Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJis yra atsakyngas už eismo saugą... ačiu Devui dar yra mastančių žmonių. Skardines lenteles yra pavojingos, reik naikinti jas be gailesčio.
Parašė oranger Rodyti pranešimąNa, miestas ir nėra kažkokių "lenktynių be sustojimo" vieta. Vardan saugumo reikia ir pastovėti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTaip, kiekvienoje vietoje reikia žiūrėti konkrečiai. Ir asmeniškai Mortai Klaipėdoje galiu pirštu parodyti, kur lentelių panaikinimas būtų nesusipratimas.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąBūtų įdomu jei ir Vilniuje tokias vietas parodytum
Narbuto g.- Laisvės pr.
Laisvės pr. - Narbuto g.
Lukšio g. - Žirmūnų g.
Lukšio g. - Kalvarijų g.
Žirmūnų g. - Kareivių g.
Jasinskio g. - Kudrikos g.
Ozo g. - Kalvarijų g.
Panerių g. - Iešmininkų g.
ir t.t.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDešinieji posūkiai, kur netgi susidaro spūstys nepaisant to, kad ten yra žalios rodyklės:
Narbuto g.- Laisvės pr.
Laisvės pr. - Narbuto g.
Lukšio g. - Žirmūnų g.
Lukšio g. - Kalvarijų g.
Žirmūnų g. - Kareivių g.
Jasinskio g. - Kudrikos g.
Ozo g. - Kalvarijų g.
Panerių g. - Iešmininkų g.
ir t.t.
Comment
-
Aš nesuprantu vienas iš pagrindinių argumentų kodėl reikėtų nuimti korteles yra tai kad kažkas pypina ir t.t. Kodėl dėl visko kaltinamos kortelės o ne policija, kuri neprižiūri ir nekreipia dėmesio į tai kaip būtent yra daromas tas dešinysis posūkis? Dėl to kad policija tingi dirbti o kažkas labai jautriai reaguoja į garsinį signalą ir kažką vos nepartrenkė tokioje sankryžoje, dabar visos kortelės turi būti nuimamos? Tai vadovaujantis tokia logika reik ir perėjas panaikinti nereguliuojamas nes ten yra dažnai partrenkiami (ir turbūt dar dažniau nei prie žalios kortelės) žmonės o taip pat ir kartais garsinių signalų galima tenai sustojus susilaukti..
Manau per daug lendama į asmeniškumus, o ne į visą esmę. Tikrai daugelį vietų Kaune ši kortelė yra būtina ir neleidžia susidaryti dideliems kamščiams.Paskutinis taisė GediminasJa; 2012.02.19, 09:53.
Comment
-
Arba apvažiuoja sustojusįjį prie raudono šviesoforo su žalia lentele bei pasuka į dešinę. Dažnokai tenka matyti, kaip antra juosta (jei būna laisva) apvažiuojami troleibusai ar autobusai, stovintys pirmojoje juostoje prie šviesoforo, ir sukama į dešinę, nes mat lentelė su rodykle yra!Paskutinis taisė Al1; 2012.02.19, 10:15.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąAš nesuprantu vienas iš pagrindinių argumentų kodėl reikėtų nuimti korteles yra tai kad kažkas pypina ir t.t. Kodėl dėl visko kaltinamos kortelės o ne policija, kuri neprižiūri ir nekreipia dėmesio į tai kaip būtent yra daromas tas dešinysis posūkis? Dėl to kad policija tingi dirbti o kažkas labai jautriai reaguoja į garsinį signalą ir kažką vos nepartrenkė tokioje sankryžoje, dabar visos kortelės turi būti nuimamos? Tai vadovaujantis tokia logika reik ir perėjas panaikinti nereguliuojamas nes ten yra dažnai partrenkiami (ir turbūt dar dažniau nei prie žalios kortelės) žmonės o taip pat ir kartais garsinių signalų galima tenai sustojus susilaukti..
Manau per daug lendama į asmeniškumus, o ne į visą esmę. Tikrai daugelį vietų Kaune ši kortelė yra būtina ir neleidžia susidaryti dideliems kamščiams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba apvažiuoja sustojusįjį prie raudono šviesoforo su žalia lentele bei pasuka į dešinę. Dažnokai tenka matyti, kaip antra juosta (jei būna laisva) apvažiuojami troleibusai ar autobusai, stovintys pirmojoje juostoje prie šviesoforo, ir sukama į dešinę, nes mat lentelė su rodykle yra!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLentelių įrengimo tvarką nustatė eismo specialistai, patvirtino ministerija. Mes tik diskutuojam apie argumentus, kodėl vienu ar kitu atveju lentelės gali būti pavojingos, ar kelti chaosą.
O tų situacijų tenka daug visokių visokiausių matyti ir nieko nepadarysi, kaltos mano nuomone ne kortelės o vairuotojų kultūra ir mentalitetas. O prie jo gerinimo stipriai turėtų prisidėti ir policija.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąAš suprantu apie ką yra diskutuojama bet kai kurie diskusijos dalyviai dėl visko kaltina žalias korteles, nors tiek A|1 aprašytoje situacijoje tiek tavo aprašytose situacijose didžiąją dalį kaltės turėtų prisiimti policija kuri tingi ir nekreipia dėmesio į tokius pažeidėjus.
O tų situacijų tenka daug visokių visokiausių matyti ir nieko nepadarysi, kaltos mano nuomone ne kortelės o vairuotojų kultūra ir mentalitetas. O prie jo gerinimo stipriai turėtų prisidėti ir policija.
Comment
-
Tai STOP linijas nori nenori reikės šiek tiek atitraukti nuo šviesoforų dar ir dėl to, kad šviesoforai nebebus dubliuojami už sankryžos. O kadangi "Stop" linija bus dar toliau nuo sankryžos, tai jos nekirtęs ir tuo pačiu į pėsčiųjų perėją neįvažiavęs vairuotojas jau tikrai nepamatys kitų eismo dalyvių (važuojančių tiesiai arba sukančių į kairę ta pačia kryptimi, kur ir jis važiuos pasukęs į dešinę). O jei jis užvažiuos ant pėsčiųjų perėjos ir stovės joje, laukdamas kol jam atsilaisvins kelias sukti į dešinę pagal žalią lentelę, tai, žinoma, bus dar didesnė blogybė, nes dar ir pėstieji negalės pereiti važiuojamosios dalies. Todėl, savaime suprantama, kad pagal naujas taisykles žaliosios lentelės liks tik nedidelėje dalyje sankryžų. Intensyviose sankryžose, kur daug yra ir sukančių į dešinę, dešinysis posūkis turėtų būti reguliuojamas atskira šviesoforo sekcija.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai STOP linijas nori nenori reikės šiek tiek atitraukti nuo šviesoforų dar ir dėl to, kad šviesoforai nebebus dubliuojami už sankryžos. O kadangi "Stop" linija bus dar toliau nuo sankryžos, tai jos nekirtęs ir tuo pačiu į pėsčiųjų perėją neįvažiavęs vairuotojas jau tikrai nepamatys kitų eismo dalyvių (važuojančių tiesiai arba sukančių į kairę ta pačia kryptimi, kur ir jis važiuos pasukęs į dešinę). O jei jis užvažiuos ant pėsčiųjų perėjos ir stovės joje, laukdamas kol jam atsilaisvins kelias sukti į dešinę pagal žalią lentelę, tai, žinoma, bus dar didesnė blogybė, nes dar ir pėstieji negalės pereiti važiuojamosios dalies. Todėl, savaime suprantama, kad pagal naujas taisykles žaliosios lentelės liks tik nedidelėje dalyje sankryžų. Intensyviose sankryžose, kur daug yra ir sukančių į dešinę, dešinysis posūkis turėtų būti reguliuojamas atskira šviesoforo sekcija.
Comment
-
Parašė dsantoSutinku su viskuo, išskyrus tai, kad pagal naujas taisykles reikės atitraukti „Stop” linijas. Pagal seną standartą LST 1379 linija ženklinama 3 m atstumu nuo šviesoforų, stovinčių šalia kelio ar salelėje, ir 10 m nuo šviesoforų, įrengtų virš važiuojamosios dalies. Pagal naujas horizontaliojo ženklinimo taisykles linija bus ženklinama 3,5 m atstumu nuo visų šviesoforų, atskirais atvejais bus leidžiamas ir 2,5 m atstumas. Taigi kai kuriais atvejais „Stop” linijos netgi bus arčiau sankryžos nei dabar.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąManau, nelabai čia logiška yra. Atsisakyta šviesoforų dubliavimo už sankryžos, bet "Stop" linijos nuo sankryžos toliau neatitraukiamos. Tuomet sąmoningi vairuotojai stos ne prieš pat linijas, o dar 2-3 m atstumu prieš jas, kad matytų jiems skirtus šviesoforo signalus. Tai gal ir linija turėtų būti nubrėžta logišku 3-4 metrų (gal skaičiai ir kitokie) atstumu nuo sankryžos?Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.19, 12:26.
Comment
-
Parašė dsanto
O kodėl „Stop” linijos turi būti atitrauktosnuo sankryžos? „Stop” linijos ženklinamosnuo šviesoforų. Sakau, dabar bus 3,5 m atstumas. Jei tvarkingai sustosi, matysi šviesoforus. Be to, jie bus pasukti į vairuotojus dėl geresnio matomumo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO tai patvirtina, kad rimtesnėse sankryžose piko metu jos nepadidina pralaidumo, o tik sukelia visokius praleidinėjimus, jei iš galo pypina, užvažiavimus ant pėsčiųjų perėjų ir t.t.Paskutinis taisė Lettered; 2012.02.19, 12:31.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai patvirtina, jog yra dideli automobilių srautai ir žalios rodyklės padeda spręsti šią problemą. Jeigu pusė automobilių pravažiuoja per žalią ir kita pusė per raudoną, pagalvok kokie kamščiai tuomet būtų. Beto, žalios rodyklės nuėmimas turėtų logikos tokiose sankryžoje kaip prie Akropolio (dabar ten jų ir nėra), kur degant žaliam automobilių srautai nesikerta su pėsčiųjų. Nes kas iš to, jeigu stovi norėdamas pasukti į dešinę per raudoną, jei užsidegus žaliam, užsidega žalias ir pėstiesiems ta pačia kryptimi.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąKaune yra panaši situacija sankryžoje prie Kalniečių. Tenai žalias užsidega tiek pėstiesiems tiek automobiliams ta pačia kryptimi kartu. Tad kuomet dega žalia pasukti į dešinę yra praktiškai neįmanoma, nes reikia praleisti pėsčiuosius. Jei tarkim toje vietoje būtų nuimta žalia kortelė būtų didžiausi kamščiai norint pasukti į dešinę.
Comment
Comment