Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?
    Pagal šviesoforų įrengimo taisykles reikalinga, jei dešinysis posūkis turi atskirą fazę (foto matosi, kad sekcija dega su raudonu):

    17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.

    36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, taip gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
      Ne. Pirma juosta nuo šiol tik sukantiems dešinėn.
      Kodėl šitoj sankryžoj iki šiol neįrengė sekcijos sukantiems dešinėn iš Statybininkų pr. į Šilutės pl., kai esamos fazės tam netrukdo, klausimas lieka atviras.

      Comment


        Atkelta iš Vilniaus šviesoforų temos.

        Parašė Briedis Rodyti pranešimą

        Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
        34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
        43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
        100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?
        Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui. Tie nekonkretūs dalykai paprasčiausiai turi užvesti ant kelio/priminti ir įspėti inžinierių, kad jis galėtų parinkti tinkamą sprendimą. Mes pripratę, kad turi būti viskas taip ar ne kitaip. O ką duos tie skaičiai? Jau turėjom seną standartą su skaičiais, ar buvo naudos? Jei bus parašyta 100, o realybėje apskaičiuos 98, kas tada? Posūkio sklandumo irgi neaprašysi, kaip ir didelio greičio. Kiekviena sankryža skirtinga ir reikia vertinti individualiai. Be abejo, kai kurie dalykai taisyklėse aprašyti griežtai, kaip pėsčiųjų žalio signalo paankstinimas; draudimas numatyti atskirą fazę krypčiai, jeigu ji neturi atskiros eismo juostos; draudimas leisti kitas kryptis, jeigu dega žalia rodyklė; nurodymas apsaugoti kairįjį posūkį, jeigu priešpriešiniame eisme yra trys ar daugiau eismo juostų; griežti rodyklių matmenys ir t.t. Bet yra dalykų, kurie turėtų būti vertinami individualiai ir taisyklės palieka tai spręsti specialistams.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui.
          Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?
            Gerų ketinimų vedami bandė protingus surinkti į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą o gražius palikti savivaldybėse ... gavosi kaip visada.

            Comment


              Per gatvę – pamojus berlyniečiui
              https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
              Klaipėdos Miško rajone pėsčiųjų eismą daugiau nei du dešimtmečius reguliuoja neįprastas šviesoforas. Skrybėlėtas žmogiukas „Ost-Ampelmann“ – tipinis buvusios Rytų Vokietijos simbolis. Berlyne dar praėjusiame amžiuje sukurtas mažasis eismo reguliuotojas į Klaipėdą atvyko ne vienas. Tačiau daugumą jo „draugų“ jau pakeitė paprasti šviesoforai.

              Ateityje vokiškų žmogiukų Klaipėdoje veikiausiai liks dar mažiau. Uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas mano, kad jie galėtų būti perkelti į muziejų. „Pirmiausia šviesoforas atlieka svarbią funkciją – reguliuoja eismą. Tai yra pagrindinis kriterijus. Vienu ar kitu laiku juos reikės pakeisti. Bet ne dėl to, kad jie kažkur pagaminti. Tiesiog jie nebeatitinka šiandieninių reikalavimų“, – paaiškino V.Grubliauskas. Liepų gatvėje stovinčio šviesoforo valdiklį ketinama keisti artimiausiu metu.

              „Šiaip šviesoforas trukdo eismui iš P.Lideikio gatvės. Vasarą važiuojant iš jūros susidaro kamščiai. Jis trukdo padaryti vadinamąjį žaliąjį koridorių“, – teigė „Gatvių apšvietimo“ Eismo valdymo skyriaus vadovas M.Vasiliauskas. Bendrovės vadovas nepažada, kad tvarkant šviesoforą pavyks išsaugoti skrybėliuotą žmogiuką iš Vokietijos. „Jei technologija leis išsaugoti sekciją – paliksime. Bet tikėtina, kad, atnaujinant pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, žmogiuko gali ir nelikti“, – apgailestavo M.Vasiliauskas.



              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Per gatvę – pamojus berlyniečiui
                https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
                sunku suprasti kodėl keičiant kompiuterį, prie kurio jungiasi šviesoforai, reikia kartu keisti ir patį šviesoforą. Kitur kažkaip padaro, o pas mus jau reikia visą sankryžą užpirkti naujai

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?
                  dsato supažindino forume prieš kokius 4 metus.

                  Sometimes, there may be a special left turn signal located at the far left side of the intersection. These signals, which consist of either a yellow and green left arrow assembly or just the green arrow, are used when the left turn changes from permitted to protected during the green phase for that direction. When both the green and yellow signals are used, the signal shown in Figure 4 (yellow blinking) indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution. When the green arrow is on, then the turn is protected.

                  When used by itself, a green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for straight-through traffic.
                  https://www.auguszt.de/english/VZ/zeichen4.htm

                  Pas mus daug ką kopijuoja iš Vokietijos, galėtų ir šitą.
                  Koks rezultatas - galima būtų sukti ne tik per atskirą kairėn sukimo fazę.

                  Comment


                    Sankryža Panevėžyje laukia išmaniųjų šviesoforų. Kuo prasti yra senieji ženklai?


                    Click image for larger version

Name:	LN0MZ.jpg
Views:	496
Size:	31,5 kB
ID:	1936570

                    Comment


                      taigi matosi, naujas ženklas platesnis

                      Comment


                        Turėtų būti virš kiekvienos juostos kryptis nurodyta Nebent numatė, kad taip "negražiai atrodys"

                        Comment


                          Pagaliau pavyko po 9 metų suderinti su kelių direkcija, kad ištaisytų Lietuvoje unikalią sankryžos šviesoforų klaidą. Raseiniuose degant žaliai rodyklei buvo leidžiamas pėsčiųjų eismas...



                          Comment


                            Kaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?

                            Comment


                              Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?
                                2012 m. bendravau tiek su projektuotojais, tiek su savivaldybe, buvo informuota kelių direkcija. Visi nusiplovė rankas ir nieko nedarė. Dabar tiesiog pasisekė, kad direkcijoj dirba normalūs žmonės, kurie neignoravo problemos ir sutvarkė, kaip turi būti.

                                Comment


                                  Parašė Auerswald Rodyti pranešimą
                                  Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
                                  Juodos informacinės rodyklės senos tvarkos šviesoforų žaliame signale (dėl kitos krypties papildomų sekcijų) šiuo atveju nėra laikomos apsaugoto posūkio rodyklėmis.

                                  Comment


                                    Parašė Auerswald Rodyti pranešimą
                                    Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
                                    Jeigu taip negali būti, tai tikrai taip (ne pirma klaida šioje sankryžoje). Tik ten sprendimas turi būti kitaip fazes perdaryt dėl sekcijos į kairę. Bet jau paaiškino aukščiau kodėl gali.

                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20211219-114930_Chrome.jpg Views:	0 Size:	78,2 kB ID:	1937545
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                      Jeigu taip negali būti, tai tikrai taip (ne pirma klaida šioje sankryžoje). Tik ten sprendimas turi būti kitaip fazes perdaryt dėl sekcijos į kairę. Bet jau paaiškino aukščiau kodėl gali.

                                      Click image for larger version Name:	Screenshot_20211219-114930_Chrome.jpg Views:	0 Size:	78,2 kB ID:	1937545
                                      Mažėjant sovietino standarto šviesoforų, norėtųsi labai nedidelės instrukcijų, gal net be teksto, kaip elgtis prieš kiekvieną tokią sankryžą. Čia gal aktualiau užsieniečiams ateičiai.

                                      Tačiau kas liečia dešinį posūkio sekciją, kur kartais , tai aiškumo dėlei, įrengiant visur juodo žalio signalo rodykles čia manau pridėtų aiškumo, dar įrengiant geltoną mirksintį signalą, įspėjantį apie žalią signalą pėstiesiems. Išimtis būtų, kai žalia sekcija dega tik tada kai pagrindinis šviesoforas raudonas. Tada pagrindinis žalias degtų kartu su sekcija.

                                      Kai tokių sovietinių šviesoforų tokiam Vilniuje liks mažiau kaip 5-10%, ir ypač jei neliks šviesoforų su dešine sekcija, kuri draudžia sukt į dešinę, tai tų perteklinių rodyklių jau nebereikės. Tada jau galios bendros KET
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.19, 15:18.

                                      Comment


                                        Ukmergės pagrindinės sankryžos metamorfozės laike. Galiausiai dešiniajam posūkiui dėl sklandesnio eismo palikta papildoma sekcija į dešinę.



                                        Gal ir Vilniuje kažkada supras, kad vienu laikotarpiu masiškai įrenginėti apsaugoti dešinieji posūkiai yra nereikalingi ir net priešingai - kartais žalingi, nes pailgina tiek sukančiųjų į dešinę, tiek pėsčiųjų raudono signalo trukmę ir trumpina žalio signalo trukmę, kas kartais pėsčiuosius skatina pažeidinėti taisykles ir eiti per raudoną.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Juodos informacinės rodyklės senos tvarkos šviesoforų žaliame signale (dėl kitos krypties papildomų sekcijų) šiuo atveju nėra laikomos apsaugoto posūkio rodyklėmis.
                                          Prašau paaiškinkit kuo skiriasi Laisvės pr. Buivydiškių atvejis nuo anksčiau jūsų įkelto "neteisingo" Raseiniai, Vilniaus - Maironio g. šviesoforai laiko bėgyje (5) Traffic lights over time

                                          Comment

                                          Working...
                                          X