Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
    Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
    Turbūt rusiškas šviesoforų GOSTas yra žymiai geresnis. Tik labai keista, kad iki šiol rusų profesoriai neįkirto Vienos konvencijos esmės – žalias signalas leidžia eismą, raudonas draudžia. Jiems ir dabar atrodo normalu, kad šalia degančio žalio signalo prikabinta juoda nešviečianti dėžė draudžia eismą, t.y. atitinka raudono signalo reikšmę. Rusų profesoriai iki šiol nesupranta, kad pasaulyje praktiškai niekur neįrengiami šviesoforai, kurių žaliame signale yra juodo kontūro rodyklės, nes užsidegus žaliam signalui juodas kontūras paskęsta žalioje šviesoje – taip rodyklė tampa nematoma ar sunkiai pastebima. Ir nesvarbu, kad sugalvotas unikalus dalykas – „baltas ekranas“ šviesoforui su papildoma sekcija, nes yra situacijų, kai ir skydas negelbsti matomumo, arba pagerina matomumą tik priartėjus prie šviesoforo, kas padidina draudžiamo signalo pravažiavimo arba staigaus stabdymo tikimybę.
    Rusų profesoriai dar neužaugo iki vakariečių kolegų lygio ir dar nesupranta, kad leidžiant posūkį iš dviejų ar daugiau eismo juostų, toks posūkis turi būti apsaugotas ir negali būti kartu leidžiamas pėsčiųjų eismas. O kur kiti eismo saugumo kriterijai, kurie rusams neaktualūs... Iš to ir seka visas avaringumas...
    Vokiečių dokumentas RiLSA yra sudėtingo ištisų dešimtmečių mokslininkų darbo rezultatas, ir teigti, kad jie tik sėdi kabinetuose yra mažių mažiausia tiesmukiška ir neargumentuota. Be to, greičiau juokinga

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan.
    Siūlyčiau paskaityti apie tarpinio saugos laiko (intergreen) skaičiavimus, kuriuos išrado ne vokiečiai, o tai yra normali pasaulinė praktika. O dėl nepasitikėjimo, tai visur pilna vairuotojų idiotų, kurie susigalvoja savo taisykles. Nuo tokių neapsaugos niekas.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Idealiam variante jo nereiktų, jei vairuotojai nebandytų "prašokti" besibaigiant leidžiamam signalui arba pėstieji nebeeitų į važiuojamąją dalį, mirksint leidžiamam signalui.
      Nesutinku Ne visais atvejais be jo išsiverstume Paimkime Kauno Taikos pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžą. Važiuojant nuo Birželio 23-iosios reikia kirsti 7 Taikos pr. eismo juostas ir dar plačią skiriamąją juostą. Netgi įvažiavus per žalią, manevrą baigi per geltoną ar raudoną, o kadangi rusų profesoriai vėlinimo nebuvo sugalvoję, važiuojant Taikos pr. nuo centro iškart užsidega žalias ir vos ne kaskart su siaubu tenka žiūrėti, kaip vos nesusiduria automobiliai. Vietiniai taio žino, bet atvykėliai turbūt kartais ir susiduria.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Užvėlinimas nėra kvailas ir pagal Vokišką (ne tik pas vokiečius taip) tvarką, kai nėra dubliuojančių šviesoforų, nėra galimybės matyti to užvėlinimo. Juk nematydamas kada eismo dalyviams, judantiems kertama kryptimi, užsidegė draudžiamasis signalas, nežinosi kada turi užsidegti žalias pačiam ir kiek buvo uždelsta.
        Pėstieji nebeiškenčia matydami, kad sankryža tuščia ir visi automobiliai jau kuris laikas stovi.
        Esmė faktas - pėstieji eina nesulaukę žalios. Ir priežastis pateisinama ar ne, faktas su "fokišku" atsargumu atsirado.

        Parašė dsanto
        Turbūt rusiškas šviesoforų GOSTas yra žymiai geresnis.
        Kaži ar yra taip manančių? Ar būtina pulti į kraštutinumus - tik I arba II variantas ir daugiau nieko? Tas jau labai aiškiai pasimatė su Vilniaus šviesoforų valdymo sistema. Vokietukui buvo aiškinama, kad šioje sankryžoje defaultinis fokiškas variantas netinkamas, sutvarkykite. "- Jokiu būdu! norite, kad į kalėjimą atsisėsčiau?"

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Pėstieji nebeiškenčia matydami, kad sankryža tuščia ir visi automobiliai jau kuris laikas stovi.
          Esmė faktas - pėstieji eina nesulaukę žalios. Ir priežastis pateisinama ar ne, faktas su "fokišku" atsargumu atsirado.
          Vokiečiai tai įvertino ir atkreipia projektuotojų dėmesį (Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 44 p.):

          44. Reikia užtikrinti, kad degant žaliam signalui, įskaitant žalio mirksinčio signalo trukmę, pėsčiasis pereitų ne mažiau kaip pusę važiuojamosios kelio dalies. Jeigu ilgesnė kaip 60 s laukimo trukmė yra neišvengiama, reikia patikrinti, ar yra galimybė per vieną ciklą du kartus pėstiesiems uždegti žalią signalą. Esant trumpam žaliam pėsčiųjų signalui arba ilgai pėsčiųjų laukimo trukmei kyla pavojus, kad pėstieji ims nepaisyti šviesoforų signalų.

          Bet ne visada pavyksta tai įgyvendinti. Pėstieji per raudoną vaikšto ne tik Lietuvoje. Tokia jau žmogaus prigimtis.

          Reikia suprasti, kad kažkam reikės palaukti prie raudono. Aš laikausi tokios nuostatos "Eismo reguliavimas šviesoforu - visiems geras nebūsi". Štai ir Raseiniuose visi piktinasi šviesoforu. Seniau pagrindiniu keliu važiuodavai nestabdomas, o dabar reikia palaukti. Bet sankryža adaptyvi. Vakar teko važiuoti - pastovėjau 20 s prie raudono ir vėl užsidegė žalias, nes šalutiniame kelyje nebuvo eismo ir jiems be reikalo neuždegė žalio.
          Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.24, 11:27.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Ko gero Druskininkuose bus pirmasis šviesoforas Lietuvoje su informaciniu laikmačiu
            Beje tokius teko matyti Rygoje. O Vilnius šitiek suinvestavo į naują sistemą, bet...
            Kijeve tokių laikmačių pilna, taip pat ir kituose Ukrainos miestuose. Bet kokia iš jų nauda? Nebent kai matai kad dar minutę liko stovėti, gali spėt paskambint kam nors

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Kijeve tokių laikmačių pilna, taip pat ir kituose Ukrainos miestuose. Bet kokia iš jų nauda? Nebent kai matai kad dar minutę liko stovėti, gali spėt paskambint kam nors
              Man pėsčiųjų laikmačiai iš tiesų neturi didelės prasmės. Bet va buvau vasarą Krasnodaro krašte, ten sustatyti laikmačiai ir vairuotojams - labai patiko tiksliai žinoti, kada užsidegs raudona dar iš toli artėjant, arba stovint - kada užsidegs žalia. Mažiau prasižiopsojimo...

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Nesutinku Ne visais atvejais be jo išsiverstume Paimkime Kauno Taikos pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžą. Važiuojant nuo Birželio 23-iosios reikia kirsti 7 Taikos pr. eismo juostas ir dar plačią skiriamąją juostą. Netgi įvažiavus per žalią, manevrą baigi per geltoną ar raudoną, o kadangi rusų profesoriai vėlinimo nebuvo sugalvoję, važiuojant Taikos pr. nuo centro iškart užsidega žalias ir vos ne kaskart su siaubu tenka žiūrėti, kaip vos nesusiduria automobiliai. Vietiniai taio žino, bet atvykėliai turbūt kartais ir susiduria.
                Tiesa. Išreikšdamas mintį ne apie viską pagalvojau

                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Pėstieji nebeiškenčia matydami, kad sankryža tuščia ir visi automobiliai jau kuris laikas stovi.
                Esmė faktas - pėstieji eina nesulaukę žalios. Ir priežastis pateisinama ar ne, faktas su "fokišku" atsargumu atsirado.
                Yra daug situacijų kuomet pėstieji eina nesulaukę leidžiamo signalo. Analogiška situacija, kai yra atskira sekcija sukantiems į kairę (ar dešinę) ir nėra automobilių atliekančių šį manevrą, arba jų buvo mažai, o signalas dega ilgiau. Dažnai pėstieji nebeiškenčia ir pradeda eiti.
                Nors jokiose taisyklėse nebus taip parašyta, tačiau geriau jau pėstieji tegu eina per raudoną, įsitikinę jog niekas nevažiuoja, nei suteikti jiems pirmenybę ir saugumo iliuziją, kuomet iš tiesų tas saugumas nėra užtikrintas.

                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                Man pėsčiųjų laikmačiai iš tiesų neturi didelės prasmės. Bet va buvau vasarą Krasnodaro krašte, ten sustatyti laikmačiai ir vairuotojams - labai patiko tiksliai žinoti, kada užsidegs raudona dar iš toli artėjant, arba stovint - kada užsidegs žalia. Mažiau prasižiopsojimo...
                Matymas kiek liko iki žalio signalo, turi nemažų trūkumų. Gali pasitaikyti atvejų kuomet ne pagal leidžiamą signalą, o pagal likusi laiką laikmatyje ims judėti transportas į sankryžą. Analogiška situacija: prieš įsijungiant žaliam, gana ilgą laiką šviečia geltonas - tuomet nemaža dalis vairuotojų jau ima judėti iš vietos, nesulaukę žalios. Arba iš toliau prie sankryžos artėjantis vairuotojas nebestabdys, nes liko pora sekundžių, tačiau privažiavus sankryžą paaiškės, kad ne visi eismo dalyviai iš jos jau pasišalino. Tokiu atveju tektų staigiai stabdyti ir kiltų pavojinga situacija.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  <...>Arba iš toliau prie sankryžos artėjantis vairuotojas nebestabdys, nes liko pora sekundžių, tačiau privažiavus sankryžą paaiškės, kad ne visi eismo dalyviai iš jos jau pasišalino. Tokiu atveju tektų staigiai stabdyti ir kiltų pavojinga situacija.
                  Dėl raudonos galbūt. bet šiaip ar taip - laikrodis juk nebus pretekstas įvažiuoti per raudoną.

                  Bet su žalia atvirkščiai
                  Jei šviečia žalia ir nematai, kad liko keletas sekundžių, tai galvoji kad dar spėsi, ir štai prieš nosį tai užgęsta, o esi 30 m nuo sankryžos ir judi 50km/h greičiu.
                  Stabdyt - čiuoši, greitint jau važiuosi per raudiną. Tai elementaru, jei matai kad liko kelios sek. pradėt riedėt ar stabdyt iš anksto.

                  Iš esmės tą laikmačio funkciją atlieka šviesoforų mirksėjimas, kas irgi yra labai gerai. Tik kai jie mirksi skirtingai tai Vilniuje ir Kaune reikia persiorientuoti ir atmintinai išmokti tam tikras sankryžas. Tikras laikmatis būtų kur kas geriau.
                  Paskutinis taisė Rimas_OK; 2012.09.24, 14:35.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Tai gal atvirkščiai
                    Jei šviečia žalia ir nematai, kad liko keletas sekundžių, tai galvoji kad dar spėsi, ir štai prieš nosį tai užgęstam o tu esi 30 m nuo sankryžos ir judi 50km/h greičiu.
                    Tai stabdyt čiuoši, greitint jau važiuosi per raudiną. Tai elementaru jei matai kad liko kelios sek. pradėt riedėt ar stabdyt iš anksto.

                    Iš esmės tą laikmačio funkciją atlieka šviesoforų mirksėjimas, kas irgi yra labai gerai. Tik kai jie mirksi skirtingai tai Vilniuje ir Kaune reikia persiorientuoti ir atmintinai išmokti tam tikras sankryžas. Tikras laikmatis būtų kur kas geriau.
                    Taip, aš būtent artėjimo prie sankryžos metu ir matau pagrindinį laikmačio privalumą, nes gali ramiai įvertinti, spėsi laiku kirsti sankryžą, ar ne. Vilniuje tai viskas daugiau mažiau ok, kai visose sankryžose šviesoforai mirksi vienodą ir pakankamą skaičių kartų, laikmatis tiesiog pridėtų patogumą dar iš toliau pamatyti situaciją sankryžoje. O štai Kaune - kažkas baisaus. Kiekvienas šviesoforas veikia skirtingai, dažnu atveju mirksi pusantro karto. Galima sakyti, pamatai mirktelint žalią ir kalk "ant stabdžių", jei nenori per geltoną įvažiuoti į sankryžą. Kadangi nelabai sekiau, gal žinote kas, kada numatoma Kaune šviesoforų sistemos modernizacija?
                    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2012.09.24, 16:22.

                    Comment


                      O Klaipėdoje yra ir tokia sankryža, kur žalia užgęsta be mirksėjimų

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                        Man pėsčiųjų laikmačiai iš tiesų neturi didelės prasmės. Bet va buvau vasarą Krasnodaro krašte, ten sustatyti laikmačiai ir vairuotojams - labai patiko tiksliai žinoti, kada užsidegs raudona dar iš toli artėjant, arba stovint - kada užsidegs žalia. Mažiau prasižiopsojimo...
                        Aš ir kalbu apie laikmačius vairuotojams. Man atrodo, kad jie nereikalingi. Nes yra toks atsipalaidavimo momentas. Pats mačiau Kijeve kaip laikmačiui rodant kad iki žaliojo signalo liko apie minutę, vairuotojai pradeda traukti telefonus, vairuotojos dažytis lūpas, vos ne žurnalus už vairo vartyti ir t.t.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Aš ir kalbu apie laikmačius vairuotojams. Man atrodo, kad jie nereikalingi. Nes yra toks atsipalaidavimo momentas. Pats mačiau Kijeve kaip laikmačiui rodant kad iki žaliojo signalo liko apie minutę, vairuotojai pradeda traukti telefonus, vairuotojos dažytis lūpas, vos ne žurnalus už vairo vartyti ir t.t.
                          O tai jie būtinai turi sėdėt įsmeigę akis į šviesoforą ir maigyti gazą visą minutę ruošdamiesi stratuoti?
                          geriau jau tinkamai išnaudos raudoną, nei tą darys važiuodami

                          Comment


                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                            O tai jie būtinai turi sėdėt įsmeigę akis į šviesoforą ir maigyti gazą visą minutę ruošdamiesi stratuoti?
                            geriau jau tinkamai išnaudos raudoną, nei tą darys važiuodami
                            Na tada jau geriau išlipti iš mašinos ir prasimankštinti

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Taip, aš būtent artėjimo prie sankryžos metu ir matau pagrindinį laikmačio privalumą, nes gali ramiai įvertinti, spėsi laiku kirsti sankryžą, ar ne. Vilniuje tai viskas daugiau mažiau ok, kai visose sankryžose šviesoforai mirksi vienodą ir pakankamą skaičių kartų, laikmatis tiesiog pridėtų patogumą dar iš toliau pamatyti situaciją sankryžoje. O štai Kaune - kažkas baisaus. Kiekvienas šviesoforas veikia skirtingai, dažnu atveju mirksi pusantro karto. Galima sakyti, pamatai mirktelint žalią ir kalk "ant stabdžių", jei nenori per geltoną įvažiuoti į sankryžą. Kadangi nelabai sekiau, gal žinote kas, kada numatoma Kaune šviesoforų sistemos modernizacija?
                              Čia esmė ne šviesoforuose, kurie mirksi ilgiau, trumpiau, ar visai nemirksi. Esmė klaidingame kelių eismo taisyklių interpretavime. Žalias mirksintis signalas tik įspėja vairuotoją, kad signalai pasikeis, bet jis leidžia eismą ir jis neprivalo neturi stabdyti. Geltonas draudžia eismą, ir tik jam užsidegus turi stabdyti. Jei esi per arti šviesoforo, kelių eismo taisyklės leidžia važiuoti toliau. Deja, mūsų policija KET traktuoja savo naudai ir neteisėtai baudžia už geltono signalo pravažiavimą, jei vairuotojas teisėtai jį pravažiavo, t.y. būtų turėjęs staigiai stabdyti norėdamas sustoti. Taigi žalias mirksintis iškreipė supratimą apie šviesoforus ir padarė meškos paslaugą. Daugelyje Europos valstybių vairuotojams žalias nemirksi ir užsidegus geltonam reikia apsispręsti, ar važiuoti toliau, ar dar gali sustoti.

                              Naujose šviesoforų taisyklėse žalio signalo mirksėjimo trukmė nurodyta 2-4 s, rekomenduojama naudoti 2 s mirksėjimą.

                              Mirksintis žalias - kuo ilgesnis, tuo blogiau sankryžos adaptyviam valdymui. Tarkim, Suomijoje žalias dega pagrindinei gatvei. Privažiavo automobilis iš šalutinio, tai pagrindiniam iškart uždegamas geltonas ir po to raudonas. Paimkime kad ir Vilnių. Tokiu atveju šalutiniu keliu privažiavęs dar turi palaukti, kol 4 s sumirksės žalias pagrindiniu keliu važiuojančiam eismui, tada užsidegs geltonas, ir tadas raudonas signalai.

                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Aš ir kalbu apie laikmačius vairuotojams. Man atrodo, kad jie nereikalingi. Nes yra toks atsipalaidavimo momentas. Pats mačiau Kijeve kaip laikmačiui rodant kad iki žaliojo signalo liko apie minutę, vairuotojai pradeda traukti telefonus, vairuotojos dažytis lūpas, vos ne žurnalus už vairo vartyti ir t.t.

                              Manau, kad laikmačiai nėra labai reikalingi, o greičiau gali sukelti pavojingų situacijų, kaip laikraščių skaitymas

                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Matymas kiek liko iki žalio signalo, turi nemažų trūkumų. Arba iš toliau prie sankryžos artėjantis vairuotojas nebestabdys, nes liko pora sekundžių, tačiau privažiavus sankryžą paaiškės, kad ne visi eismo dalyviai iš jos jau pasišalino. Tokiu atveju tektų staigiai stabdyti ir kiltų pavojinga situacija.
                              Ar netgi daug pavojingesnes situacijas, kaip aukščiau parašė sleader.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.24, 18:27.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Paimkime Kauno Taikos pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžą. Važiuojant nuo Birželio 23-iosios reikia kirsti 7 Taikos pr. eismo juostas ir dar plačią skiriamąją juostą. Netgi įvažiavus per žalią, manevrą baigi per geltoną ar raudoną, o kadangi rusų profesoriai vėlinimo nebuvo sugalvoję, važiuojant Taikos pr. nuo centro iškart užsidega žalias ir vos ne kaskart su siaubu tenka žiūrėti, kaip vos nesusiduria automobiliai. Vietiniai taio žino, bet atvykėliai turbūt kartais ir susiduria.
                                Uždrausti šitokį kirtimą ir viskas bus OK. Ir galų gale uždrausti važinėti (net laikinai) "angliškomis" mašinoms Lietuvoje - saugumas keliuose iškart padidės.

                                Comment


                                  Klaipėda.

                                  Rekonstruota Minijos/Kalnupės sankryža. Švisoforų anksčiau nebuvo.
                                  Vakare darytos nuotraukos.

                                  Vaizdas link miesto centro









                                  Vaizdas į priešingą pusę







                                  Vaizdas iš Kalnupės gatvės link rytų


                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Na mano nuomone, tai toks šviesoforų išdėstymas netinkamas, stovintis priekyje stovintys vairuotojai, nepamatys kada jiems laikas važiuoti, ir prasidės pypsėjimai iš galo. Teko matyti gerą sprendimą Portugalijoje, ten ant šviesoforų stulpų akių lygije yra prilipdytas mažas šviesoforas būtent vairuotojams, kurie stovi pirmoje eilėje.

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Klaipėda.

                                      Rekonstruota Minijos/Kalnupės sankryža. Švisoforų anksčiau nebuvo.
                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas
                                      Ir kaip trečioje juostoje stovintys vairuotojai supras, kad tai ne antrai juostai skirti du šviesoforai, o vienas antrai, kitas trečiai?
                                      Ir kažkodėl visi pamiršta vieną dalyką - jeigu koks nors "vairuotojas" atsitrenks į paprastą stulpą ir tas atsiguls ant žemės - problemų eismui bus sukelta mažiau, negu atsitrenkus į "Г" formos konstrukciją.

                                      Comment


                                        Parašė Mariiuk Rodyti pranešimą
                                        Na mano nuomone, tai toks šviesoforų išdėstymas netinkamas, stovintis priekyje stovintys vairuotojai, nepamatys kada jiems laikas važiuoti, ir prasidės pypsėjimai iš galo. Teko matyti gerą sprendimą Portugalijoje, ten ant šviesoforų stulpų akių lygije yra prilipdytas mažas šviesoforas būtent vairuotojams, kurie stovi pirmoje eilėje.
                                        Atkreipk dėmesį, kokiu dideliu atstumu nuo šviesoforo įrengta "Stop" linija. Sustosi prieš ją, viską matysi.

                                        Esi Vilnietis - pasižiūrėk į Savanorių pr. esančias reguliuojamas pėsčiųjų perėjas ne sankryžose. Juk šviesoforai išdėstyti tik perėjoje (kaip ir pateiktose Klaipėdos nuotraukose), o dubliuojančio šviesoforo už 20-30 m nėra. Tai matai šviesoforo signalus, ar ne?
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.29, 09:46.

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Klaipėda.

                                          Rekonstruota Minijos/Kalnupės sankryža. Švisoforų anksčiau nebuvo.
                                          Vakare darytos nuotraukos.

                                          Vaizdas link miesto centro

                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Vaizdas į priešingą pusę

                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas


                                          Vaizdas iš Kalnupės gatvės link rytų
                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas
                                          Labai ačiū už nuotraukas! Noriu plačiau aptarti privažiavimą link miesto centro. Čia kažkas ne taip su tais šviesoforais. Važiavimui tiesiai du šviesoforai, o posūkiams tik po vieną. Vokietijoje taip daroma, jei posūkiams yra tik po vieną eismo juostą, bet pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles atskirai reguliuojamiems posūkiams turi būti po du atskirus šviesoforus su rodyklėmis.

                                          Vaizdas į priešingą pusę - šviesoforai su rodyklėmis "tiesiai ir į dešinę", "tiesiai ir į kairę". Įdomus sprendimas - tik atliekant abu posūkius negalės būti leidžiamas pėsčiųjų eismas - rodyklės skirtos informuoti vairuotoją apie "laisvą kelią". Bus įdomu pažiūrėti, kaip realiai veiks.

                                          Vaizdas iš Kalnupės rytų link - eismo juostų išdėstymas analogiškas, bet rodyklių nėra. Vadinasi posūkiai bus neapsaugoti.

                                          Svekintinas sprendimas numatyti dviračių taką sankryžoje. Akivaizdu, kad dviejų sekcijų šviesoforai bus su kombinuotais pėsčiojo ir dviratininko simboliais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X