Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Idomu, kada Kaune bus irengta pirma sviesoforine sankryza pagal paskutines taisykles?
    Kaip supratau, Lietuvoje yra tik viena tokia, Raseiniuose.
    O sankryža prie Pramonės Maximos / Banginio?

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      O tai kaip isvis pagal istatyma galima irengti sviesaforus ne pagal taisykles?
      Kai savivaldybėj už šviesoforus atsakingi ne inžinieriai, o inžinerinio išsilavinimo neturintys valdininkai, tai viskas galima. Nenoriu minėt pavyzdžių.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        O sankryža prie Pramonės Maximos / Banginio?
        Atitinka naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Išskyrus sankryžą Pramonės pr. prie Prismos įvažiavimo, nes ten įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis tiek įvažiuojant į Prismą, tiek išvažiuojant iš jos, nors priešpriešiniam eismui įrengtas apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforas.
        Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 08:24.

        Comment


          Parašė Briedis
          Klaipėdoje rekonstruotoje Minijos gatvėje šviesoforai sustatyti tikriausiai pagal naujas taisykles. Sankryžose su Statybininkų pr. ir su Kalnupės gatve. Gal rytoj bus proga nufotografuoti.
          Klaipėdoje šviesoforų įrengime visą laiką jautėsi vokiška dvasia (šviesoforų išdėstymas, vokiški skydai). Nenustebčiau, jei Klaipėda šviesoforus įrengtų arčiausiai naujų šviesoforų taisyklių, kurios parengtos pagal vokiškas. Lauksim fotografijų

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            /\ taip, kaip daroma dabar...
            Nesupratai klausimo. Jeigu yra patvirtintos taisykles tai jomis ir remiamasi, kaip galima kitaip? Pavyzdys butu KET pazeidimas, pradedantiesiems vairuotojams bauda uz girtuma nuo 0.2 promiles. Tai jei 0.3 promiles pripucia gauna bauda, o nesivadovaujama pries 5 metus galiojusiomis taisyklemis, kad visiems galima iki 0.4 pripust. Tai kaip sviesaforu atveju galima vadovautis senomis taisyklemis? Nesuprantu. juk elementariai jei ne pagal taisykles pastatytas sviesaforas tai negaletu jo patvirtinti komisija ar kas ten atsakingas uz "pridavima". Kazko iki galo nepasakai. Gal tai tik rekomenduotini pasiulymai, o ne taisykles?
            Paskutinis taisė Gator; 2012.09.22, 22:18.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Nesupratai klausimo. Jeigu yra patvirtintos taisykles tai jomis ir remiamasi, kaip galima kitaip? Pavyzdys butu KET pazeidimas, pradedantiesiems vairuotojams bauda uz girtuma nuo 0.2 promiles. Tai jei 0.3 promiles pripucia gauna bauda, o nesivadovaujama pries 5 metus galiojusiomis taisyklemis, kad visiems galima iki 0.4 pripust. Tai kaip sviesaforu atveju galima vadovautis senomis taisyklemis? Nesuprantu.
              Matai, su šviesoforų taisyklėm yra sudėtingiau. Pvz., projektas parengtas iki gegužės 1 d., o šviesoforai įrengiami po gegužės 1 d. Kauno savivaldybė tokiu atveju laikosi pozicijos, kad tokie šviesoforai būtų įrengti pagal seną standartą, bet neprieštarautų naujoms taisyklėms.

              Comment


                2012-09-22 Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryža

                Panaikinta perėja prie PC "Šilo".


                Naujai įrengta perėja už sankryžos.




                Sankryža važiuojant Jonavos g. link Senamiesčio.


                Dubliuojantis šviesoforas už sankryžos.


                Prieš šviesoforus įrengti kelio davikliai.


                Įvažiavimas į Jonavos g. iš Šiaurės pr.


                Sankryža važiuojant Jonavos g. link Kleboniškio.
                Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Atitinka naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Išskyrus...
                  Reiskia neatitinka!

                  ten įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis tiek įvažiuojant į Prismą, tiek išvažiuojant iš jos, nors priešpriešiniam eismui įrengtas apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforas.
                  Tokia pat situacija KM-Mickeviciaus sankryzoje. Abu srautai sukant is KM i Mickeviciaus konfliktuoja, nes vienam (is po Akropolio parkingo) kabo zala rodykle, kitam (nuo senamiescio) dega zalia rodykle. Abu kaip ir teisus pravaziuoti su pirmenybe!
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Kas dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos- berods, naujosios taisyklės kategoriškai nedraudžia dubliuoti, tiesiog nebereikalauja to daryti. Tai tokia išvada, kad čia projektuotojai gali rinktis, dubliuoti ar nedubliuoti.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Reiskia neatitinka!

                      Tokia pat situacija KM-Mickeviciaus sankryzoje. Abu srautai sukant is KM i Mickeviciaus konfliktuoja, nes vienam (is po Akropolio parkingo) kabo zala rodykle, kitam (nuo senamiescio) dega zalia rodykle. Abu kaip ir teisus pravaziuoti su pirmenybe!
                      Prie Prismos yra trys sankryžos. Viena iš jų neatitinka naujų taisyklių, kitos dvi atitinka. Dėl Akropolio sankryžos esi neteisi, nes lentelė su žalia rodykle degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę, jei netrukdai kitiems. Kokia dar pirmenybė... Be to, Akropolio sankryža įrengta pagal seną standartą, kuris nedraudė įrengti lentelės su žalia rodykle, jei priešpriešiniam eismui numatytas apsaugotas kairysis posūkis.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 12:17.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kas dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos- berods, naujosios taisyklės kategoriškai nedraudžia dubliuoti, tiesiog nebereikalauja to daryti. Tai tokia išvada, kad čia projektuotojai gali rinktis, dubliuoti ar nedubliuoti.
                        Šviesoforų taisyklės rengtos pagal vokiečių taisykles. Vokiečiai nedubliuoja šviesoforų už sankryžos, tai nėra būtinybės įrašyti draudimą į taisykles. Lietuviškos taisyklės irgi nenumato šviesoforų dubliavimo už sankryžos.
                        Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 18:49.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          ...Dėl Akropolio sankryžos esi neteisi, nes lentelė su žalia rodykle degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę, jei netrukdai kitiems. Kokia dar pirmenybė...
                          Teisi, neteisi, ne apie tai cia. As ten bunu kasdien du kartus (i/is darbo) ir matau kaip vaziuojama ir einama ten. Totalus absurdas. Labai daznai tie kas suka i kaire pagal savo apsagota rodykle sustoja praleisti tuos kurie suka i desine pagal lenetele, nes jiems kliutis is desines. Problema tame kad skirtingi vairuotojai skirtingai traktuoja taisykles. O tai yra konfliktas. Prikabinta lentele deorganizuoja eisma ir tai yra faktas.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Teisi, neteisi, ne apie tai cia. As ten bunu kasdien du kartus (i/is darbo) ir matau kaip vaziuojama ir einama ten. Totalus absurdas. Labai daznai tie kas suka i kaire pagal savo apsagota rodykle sustoja praleisti tuos kurie suka i desine pagal lenetele, nes jiems kliutis is desines. Problema tame kad skirtingi vairuotojai skirtingai traktuojaSu taisykles. O tai yra konfliktas. Prikabinta lentele deorganizuoja eisma ir tai yra faktas.
                            Sutinku 100 %. Prieš keletą metų mokslininkų atlikti tyrimai Lietuvoje parodė, kad lentelės atskirais atvejais pralaidumą padidina tik 4 %. Bet sukeliamas pavojus ir nepatogumai kitiems eismo dalyviams. Beje, seniau Akropolio minimas dešinysis posūkis buvo apsaugotas. Nesuprantu, kam jį panaikino ir uždėjo tą kvailą lentelę.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Sutinku 100 %. Prieš keletą metų mokslininkų atlikti tyrimai Lietuvoje parodė, kad lentelės atskirais atvejais pralaidumą padidina tik 4 %.
                              O visais kitais atvėjais kiek padidiną? O ir 4% yra gan reikšmingas skaičius - juk mažiau mašinų stovi prie sankryžos, mažiau deginama kuro, o tai labai gerai. Įtariu, kad kažkas iš valdžios atstovų pabendravo su degalinių atstovais ir ...

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O visais kitais atvėjais kiek padidiną? O ir 4% yra gan reikšmingas skaičius - juk mažiau mašinų stovi prie sankryžos, mažiau deginama kuro, o tai labai gerai. Įtariu, kad kažkas iš valdžios atstovų pabendravo su degalinių atstovais ir ...
                                Gerbiamasis, neužsiimk demagogija kaip Kudabienė ar Krivickas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės parengtos pagal vokiškas. Taip išeina, kad vokiečiai pabendravo su degalinių atstovais... Eismo specialistai pirmiausiai žiūri į eismo saugumą, net viena išgelbėta gyvybė ar išsaugota žmogaus sveikata yra svarbiau nei 4 % pralaidumas ir kažkieno nekrantrumas pastovėti prie raudono.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Gerbiamasis, neužsiimk demagogija kaip Kudabienė ar Krivickas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės parengtos pagal vokiškas. Taip išeina, kad vokiečiai pabendravo su degalinių atstovais...
                                  O kodėl ne? Nori pasakyti, kad Vokietijoje niekas niekam už naudingą kontraktą neatsidekoja? O kodėl tada "Simensą" dažnai vadina otkatų čempionu?
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Eismo specialistai pirmiausiai žiūri į eismo saugumą, net viena išgelbėta gyvybė ar išsaugota žmogaus sveikata yra svarbiau nei 4 % pralaidumas ir kažkieno nekrantrumas pastovėti prie raudono.
                                  Tai tada gal išvis sumažinam gretį autostradose iki 70km/h (kitur proporcingai), 15sek. įjungiam raudoną visomis kryptimis, uždrausim pereiti gatvę jeigu 1km atstumu yra požeminė arba antžeminė perėja ir t.t.?

                                  Comment


                                    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                    ir dar Druskininkuose tokia sankryža jau įrengta.
                                    Druskininkuose, kaip ir Raseiniuose, buvo blogai suprogramuota sankryža. Degant žaliai rodyklei į dešinę kartu buvo leidžiamas pėsčiųjų eismas. Parašiau Druskininkų savivaldybei, kad tai neatitinka seno standarto ir naujų šviesoforų taisyklių:



                                    Po mano laiško, man paskambino iš Druskininkų savivaldybės ir pasiaiškino, kame reikalas. Perdavė mano pastabas programuotojui, ir rezultate, perprogramavo fazes. Dabar sukantieji į dešinę gali atlikti manevrą (jei nėra pėsčiųjų) ne tik kartu su važiuojančiais tiesiai...



                                    ... bet ir kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės...



                                    Rezultatas - saugus ir pralaidus dešinysis posūkis ir be jokių nesaugių lentelių. Citata iš Druskininkų savivaldybės atsakymo:

                                    Dėkojame už pastėbėjimus ir pasiūlymus, kurie leido išvengti klaidų, susijusių su visų eismo dalyvių saugumu Druskininkų mieste.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kodėl ne? Nori pasakyti, kad Vokietijoje niekas niekam už naudingą kontraktą neatsidekoja? O kodėl tada "Simensą" dažnai vadina otkatų čempionu?
                                      Tai tada gal išvis sumažinam gretį autostradose iki 70km/h (kitur proporcingai), 15sek. įjungiam raudoną visomis kryptimis, uždrausim pereiti gatvę jeigu 1km atstumu yra požeminė arba antžeminė perėja ir t.t.?
                                      Krepikis į 66 vokiečių mokslininkus (dipl. inžinierius, profesorius, mokslo daktarus), rengusius lietuviškų Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių šaltinį Richtlininen für Lichtsignalanlagen RiLSA 2010 ir su jais aiškinkis, o ne teršk šį forumą su savo neargumentuotais postais. Beje, aiškinantis vokiškų šviesoforų taisyklių subtilybes ir rengiant pasiūlymus lietuviškoms taisyklėms ministerijai, man teko asmeniškai bendrauti su vienu iš autorių, ponu Christoph Doll, bet nesusidariau įspūdžio, kad jam rūpi kažkokie otkatai

                                      Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 20:32.

                                      Comment


                                        Tai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
                                        Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
                                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2012.09.24, 01:18.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Tai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
                                          Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
                                          Užvėlinimas nėra kvailas ir pagal Vokišką (ne tik pas vokiečius taip) tvarką, kai nėra dubliuojančių šviesoforų, nėra galimybės matyti to užvėlinimo. Juk nematydamas kada eismo dalyviams, judantiems kertama kryptimi, užsidegė draudžiamasis signalas, nežinosi kada turi užsidegti žalias pačiam ir kiek buvo uždelsta.

                                          Uždelsimas būtent ir atsirado dėl realių žmogaus mąstysenos, bei elgesio niuansų. Idealiam variante jo nereiktų, jei vairuotojai nebandytų "prašokti" besibaigiant leidžiamam signalui arba pėstieji nebeeitų į važiuojamąją dalį, mirksint leidžiamam signalui. Siekiant neutralizuoti, eliminuoti tokių judėjimų jau per draudžiamą signalą pavojų ir yra pavėluotas leidžiamo signalo, judantiems kita kryptimi, įjungimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X