Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai kaip isvis pagal istatyma galima irengti sviesaforus ne pagal taisykles?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO sankryža prie Pramonės Maximos / Banginio?Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 08:24.
Comment
-
Parašė BriedisKlaipėdoje rekonstruotoje Minijos gatvėje šviesoforai sustatyti tikriausiai pagal naujas taisykles. Sankryžose su Statybininkų pr. ir su Kalnupės gatve. Gal rytoj bus proga nufotografuoti.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ taip, kaip daroma dabar...Paskutinis taisė Gator; 2012.09.22, 22:18.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNesupratai klausimo. Jeigu yra patvirtintos taisykles tai jomis ir remiamasi, kaip galima kitaip? Pavyzdys butu KET pazeidimas, pradedantiesiems vairuotojams bauda uz girtuma nuo 0.2 promiles. Tai jei 0.3 promiles pripucia gauna bauda, o nesivadovaujama pries 5 metus galiojusiomis taisyklemis, kad visiems galima iki 0.4 pripust. Tai kaip sviesaforu atveju galima vadovautis senomis taisyklemis? Nesuprantu.
Comment
-
2012-09-22 Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryža
Panaikinta perėja prie PC "Šilo".
Naujai įrengta perėja už sankryžos.
Sankryža važiuojant Jonavos g. link Senamiesčio.
Dubliuojantis šviesoforas už sankryžos.
Prieš šviesoforus įrengti kelio davikliai.
Įvažiavimas į Jonavos g. iš Šiaurės pr.
Sankryža važiuojant Jonavos g. link Kleboniškio.
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtitinka naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Išskyrus...
ten įrengtos lentelės su žaliomis rodyklėmis tiek įvažiuojant į Prismą, tiek išvažiuojant iš jos, nors priešpriešiniam eismui įrengtas apsaugoto kairiojo posūkio šviesoforas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąReiskia neatitinka!
Tokia pat situacija KM-Mickeviciaus sankryzoje. Abu srautai sukant is KM i Mickeviciaus konfliktuoja, nes vienam (is po Akropolio parkingo) kabo zala rodykle, kitam (nuo senamiescio) dega zalia rodykle. Abu kaip ir teisus pravaziuoti su pirmenybe!Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 12:17.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKas dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos- berods, naujosios taisyklės kategoriškai nedraudžia dubliuoti, tiesiog nebereikalauja to daryti. Tai tokia išvada, kad čia projektuotojai gali rinktis, dubliuoti ar nedubliuoti.Paskutinis taisė dsanto; 2012.10.01, 18:49.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą...Dėl Akropolio sankryžos esi neteisi, nes lentelė su žalia rodykle degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę, jei netrukdai kitiems. Kokia dar pirmenybė...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTeisi, neteisi, ne apie tai cia. As ten bunu kasdien du kartus (i/is darbo) ir matau kaip vaziuojama ir einama ten. Totalus absurdas. Labai daznai tie kas suka i kaire pagal savo apsagota rodykle sustoja praleisti tuos kurie suka i desine pagal lenetele, nes jiems kliutis is desines. Problema tame kad skirtingi vairuotojai skirtingai traktuojaSu taisykles. O tai yra konfliktas. Prikabinta lentele deorganizuoja eisma ir tai yra faktas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSutinku 100 %. Prieš keletą metų mokslininkų atlikti tyrimai Lietuvoje parodė, kad lentelės atskirais atvejais pralaidumą padidina tik 4 %.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO visais kitais atvėjais kiek padidiną? O ir 4% yra gan reikšmingas skaičius - juk mažiau mašinų stovi prie sankryžos, mažiau deginama kuro, o tai labai gerai. Įtariu, kad kažkas iš valdžios atstovų pabendravo su degalinių atstovais ir ...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGerbiamasis, neužsiimk demagogija kaip Kudabienė ar Krivickas. Lietuviškos šviesoforų taisyklės parengtos pagal vokiškas. Taip išeina, kad vokiečiai pabendravo su degalinių atstovais...
Parašė dsanto Rodyti pranešimąEismo specialistai pirmiausiai žiūri į eismo saugumą, net viena išgelbėta gyvybė ar išsaugota žmogaus sveikata yra svarbiau nei 4 % pralaidumas ir kažkieno nekrantrumas pastovėti prie raudono.
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąir dar Druskininkuose tokia sankryža jau įrengta.
Po mano laiško, man paskambino iš Druskininkų savivaldybės ir pasiaiškino, kame reikalas. Perdavė mano pastabas programuotojui, ir rezultate, perprogramavo fazes. Dabar sukantieji į dešinę gali atlikti manevrą (jei nėra pėsčiųjų) ne tik kartu su važiuojančiais tiesiai...
... bet ir kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės...
Rezultatas - saugus ir pralaidus dešinysis posūkis ir be jokių nesaugių lentelių. Citata iš Druskininkų savivaldybės atsakymo:
Dėkojame už pastėbėjimus ir pasiūlymus, kurie leido išvengti klaidų, susijusių su visų eismo dalyvių saugumu Druskininkų mieste.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl ne? Nori pasakyti, kad Vokietijoje niekas niekam už naudingą kontraktą neatsidekoja? O kodėl tada "Simensą" dažnai vadina otkatų čempionu?
Tai tada gal išvis sumažinam gretį autostradose iki 70km/h (kitur proporcingai), 15sek. įjungiam raudoną visomis kryptimis, uždrausim pereiti gatvę jeigu 1km atstumu yra požeminė arba antžeminė perėja ir t.t.?
Paskutinis taisė dsanto; 2012.09.23, 20:32.
Comment
-
Tai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. NeįsižeiskitePaskutinis taisė Rimas_OK; 2012.09.24, 01:18.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai gal "neotkatuose" esmė, o vokiečių pavyzdingume ir perdėtam atsargume, kuris galų gale sunaikins Vakarų civilizaciją
Pirmas apraiškas matome jau tame, kai žalio signalo įjungiamas užvėlintas "dėl saugumo". Tuomet visi jau žinodami, kad čia yra kvailas užvėlinimas padeda eiti nebelaukdami žalios. O tai yra blogiau, nei žalia užsidegtų laiku. Nes kitąsyk pradės eiti, o žalia taip ir neužsidegs dėl kitokio ciklo. Be to pradeda ugdytis signalų nepaisymas ir nepasitikėjimas šviesoforais ir pan. Turi būti daroma su protu ir remiamasi realia žmonių masės mąstysena ir elgesiu, o ne kokių nukvakusių kabinete užsidariusių profesorių išvada kuriems žinojimas jau pradeda trukdyti. Neįsižeiskite
Uždelsimas būtent ir atsirado dėl realių žmogaus mąstysenos, bei elgesio niuansų. Idealiam variante jo nereiktų, jei vairuotojai nebandytų "prašokti" besibaigiant leidžiamam signalui arba pėstieji nebeeitų į važiuojamąją dalį, mirksint leidžiamam signalui. Siekiant neutralizuoti, eliminuoti tokių judėjimų jau per draudžiamą signalą pavojų ir yra pavėluotas leidžiamo signalo, judantiems kita kryptimi, įjungimas.
Comment
Comment