Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąDabar tiksliai nepamenu kaip kuris pėsčiųjų šviesoforas tenai veikia, bet tarkim Lukšio gatvėje yra 2 eismo juostos (dažnai virsta 3 tam kad sukantiems į dešinę nereikėtų laukti) tad jei padaryti pirmą juostą tik į dešinę, tuo atveju važiuojantys tiesiai ir sukantys į kairę turės vieną juostą. Sukant į kairę vėl gi užsidega žalias ir pėstiesiems tad vidurį sankryžos tenka sustoti ir juos praleisti, ko pasekoje dažnai antra juosta paprasčiausiai dar esant žaliam šviesoforo signalui sustoja... Tokiu atveju reikėtų platinti sankryžą ir įrengti vieną papildomą eilę sukantiems į dešinę.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTen seni šviesoforai ir blogai sureguliuoti. Kai užsidega žalias Lukšio gatvei, užsidega ir žali signalai pėstiesiems kairėje ir dešinėje. Kai užsidega žalias Kovo 11-osios gatvei, pėstiesiems dega raudoni signalai. O turėtų būti taip, kad sukantiems į kairę nereiktų praleisti pėsčiųjų.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąMano asmenine nuomone prasčiausias ir sudėtingiausias sakykim taip šviesoforas yra Muravos. Tenai daug kas pažeidinėja taisykles nesuprasdami šios sankryžos. Praktiškai kas dieną tenka po kelis kartus pro ten pravažiuoti tai baisu. Pagrindinė problema yra sukant į kairę iš Šiaurės prospekto, kuomet įvažiavus į sankryžą reikia sustoti ir palaukti sekančio šviesoforo žalio signalo..
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąMano asmenine nuomone prasčiausias ir sudėtingiausias sakykim taip šviesoforas yra Muravos.
Tenai daug kas pažeidinėja taisykles nesuprasdami šios sankryžos. Praktiškai kas dieną tenka po kelis kartus pro ten pravažiuoti tai baisu. Pagrindinė problema yra sukant į kairę iš Šiaurės prospekto, kuomet įvažiavus į sankryžą reikia sustoti ir palaukti sekančio šviesoforo žalio signalo..
Toje sankryžoje yra pačios sankryžos plano trūkumų. Gerokai aiškiau būtu, jei sankryžos viduryje esančios priešpriešinio eismo juostos, būtu atskirtos saugumo salele. Šioje salelėje pastatyti šviesoforai būtu aiškiau matomi ir lengviau suprantami.
Comment
-
Iš šiaurės prospekto sukant į kairę, įvažiuoji į sankryžą, atsistoji prieš sekantį šviesoforą ir praleidinėji mašinas iš Pramonės prospekto atvažiuojančias. Tik joms sustojus (jom užsidega raudonas) gali sukti į kairę bet tam būna likę labai nedaug laiko nes pradeda važiuoti mašinos iš savanorių prospekto. Esmė yra tame kad sankryža viena o reik vadovautis dviem šviesoforais ir dažnai tenka stovėti vidurį ir laukti kol tau užsidegs žalias. Kai daug kas galvoja kad jai jau įvažiavau į sankryžą tai turiu ir pabaigti manevrą nors ten jau reik vadovautis kitu šviesoforu. Sekantis momentas tai kad į sankryžą telpa ribotas automobilių skaičius. Kas važiuoja pirmą kartą ir nežino tie įvažiavę į sankryžą užstoją eismą nuo atvažiuojantiems Savanorių prospektu nuo Karmėlavos.... Na nežinau ar supratai mane bet ten yra labai paini sankryžą.
Paskutinis taisė GediminasJa; 2012.02.19, 14:13.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kitą kartą galėtumėte tiksliau įvardinti sankryžas, nes žmonėms iš kitų miestų irgi įdomi diskusija. Vien iš pavadinimo "Muravos" neįmanoma tiksliai identifikuoti sankryžos.
Jei teisingai suprantu, tai kalbama apie sankryža su Savanorių pr. ?
Toje sankryžoje yra pačios sankryžos plano trūkumų. Gerokai aiškiau būtu, jei sankryžos viduryje esančios priešpriešinio eismo juostos, būtu atskirtos saugumo salele. Šioje salelėje pastatyti šviesoforai būtu aiškiau matomi ir lengviau suprantami.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTaip teisingai supratai. Atsiradus salelėms būtų sudėtingiau ypač didelėms mašinoms pasukti į kairę atvažiuojant Savanorių prospektu nuo Karmėlavos. Daug kas atlikdami šį posūkį važiuoja tiesiog viduriu ir praktiškai visada priešpriešine juosta, bet kitaip ten labai nepatogu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau be salelės per vidurį ir iškyla ta problema, kad sankryža yra pakankamai paini ir neaiški. Ypač vairuotojams, kurie retai ar pirmą kartą ten važiuoja. Viduryje esantiems papildomas kairysis šviesoforas yra labai toli kairėje (už trijų eismo juostų), todėl gali likti nepastebėtas arba neteisingai suprastas. Įrėminus viską su saugumo salele ir pastačius šviesoforą joje, jis atsidurtu prie pat sukančiųjų kairėn ir jie jį pastebėtu bei teisingai suprastų.
Na kaip ir sakiau šiai sankryžai mano nuomone labiausiai Kaune trūksta aiškumo ir ji iš jau esančių turėtų būti pirma iš atnaujinamų.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTaip, šiek tiek šią problemą išspręstų. Liktų neišspręsta problema su įvažiavimu į sankryžą, nes kaip ir minėjau dabar kas nežino, įvažiavę į sankryžą ir sustoję užblokuoja eismą nuo Karmėlavos.
Na kaip ir sakiau šiai sankryžai mano nuomone labiausiai Kaune trūksta aiškumo ir ji iš jau esančių turėtų būti pirma iš atnaujinamų.
Šiek tiek kitokia, bet veikimo principu panaši yra sankryža Vilniuje, Laisvės pr. - T.Narbuto g. - Pilaitės pr. Ten šviesoforuose žalia šviesa gesinama paeiliui, pradedant nuo pirmo šviesoforo, kad jį pravažiavę spėtu išvažiuoti iš sankryžos.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąLyg ir buvo planai platinti šitą sankryžą ir naikinti žalius plotus viduryje gatvės. Tai išspręstų problemą iš esmės manau
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąIš šiaurės prospekto sukant į kairę, įvažiuoji į sankryžą, atsistoji prieš sekantį šviesoforą ir praleidinėji mašinas iš Pramonės prospekto atvažiuojančias. Tik joms sustojus (jom užsidega raudonas) gali sukti į kairę bet tam būna likę labai nedaug laiko nes pradeda važiuoti mašinos iš savanorių prospekto. Esmė yra tame kad sankryža viena o reik vadovautis dviem šviesoforais ir dažnai tenka stovėti vidurį ir laukti kol tau užsidegs žalias. Kai daug kas galvoja kad jai jau įvažiavau į sankryžą tai turiu ir pabaigti manevrą nors ten jau reik vadovautis kitu šviesoforu. Sekantis momentas tai kad į sankryžą telpa ribotas automobilių skaičius. Kas važiuoja pirmą kartą ir nežino tie įvažiavę į sankryžą užstoją eismą nuo atvažiuojantiems Savanorių prospektu nuo Karmėlavos.... Na nežinau ar supratai mane bet ten yra labai paini sankryžą.
Atvaizdas
Naujos taisyklės apie tokias sankryžas rašo:
97. Jeigu sankryžoje yra labai plati skiriamoji juosta, joje gali būti pastatyti papildomi šviesoforai, kurie palengvintų eismo sąlygas ir apsaugotų nuo konfliktinių situacijų. To dažnai reikia, jeigu sukančios į kairę transporto priemonės turi sustoti sankryžos zonoje, kad praleistų priešpriešinį eismą. Tam turi būti naudojami šviesoforai T2a ir T2b. Jie turi būti pasukti kelio ašies atžvilgiu, kad jais nepradėtų vadovautis prie pirmiau įrengtų šviesoforų stovintys vairuotojai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąToje sankryžoje pirma problema - šviesoforų dubliavimas už sankryžos. Ne kartą mačiau, kaip stovintys prie raudono iš Šiaurės prospekto pusės, pamatę toliau užsidegusį žalią signalą, įvažiuoja į sankryžą. Kitos problemos, apie kurią rašė GediminasJa, kad sankryža užsikemša, nė karto nemačiau, tačiau jei taip kartais būna, kaip minėjo sleader, galima taip sureguliuoti sankryžą, kad ji neužsikimštų.
[/URL]
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTavo paminėta problema irgi yra. Toks užsikimšimas būna tik piko metu t.y. prieš 8h ryto. Praktiškai kas rytą reikia man padaryti šį posūkį tai matau. Mano nuomone nėra ten nieko labai baisaus, tiesiog trūksta informacijos ir aiškumo. Nes jai reikėtų šį posūkį atlikti žmogui iš kito miesto arba nežinančiam tikrai didelė tikimybė pasimesti. Paprasčiausiai tenai trūksta aiškumo.
Comment
-
Aiškumai paprastai įnešami kokiais nors ženklais, užrašais ar žymėjimais. Bet pas mus labai nemėgsta vairuotojų informuoti kokiais nors užrašais. Jei pakeičia ką nors gatvėje (perpiešia juostas, nuima žalią lentelę ir t.t.), tai pastato policininką kyšininką, o ne geltoną laikiną info ženklą su užrašu "Dėmesio, pasikeitė žymėjimas/ženklas... blablabla".
Šitoje Kauno sankryžoje labai lengva pasimest, nes nelabai aišku kas kaip ten supaišyta ir ką su tuo daryt. Jei realybėje būtų taip, kaip dsanto papostintoje schemoje, tai nebūtų ir problemos. Pvz. Vilniuje Pilaitės / Laisvės sankryžoje yra nemažai panašumų bet ten viskas, supaišyta sužymėta tad problemų su susigaudymu beveik nėra.
Iš viso Kaune labai ignoruoja bet kokį kelio žymėjimą. Pvz. Taikos prospekte už URMO į šiaurę nieko nesupaišyta jau daug metų. Gatvė labai plati, tad jautiesi kaip kokiu asfaltuotu Nemunu važiuotum. Savonorių pr., Baršausko g. atkarpos nepaliestos dažų ir t.t.
VienŽo. Pasiėmi kibrą dažų ir įneši aiškumo
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąŠitoje Kauno sankryžoje labai lengva pasimest, nes nelabai aišku kas kaip ten supaišyta ir ką su tuo daryt. Jei realybėje būtų taip, kaip dsanto papostintoje schemoje, tai nebūtų ir problemos.
Comment
-
Bulvarinė žiniasklaida parašė apie naujas taisykles, neva kam atnaujino Vilniaus šviesoforus, nors buvo rengiamos naujos taisyklės. Kaip visada, perdėjo. Bet tam tikra prasme jie teisūs. Vilniaus valdininkams prieš šviesoforų projektą buvo pristatytas vokiškas šviesoforų dokumentas, visa delegacija važiavo į Vokietiją pažiūrėti šviesoforų... O rezultate - viskas įrengta pagal sovietinį standartą ir gegužės 1 dieną Vilniaus šviesoforai, kurių dauguma atnaujinti, tampa morališkai pasenusios liekanomis.Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.23, 19:41.
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąAiškumai paprastai įnešami kokiais nors ženklais, užrašais ar žymėjimais. Bet pas mus labai nemėgsta vairuotojų informuoti kokiais nors užrašais. Jei pakeičia ką nors gatvėje (perpiešia juostas, nuima žalią lentelę ir t.t.), tai pastato policininką kyšininką, o ne geltoną laikiną info ženklą su užrašu "Dėmesio, pasikeitė žymėjimas/ženklas... blablabla".
Comment
Comment