Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galėtu būti taip:
    DĖMĖSIO!
    Erfurto-Architektų gatvių sankryžoje
    pasikeite eismo organizavimas.
    Būkite atidūs!
    Toks ženklas būtų statomas 400,300m atstume prieš sankryža.
    Arba išmesti visas beletristikas ir parašyti dar trumpiau:


    Dėmesio! Pakeistas eismo organiziavimas sankryžoje!


    P.s.: visokius "būkite atidūs" vadinu beletristika, nes jie tik užima vietą, bet neneša jokios naudingos informacijos. O užrašai turi būti kuo paprastesnis, kad būtų suvokiami vienu žvilgsniu. Nerašome ženkluose juk - "Mieli vairuotojai, iki Kauno liko 44 km. Būkite atidūs kelyje!". Rašome - "Kaunas 44" ir viskas.

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Arba išmesti visas beletristikas ir parašyti dar trumpiau:
      Dėmesio! Pakeistas eismo organiziavimas sankryžoje!

      ...

      Comment


        Telšiai piktinasi lentele su žalia rodykle:

        Šioje sankryžoje neramumų kelia ne tik žalias šviesoforo signalas, bet ir papildoma lentelė su žalia rodykle, leidžiančia sukti į dešinę bei pėsčiųjų šviesoforo nebuvimas.
        „Žalia rodyklė, prikabinta prie šviesoforo, nesuteikia vairuotojams pirmumo teisės, nes iš kitos pusės atvažiuojantiems yra papildoma sekcija su žalios spalvos įsijungiančia rodykle. Vairuotojai pirmiausia turėtų praleisti priešais atvažiuojančius automobilius, o tik tada važiuoti patys“, — aiškino K.Gusarovas.


        Standartinė situacija, kurios nedraudžia dabartinis standartas.

        Comment


          O ką rašoma apie dviratininkų šviesoforus naujame dokumente?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            O ką rašoma apie dviratininkų šviesoforus naujame dokumente?
            Naujos taisyklės jau skiria dėmesio dviratininkams, kai LST 1405 praktiškai juos ignoravo. Numatomi ne tik atskiri šviesoforai, bet ir apsaugotas dviratininkų eismas:

            11. Dviračių eismas gali būti reguliuojamas kartu su automobilių eismu arba su pėsčiaisiais, be atskirų šviesoforų. Jeigu įrengiami dviratininkų šviesoforai, jie yra dviejų spalvų ir signalų seka turi būti tokia pati, kaip pėsčiųjų šviesoforų. Visi signalai turi būti su dviračio simboliu (žr. priedą).
            20. Jeigu sankryžoje į kurią nors pusę posūkis leidžiamas iš dviejų ar daugiau eismo juostų, tai toje pusėje lygiagrečiai judantiems pėstiesiems ir dviratininkams tuo metu turi degti raudonas šviesoforo signalas.
            54. Dviračių eismas reguliuojamas trimis pagrindiniais reguliavimo būdais, kuriuos galima papildyti priemonėmis, skirtomis dviratininkų kairiajam posūkiui.
            54.1. Dviračių eismas reguliuojamas bendrai su automobilių eismu tada, kai dviratininkai važiuoja automobilių eismo juostomis. Taip pat eismas reguliuojamas bendrai, kai dviračių takas prieš šviesoforą yra sutapdintas su kelio važiuojamąja dalimi ir tarp jų nėra aukščių skirtumų. Dviratininkams prieš šviesoforą turi būti pažymėta atskira „Stop“ linija, jeigu važiuojamojoje dalyje paženklintas dviračių takas.
            54.2. Dviračių eismas reguliuojamas bendrai su pėsčiųjų eismu tada, kai dviračių eismas prieš šviesoforą atitraukiamas tolyn nuo automobilių eismo ir priartinamas prie šaligatvio ar pėsčiųjų tako. Tuomet dviratininkai turi vadovautis šviesoforais, kurių signaluose yra pėsčiojo ir dviračio simboliai. Toks dviratininkų eismo reguliavimo būdas gali būti taikomas ir tuomet, kai dviračių takas nėra atitrauktas nuo važiuojamosios kelio dalies, bet dviračių takas yra pėsčiųjų tako lygyje (aukščiau už kelio važiuojamąją dalį) ir prieš šviesoforą nebuvo sutapdintas su kelio važiuojamąja dalimi.
            54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
            55. Atskirai reguliuojamam dviračių eismui turi būti paženklinta atskira „Stop“ linija. Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas 1–2 s anksčiau, kad dviratininkai, kaip ir pėstieji, pasiektų konfliktinę zoną prieš pradedant sukti transporto priemonėms (žr. 47 punktą).
            56. Rekomenduojama, kad dviratininkai, kirsdami kelią per saugumo zoną (pvz., per skiriamąją juostą), neturėtų joje sustoti. Jeigu to nepavyksta įgyvendinti, rekomenduojama naudoti skaitmenines švieslentes, nurodančias laiką, likusį iki žalio signalo pabaigos, ir parinkti trumpą raudono signalo trukmę. Kad dviratininkai iki saugumo zonos nevažiuotų degant raudonam signalui, reikia suderinti, jog už saugumo zonos esantis dviračių šviesoforas per anksti neuždegtų žalio signalo.
            98. <...> Jeigu pėsčiųjų ir dviratininkų eismas reguliuojamas kartu, tai šviesoforai su pėsčiojo ir dviračio simboliais turi būti įrengti viduryje tarp pėsčiųjų perėjos ir dviračių tako.
            99. Jeigu dviračių eismą reguliuoti reikia atskirai nuo automobilių ir pėsčiųjų eismo, dviratininkų šviesoforai turi būti įrengti prieš konfliktinę zoną (sankryžą), žvelgiant dviratininko judėjimo kryptimi.
            Priedas
            6. Signalų, skirtų pėsčiųjų ir dviračių eismui reguliuoti, simboliai pateikti 1.5–1.7 pav. Įrengiant šviesoforus turi būti užtikrintas aiškus šių simbolių matomumas, kad pėstieji ir dviratininkai gerai matytų jiems skirtus signalus, o vairuotojai jų nepainiotų su transporto šviesoforų signalais.

            Comment


              Štai taip funcionuoja apsaugotas dviratininkų eismas Vokietijoje. Dviratininkų šviesoforo žalias signalas įjungiamas anksčiau, kad dviratininkai konfliktinę zoną pasiektų prieš pradedant sukti automobiliams (tą numato ir naujos lietuviškos taisyklės):

              http://www.youtube.com/watch?v=v4qLWNiebAU
              Paskutinis taisė dsanto; 2012.03.03, 20:34.

              Comment


                Pagal nauja tvarka turetu atsilaisviti nemazai senu (dubliuojanciu) sviesoforu. Ar ne taip?
                ...ir dar. Ar yra Kaune nors viena sankryza su irengtais sviesoforais pagal nauja tvarka?
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Pagal nauja tvarka turetu atsilaisviti nemazai senu (dubliuojanciu) sviesoforu. Ar ne taip?
                  ...ir dar. Ar yra Kaune nors viena sankryza su irengtais sviesoforais pagal nauja tvarka?
                  100 proc. atitinkančios nėra. Bet labiausiai atitinka sankryžos prie Prismos. Šviesoforų išdėstymas, išskyrus, kad padubliuota už sankryžos, atitinka naujas taisykles. Rodyklės, pėsčiųjų simboliai atitinka naujų taisyklių matmenis. Raudono ir geltono signalų (kartu) ir geltono signalo trukmės atitinka naujas taisykles. Žalias mirksintis signalas neatitinka naujų taisyklių, nes nėra sinchroniškas.

                  Comment


                    Birželio pabaigoje Raseiniuose ties nauja Maxima įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža mieste. Šviesoforų išdėstymas pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Gavau porą nuotraukų iš sankryžos. Deja, padaryta klaidų - tiek pagal senas, tiek pagal naujas taisykles jei dega žalia rodyklė, posūkis turi būti apsaugotas, t.y. nesikirsti su kitom kryptim. O štai kaip sureguliuotas dešinysis posūkis... Parašysiu savivaldybei, kad pataisytų ir nedarytų tokių klaidų ateityje, nes Raseiniuose planuojamos įrengti dar trys šviesoforais reguliuojamos sankryžos.



                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      ...Deja, padaryta klaidų - tiek pagal senas, tiek pagal naujas taisykles jei dega žalia rodyklė, posūkis turi būti apsaugotas, t.y. nesikirsti su kitom kryptim. O štai kaip sureguliuotas dešinysis posūkis...
                      Is nuotrauku neaisku ar yra klaida, ar jos nera. Nesimato kitu krypciu sviesoforai... kiek teko ten buti, tai labai daug ciklu (ar kaip jie vadinasi), ilgai reikia laukti savo...
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Birželio pabaigoje Raseiniuose ties nauja Maxima įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža mieste. Šviesoforų išdėstymas pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles.Atvaizdas


                        Atvaizdas
                        Rodyklės yra dešimtas reikalas. Svarbiausia yra matomumas - ar prie pat stop-linijos sustojęs vairuotojas nesilenkdamas prie priekinio stiklo mato virš jo juostos kabantį šviesoforą?

                        Comment


                          Puikiai matosi, jokiu problemu... ne karta teko ten pastoveti prie sviesoforo...
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Vadinasi, negerai.

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Is nuotrauku neaisku ar yra klaida, ar jos nera. Nesimato kitu krypciu sviesoforai...
                              Kalbu apie susikirtimą su pėsčiųjų eismu. Degant žaliai rodyklei į dešinę pėstiesiems irgi dega žalias. Taip negali būti. Su kairiuoju posūkiu viskas gerai - degant žaliai rodyklei į kairę pėstiesiems dega raudonas.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2012.08.11, 10:54.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Rodyklės yra dešimtas reikalas. Svarbiausia yra matomumas - ar prie pat stop-linijos sustojęs vairuotojas nesilenkdamas prie priekinio stiklo mato virš jo juostos kabantį šviesoforą?
                                Pirmam vairuotojui pilnai užtenka šviesoforų kairėje ir dešinėje kelio pusėse, kurie šiek tiek pasukti į vairuotojus.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Pirmam vairuotojui pilnai užtenka šviesoforų kairėje ir dešinėje kelio pusėse, kurie šiek tiek pasukti į vairuotojus.
                                  Pirmoje eilėje stovinčiai mašinai dar galbut ir užteks, bet antroje - jau reikia pasukti, akių pasukimo gali neužtekti, o tai jau negerai. Reiškia, reikia atitolinti stop-liniją nuo sankryžos, o tai jau kamščių pailgėjimas - vėl negerai.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Pirmoje eilėje stovinčiai mašinai dar galbut ir užteks, bet antroje - jau reikia pasukti, akių pasukimo gali neužtekti, o tai jau negerai. Reiškia, reikia atitolinti stop-liniją nuo sankryžos, o tai jau kamščių pailgėjimas - vėl negerai.
                                    Šviesoforai įrengti už perėjos, tai realiai iki Stop linijos 5 m. Atstumas pakankamas. O jei jau pirmam vairuotojui užtenka, tai antram juo labiau, nes atstumas iki šviesoforų padidėja dar 5 m, o to pakanka ir šviesoforo virš važiuojamosios dalies matomumui. Nereikia panikuoti, kai nėra šviesoforų už sankryžos. Tuo realiai galima įsitikinti dabar įrengtose reguliuojamose pėsčiųjų perėjose ne sankryžose. Šviesoforai įrengti perėjoje ir nėra dubliuojami kažkur toliau už jos. Visi tvarkingai sustoja prie Stop linijos ir puikiai mato šviesoforą. O kai yra šviesoforai už sankryžos, prasideda visokie įžūlūs lindimai į sankryžą per raudoną.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Kalbu apie susikirtimą su pėsčiųjų eismu. Degant žaliai rodyklei į dešinę pėstiesiems irgi dega žalias. Taip negali būti. Su kairiuoju posūkiu viskas gerai - degant žaliai rodyklei į kairę pėstiesiems dega raudonas.
                                      Kaune prie Akropolio tas pats, dega žalia desinė rodyklė ir žalias pėstiesiems... o ką sako KET šiuo atvėju?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Šviesoforai įrengti už perėjos, tai realiai iki Stop linijos 5 m. Atstumas pakankamas. O jei jau pirmam vairuotojui užtenka, tai antram juo labiau, nes atstumas iki šviesoforų padidėja dar 5 m, o to pakanka ir šviesoforo virš važiuojamosios dalies matomumui.
                                        Čia situacija šiek tiek palengvina tas, kad yra tik viena priešpriešinio eismo juosta, kai bus dvi - bus dar sunkiau. Žodžiu - kai pas mus mieste įrengs tokius šviesoforus ir viskas bus gerai matoma, tik tada galėsiu pasakyti, kad tokia sistema atitinka žmonių poreikius.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          ...Žodžiu - kai pas mus mieste įrengs tokius šviesoforus ir viskas bus gerai matoma, tik tada galėsiu pasakyti, kad tokia sistema atitinka žmonių poreikius.
                                          Iš kur tiek pesimizmo...
                                          Nežinai kaip veikia, bet fantazuoji sau košmarus. Aš tokių šviesoforų pravažiavau šimtus ir nebuvo niekada jokių problemų juos pamatyti nepriklausomai nuo vietos juostoje prieš/iki šviesoforo, pačios juostos, juostų kiekio, paros laiko, saulės spindulių, kito atmosferos povekio...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X