodėl gerai, kad neatsirado?
                                          Labiausiai šiame plane pasigendu pėsčiųjų ir dviračių takų prie Maxima Bazės.
                                          Šiuo metu žmonės ten kulniuoja tiesiog šalikele, o dviračių takas nuo Grigiškių baigiasi kaip nukirstas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X