Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąPanevėžio miestas. Pramonės Janonio g. sankryža.
Fotkinta telefonu, prietemoje. Niūroka ten ta sankryža.
Pakartosiu detalesnį fotografavimą kitą kartą.
Man sankryža netapo patogesnė.Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 20:46.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąReikia vadovautis kelio ženklu Nr. 507 "Eismo kryptys sankryžoje" ir horizontaliuoju ženklinimu 1.16 "Rodyklėmis, nurodančiomis leistinas važiavimo kryptis juostoje", tuomet viskas bus aišku. Juk žinai, į kokią eismo juostą atsistojai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš visada žinau. Bet šiuo atvėju aš nežinau, kam reikėjo kabinti virš antros juostos du šviesoforus, o virš trečiosios - nei vieno.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš ir nematau prasmės tų dviejų šviesoforų "tiesiai" virš važiuojamosios dalies. Pagal taisykles trūksta šviesoforo į kairę ir šviesoforo į dešinę virš važiuojamosios dalies.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKelių eismo taisyklėse (o būtent šituo dokumentu privalo vadovautis eismo dalyviai) X dalyje "Eismo reguliavimo signalai" nieko nėra parašyta apie šviesoforą virš važiuojamosios dalies - tik raudonas, žalias, lentelė su žalia rodykle...
79. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų (iš jų ir dubliuojančiųjų) šviesoforų signalais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTurėjau omenyje šviesoforų taisykles. Kelių eismo taisyklės neapsprendžia šviesoforų įrengimo vietos (tą nurodo šviesoforų taisyklės)
Parašė dsanto Rodyti pranešimą79. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų (iš jų ir dubliuojančiųjų) šviesoforų signalais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai tegul ir stato už sankryžos, o ne kabina kažkokias konstrukcijas, dėl kurių reikia atitraukti atgal stop-linijas, kas didina kuro suvartojimą, mažina techninį greitį, vien dėl to, kad "atvažiavusiems iš Europos neturi kilti nepatogumų". Tegul ta Europa iš pradžiu priverčia anglus važinėti normaliai ir suvienodina kelio ženklus - dėl jų daug daugiau nepatogumų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKelių šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos remiantis Vakarų Europos šalių patirtimi, bet jos pirmiausiai skirtos Lietuvos eismo dalyviams ir jų saugumui. Nereikia tos tuščios eurofobijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš pradžių tegul gatves sutvarko vadovaujantis vakarų europos patirtimi. Bet gatvių taisymui "pinigų neužtenka", o naujų taisyklių rengimui (ko gero, ir premijas rengėjams davė, ir po briuselius su amsterdamais pavažinėjo patirties pasisemti) ir sankryžų pertvarkymui kažkodėl suranda.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNepavydėk. Žmonės dirba savo darbą, siekdami didesnio eismo saugumo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kaip šviesoforas virš sankryžos duoda daugiau saugumo, negu už sankryžos? O jeigu kažkoks autogaidys apvažiavo mašinas ir atsistojo prieš jas, tai tam yra policija. Ir jeigu kažkoks eurofilas galvoja, kad dabar apvažiavimų nebus, tai jis mano klaidingai - dabar "šaus" iš vietos ne pagal "užsankryžinio" šviesoforo parodymus, o pagal "skersai mašinos jau nevažiuoja, reiškia man žalias". Eismo saugumui tai naudos neduos.
Kai yra šviesoforas už sankryžos, jis netgi klaidina. Užsidegus geltonam signalui, vairuotojai bijo baigti manevrą, nors KET tai leidžia, ir lieka stovėti pusiau įvažiavę į sankryžą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSaugumas tame, kad norėdamas matyti šviesoforą, sustosi prieš "Stop" liniją. Kai šviesoforai dubliuojami už sankryžos, gali kirsti "Stop" liniją, užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos, privažiuoti prie pat sankryžos ir kitaip trukdyti eismui, nes vis dar matai šviesoforą už sankryžos!
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKai yra šviesoforas už sankryžos, jis netgi klaidina.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąUžsidegus geltonam signalui, vairuotojai bijo baigti manevrą, nors KET tai leidžia, ir lieka stovėti pusiau įvažiavę į sankryžą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kai yra virš sankryžos - gasdina, nes gali nukristi ant važiojančios mašinos stogo, nes putė stiprus vėjas, o prisukta buvo silpnai.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTas, kuris dabar užvažinėja už stop-linijos, tas ir su naujais šviesoforais užvažinės už jos (tuo labiau, kad atitraukus stop-liniją, vietos atsirado), nes kitaip "ne lygis, aš ne runkelis".
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąČia yra pavienių vairuotojų problema, o ne visos Lietuvos.Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 22:11.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNepravažiuos, nes nematys šviesoforų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr leistino greičio neviršys, ir pavojingai nelenks, ir invalidų vietas neužiminės, ir pesčiuosius visada praleis, ir pravažiuojant balas mažins greitį, kad pesčiuosius neaptaškytų, ir t.t. Irgi tuo tiki?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalbam apie šviesoforais reguliuojamų sankryžų ir perėjų saugumą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKol nebus imtasi eismo saugumo visumos, tol šviesoforai virš kelio naudos neduos, nes vistiet bus kelių gaideliai, kurie atsistos taip, kad šviesoforų jiems nesimatys.
Pats matėte tokių "kelių gaidelių", kurie sustotų taip, kad nesimatytų nė vieno šviesoforo? Aš asmeniškai nesu matęs. Elementarus pavyzdys yra reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ne sankryžose. Niekas STOP linijos toli nepervažiuoja, nes elementariai nematytų ką rodo šviesoforas. Dabartinėje situacijoje pas mus galima net į sankryžos vidurį įvažiuoti (pasitaiko ir tokių atvejų) ir netgi tada galima puikiai matyti koks signalas šviečia.
O norint padidinti sankryžų pralaidumą ir saugumą, dąlį jų (kur mažai eismo) reikia paversti nereguliuojamomis. Arba kaip senais gerais laikais (Čiučchestane ir dabar) pastatyti policininkus, kad reguliuotų eismą (ir priežiūra, ir operatyvus reagavimas į eismo sąlygų pakeitimus, ir bedarbystės sumažėjimas).
Nereguliuojama sankryžos pralaidumas turi ribas. Jeigu pagrindiniu keliu vyksta intensyvus eismas, tuomet šalutiniame kelyje pralaidumas praktiškai išvis prapuola. O mažo eismo intensyvumo sankryžų niekas ir nerengia reguliuojamų. Yra tam tikros ribos, nuo kada reikia įrengti šviesoforinę sankryžą.
Kažkur girdėjote apie policijos pareigūnų perteklių, kad jais galima būtu keisti šviesoforus? Man rodos susiduriama su pareigūnų stygiumi. Ir šiaip keistas pasiūlymas žengti žingsnį atgal ir atsisakyti "sumanių" šviesoforų. Gal tuomet ir šiuolaikinius automobilius keiskim karietomis. Žuvusiųjų eismo įvykiuose turėtu gerokai sumažėti.
Comment
Comment