Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Parodos g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Tegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą?. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
    Teko važiuoti Parodos kalnu šiandien, ir iš tiesų, eismo juostos atrodo kiek siaurokai. Kilo lygiai tokia pati mintis, kaip ir disident.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Tegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
      2,5m atrodo.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        Tegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
        Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės:

        4. Minimalus ženklinamos eismo juostos plotis, kurio pakanka automobiliams važiuoti viena eile, yra 3,0 m. Priklausomai nuo kelio (gatvės) kategorijos eismo juostų plotis gali būti nuo 3,0 m iki 3,75 m. Prireikus ženklinamos eismo juostos, kuria vyksta tik lengvųjų automobilių eismas ir yra atitinkami eismo apribojimai, plotis gali būti sumažintas iki 2,75 m.

        Kadangi vykdoma rekonstrukcija, šiomis taisyklėmis privaloma vadovautis.

        Comment


          Klausimas kaip pas mus su tais standartais, kartais atrodo kad iš akies nupiešia
          Dažnai pasitaiko 2 vienodo pločio juostos nors vienoje iš jų leidžiama parkuoti.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Klausimas kaip pas mus su tais standartais, kartais atrodo kad iš akies nupiešia
            Dažnai pasitaiko 2 vienodo pločio juostos nors vienoje iš jų leidžiama parkuoti.
            Na bent jau iš brėžinių akivaizdu, kad kalne juostos plotis apie 3 m. Palyginkite su punktyrinėmis linijomis: leidžiantis nuo kalno brūkšnio ilgis 2 m, prieš pat užkylant ant kalno prieš ištisinę liniją brūkšnio ilgis 3 m.

            Comment


              Brėžiniuose juk parašyta. Visos eismo juostos po 3,25 metro.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Brėžiniuose juk parašyta. Visos eismo juostos po 3,25 metro.
                Vadinasi, kalne juostas praplatino.

                Comment


                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-galima-463912

                  Po penkis mėnesius trukusios rekonstrukcijos šeštadienio vakarą buvo atidaryta viena pagrindinių miesto transporto arterijų – Parodos gatvė.

                  Miesto savivaldybė buvo žadėjusi eismą atnaujinti tik sekmadienį, gruodžio pirmosios vakarą, tačiau vairuotojams leista gatve naudotis viena para anksčiau.

                  „Rangovai spėjo viską laiku atlikti, todėl nusprendėme eismą paleisti ne sekmadienį, o šeštadienį nuo 18 val.“, – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                  Apylankos ženklai bus nuimti tik pirmadienį, tačiau kelio ženklai, draudžiantys eismą, buvo pašalinti šiandien.

                  Vedėjas užtikrino, kad visi darbai, kuriuos rangovas privalėjo atlikti iki eismo atnaujinimo, jau padaryti.

                  „Šaligatvis dešinėje pusėje, leidžiantis nuo kalno, jau yra įrengtas. Kylant Parodos kalnu dešinėje pusėje laikinasis apšvietimas buvo įrengtas ir išbandytas dar ketvirtadienį“, – sakė A. Pakalniškis.

                  Tai ką, liko paskutinis etapas- nutiesti troleibusų liniją?

                  Comment


                    Pagaliau turėsime dar vieną normalią gatvę

                    Comment


                      2012-12-01

                      Toli gražu iki pilno užbaigimo. Šiandien laksto jie ten kaip išp....sti. Nereikėjo miegot kai buvo šilta









































                      Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                      Comment


                        Prie gražių apšvietimo stulpų galėjo parinkti ir kokius gražesnius, grakštesnės formos šviestuvus.

                        Comment


                          Buvo rašyta, kad čia tik laikinas apšvietimas. Paskui įrengs normalų.

                          Comment


                            Gana įdomiai "Sintros" ant naujų stulpų atrodo, tačiau, kaip ir karolis371 rašo, tik laikinas apšvietimas, nes patys šviestuvai matyt, nuo seno parodos g. apšvietimo likę - senstėlėjusiais, pageltusiais gaubtais.

                            Comment


                              Gal ir stotelių paviljonus atnaujintų, tokius, kaip prie Megos pastatytų, dabartiniai apšepę ir dar centre.

                              Comment


                                Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                Ar aš klystu, ar šviesoforai bent dalinai padubliuoti ir už sankryžos?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Ar aš klystu, ar šviesoforai bent dalinai padubliuoti ir už sankryžos?
                                  Taip, dar projektuota pagal seną standartą. Bet kiekviena kryptis važiuojant nuo centro turės atskirus šviesoforus.

                                  Comment


                                    man vienam pasirode stulpai kazkokie pavirte, net lyginant su kelio zenklu stulpais? Beje, kas tuos begalo baisius gatviu zenklus pradejo po miesta smaigstyt?

                                    Comment


                                      Įjungti K.Petrausko - Vydūno al. sankryžos šviesoforai. Gerai, kad jau spėjo, nes kitaip eismas būtų sudėtingas.

                                      Tačiau chaoso netrūksta - eismo juostos nenubrėžtos, kaip ir "Stop" linijos prieš šviesoforus, tai visi stoja bele kaip. Važiuojant nuo Radastų gatvės neaišku kam paliktas ženklas "Tik į dešinę"...



                                      Naujai įrengta posūkio į dešinę eismo juosta iš K.Petrausko į Vydūno alėją. Eismas šia juosta leidžiamas kartu su eismu iš Vydūno alėjos. Abejonių kelia posūkio spindulys, nes pats mačiau kaip autobusas suko į dešinę į Vydūno alėją, tai vos vos atsargiai prasilenkė su sukančiais iš Vydūno alėjos.

                                      Šviesoforai projektuoti dar pagal seną standartą. Užkilus ant Parodos kalno šviesoforai skirti atskirai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Šviesoforai į dešinę nedubliuojami už sankryžos, o važiavimui tiesiai dubliuojami (nors šiuo atveju neturėtų būti dubliuojami). Tai kelia nesusipratimus tarp vairuotojų, nes iš įpratimo sukantys į dešinę sustoja per arti šviesoforo ir mato už sankryžos esantį šviesoforą važiavimui tiesiai... O jie veikia skirtingai... Be to, nemažai painiavos kelia tai, kad dar neuždėtos rodyklės šviesoforų sekcijose. Tai šviesoforai ta pačia kryptimi rodo skirtingus signalus:



                                      Žodžiu - gerai, kad įjungė šviesoforus dėl eismo saugumo, bet dar turi būti daug kas sutvarkyta. Žiūrint iš naujų šviesoforų įrengimo taisyklių pozicijos - įspūdis slogus. Nauja nebent tai, kad pėstiesiems žalias signalas uždegamas 2 s anksčiau nei sukantiems vairuotojams ir tai, kad nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.

                                      Comment


                                        As jau anksciau klausiai - kaip legaliai galima rengti sviesaforus pagal senas taisykles jeigu jau yra naujos? Galiausiai kokia logika vadovaujantis rengiama pagal senas jei jau yra naujos?

                                        Comment


                                          Tai jau atsakė - projektuojama buvo pagal senas, ir todėl leidžiama įrengti. Nors aš, pvz., nematau didelių problemų ir dėl perprojektavimo - kodėl to nedaro?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X