Manua, kad postus, susijusius su kelių eismo taisyklėmis reikia perkelti į temą "Kelių eismo taisyklės". Ši tema skirta ženklinimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[NL, BE, LU] Beniliukso keliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia tos demagogijos ir nekritiško vertinimo to, kas Vakaruose. Važiuojantis dideliu greičiu pagrindiniu keliu neturi praleidinėti iš šalutinio kelio įvažiuojančių ir kraštine juosta važiuojančių. Nes būtent tai yra nesaugu. Nes gali tekti stabdyti praleidžiant įvažiuojantįjį. O iš šalutinio kelio važiuojantis visada važiuoja lėčiau ir būtent jis turi stebėti, kada gali įsilieti į srautą.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNyderladuose tikrai nėra tokių kvailų problemų, štai dar vienas pvz. kaip iš greitkelio įvažiuojama į autostradą (iki 0:33):
Youtube video
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen ne 90, o rekomenduojamas 60Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąButent nereikia demagogijos, kalbi be pagrindo. Kol neatsakysi į užduotą klausimą nėra prasmes aiškinti kodėl ten taip yra.
Tik nereikia čia vaizduoti
Olandijos atveju, tas, kuris važiuoja iš šalutinio kelio ir greitėja turi didesnes galimybes pristabdyti ir sklandžiai įsilieti į srautą, nei tas, kuris važiuoja pirma juosta greitai ir turi staiga stabdyti ar persirikiuoti į antrą juostą, kuria važiuojama paprastai dar greičiau, kad įleistų įvažiuojantį iš šalutinio kelio. Olandijos praktika yra labai ir labai bloga saugumo požiūriu. Tik kad pas mus visiškai jokio kritinio mąstymo - Vakaruose viskas tik tobula ir iš principo negali būti bloga, o pas mus viskas blogai, viskas atsilikę.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOlandijos atveju, tas, kuris važiuoja iš šalutinio kelio ir greitėja turi didesnes galimybes pristabdyti ir sklandžiai įsilieti į srautą, nei tas, kuris važiuoja pirma juosta greitai ir turi staiga stabdyti ar persirikiuoti į antrą juostą, kuria važiuojama paprastai dar greičiau, kad įleistų įvažiuojantį iš šalutinio kelio. Olandijos praktika yra labai ir labai bloga saugumo požiūriu. Tik kad pas mus visiškai jokio kritinio mąstymo - Vakaruose viskas tik tobula ir iš principo negali būti bloga, o pas mus viskas blogai, viskas atsilikę.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
/\ Kiekvienas paboldintas žodis yra tavo supratimo/žinių_stokos klaida.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNea... iš technines puses ji nealieka greitėjimo funkcijos, nes greičio didėjimo joje nėra. Greitis jau pasiektas toli iki tos susiliejimo vietos... ir nesvarbu kokiom linijom ji pažymėta... linijos tik sutvarko eismą, bet ne greitį. Sunku suprasti, ar ne?
Tai va, pagal taisykles kaltas susidurimo atveju bus tas kuris vaziavo tiesiai ir trukdė įvaziuoti. Lietuvoje atvirkščiai ir tai yra blogai, tai yra nesaugu.
Ir iš vis - ko čia visi naujų taisyklių gynėjai tvirtina, kad "taip yra vakarų Europoje"? Juk būtent vakarų Europoje yra žymiai didesnė kelių beda - anglai ir airiai su savo važinėjimu ne ta kelio puse. Kai jie pradės važiuoti normaliai, tada ir pas mus galima būtų vienodinti taisykles ir ženklinimus. O kol kas Masiulis šitą naują tvarką privalo atšaukti.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDar kartą noriu pabrežti, Nyderlandų keliuose nėra greitėjimo juostų, nei autostradose, nei greitkeliuose. Gerokai iki Oprit susijungimo su pagrindiniu keliu mano greitis jau toks pat kaip ir pagrindinio trafiko (120 kmph autostradoje ir 100 kmph greitkelyje). Ir dar svarbus momentas, sankryža su autostrada ne toj vietoj kur mes pripratę isivaizduoti, o Oprit pradžioje, ar Afrit pabaigoje. Štai kur skirtumas su mūsų taisyklemis.
Toerit
<...>
Vanaf het puntstuk wordt er gesproken van invoegstrook, een strook met beperkte lengte (in Nederland meestal 180 meter) waarop bestuurders snelheid kunnen maken om in te voegen op de hoofdrijbaan.
Het is gebruikelijk dat een automobilist op de rechterbaan, indien dit enigszins (veilig) kan, ruimte maakt voor de invoegende automobilist, bijvoorbeeld door naar de linkerbaan uit te wijken. Wanneer dit niet gebeurt, bijvoorbeeld omdat de linkerbaan al bezet is, moet de invoegende automobilist voorrang verlenen aan de auto's op de snelweg. Een autosnelweg is immers altijd ook een voorrangsweg.<...>
Išverčiau į vokiečių kalbą ir gavau tokį vertimą:
Kelių techninėje kalboje taip vadinama greitėjimo juosta (Nyderlanduose paprastai 180 m ilgio), kurioje vairuotojai gali įsibėgėti ir taip greičiau įvažiuoti į pagrindinį kelią.
Įprastai pagrindiniu keliu važiuojantis vairuotojas gali atlaisvinti kelią įvažiuojančiam vairuotojui, pvz.: persirikiuodamas į kairę eismo juostą. Jei tai neįmanoma, pvz., jei kairė juosta užimta, įvažiuojantis vairuotojas turi duoti kelią automagistrale važiuojantiems vairuotojams. Automagistralė yra visuomet pagrindinis kelias.
Galima pasidaryti ir vertimą į lietuvių kalbą, gausit panašų tekstą.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.17, 11:43.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaigi olandų ženklinimo dokumente yra terminas "toerit", reiškiantis įvažiuojamąją juostą (kelią), vedantį į pagrindinį kelią. Wikipedia olandų kalba rašo...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa aišku kad ir tokių kelių yra Nyderlanduose, bet mes kalbame apie įvažiavimą į autostradą. Peržiurėk mano video dar kartą ir pamatysi, kad ten yra visiškai kito tipo kelias. Atkreipk demesį į kelio ilgį ir sudėtus ženklus.
Comment
-
Wikipedia nėra dokumentas, straipsnis netobulas ir neapima visų kelių variantų, aš dar kartą sakau, pažiurėk mano video, ten realiai gali pamatyti kaip vyksta judėjimas ta juosta... ir kaip ji įrengta. Ir apskritai nesuprantu, ką tu man bandai įrodyti?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąWikipedia nėra dokumentas, straipsnis netobulas ir neapima visų kelių variantų, aš dar kartą sakau, pažiurėk mano video, ten realiai gali pamatyti kaip vyksta judėjimas ta juosta... ir kaip ji įrengta. Ir apskritai nesuprantu, ką tu man bandai įrodyti?
Comment
-
Na, jei taip nori...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
/\ Gerai, tada ir paklausk kas čia:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar vienas nedidelis Nyderlandų kelių fragmentas. Dabar greitkelis N31, Fryzijos provincijoje (fry.: Fryslân, ned.: Friesland):
Idomiausias objektas akvedukas Langdeel (2007), o taip pat kelio infrastruktūra, avarinės aikštelės, autobusų stotelės ir degalinės nuvažiavimo ir išvažiavimo juostos, taip pat automagistralės pradžios ženklas įrengtas tik pradedant nusukinėti nuo greitkelio (video pabaigoje):
Map: http://binged.it/ylTccr
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Sukurta atskira tema Nyderlandų, Belgijos ir Liuksemburgo keliams.
Atkelti / nukopijuoti pranešimai iš temų:
- NL. Nyderlandai / Nederland
- Vakarų Europos keliai
- Iš Londono į Vilnių automobiliu
Turbūt apie Beniliukso šalių kelius yra pranešimų ir kitose temose.Paskutinis taisė Romas; 2012.03.06, 22:31.
Comment
Comment