Mieste nereikalingas, užmiestyje reikalingas tokiu atveju, jei pvz. važiuojant magistrale ar kokiu kitu keliu degalinė yra ne šalikelėje, o pasukus į kitą kelią. Aišku to ženklo funkciją gali atlikti reklaminis stendas, bet ženkas tvarkigiau ir mažiau į akis lenda.
Puikus "kelio su skiriamąja juosta" pavyzdys. Galima važiuoti greičiau; bet neleidžiama lenkti.
Lenkti galima ten kur "skiriamaja juosta" darosi punktyrine.
Iliustracija mano video, mano lenkimas (siulau pažiūrėti video bent pirmas 2 min, kelis kartus ašinė keičia savo formą):
Mieste nereikalingas, užmiestyje reikalingas tokiu atveju, jei pvz. važiuojant magistrale ar kokiu kitu keliu degalinė yra ne šalikelėje, o pasukus į kitą kelią. Aišku to ženklo funkciją gali atlikti reklaminis stendas, bet ženkas tvarkigiau ir mažiau į akis lenda.
Nyderlanduose užmiestyje naudojami "krypčių ženklai" (direction signs), pvz. toks:
...kur yra serviso zonos pavadinimas ir pavaizduoti teikiamų servisų ženkliukai.
Mano video klipe [09:24-10:52] galima pamatyti gan įdomų kelių infrastruktūros sprendimą. Vadinasi - Plusstrook (lietuviškai būtų - Plius juosta). Juosta yra kraštinė kaireje važiuojamos dalies puseje, jos plotis mažesnis nei paprastų eismo juostų (dažnai 3 metrų pločio). Važiuoti įprastom sąlygom draudžiama, apie ką sako įrengti juostos "šviesoforai" su raudona šviesa. Naudoja avarines tarnybos visada, o visi kiti tik piko metų, kai greitis sumažinamas (ne daugiau 80 kmph) ir užsidega žalias juostos "šviesoforo" signalas. Tokio tipo juostos įrenginejamos tose vietose kur yra mažai erdves įrengti papildomą pilnavertį eismo juostą. Pagrindinis jų tikslas - sumažinti kamščius piko metų. Kitose šalyse tokių nemačiau.
Mano naujas video iš Nyderlandų. Maršrute galima pamatyti tris tunelius, du akvadukus, metro ir tramvajaus viadukus, gan keista geležinkelio estakadą... ir daug kitos kelių infrastruktūros. Pradžioje Europort tęsiasi virš 40 km, tikrai įspūdingas...
Comment