Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Parodos g. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
4. Minimalus ženklinamos eismo juostos plotis, kurio pakanka automobiliams važiuoti viena eile, yra 3,0 m. Priklausomai nuo kelio (gatvės) kategorijos eismo juostų plotis gali būti nuo 3,0 m iki 3,75 m. Prireikus ženklinamos eismo juostos, kuria vyksta tik lengvųjų automobilių eismas ir yra atitinkami eismo apribojimai, plotis gali būti sumažintas iki 2,75 m.
Kadangi vykdoma rekonstrukcija, šiomis taisyklėmis privaloma vadovautis.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKlausimas kaip pas mus su tais standartais, kartais atrodo kad iš akies nupiešia
Dažnai pasitaiko 2 vienodo pločio juostos nors vienoje iš jų leidžiama parkuoti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBrėžiniuose juk parašyta. Visos eismo juostos po 3,25 metro.
Comment
-
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-galima-463912
Po penkis mėnesius trukusios rekonstrukcijos šeštadienio vakarą buvo atidaryta viena pagrindinių miesto transporto arterijų – Parodos gatvė.
Miesto savivaldybė buvo žadėjusi eismą atnaujinti tik sekmadienį, gruodžio pirmosios vakarą, tačiau vairuotojams leista gatve naudotis viena para anksčiau.
„Rangovai spėjo viską laiku atlikti, todėl nusprendėme eismą paleisti ne sekmadienį, o šeštadienį nuo 18 val.“, – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Apylankos ženklai bus nuimti tik pirmadienį, tačiau kelio ženklai, draudžiantys eismą, buvo pašalinti šiandien.
Vedėjas užtikrino, kad visi darbai, kuriuos rangovas privalėjo atlikti iki eismo atnaujinimo, jau padaryti.
„Šaligatvis dešinėje pusėje, leidžiantis nuo kalno, jau yra įrengtas. Kylant Parodos kalnu dešinėje pusėje laikinasis apšvietimas buvo įrengtas ir išbandytas dar ketvirtadienį“, – sakė A. Pakalniškis.
Tai ką, liko paskutinis etapas- nutiesti troleibusų liniją?
Comment
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr aš klystu, ar šviesoforai bent dalinai padubliuoti ir už sankryžos?
Comment
-
Įjungti K.Petrausko - Vydūno al. sankryžos šviesoforai. Gerai, kad jau spėjo, nes kitaip eismas būtų sudėtingas.
Tačiau chaoso netrūksta - eismo juostos nenubrėžtos, kaip ir "Stop" linijos prieš šviesoforus, tai visi stoja bele kaip. Važiuojant nuo Radastų gatvės neaišku kam paliktas ženklas "Tik į dešinę"...
Naujai įrengta posūkio į dešinę eismo juosta iš K.Petrausko į Vydūno alėją. Eismas šia juosta leidžiamas kartu su eismu iš Vydūno alėjos. Abejonių kelia posūkio spindulys, nes pats mačiau kaip autobusas suko į dešinę į Vydūno alėją, tai vos vos atsargiai prasilenkė su sukančiais iš Vydūno alėjos.
Šviesoforai projektuoti dar pagal seną standartą. Užkilus ant Parodos kalno šviesoforai skirti atskirai važiavimui tiesiai ir į dešinę. Šviesoforai į dešinę nedubliuojami už sankryžos, o važiavimui tiesiai dubliuojami (nors šiuo atveju neturėtų būti dubliuojami). Tai kelia nesusipratimus tarp vairuotojų, nes iš įpratimo sukantys į dešinę sustoja per arti šviesoforo ir mato už sankryžos esantį šviesoforą važiavimui tiesiai... O jie veikia skirtingai... Be to, nemažai painiavos kelia tai, kad dar neuždėtos rodyklės šviesoforų sekcijose. Tai šviesoforai ta pačia kryptimi rodo skirtingus signalus:
Žodžiu - gerai, kad įjungė šviesoforus dėl eismo saugumo, bet dar turi būti daug kas sutvarkyta. Žiūrint iš naujų šviesoforų įrengimo taisyklių pozicijos - įspūdis slogus. Nauja nebent tai, kad pėstiesiems žalias signalas uždegamas 2 s anksčiau nei sukantiems vairuotojams ir tai, kad nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Comment
Comment