Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Parodos g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    /\ Vakar (ŠEŠTADIENĮ!!!!) papėdėje mačiau pilna technikos ir sukosi kaip bitės jie ten

    Comment


      #82
      Oho, jeigu taip greitai suksis jie, tai iki metų pabaigos turėtų spėti Beje, gal kas turi nuotraukų? Ir šiaip įdomu, kokie bus apšvietimo stulpai, geriausiai būtų tokie patys kaip Juozapavičiaus pr., nes priešingu atveju būtų per daug marga.

      Comment


        #83
        Gal ir baigs...Bet technikos daug, darbininkų irgi daug, o viskas eina vėžlio žingsniu. Parodos kalno pusėj pastatė stulpus, tokius kaip Juozapavičiaus pr.,šešiakampius, vėliau juos suguldė ant žemės, dabar lyg vėl pastatė.

        Comment


          #84
          Eismas Parodos gatve bus atidarytas po dviejų savaičių

          Nuo gruodžio 2 d., 18 val., rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai.

          Pasak Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, atidarius eismą rekonstruojamose gatvėse, įkalnės apačioje bus įjungti šviesoforai, o K. Petrausko g. ir Vydūno g. sankryžoje bus pastatyti kelio ženklai.

          „Šviesoforai šioje sankryžoje turėtų būti įrengti iki gruodžio 15 d. Pagalbos prižiūrėti ir reguliuoti padidėjusį automobilių eismą prašysime policijos pareigūnų", - teigė P. Keras.
          http://www.kaunas.lt/index.php?1752312769

          Comment


            #85
            Siandienos foto. Vazineja kolkas tik autobusai. Siap gaila, kad visai nepraplatino, vel reikes spaustis. Virsuje posukis lyg ir nepadidintas. Is antros juos sukant autobuso vel neiseis normaliai aplenkt nepraleidus jo..



            Comment


              #86
              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Siandienos foto. Vazineja kolkas tik autobusai. Siap gaila, kad visai nepraplatino, vel reikes spaustis. Virsuje posukis lyg ir nepadidintas. Is antros juos sukant autobuso vel neiseis normaliai aplenkt nepraleidus jo..

              Atvaizdas


              Atvaizdas
              Bent jau pagal horizontalųjį ženklinimą tai turėjo praplatinti. Dabar yra dviguba ištisinė linija ir paženklintos keturios eismo juostos. Seniau buvo tik ištisinė linija per vidurį.

              Comment


                #87
                Ten padare kaip suprantu mineta atskira juosta i Perkuno aleja, bet zadeto "nupjovimo" sukant link nuokalnes nera, arba ne taip as supratau. O del sprendimo sukt is Perkuno al link Parodos, gal kas zino kaip issprende? Nes iki siol reikedavo naglai list..

                Comment


                  #88
                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Ten padare kaip suprantu mineta atskira juosta i Perkuno aleja, bet zadeto "nupjovimo" sukant link nuokalnes nera, arba ne taip as supratau. O del sprendimo sukt is Perkuno al link Parodos, gal kas zino kaip issprende? Nes iki siol reikedavo naglai list..
                  Jeigu kalbi apie nupjovimą prie posūkį žemyn, tai būtų pavojinga pėsčiųjų atžvilgiu, nes automobiliai įsibėgėtų dar prieš perėją. Juk pėsčiųjų perėja ten liks? Kuo mažesnis spindulys, tuo reikia daugiau pristabdyt.

                  Comment


                    #89
                    Bet lyg žadėjo kažkada tiesinti posūkius?

                    Comment


                      #90
                      Kauno miesto meras: „Dviračių takas ant Parodos kalno – būtinas!“

                      Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatytas dviračių takas. Norėdamas įtikinti, kad dviračių takas šioje vietoje reikalingas ir gali būti saugus, miesto vadovas A. Kupčinskas susitiko su Parodos gatvės rekonstrukcijos projekto autoriais, Kultūros paveldo departamento Kauno skyriaus atstovais, gatvės rekonstrukcijos darbus atliekančiais rangovais ir techniniais prižiūrėtojais.
                      Kažkaip net neabejojau, kad projekte dviračių takas turėtų būti. Iš kitos pusės, gal geriau jį nutiesti kažkur atokiau nuo gatvės, kad nereiktų dviračiais važinėti šalia automobilių eismo?

                      Comment


                        #91
                        Jie ką ant kalno apsisukimą padarė, kad punktyrinė linija ar wtf?

                        Comment


                          #92
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Jeigu kalbi apie nupjovimą prie posūkį žemyn, tai būtų pavojinga pėsčiųjų atžvilgiu, nes automobiliai įsibėgėtų dar prieš perėją. Juk pėsčiųjų perėja ten liks? Kuo mažesnis spindulys, tuo reikia daugiau pristabdyt.
                          Tai viskas tuo ir baigiasi, kad situacija po "rekonstrukcijos" iš esmės lieka kaip buvo. Geriau jau būtų už tuos pinigus viršuje įrengę požemines perėjas dviejomis kryptimis. Tada situacija eismui būtų akivaizdžiai pagerėjusi.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                            Jie ką ant kalno apsisukimą padarė, kad punktyrinė linija ar wtf?
                            Apie kokią punktyrinę kalbi?

                            Comment


                              #94
                              O kodėl vienoje pusėje vienokios spalvos stulpai, o kitoje - kitokios?
                              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                              Comment


                                #95
                                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                Jie ką ant kalno apsisukimą padarė, kad punktyrinė linija ar wtf?
                                Įvažiavimas į kiemus. Nors mano nuomone, jokių kairių posūkių šiame kalne neturėtų būti. Kalno apačioje ir viršuje artimiausiose sankryžose galima apsisukti.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                                  O kodėl vienoje pusėje vienokios spalvos stulpai, o kitoje - kitokios?
                                  Ten gal tik del to, kad vieni dar su plevele, kiti jau be.

                                  Comment


                                    #97
                                    Siandien buvau seniunijoj ir stai ka pamaciau kabancio:

                                    P.S. Sorry uz telefonine kokybe, foto specialiai nemazinau.

                                    http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i30_IMG_0430[1].JPG
                                    http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i45_IMG_0428[1].JPG
                                    http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i45_IMG_0431[1].JPG
                                    Paskutinis taisė Romas; 2012.11.27, 22:39. Priežastis: Per didelės nuotraukos

                                    Comment


                                      #98
                                      Pirmos foto nesugebėjau suprasti, į apačią parodos kalnas?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                        Pirmos foto nesugebėjau suprasti, į apačią parodos kalnas?
                                        Taip

                                        Comment


                                          Tegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X