Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Parodos g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra senoviškas ir šiuolaikinis. O su Europa ar sovietais tai nieko bendro neturi.
    Ir labai apmaudu, kad naujose linijose (Varnių g, Neries krantinė, Pramonės pr, Eivenių g.) buvo sumontuotas tas senoviškas.

    Comment


      Kada tai buvo? Tuomet tas naujoviškas (aišku, pagamintas Vakaruose) buvo per brangus.

      Comment


        O kuom jie skiriasi kas nors gali paaiškinti?

        Comment


          Kelios nuotraukos iliustracijai. Krolovy Hradec (Čekija). Kontaktinio tinklo fragmentai prie geležinkelio stoties. Troleibusai žiedą pralekia apie 40-45 km/h greičiu.





          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Ir labai apmaudu, kad naujose linijose (Varnių g, Neries krantinė, Pramonės pr, Eivenių g.) buvo sumontuotas tas senoviškas.
            O ant rekonstruoto Vileišio tilto koks? Arba kokį dabar deda Juozapavičiaus pr.?

            Comment


              Ant tilto senoviškas. Tiesiose linijose tai nėra jokio skirtumo, greičio tai neriboja. Tuo labiau, kad ant tilto greitis ir taip mažesnis.

              Comment


                Keturios nuotraukos. Gruodis.






                Comment


                  Kaip jie spes rekonstruoti likusia K.Petrausko g. per siuos metus ir paleist trolikus?

                  Comment


                    KT gali pakabinti ir be rekonstrukcijos.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      KT gali pakabinti ir be rekonstrukcijos.
                      Žinoma, tik stulpus tinkamus reikia sustatyti ir viskas. Manau, kad taip ir padarys, nes jei šiemet nori rekonstruoti Savanorių pr. estakadą, tai reikia sparčiai suktis.

                      Comment


                        Kažkaip vis dar apmaudu, kad XXI amžiuje "rekonstruojant" (ne šiaip remontuojant, bet rekonstruojant) gatvę nesugeba įrengti požeminių perėjų... Ypač kai tai būtų buvęs puikus pėsčiųjų zonos nuo ąžuolyno pratęsimas.

                        Ir aišku kai rekonstruos Savanorių pr. estakadą, turbūt irgi nesusiprotės įrengti požeminės perėjos, nors turbūt ten labai nedaug ką reikėtų papildomai padaryt, kai jau yra kažkas panašaus į estakadą. Apskritai kad miesto centre po estakada nesiruošiama išnaudoti ploto įrengiant stovėjimo aikšteles ar pan. rodo miesto išmirimo-nykimo stadiją. Net miesto centre ploto niekam nebereikia. Bet gal klystu?
                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.04.10, 16:45.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Kažkaip vis dar apmaudu, kad XXI amžiuje "rekonstruojant" (ne šiaip remontuojant, bet rekonstruojant) gatvę nesugeba įrengti požeminių perėjų... Ypač kai tai būtų buvęs puikus pėsčiųjų zonos nuo ąžuolyno pratęsimas.

                          Ir aišku kai rekonstruos Savanorių pr. estakadą, turbūt irgi nesusiprotės įrengti požeminės perėjos, nors turbūt ten labai nedaug ką reikėtų papildomai padaryt, kai jau yra kažkas panašaus į estakadą. Apskritai kad miesto centre po estakada nesiruošiama išnaudoti ploto įrengiant stovėjimo aikšteles ar pan. rodo miesto išmirimo-nykimo stadiją. Net miesto centre ploto niekam nebereikia. Bet gal klystu?
                          Sutinku, kad požeminė pėsčiųjų perėja toje vietoje labai reikalinga. Viskas, deja, atsiremia į pinigus. Tikėkimės, kad bent bus šviesoforinė perėja su mygtuku.

                          Dėl tavo siūlomos stovėjimo aikštelės gali būti kitų problemų, kad ir pvz, nėra kaip privažiuoti iki jos valdiška žeme, gyventojai nesutinka parduoti žemės ir tt. Žinoma, greičiausiai valdininkai tingi per daug judint uodegą.

                          Comment


                            to Rimas_ok.
                            Ir aišku kai rekonstruos Savanorių pr. estakadą, turbūt irgi nesusiprotės įrengti požeminės perėjos, nors turbūt ten labai nedaug ką reikėtų papildomai padaryt, kai jau yra kažkas panašaus į estakadą.Apskritai kad miesto centre po estakada nesiruošiama išnaudoti ploto įrengiant stovėjimo aikšteles ar pan.
                            Ar bent jau žinau kurioje vietoje yra Savanorių pr. estakada bei kaip jinai atrodo. Jinai viso labo vos 1,5-2m aukščio, o plotis vos 4-5metrai, ilgis gal kokie 40-50 metrų. O apie automobilių parkavimą tokioje vietoje yra didžiausia nesamonė, pirma estakada labai žema, antra per siaura terasa įrengti įvažiavimus po estakada. Kauno miesto centre yra dauk plačių gatvių, aikščių po kuriomis žymei lengviau ir paprasčiau įrengti stovėjimo aikšteles, nei tokioje vietoje.
                            Paskutinis taisė kempas; 2013.04.10, 21:42.

                            Comment


                              Po rekonstrukcijos estakados neliks, ji bus išardyta ir tuštuma užpilta gruntu, įrengiant atramines sienas.

                              Comment


                                O kokios žinios apie dviračių taką?

                                Comment


                                  Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                  to Rimas_ok. Ar bent jau žinau kurioje vietoje yra Savanorių pr. estakada bei <...>
                                  Žinau, dažnai einu virš jos.

                                  Comment


                                    Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                    ...ilgis gal kokie 40-50 metrų....
                                    Jos ilgis 400 m, ji yra antroje vietoje pagal ilgi Lietuvoje po Jaku mazgo estakados Kaunas - Klaipeda... taip sake per radija...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Manot, kad pradės rekonstruot estakadą šiemet, nes šiaip Kauno valdžia ilgai šneka apie būsimus darbus ir tik po to imasi jų. Prisiminkit, kad ir Juozapavičiaus pr...

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Po rekonstrukcijos estakados neliks, ji bus išardyta ir tuštuma užpilta gruntu, įrengiant atramines sienas.
                                        O kam ji iš vis buvo statyta - kodėl iš karto neužpylė gruntu?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          O kam ji iš vis buvo statyta - kodėl iš karto neužpylė gruntu?
                                          Nežinau, gal dar koks vanduo tekėjo, nes priešistoriniais laikais ten tekėjo upelis. O gal ir technologijų suformuoti tvirtas atramines sienas nebuvo, nes ši estakada statyta 1936 metais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X