Priartėjus laikui apsispręsti dėl Bastionų tilto projekto įgyvendinimo kai kurie Klaipėdos politikai ėmė trypčioti - imta abejoti, ar tiltui būtinas brangus pakėlimo mechanizmas ir ar apskritai uostamiesčiui reikia dar vieno tilto. Vis dėlto po netrumpos diskusijos ketvirtadienį miesto Taryba apsisprendė pradėti šio projekto įgyvendinimą.
Bangų gatvės 11 sklypas ir čia esantis gyvenamasis namas, dalis Gluosnių gatvės 6 sklypo, kurie trukdo Bastionų gatvės tiesimui ir tilto statybai, bus paimti visuomenės poreikiams. Po karštų ginčų pastarojo posėdžio metu tam pritarė miesto taryba.
"Tiltas tikrai reikalingas. Pažiūrėkite, kaip Vilnius nutiesė aplinkkelius, kad dideli transporto srautai aplenktų senamiestį. Buvo paaukoti ne tokie saugomi objektai. Žmonės taip pat iš pradžių pyko. Tačiau panašu, kad tiesti aplinkkelius buvo verta. Kai išeini iš posėdžių salės, atrodo, kad buvai beprotnamyje", – diskusijas apibendrino V.Čepas.
Bastionų tilto pastatymas miesto susisiekimo požiūriu naudos neduos. Tokią išvadą pateikė ekspertų grupė, atlikusi Klaipėdos miesto susisiekimo plėtros galimybių studiją. Minėta studija kainavo apie 40 tūkst. eurų, tačiau ją atlikusių specialistų nuomonė, regis, ne itin svarbi, – milijonus kainuosiančio tilto statybų idėjos atsisakyti neketinama.
Miestas tilteliui įrengti buvo numatęs 90 tūkst. eurų, įskaitant ir projekto parengimą, o konkurso metu rangovai tiltelį siūlė pastatyti už mažiausiai 115–120 tūkst. eurų. Taigi buvęs laikinasis tiltas per upę netoli Jono kalnelio neatsiras. Anot V.Švedo, negauta nurodymo objektui ieškoti ir kitos vietos.
Prospekto tęsinio statybos reikalus kuruojanti vicemerė Judita Simonavičiūtė tvirtino, jog jau rengiamas techninis projektas ir pagaliau buvo išspręstas nesutarimas su "Lietuvos geležinkeliais", kurie reikalavo statyti aukštesnį viaduką virš geležinkelio. Galiausiai buvo nuspręsta, kad laidus elektriniams traukiniams bus įmanoma pritvirtinti ir prie paties viaduko.
Kalba apie Statybininkų pr. tesinio sankirtą su tarpstočiu Rimkai-Klaipėda. Galvojau, kad kelią kiš po geležinkeliu, vizualiai taip turbūt būtų buvę patraukliau.
Jei tikrai tenai atsiras Akropolis-2, tada neprošal būtų ir su Šilutės plentu daryti 2 lygius. Nesinori kad Šilutės plentas taptų antru Taikos prospektu. O išvis superinis variantas būtų nutiesti 4 magistralinę miesto gatvę pietūs-šiaurė tarp Šilutės plento ir rytinio aplinkkelio. Viena dalis - Pramonės g. - jau kaip ir yra.
Comment