Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
55. Atskirai reguliuojamam dviračių eismui turi būti paženklinta atskira „Stop“ linija. Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas 1–2 s anksčiau, kad dviratininkai, kaip ir pėstieji, pasiektų konfliktinę zoną prieš pradedant sukti transporto priemonėms.
Comment