Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKoks gi skirtumas? Juk niekas nelieps griauti prieš kelis metus pastatytų šviesoforų. Pagyvensim su sena tvarka iki tol, kol šviesoforai susidėvės (tai anksčiau ar vėliau vistiek atsitiks), kas gi čia tokio baisaus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVokietijoje naudojami tokie ženklai, kai kairiajam posūkiui pakeičiamas šviesoforas - vietoje šviesoforo su rodyklėmis įrengiamas šviesoforas be rodyklių „Sukantieji į kairę, atsargiai - priešpriešinis eismas”. Atvaizdas
Bet čia jau nuokrypis nuo temos, apie tai nebent reikėtų ženklinimo temoje kalbėti.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąAš įsivaizduoju, kad pakaktų net ir standartinės visiems atvejams lentelės (aišku, atkreipiančios į save dėmesį), kurioje būtų informuojama, kad priekyje esančioje atkarpoje yra ženklinimo pakeitimų ir vairuotojai būtų atidūs.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMan dėl paskutinio paveiksliuko irgi kilo klausimų. Ar neturėtu būti abiejuose dešiniuosiuose šviesoforuose (stovintis ir kabantis), skirtuose važiuojantiems tiesiai ir sukantiems į dešinę, pavaizduotos kryptys, kuriomis jie draudžia ar leidžia važiuoti ?
Priedas: 4. Kai sankryžoje posūkiui skirtos eismo juostos nėra atskirtos konstrukcinėmis priemonėmis nuo kitų eismo juostų ir reguliuojamos atskirais šviesoforais su rodyklėmis, paprastai šių rodyklių pakanka ir rodyklės kitų eismo juostų šviesoforams nebūtinos.
19. Jeigu kažkuriai judėjimo krypčiai dega žalias rodyklės (rodyklių) formos signalas tamsiame fone, tos krypties (krypčių) judėjimo trajektorija turi nesikirsti su kitų krypčių eismo trajektorijomis (įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus). Signalų su kelių krypčių rodyklėmis rekomenduojama vengti.
Taigi šioje sankryžoje dešiniajai juostai nėra rodyklių, kadangi posūkis į dešinę neapsaugotas.
Senasis standartas LST 1405 tokiu atveju nurodė visus šviesoforus naudoti su rodyklėmis. Bet šiais laikais tai yra per didelė prabanga, nes tuomet reiktų pėstiesiems skirti atskirą fazę, kad jų srautas nesikirstų su automobilių srautu. Dėl to pagal seną standartą beveik niekur nebuvo naudojami šviesoforai su trimis rodyklėmis signaluose, o buvo naudojamos papildomos sekcijos. Nes senas standartas nurodė:
4.9. Transporto šviesoforai su juodo kontūro rodyklėmis raudoname ir geltoname signaluose ir žalios spalvos rodykle ar rodyklėmis (tamsiame fone) žaliajame signale turi būti naudojami, kai, esant eismą leidžiamam signalui, transporto priemonėms leidžiama važiuoti tik tam tikromis kryptimis ir tik kai šis transporto srautas sankryžoje nesikerta (nesusilieja) su kitomis kryptimis judančiais transporto ir pėsčiųjų srautais. Šiuo atveju kiekvienai eismo krypčiai turi būti atskiri šviesoforai.
4.8. Transporto šviesoforai su papildomomis sekcijomis turi būti naudojami, kai, esant eismą leidžiamam signalui, transporto priemonėms vienu metu leidžiama važiuoti tik tam tikromis kryptimis ir kai dėl techninių ar ekonominių priežasčių neįmanoma naudoti šviesoforus su juodo kontūro rodyklėmis raudoname ir geltoname signaluose bei žalios spalvos rodykle ar rodyklėmis (tamsiame fone) žaliajame signale.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.23, 20:51.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalėtu būti taip:
DĖMĖSIO!
Erfurto-Architektų gatvių sankryžoje
pasikeite eismo organizavimas.
Būkite atidūs!
Toks ženklas būtų statomas 400,300m atstume prieš sankryža.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą...Taigi šioje sankryžoje dešiniajai juostai nėra rodyklių, kadangi posūkis į dešinę neapsaugotas.
Atvaizdas
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO jei butu skardine rodykle, posukis butu apsaugotas?
40. Dešinysis posūkis yra neapsaugotas, kai jis leidžiamas kartu su eismo kryptimi tiesiai ir su eismu kertamoje pėsčiųjų perėjoje.
41. Neapsaugotas dešinysis posūkis reguliuojamas tais pačiais šviesoforais (be rodyklių), kurie reguliuoja važiavimo kryptį tiesiai.
Lentelė su žalia rodykle, savaime suprantama, neapsaugo dešiniojo posūkio, nes jį leidžia degant raudonam signalui, kurio metu kitoms susikertančioms kryptims dega žalias signalas, o į dešinę sukantieji turi juos praleisti.
Apsaugotas posūkis aprašomas taip:
33. Esant intensyviam šoniniam eismui (pėstieji, dviratininkai, maršrutinis transportas) arba kertantis didelio greičio keliams, posūkis į dešinę turi būti apsaugotas ir jam reikalingas atskiras šviesoforas su rodyklėmis.
Comment
-
Aš čia apie ta pati sankryza prie Akropolio KM-Mickeviciaus. Vaziuojant KM centro link prie desinio sviesoforo skardine rodykle, automobiliai daznai suka i desine nepraleisdami pesciuju... o ju ten nemazai pereina per Mickeviciaus...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš čia apie ta pati sankryza prie Akropolio KM-Mickeviciaus. Vaziuojant KM centro link prie desinio sviesoforo skardine rodykle, automobiliai daznai suka i desine nepraleisdami pesciuju... o ju ten nemazai pereina per Mickeviciaus...
Tačiau net ir naujosios taisyklės negali nurodyti griežtai, kuriais atvejais posūkis į dešinę turi būti apsaugotas. Yra tik aptakūs kriterijai:
33. Esant intensyviam šoniniam eismui (pėstieji, dviratininkai, maršrutinis transportas) arba kertantis didelio greičio keliams, posūkis į dešinę turi būti apsaugotas ir jam reikalingas atskiras šviesoforas su rodyklėmis.
Čia jau eismo saugumo specialistai turi spręsti, kada apsaugoti dešinįjį posūkį. Deja, pas mus daug ką sprendžia valdininkai.
Bet naujos taisyklės nurodo, kada dešinysis posūkis turi būti apsaugotas, kai jis atskirtas salele:
34. Jeigu dešiniojo posūkio juostas nuo kitų eismo juostų skiria trikampė salelė, šiam posūkiui atskiras šviesoforas su rodyklėmis reikalingas, kai:
34.1. yra dvi ar daugiau dešiniojo posūkio eismo juostų;
34.2. vyksta intensyvus pėsčiųjų ir dviratininkų eismas;
34.3. transporto priemonės į dešinę suka per greitai, dėl to pėstiesiems ir dviratininkams yra nesaugu.
Bet net jei ir posūkis neatskirtas salele, pagal 20 ir 46 punktus, toks posūkis turės būti apsaugotas, jei yra dvi ar daugiau posūkio juostų:
20. Jeigu sankryžoje į kurią nors pusę posūkis leidžiamas iš dviejų ar daugiau eismo juostų, tai toje pusėje lygiagrečiai judantiems pėstiesiems ir dviratininkams tuo metu turi degti raudonas šviesoforo signalas.
46. Jeigu sankryžoje transporto priemonėms leidžiama sukti iš dviejų ar daugiau eismo juostų, pėsčiųjų eismas kertama perėja visada turi būti reguliuojamas atskirai nuo automobilių eismo.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.23, 23:29.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš čia apie ta pati sankryza prie Akropolio KM-Mickeviciaus. Vaziuojant KM centro link prie desinio sviesoforo skardine rodykle, automobiliai daznai suka i desine nepraleisdami pesciuju... o ju ten nemazai pereina per Mickeviciaus...
Juk ženklas negali būti kaltas dėl to kad jo nesilaiko vairuotojai.
Comment
-
Ten matai kokia situacija, kai dega raudonas, masinos sukancios i desine pravaziuoja sviesofora ir sustoja praleidzia masinas sukancias i Mickeviciaus nuo centro puses, kai ten masinas nustojo vaziuoti, pradeda sukti i desine laukiancios, bet tuo momentu uzsidega pesciuju zalias ir zmones pradeda eiti... masinoms po ratais...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTai dabar dėl to kalta rodyklė ar policija kuri į tai nekreipia dėmesio?
Juk ženklas negali būti kaltas dėl to kad jo nesilaiko vairuotojai.
Jei tam tikrose intensyviose sankryžose panaikintų kairįjį posūkį su žalia rodykle, ir pasipiltų eismo įvykiai, juk kaltę turėtų prisiimti ir tie, kurie būtų pakeitę eismo organizavimą.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTai dabar dėl to kalta rodyklė ar policija kuri į tai nekreipia dėmesio?...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAisku rodykle, ji provokuoja sukti. Prie kiekvieno sviesoforo policininko nepastatysi...
Beviltiškas argumentas apie tai kad kalta lentelė dėl to kad provokuoja sukti..
Kaip ženklas gali provokuoti kažką neleistino daryti? Kaip ženklas gali provokuoti nepraleisti pėsčiųjų?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAisku rodykle, ji provokuoja sukti. Prie kiekvieno sviesoforo policininko nepastatysi...
Aš ne esu prieš dalinį šių kortelių pakeitimą į apsaugotą su šviesoforu, bet tiesiog nepatinka kai dėl tam tikrų asmeninių priežasčių yra kaltinama visos kortelės.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąNereikia prie kiekvieno šviesoforo statyti po policininką tiesiog į tai turėtų policija daugiau atkreipti dėmesį ir nežiūrėti pro pirštus kaip yra dabar.
Beviltiškas argumentas apie tai kad kalta lentelė dėl to kad provokuoja sukti..
Kaip ženklas gali provokuoti kažką neleistino daryti? Kaip ženklas gali provokuoti nepraleisti pėsčiųjų?Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.24, 08:45.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą...Beviltiškas argumentas apie tai kad kalta lentelė dėl to kad provokuoja sukti..
Kaip ženklas gali provokuoti kažką neleistino daryti? Kaip ženklas gali provokuoti nepraleisti pėsčiųjų?
Pagrindinis tavo argumentas šiuo klausimu buvo tai kad vos nepartrenkė tavęs šioje sankryžoje....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment