Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kai pirmiau vuyksta namų stayba, o tik susirūpinama infrastruktūra tik po 15 - 20 metų, kai seniūnijoje gyvena 20.000 gyventojų, būna užprogramuojami interesų konfliktai

    Klaipėdos r. savivaldybė 2023.10.25
    Sendvario seniūnijos specialiame plane - vizija keliems dešimtmeciams
    Klaipėdos rajono savivaldybei nuolat didinant investicijas Sendvario seniūnijai – per pastaruosius ketverius metus jos augo 17 kartų – imtasi teritoriją tvarkyti iš esmės, todėl keičiamas Slengių, Mazūriškių, Trušelių, Gindulių ir greta esančių teritorijų komunikacinių koridorių ir inžinerinės infrastruktūros specialusis planas, kuris numato seniūnijos kelių tinklo plėtrą keliems dešimtmečiams į priekį. (...)

    Rekonstruoti Sendvario seniūnijos kelių tinklą bei numatyti naujas jungtis su Klaipėdos miestu iš viso reikėtų paimti apie 90 ha žemės, o tai be infrastruktūros įrengimo, vertinant šių dienų kainas, galėtų atsieiti apie 30 mln. eurų. Kiekvienam gyventojui už jo žemę bus atlyginta rinkos kaina įstatymų nustatyta tvarka. Na, o visų sprendinių įgyvendinimas su infrastruktūros įrengimu galėtų kainuoti ir apie 1 milijardą eurų. Tad specialiajame plane numatoma, kaip teritorija turėtų vystytis, tačiau tai įvyks per kelis ateinančius dešimtmečius.

    Šiuo metu Savivaldybė jau yra numačiusi prioritetus artimiausiems 10 metų. Planuojamas aukštos kategorijos gatvės koridorius nuo Arimų gatvės, lygiagretus su Palangos plentu iki pat A1 magistralinio kelio.(....)

    https://klaipedos-r.lt/naujajame-sen...desimtmeciams/
    Kai kam iš gyventojų tokia plėtra nepatinka, jei užkabinami jų sklypai

    LRT.lt 2023.10.26
    Šimtus Klaipėdos rajono gyventojų užrūstino valdžios užmojai: būsimos gatvės nusitaikė į žmonių kiemus, teks atriekti dalį savo žemės

    Pavyzdžiui, mūsų atveju, esame prie dviejų eismo juostų kelio, jis atnaujintas neseniai, dabar beveik 5 metrus tvora „įvažiuotų“ į vidų. Ar ji „įvažiuotų“, kaip sako savivaldybė, dar nėra aišku, bet jie nori rezervuotis, kad ateityje būtų laisvi daryti įvairius sprendimus <...>. Jei kelias dabar 20 metrų, savivaldybė labai nori suprojektuoti tame plane, kuris paruoštas, kad kelias taptų su žaliomis zonomis, dviračių takais iš abiejų pusių. Mūsų manymu, tai visiškai nemotyvuotas poreikis.(...)

    Per artimiausią dešimtmetį planuojama nutiesti 4 kilometrų gatvę, kuri iš Slengių turėtų nuvesti iki Jakų žiedo, esančio prie pat įvažiavimo į Klaipėdą. Tai turėtų sumažinti automobilių, judančių iš Klaipėdos rajono į miestą, srautą.
    Viliamasi įrengti Danės g. tęsinį iki Klemiškės g., taip sukurti dar vieną patogesnį kelią iš rajono į miestą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ali-savo-zemes

    Comment


      #42
      Čia gi žanro klasika - pastatyti kvartalą pigiai liaudžiai, o parduotuvės, mokyklos, darželiai ir šaligatviai tam nereikalingi.

      Comment


        #43
        Palangoje ties Naglių ir S.Nėries gatvių kampu bus statomas tiltąs per Ronžės (Rąąąžės) upelį

        wmw.mapy.cz

        Palangos savivaladybė 2024.10.25
        Informacija apie visuomenei svarbaus statinio „Automobilių ir pėsčiųjų tiltas per Rąžės upę, nuo S. Neries g. iki J. Basanavičiaus g. 42A, Palangoje statybos projektas“ rengimą bei parengtą statinio projektinių pasiūlymų svarstymą su visuomene

        [quote]Viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu 2024-11-14 nuo 15 val. 00 min. iki 16 val. 00 min.
        Nuoroda https://teams.live.com/meet/93909391...q9UvYWsouWzpKk
        Visi norintys dalyvauti viešo susirinkimo tiesioginėje transliacijoje, prašome registruotis tel. +370 68520297, el. paštu valdemaras@aexn.lt
        Projektiniai pasiūlymai
        Vizualizacija

        Comment


          #44
          Palangoje automobilius reikia ištremti prie aerouosto, o tarp aerouosto ir centro paleisti tramvajų.
          -

          Comment

          Working...
          X